Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az erdei házikóban

Tavaly nyáron mikor már a 19 évet betöltöttem elmentem a barátommal egy hétvégi vakációra fel a hegyekbe. A barátnőm intézte az egészet és le volt foglalva egy szoba egy úgy nevezet weekend házikóban.

Késő délután volt mikor megérkeztünk, és nem mondhatom szép kis házikó volt, ahova igyekeztünk, minden esetre sokkal jobb, mint amire én vártam. Az ajtóban egy férfi várt, olyan 40 év körüli, Ő volt a házikó fenntartója. Fel mentünk a szobánkba és kipakoltuk a cuccunkat, eközben kiderült, hogy nem vagyunk egyedül, még fent van meg egy család. Az este hangulatosan telt, lementünk a klubban és ismerkedtünk és dumáltunk. Én szemügyre vettem a házikó fenntartóját, jó képű férfi volt, izmos, igazi hegyi ember. Elmesélte, hogy imádja az erdőt, szeret vadászni és sokat bolyongani a fák között. Végül késő este volt és elmentünk lefeküdni, másnapra meg volt ígérve egy túra a málnásban. Reggel felkeltünk elég korán, azzal a nagy lendülettel, hogy minél hamarabb ki mennyünk az erdőbe megnézni a málnást, és ha lehet, közben szedjünk is valamit. Gyönyörű kék napsütéses ég volt. Béla a házigazda volt az útmutatónk és velünk jött. Ő ment elől és én meg a barátnőm Éva mentünk utána.

Mikor elértünk a málnásban mindenki szétszóródott. Egy jó óra múltan felfedeztük Évával, hogy Béla nincs mögöttünk. Mindegyik gyanította, hogy merre mehetett és elhatároztuk, hogy csinálunk egy kört az erdő szélén hátha rátalálunk. Ahogy mentem egyszer csak megláttam, hogy Béla bemegy egy bozótba. Én a völgyben voltam de nem mesze, és elindultam Ő felé. Mikor egy pár méterre voltam tőle és már akartam szólni is, láttam, hogy Béla éppen pisilni készül. Elhatároztam, hogy nem szólok, nem zavarom, és máskülönben is kíváncsi lettem. Béla határozottan benyúlt a gatyájába és kivette a szerszámát. Elakadt a lélegzetem mikor láttam, hogy tartja a markában azt a lőcsöt. Felhúzta a fitymáját és engedte, hogy zuhogjon a lötty. Nem bírtam rendesen szemügyre venni a szerszámot, de nagyon beizgultam. Elhatároztam, hogy valamilyenféleképpen még aznap fel kell, hogy keltsem az érdeklődését irántam. Egész úton haza fele csak azon gondolkoztam.

Azután otthon semmi nem ugrott be. Este lefeküdtünk, én forgolódtam, mint a ringispil és nem találtam helyemet. Mikor Éva mar elaludt elhatároztam, hogy lemegyek Béla szobájába és lesz a mi lesz. Lementem halkan, már mindenki aludt, benyitottam a szobába és láttam Bélát, hogy alszik egy szál gatyában elterülve az egész ágyon. Megpróbáltam lassan lehúzni a gatyát, hogy lássam azt a szerszámot, amiért nem bírtam elaludni. Sikerült is, és ahogy ott bámultam, arra lettem figyelmes, hogy Béla felkelt és engemet nézett. Megijedtem és hátra ugrottam, de ő ügyesen elkapta a kezemet és mondta, hogy látott mikor a bokorból lestem kint az erdőben.

Azt feleltem neki, hogy akarom látni a férfiasságát. Béla nyugodtan lehúzta a gatyáját és ott előttem állt egy igazi férfiasság. Megkérdeztem, hogy szabad –e megérintenem, erre Ő bólintott és visszafeküdt az ágyra. Elkezdtem tapogatni a golyóitól felfelé, hatalmas heréje volt. Ahogy kicsi kezem kutatta a férfiasságát ez is lassan kezdett formásodni. Nagy makkja volt és erősen hosszú előre nyúló fitymája úgy, hogy egészen betakarta. Simogattam, és huzigálni kezdtem a bőrt rajta, közben Ő se állt tétlenül, benyúlt a pongyolám alá és simogatni kezdte a fenekemet. Mind a ketten beindultunk és szó nélkül arra eszméltünk, hogy nyaljuk faljuk egymást. Egyszer csak Béla felkapott, hátra fektetett és rám borult. Kívántam, mindenét kívántam, simogatva izmos testet. Nem sokat tétovázott, szétraktam a lábamat, hogy engedjem közelebb hozzám aztán, ő marokra fogta a szerszámát és a pinulim szájához pászítva belém hatolt óvatosan.

Őrülten szerelmeskedtünk, egyik orgazmusom volt a másik után, Ő meg ritmikusan dugott mint egy légkalapács. Azután csak feltámaszkodott a két karjára, nyögött és egy erős mozgással belém döfött és elélvezett. Lőcse lüktetéséből tudtam, hogy nyomja belém forró fehér spriccét. Azután rám feküdt, csókolni kezdett és éreztem, hogy újból merevedik. Hirtelen hátra fordult és magára rakott. Ügyesen lovagoltam a szerszámján és hátulról masszíroztam a heréit. Önkívületi orgazmusom volt és ő is tempózott, hogy egyszerre élvezzen el velem.

Összerogyva az élménytől egymásba fonódva elaludtunk. Reggel napkeltekor kimásztam az ágyból, felvettem a hálóingemet és felmentem a szobába. Évával együtt keltünk mintha semmi se történt volna. Délután összepakoltunk és elindultuk haza felé. Hátra nézve mosollyal búcsúztam Bélától az meg csak állt és nézet utánunk. Soha többet nem találkoztunk ezután. Viszont annak a szerszámnak a képe még mindig itt van az agyamban, életem legjobb szerszáma volt.
Hasonló történetek
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: