Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az erdei demokratikus köztársaság élete és gazdasága

A BIRODALOM ÉLETE


Élelem havonta:
bükkmakk: 100 kg
ribizli: 75 kg
csipkebogyó: 80 kg
szeder: 60 kg

Sárgaföldkő havonta:

2,5 tonna építésre

Agyagtárgyak:

tábla: 30 db
tál: 20 db

Állatállomány:

disznó: 10 db
ló: 5 db
szarvasmarha: 2 db
kutya: 1 db

Tejtermék havonta:

tej: 40 liter
vaj: 30 adag (10 kg)
sajt: 30 adag (9 kg)
tejföl: 35 adag (9kg)
túró: 35 adag (11 kg)
tejkrém: 3 liter

Hús (Boltból általában):

tehén: 20 kg
disznó: 20 kg


Titkos bányászati ágak: (havonta):

feketekőszén: 5 mázsa
vasérc: 1 mázsa

Fegyvergyártás havonta:

kard: 5db
íj és nyíl: 50 db
különleges magángyártású robbanóspuska: 5 db
dárda: 20 db


Kiviteli cikkek:

Szén, vasérc, puska, élelmiszer.


Behozatali cikkek:

Hús, élelmiszerek, állatok, szerszámok, közlekedési eszközök (kerékpár).


Munkások:

Foglalkozás, fizetés (havi):

Bányász: 700 tasu
ipari dolgozó: 680 tasu
állatgondozó: 650 tasu
erdész: 640 tasu
gyümölcsszedő: 660 tasu
soför: 630 tasu
elnök: 1000 tasu
fegyverkovács: 670 tasu

Pénznem: tasu
Címletek: 5 10 20 50 100 500, papír

Jelenlegi árak:

tejtermékek (1 kg): 4
hús (1 kg): 10
1 mázsa szén: 20
1 mázsa fa: 15
20 kg vasérc: 25
puska: 30
kard: 10
dárda: 5
1 mázsa sárgaföldkő: 10
1 kg gyümölcs: 5
1 agyagtábla: 6
1 tál: 7
kis kés: 8
BMX: 60
kapa: 10
ásó: 10
kalapács: 8
50 db szög: 3
tehén: 2000
disznó: 100
ló: 1500
kis lovaskocsi: 2000
nagy lovaskocsi (áruszállító): 3000
lóbusz: 5000

Lakosság: 3000 fő

***


Mint látjuk, 3000 fő mellett az élelem nagyon csekély. A hús és a tejtermékek mindössze 30-40 főre elegendőek. Pénzük nem volt, ezért a birodalomban nagy lottózás lett, és sikerült, 5 milliót nyertünk. Vadászati engedélyt kaptunk, és vettünk 10 tehenet, több száz disznót. A teheneink már kielégítették a szükségletet tejből és tejtermékből, a disznók szaporodtak, így vágtuk őket, tehát hússal sem volt baj, nem kellett a boltból hoznunk. Lófarmot építettünk, és lovakat bele. Kutyákat is vettünk. A birodalmat egész végig fallal vettük körbe, mögötte is tüskés bokrokat telepítettünk. A bejárat egy föld alatti alagút volt. Harcok folytak, ellenség akart betörni a birodalomba, ez azonban a földön nem ment, tehát vitorlázókat építettek, és úgy törtek be. Nagy pusztítást végeztek, de végül is nyertünk, s pótoltuk a veszteségünket.

A közelben egy nagy, termékeny tisztás volt, ott mezőgazdaságot folytattunk.

A Szén-forrásból jövő bővizű patak, a Páfrány patak mellett elterülő fennsíkon répát, retket, krumplit és kukoricát termesztettünk. A pataktól messze volt a tisztás, tehát csatornákat ástunk, utakat építettünk. A terményeket az Andrewy-i piacra szállítottuk.


A dolgozók ellátása

A gyárakban az ételt az árusítóknál osztják ki, amit regeel hoznak, Rendszerint kenyér, hús, és egy pohár tej. Azaz ebéd. A reggeli és az uzsonna sajtos vagy tejfölös kenyér.



Az ellenséges birodalom

Az uralkodóé minden, ő mindent megkap, és rabszolgái vannak. A dolgozók csak fából készítenek fegyvereket, használati tárgyakat. Egy tehenük van, abból fejik a tejet, melynek nagy részét eladják. Mindössze 30 emberük volt, és összeomlott az ország.



Egy árusítótelep (piac, bolt):


- tej, kakaó, erdei bogyó (csipke, kökény, bükkmakk)
- búza, répa, kukorica, retek
- kenyér, sajt, tejföl, túró
- konzerv, málnaszörp
- sóska, spenót, káposzta, bab, borsó
- hal, fagyasztott ételek
- fagyasztott disznóhús
- 5 literes agyagkancsó vízzel




Tejipar

A dolgozók reggel fél hatkor mennek a tehenekhez. Ott 10 tehén van, azokat fejik. A teheneket is gondozniuk kell néha, de az általában a gondozók dolga. A tejet nagy 5 literes agyagkancsókban tárolják. Ezután a feldolgozókhoz viszik. Ők sűrítik, és vajat, túrót, sajtot és tejfölt készítenek. Ezután a sofőrök szállítják a boltokba.



Bogyófeldolgozás

A bogyókat és a bükkmakkot a gyűjtök gyorsan begyűjtik, azután a feldolgozók megtisztítják, kibontják, kimagozzák és összepréselik, tálakba rakják, és így szállítják a boltokba. Persze feldolgozatlanul, hámozva ill. hámozatlanul is árusítják.


***

A mindennapi élet

A falvakban és városokban rengeteg bicikli száguld. Az út mellett piacok, sátrak vannak. A gyerekek idejönnek vásárolni, dolgozni. Reggeltől estig dolgoznak, csak vasárnap pihennek.


Katonaság

Mindenkit kiképeztek harcra, kitartásra. Mindenki két hónapig katonai táborban lakott, ott edzett, gyakorlatozott.


A birodAlomban kb. 10000-en laktak. Ebből adódik, hogy az egyre szaporodó lakosság igényeit már nem elégítette ki az élelem és a fegyver. Az államtól segélyt kaptunk, fegyvert és élelmiszert, és közszükségleti cikkeket és pénzt:

1000 kg hús
10 hl tejtermék
200 kg konzerv
1 hl szörp, egyéb
20 millió forint


Nevezetes létesítmények (Ondero):


A Szent János fürdő díszes épülete, hatalmas, tiszta vizű medencéje gyönyörű látványt nyújt. Gyógyfürdői betegségek gyógyítására is alkalmasak. Ez a fürdő kb. 5oo embernek nyújtott felüdülést. Az országban kb. 50 fürdő van, ezeket az állam tartja fenn.

Híres a rétújvárosi állatkert, a vidámpark és a sportcsarnok, és a második legnagyobb fürdő, a Leventus.


***

A köztársaság


A birodalmi királyságot felváltotta a köztársaság. Megalakult egy 10 tagú szenátus, és 9 tagú kormány. A köztársaság székházát Ondero-ban építették meg.

Időközben az ellenség hatalmas hadsereget toborzott, és megindult seregeivel Ondero város felé. Először 9000 kilőtte nyilait a sátrakra, azután felgyújtottak mindent. Ondero és Andrewy hadserege megküzdött az ellenséggel, de egyikük sem tudott győzni. Eközben a köztársasági vitorlázók elrepültek az ellenség félelmetes erődjéhez, a halálerődhöz. Sok gépet felrobbantottak a halálerőd ágyúi. Egy vadászgép kilőtte az erőd energiagenerátorát. A kiszabaduló hatalmas erő felrobbantotta az ellenség támaszpontját. A harcoló seregek közül a köztársaság nyert, és örökre elnémították az ellenséget.

Egyetlen áramfejlesztő van az országban: ANDREWY-ben. Ebben 2000 volt van, ez tartja el az egész köztársaságot.

A hétköznapok: reggel az utakon sietnek dolgozni az emberek. Havonta közgyűlésre vagy egyéb állami megbeszélésre igyekeznek. Vasárnaponként délután sportrendezvényeket tartanak.

Félévenként rendezik meg az egyhetes Olimpiát. Ebben van: lovaglás, kardvívás, futball, erdei sportakadályverseny, síelés, gerelyhajítás, birkózás.

Az Olimpia előtt egy hónappal már be kell iratkozni. Az Olimpia költségeit az állam fizeti. Az első helyezett oklevelet és egy gyönyörű aranyszínűre festett kardot kap, és feljegyzik a győztesek könyvébe. A csalást szigorúan büntetik.


Katonai rangok

(Legfeljebbtől):

tábornok (tábornagy)
altábornagy
ezredes
főhadnagy
hadnagy
alhadnagy
zászlóaljparancsnok
kapitány
tizedes
őrmester
honvéd


***

ERDEI DEMOKRATIKUS KÖZTÁRSASÁG



Terület: 22 négyzetkilométer. Lakosság: (legutóbb): 10100 fő. Népsűrűség: 459 fő /négyzetkilométer.
Főváros: Ondero. Államforma: köztársaság. Közigazgatási beosztás: 5 megye.
Pénznem: Tasu. Hivatalos nyelv: magyar.
Vallások: római katolikus 80%, református 20%.
Népesebb települések: Ondero (1100 fő), Andrewy (1050 fő), Newpad (900 fő), Woodtown (690 fő).
Természetföldrajzi jellemzők: Teljes része hegyvidék, legmagasabb pontja Urak Asztala 593 méter. Legjelentősebb patakok: Kalicsa patak, Csádri patak.
Gazdaság: Egy főre jutó GNP: 900 tasu.
A társadalmi össztermék megoszlása ágazatonként: mezőgazdaság 25%, ipar 26%, kereskedelem 49%.
Földterület megoszlása: erdő 80%, mező, rét 20 %.
Termesztett növények: kukorica, rizs, búza. Legfontosabb tenyésztett állatok: szarvasmarha, sertés, ló, kecske.
Bányászati termékek: szén, kő.
Feldolgozó ipar: tejipar, gyümölcsipar, faipar, vasipar.
Külkereskedelem:
Kiviteli cikkek: szén, puska, élelmiszer, fegyver.
Behozatali cikkek: hús, élelmiszer, állatok, szerszámok, közlekedési eszközök, faanyag, közszükségleti cikkek.
Miközben a köztársaság élte életét, nem messze tőlük, a délnyugati határtól 5km-re fekvő hatalmas megányos réten egy 50 tagú csapat telepedett le. Kezdetben földet műveltek, sátrakban laktak. Miután egyre többen kerültek hozzájuk, megépítették első városukat, Rétújvárost, majd Rétújfalvát. Később Fehérréti katonaálamnak nevezték ki.

A városban 200 katona lakott. Szövetséget kötöttek a köztársasággal, miszerint az küldd nekik ruhát, élelmiszert és fegyvert, ha védik a köztársaságot. Így aztán a köztársaság határainál végig határőrök állottak.

A környéken számtalan katonaállam jött létre. Ezeket sorra leverve Fehérrét hatalmas birodalmat alakított. Később egybeolvadt a köztársasággal, és az egész Visegrádi-hegység urai lettek.

Később hosszú harcok kezdődtek. A Pilisben már volt egy birodalom, ami ötezer főből állt. Hallották a hírt. Hogy a köztársaság a Pilist is el akarja foglalni. De ekkor már húszezer katonájuk volt. Legyőzte a kis birodalmat, elfoglalta a Pilist, és mind a 60000 hektár az övék lett.

Ezt azonban már a felnőttek sem tűrték. A honvédség megrohamozta a köztársaságot, az azonban visszaverte őket, és katonái számát 35000-re növelte. De ekkor már nem kaptak az államtól segélyt, ezért visszahúzódtak kis részébe, és itt éltek tovább. Angliától fél millió fontot kaptak, ezzel korszerűsítették országukat, és visszafoglalták a Visegrádi-hegységet.

A Visegrádi-hegység meghódítása után a Kiskunság lakatlan területeit ostromolták. De húszezer ember nem mehet sem gyalog, se járművön. Ezért hajókat kellett építeni, amelyekkel lehajózhattak a Dunán. Építettek 10 szállító és tíz hadihajót. Ezzel a flottával indultak el. Az evezős hajók közül egy szállítóhajó elsüllyedt, és az élelem is odaveszett. A hajók hasonlítottak az ókoriakhoz. A hajóik elején fából faragott lófej volt. A hajók egyárbocosak voltak, és tíz hatalmas nyílágyúval voltak ellátva a hadiak. 5 az egyik oldalán, 5 a másikon. A legnagyobb hadihajójuk 2 árbocos volt.

Eljutottak a Kiskunságra, és a sereggel meghódították azt. Köztársaságból királyság lett, az Alföldi Királyság. Iderendelték a Pilisben megmaradt csapataikat, és megtelepedtek és szőlőt termesztettek, szüreteltek, majd a bort eladták. De az őslakók visszahódították, okai pedig ezek voltak:
- nem kaptak Angliától segélyt
- a katonáknak elegük volt a háborúkból, és békét akartak, ezért sok szétszéledt
- hatalmas hadierejük volt, és nagy dunai hajóflottájuk
- a hajókat elsüllyesztette az ellenség. Ezért visszatértek a Visegrádi-hegységbe.


***

Az idáig nem oly fontos, most létfennmaradást jelentő élelem a gomba lett. Csak az szedhetett gombát, aki levizsgázott gombászati ismeretekből és tanusítványt kapott. Az állam is gyűjtött gombákat, amelyeket piacon árusított.

Gomba, havonta, kg:

Erdei csiperke: 500 kg
Kerti csiperke: 400 kg
Őzláb: 450 kg
Vargánya: 300 kg
Császárgomba: 300 kg
Egyéb: 200kg


A visszaállt köztársaságban rengeteg mérgező gomba volt: gyilkos galóca, vörhenyes őzlábgomba, döggomba, stb. Ezért volt szükség ilyen elővigyázottságra.

A rákövetkező télen, amikor eltűntek a gombák, az élelem efogyott. A hatalmas viharok a tartalékot elpusztították. A birodalom kettészakadt: Északi Köztársaság, fővárosa Ondero, Déli Köztársaság, fővárosa Andrewy. Igy könnyebben átvészelték a telet, tavasszal ismét egyesültek, és hatalmas tavaszi gombaszezon volt: hatalmas tömegekkel adták el. A legfontosabb iparág a kereskedelem lett.

Nyáron mégtöbb lett a gomba. Nem győztek cserélni. Egy alkalommal az ellenség hamis igazolással eladott egy tonna kerti susulykát, amitől több százan betegedtek meg, és ekkor támadtak. A köztársaságnak nagy erőfeszítésébe került visszaverni őket. Egy évbe telt, mire újra próbálkoztak. Az erdőszéli csiperkék közé több mázsa gyilkos fehér gyilkos galócát kevertek. Így 5000 ember megmérgeződött, és 400-an meghaltak. A kormány őröket állíttatott a raktárak elé, már későn.


***

Az erdei demokratikus köztársaság bukása

Az egyre több ételmérgezés meggyengítette a birodalom katonaságát. A haderő képtelen volt megvédeni az országot az ellenségtől. A lakosságot kiűzték, és elfoglalták az országot. Igaz, ők se sokáig uralkodtak, mert a szétbomlott köztársaság emberei támadásaikkal meggyengítették őket, de lerombolták, felégették az országot. A kiűzöttek ezután szétszéledtek.

5 évvel ezután a köztársaság életét könyvbe foglalták, és mint fontos történelmi eseményt jegyezték be. Ennek alapján regények is íródtak. Legfontosabbnak a címe: A Pilisi Róma.

Így történt, s így is volt. Valamikor, valahol…
Hasonló történetek
3707
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4157
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
HAGYMA ·
EZ TÖKJÓ LESZ BEVÁSÁRLÓ LISTÁNAK IS :yum: ÉS A SZOCIÁLIS HÁLÓ FOLTOZÁSÁHOZ KÉSZÍTETT TANULMÁNYOMBA PONT ILLIK! .


AZÉ JÓ NAGY BÜNTETÉS LEHETETT LEÍRNI :grinning:

SZEGÉNY CSÍRÁCSKA :yum:


PUSZKA

BURGONYA ·
Egy alkalommal az ellenség hamis igazolással eladott egy tonna kerti susulykát, amitől több százan betegedtek meg, és ekkor támadtak


EZ NEKTEK TÖRTÉNET EGYES???!!

EZ KÖRÖMRÁGÓAN IZGALMAS!!!! :angry: :rage: :rage: :angry: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: