Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Énektanárnő

Ajánlom egy kedves beszélgető partneremnek a chat.hu erotika szobából, a szombathelyi énektanárnőnek Katalinnak.

Jó hely a cset. Lehet ismerkedni, és ha az ember elég perverz akkor társra is találhat, mint ahogyan én. Egy szombathelyi énektanárnő személyében. Aki rögtön az első beszélgetésünk alkalmával megindította a fantáziám.
Nagy odaadással írta le a vágyait, hogy mit élvezne. Hogyan aláztatná meg magát. Vagy hogy milyen nedves a pinája, amikor olvassa a történeteket.
Örülten jókat mesélt.

Katalin egyébként visszafogott külsejű, nem kirívó öltözködésű, szinte konzervatívnak mondható tanárnő. Az én fantáziámat már az felizgatta, hogy oboázni tanult. De jól állhat a szájában egy fasz, gondoltam.

Olyan képeket küldött magáról, hogy szinte szétdurrant a nadrágom. Terpesz, picsasimi, és nedves punciban ujjak.

Aztán kiderült a beszélgetés nem csak engem izgatott fel, hanem őt is.

Folyamatosan orgiákra gondolt. Sétálunk az utcán ö rajta csak egy lenge szoknya van, és már teljesen be van indulva mert a szellő a szoknyája alá fuj és csiklandozza a csupaszra borotvált nedves picsáját.
De nekem is azon járt a fejem, hogy megragadom azt a szoknyát, és ott mindenki előtt fellibbentem, hadd szégyenkezzen a tanárnő. Ráadásul az osztálya előtt…Jujj, de ciki lett volna.

Elmesélte, hogy mi történt vele. Egyszer estig tartott az énekkar. Vegyesen fiúk, lányok. A szokásos módon ment a próba. Már amikor a erembe lépett, érezte a tömény tesztoszteron szagot, azt ami a tornateremben fogadja, ha néha lopva oda megy masztizni.
A próba alatt folyton csak a fiúk nadrágjának dudorját nézte. Nem bírt magával, a víz is kiverte. Kicsit korábban végzett a próbával. Aztán mindenkit gyorsan hazaküldött, és kihúzta a fiókját, amiben egy vibrátor lapult.
Azt gondolta, hogy nem normális, de muszáj kielégítenie magát.
A vibrátor a kedvenc játékszere. Imádja érezni magában, ahogy kitölti a szűk kis picsáját, és azt ahogy rezeg a vaginájában, vagy a popsijában. Imádja megérinteni. És simogatni, és szájába venni. Lassan remegő kézzel húzta ki a fiókot, és a mélyére túrt, ahol megérintette az ismerős tapintású eszközt. A bugyija már szinte teljesen átázott. A kezében rezgő műfaszt a bimbójához érintette, és izgatta, amíg majdnem elélvezett. Közben terpeszben ült a tnári széken, és a pinanedve mind ráfolyt.
Azonban óvatlan volt. Nem zárta be az ajtót. És az önkívületi állapotában, a vibrátor okozta élvezetek közben észre sem vette, hogy nyílik az ajtó és egy kamasz fiú dugja be a fejét…
Kicsit meglepődött, amikor a tanárnő élvező arcát vette észre. De rögtön tudta, hogy mit kell tennie.
Visszahajtotta az ajtót, és kiosont.
Pár perc múlva visszatért de már nem egyedül. Öt társával együtt. Öt ágaskodó farkú „hiénával”, akik a nedves pina szagától, egyre hevesebb hangulatba kerültek.
A tanárnő, ezt már észre vette és azonnal felugrott, de a picsájában még benne volt a vibrátor. El is felejtette. Ott állt a fiuk előtt, akik kérdően néztek rá.
- Nem akarjuk zavarni a tanárnőt . mondta az egyikük – de szeretnénk, ha kicsit „korrepetálna minket”.
Meglepődött Katalin. Nagyon meglepődött, és leginkább azon, hogy valami lassan kezd kicsúszni a pinájából… És kicsúszott. Katalin és a diákok is meredten nézték a földre eső rezgő eszközt, aminek a hangja betöltötte az egész termet.
A fiuk nem sokat teketóriáztak. Négyen lefogták a tanárnőt, és az asztalra dobták, az ötödik bezárta az ajtót.
Katalint a tanári asztalra fektették hasal úgy, hogy a lábát és a karjait a nadrágszíjjaikkal az asztal lábához kötötték…
Feltépték a blúzát, a meredő mellbimbói az asztal hideg lapjához értek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
dark angel ·
A fogalmazás nagyon gyenge, néhol alpári a stílus. Bár nem hihetetlen, hogy léteznek szexuálisan túlfűtött nők, és a tanárok között is van ilyen, dehogy a tanítványainak a nadrágját bámulja....
Ez a nemi erőszak a végén összecsapottnak tűnik, bár be kell valljam, nem tudon, hogy az életen ez milyen hírtelen történik az ilyesmi.

Összegezve, nem tetszik.

zahovics ·
Várom a folytatást, de ezt a nőt én is megbasznám:)
Nickyyy ·
Inkább maradj a zsebhokinál...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: