Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az én kis történetem

Hello Mindenki!
Egy egyszerű kis este volt, amikor is kimentem (mint minden nap) kicsit körülnézni, hogy mi új dolgok történnek a mi kis falucskánkban. Mert ugyanis én vidéken lakom. Elmentem a helyi sörözőbe, ahol már több fiatal is keményen bulizott egy-egy sor társaságában. Fiúk, lányok. Ott volt az a lány is, akit már rég meg szerettem volna baszni. Záróra volt, és mindenki indult hazafelé. Felajánlottam, hogy hazakísérem, elfogadta. Út közben mindent elmeséltem neki, hogy így, meg úgy szeretem, meg hogy isteni a természete, meg az alakja, na tudjátok, olyan lefektetős duma. Útközben megálltam otthon egy üveg borért.

Lassan haza értünk (hozzá!). Nem volt nála senki, mert a szülei bálba mentek, ugyanis falunap volt. Egyenest a hálószobába mentünk, ahol egy nagy franciaágy várt ránk.., heves csókolózásba kezdtünk, amikor már a kezeim a testén felfedezőútra indultak.., ő meg már a farkamnál fogva lerántott maga mellé az ágyba. Szájába vette a makkomat, nyalogatta, én meg csak halkan nyögtem..., aztán hirtelen bekapta tövig, és eddig még életemben nem volt részem ilyen orális kielégülésben, mint abban a pillanatban.

Én következtem, lefektettem, és már az igen nedves punciját kényeztettem, először csak a csiklóját nyalogattam, majd mindent, amit csak értem. Közben csak nyögött és ordított a gyönyörtől. Kérte, hogy álljak le egy pillanatra, mert ha így folytatom, elélvez. Csókolóztunk, majd egy idő után felvettük az un. "kutyapózt". Hátulról keményen elveztük, amit csak lehetett, közben a golyócskáimat masszírozta. Isteni érzés volt a kezeiben. Majd még egyszer a szájába vette, és oda is, amilyen erősen lehetett, dugtam!!! Majdnem áttértünk "sado-maso"-ba.

Ekkor a hátamra fordított, majd rámült, csak lovagolt, egyre gyorsabban és keményebben. Én meg csak a melleiben gyönyörködtem, meg hagytam, hogy szopogassa meg az ujjam. Aki csinált már ilyet, tudja, hogy isteni. Ez így ment meg olyan tíz percig, amikor is elélvezett, majd egy kis idő múlva én is, a szájába. Mint később kiderült, ő is nagyon kívánt engem, csak nem tudta, hogy kezdje. Azóta is itt - ott összejárunk ilyen kis randikra. Persze titokban! Ilyen vége lett az egyszerű kis estemnek. Mindig történhet valami az emberrel, meg amikor az abban az időben elképzelhetetlen is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Yanchy ·
Nem semmi. Ehhez képest az \"Életem szerelme\" tényleg egy igényes történet. De ezt, ezt próbálja meg valaki alulmúlni. Annak gratulálni fogok külön. Csak vigyázzatok, mert jön Whym és kaptok az arcotokra, hogy merészelitek a történetek beküldőit nem bátorítani! :flushed: Hiszen ha ilyenek nem lennének szörnyen unatkoznánk, nem tudnánk elviselni, hogy ilyenekkel stb. kell díjaznunk a mű íróját.
Kedves Mr. Deep!
Igazán vehetted volna a fáradtságot és minimum előtte a rovatba beküldött történetek közül néhányat elolvashattál volna, csak úgy mankóként. A Te kis történeted nagyon egyszerűre sikeredett, élményt valószínű csak Neked nyújtott, de ne csüggedj, valahol el kellett kezdeni és a következő történeted, ha lesz, biztosan leírva is kellemesebb lesz a "Helló Mindenkinek!"
Whym ·
köhi-köhi

Mi vagyok én, valami csősz?

Szerintem a szerző heccből írta ezt. Én egyébként úgy találtam rá anno erre az oldalra, hogy egy haverom rákeresett a visszafelé-toplistára és fölolvasott az ilyen 'mentem oszt elvertem' szerűekből.

Úgyhogy lehet hogy ezért kötődök lélekben ehhez is így...szip...szip

Megaztán a homogén környezet nem inspiráló.

:flushed:

bot ·
Írj még sokat! Nézd mennyi embert tettél boldoggá vele!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: