Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az én kis szeretőm. 3. rész

3. rész


A dolgaink ezek után egészen jól alakultak. Mire befejeztük a 8-at már rendszeres volt az esti tv-s rituálénk, mely során a talpam masszírozása közben a lábammal elégíti ki magát. A nyár még csodásabb volt, ha lehet ilyet mondani, hiszen még lazábban öltözhetem és ilyenkor sokszor csak egy vékony ruha volt rajtam bugyi nélkül, ami szemlátomást nagyon izgatta. Volt, hogy egy – két ilyen elcsípett alkalomkor lefeküdtem a kanapéra és megkértem, hogy masszírozza meg a lábam. Imádtam, mert ilyenkor szegény nem tudott elszökni, hogy könnyítsen magán, és ilyenkor pillanatok alatt a gatyájába élvezett tőlem. Sok lucskos, élvezetes közös pillanatunk volt. Mire véget ért a nyár már észrevétlenül eljutottam vele addig, hogy már én elégítettem ki a talpammal a gatyáján keresztül, anélkül, hogy ez feltűnt volna neki. Jól haladtunk előre. Tényleg minden szép volt. Aztán jött az ősz, a közép suli és benne Vilma néni.


Vilma néni egy nagyjából velem egyidős, magas, nálam kicsit vékonyabb nő volt. Még női szemmel is nagyon csínos és kívánatos volt, na de férfi szemmel nézve, hosszú formás lábak, szép feszes combok, kerek fenék, közepesnél valamivel nagyobb mellek, és mindez magas sarkúba, rövidszoknyába, mélyen kivágott feszes felsőkbe csomagolva. Igazi nehéz bombázó, ráadásul, ha igazak a pletykák, még a szexet se veti meg még a kis diákjaival sem. Mi több kellhet ennél egy 15 éves kamasz fiúnak? Nem is csoda hogy a fiam és minden fiú az osztályban rajongott érte. És a tetejében, Ő volt a fiam osztályfőnöke.


Amikor először megláttam, és felmértem rögtön a pánik kapott el, mert láttam, hogy a fiam hogy néz rá, és ami ennél is jobban megrémisztett, az az volt, ahogy Vilma néni nézett az én kis fiamra. Tudtam, hogy igazak a pletykák, mert láttam a szemében, ott volt ugyanaz a tűz és vágy és akarás, mint az enyémben. Sokszor láttam az iskolaudvaron sétálni, mint egy éhes ragadozó, aki keresi a legártatlanabb legvédtelenebb áldozatát. És ez a bestia pont az én fiam szemelte ki magának. Azt már nem! Gondoltam magamban, ám láttam, hogy a fiam hogy néz rá. Nagy gondban voltam.


Ám szerencsére az élet vagy talán a sors, ki a megmondhatója, kegyes volt hozzám.


Rendkívüli szülői értekezletet tartottak egy atrocitás és az ebből kifolyó hallatlanul alacsony eredményű felmérő miatt, és Vilma néni, megkért minket szülőket, hogy kicsit beszélgessünk el a gyerekeinkkel a szexualitásról, mert sokuk még csak azt se tudja, hogy mi az óvszer, és mire is való. Sok anyuka arcára kiült az ijedség, pláne amikor Vilma néni kiosztotta a nyilatkozatokat, melyben az iskola közölte, hogy ilyen korán nem hajlandó erről a témáról beszélgetni a gyerekekkel és inkább a szüleikre bízza ezt.


Itt a lehetőség gondoltam magamban! Kaptam egy esélyt a sorstól. Vagy megragadom és beteljesítem, amire már évek óta készülök, vagy végignézem, ahogy a kisfiamat elragadja ez a kiéhezett szex ragadozó. Persze kicsit féltem hiszen, lehet, hogy túl korai lesz még ez neki. Ám sajnos láttam Vilma nénin hogy Őt ez a gondolat, cseppet se zavarja. Meg kell tennem, nem lesz második esélyem. Hatalmas mosollyal az arcomon léptem ki az iskolából, mert már megvolt a tervem is, bár valószínű, hogy Vilma néni nem pont erre gondolt szexuális felvilágosítás alatt.


Péntek este volt. A lányom elment a barátnőéhez aludni, így ketten maradtunk otthon a fiammal. Míg ő elment a parkba, addig én neki láttam előkészülni. Lezuhanyoztam, leborotváltam a puncim, középen meghagyva a kis háromszöget. Ugyanis, észrevettem az esti masszásoknál hogy ez a kedvence, ilyenkor mindig keményebb volt és nagyobbat is lőtt.


Mikor este haza jött ő is lezuhanyozott, majd utána elment a szobájába könyvet olvasni. Én pedig bementem a szobámba és elkezdtem levetni az otthoni ruhámat, majd felvenni az erre az alkalomra vett, fekete átlátszó hálóingem. Ahogy megnéztem magam a tükör előtt, úgy éreztem magam, mint egy tini lány az első randi előtt. Majd vettem egy nagy levegőt. - Színpadra! – Gondoltam magamban és elővettem egy óvszert a fiókból és elindultam a szobája felé. Milliószor tettem meg ezt az utat most mégis kimondhatatlanul hosszúnak éreztem, míg elértem az ajtajáig. Agyamban még utoljára felvillant a kérdés, kezemben a kilincsel: Biztos hogy ezt akarom? De már meg is válaszoltam magamnak, mert rögtön benyitottam hozzá.


Egyből láttam, hogy nagyon meglepődött a látványomon, de azt is hogy nagyon is tetszett neki amit látott. Oda sétáltam hozzá, és úgy csináltam mintha csak egy jó éjt puszit akarnék adni neki. Majd leültem az ágya szélére. - Muszáj veled beszélnem, - kezdtem neki. A suliban megkértek minket hogy beszélgessünk veletek a szexről, mivel nagyon felkészületlenek vagytok. – Láttam hogy egy kicsit zavarba hozam ezzel de azért csak folytattam. – Vilma néni megkért, minket hogy beszélgessünk veletek az óvszerről és annak használatáról. – És azzal megmutattam neki a kezemben lévő kotont. - Tudod, hogy kell használni? – Láttam rajta hogy nagyon ideges lett ettől, sikerült zavarba hoznom egy kicsit. – Tovább, jól csinálod! – súgta bennem egy hang. Majd elmosolyodottam, és megszólaltam. - Én tudom, hogy hogy kell használni, megmutassam neked? – Ez volt az „utolsó kijárat Brooklyn felé”. Ha most nemet mond akkor vége mindennek, a szívem a torkomban dobogott, de akkor Ő némán és kicsit félénken ugyan de bólintott. Hatalmas kő esett le a szívemről, de nem mutathattam, sőt mennem kellett tovább. Volt egy tervem! Azzal elkezdtem szétnézni a szobájában mintha csak valamit keresnék - Valami keményet keresek, amin ki lehetne próbálni. – mondtam kicsit naivan és tétován. Majd rá néztem és elmosolyodtam. - Ennél kézenfekvőbb megoldást el sem tudnék képzelni. – mondtam és lehajtottam róla a paplant. - Húzd le a pizsamanadrágodat – Mondtam neki, mire ő némán engedelmeskedett nekem, bár láttam rajta hogy nagyon zavarban van. - Nyugodj meg, nem először látlak meztelenül. – nyugtatgattam kicsit. Ez jól hatott rá, így hát lehúzta a pizsamanadrágját. És ott feküdt előttem anyaszült meztelenül. Nagyon nagy erő kellett hozzá hogy ne vessem rá magam rögtön. Majd folytattam az oktatást. - Ahhoz, hogy ki tudjuk próbálni az óvszert a férfiasságodat talpra kell állítani. – mondtam neki. - Talán kicsit könnyebben fog menni ha segítek benne. – Mondtam neki és levettem a hálóinget. Láttam rajta hogy elkerekednek a szemei ahogy meglátta a csupasz mellem, és a frissen borotvált puncim. Férfi így még nem nézett rám soha azelőtt.  Láttam hogy hatott rá a látvány és ha várnék kicsit talán tényleg teljesen fel is állna a farkincája, de már nem tudtam várni. A bennem égő olthatatlan vágy és éhség kegyetlenül hajtott előre, ezért aztán folytattam.    Úgy látszik ez nem lesz elég a talpra állításhoz. – mondtam és a következő szintre léptem a kis lovagommal, és megfogtam a kezét és a mellemre tettem, és finoman simogatni kezdtem vele magam. Ettől hamar lábadozni kezdett a farka, és pár kör után már keményen állt.  - Na most már elég kemény, hogy kipróbáljuk rajta az óvszert – mondtam neki, és finoman ráhúztam Már abba beleremegtem ahogy megfogtam azt a kemény és forró fiatal farkat. Gyönyörűen nézett ki ahogy ott állt óvszerbe csomagolva. – Most vagy soha! -  gondoltam és folytattam a tanítást az én is gyanútlan szeretőmnek. - Szex után a férfiasságod megint olyan kicsi lesz, mint az előbb. Utána le kell húznod az óvszert és meg kell mosnod, csak úgy lehet folytatni a szerelmi játékokat – magyaráztam neki teljesen természetességgel, miközben finoman lehúztam róla a gumit. - De te még mindig kemény vagy, - mondtam neki. - Mindjárt segítünk ezen. –  Azzal rámosolyogtam, megfogtam a farkát és egy forró csókot leheltem a farka hegyére, majd szép lassan bekaptam. Egy pillanatig csak tartottam a fejét a számban mivel azt hittem, hogy már ettől elélvez. Majd szép lassan elkezdtem lefelé süllyedni. Minden centiméterét külön érintve, kiélvezve egészen addig míg az orrom hozzá nem ért a hasához. Éreztem, hogy a farka remeg a gyönyörtől, de az én puncim is már izzott a vágytól. Egy percig csak tartottam a számban azt hatalmas szép farkat. Érezni akartam a lüktetését, és a tudat, hogy ez a farok a fiamé, csak tovább fokozta az élvezetem. Finoman beleszívtam, majd lassan elkezdtem emelkedni rajta. Ahogy már kezdtem érezni, hogy megszokja az ingert, gyorsítottam egy kicsit a dolgon. Mindig csak egy kicsit. A végére úgy éreztem mintha egy tűz forró sziklát szopogatnék a számban. Az eszem egy pillanatra figyelmeztetett, hogy álljak meg, de kioltotta a vágy, hogy végre a számban érezzem azt, amire már annyi ideje készültem. Érezni, ízlelni, lenyelni akartam végre azt a csodás nedűt, amit eddig csak az ágyneműin szagolhattam. Éreztem, hogy egyre közelebb kerül hozzá, ezért mindent bele adtam, amit csak tudtam, hogy elnyújtsam neki, ezzel is megszépítve azt az érzést. Aztán, megtörtént. Ujjnyi vastag fehér sugarakban tört elő a gyönyör az én forró sziklámból, újra és újra neki csapódva a szájpadlásomnak, ezzel okozva nekem határtalan boldogságot. Teste megfeszült, egy pillanatig levegőt se tudott venni az gyönyörtől, akkorát élvezett a számba. Imádtam érte, élveztem minden cseppjét és percét a gyönyörének, csodás mennyei íze volt. Végre megízlelhettem vágyaim netovábbját. Fantasztikus volt. Gyönyörködtem a kisfiam arcára kiülő orgazmusban. Férfi így még nem reagált a tőlem kapott gyönyörre. Már most úgy éreztem, hogy bevégeztem a munkám, és célt értem, az enyém lett, de a java még csak ezután jött.


Letisztítottam az elernyedt péniszét, gondosan lenyalogatva róla minden gyönyörcseppet. Majd belenéztem a szemébe. Amit abban láttam az leírhatatlan volt. Csodálat, gyönyör, beteljesülés, hála és óriási szeretet. Ott és akkor újra beleszerettem a fiamba, ezt a pillantást, ezt a nézést, soha mástól nem kaptam még meg soha azelőtt. Előre hajoltam és megcsókoltam. Hosszan forrón. Majd kicsit távolabb hajoltam a szemétől és csak annyit mondtam neki, - Te jössz! – Azzal fölé hajoltam és a forró vágytól izzó puncimat a szája elé raktam. Amikor először megérintett a nyelvével abba kis híján belehaltam. Annyira jó és finom érzés volt, és a tudat, hogy az a nyelv mely a forró vágytól nedves puncimban siklik a tulajdon fiamé, megsokszorozta az élményem és a gyönyöröm. Kezdő létére nagyon jól csinálta, és bár éreztem a tapasztalatlanságát, tudta, hogy hogyan kell bánni az anyja izzó éhes puncijával. Nem is csoda, ha pár perccel később már a mennyekben jártam, és a világ is lassan elkezdet eltűnni körülöttem. Behunyt szemmel melleimet izgatva élveztem a fiam adta gyönyört és boldogságot, mikor kinyitva a szemem észre vettem, hogy a farka újra felállt, és finoman rándul, ahogy nyalja a puncim. Elmosolyodtam és boldog voltam, hogy ennyire izgató vagyok a számára. Nem is bírtam sokáig megállni és előre hajolva mélyen bekaptam és szopni kezdtem a farkát. Rögtön éreztem, hogy ez telitalálat volt a számára, mert még jobban elkezdte nyalni a puncim, amitől már én is majdnem elélveztem. Csípőm magától mozgott, és a kéj egyre jobban fokozódott bennem. A határon táncoltam még éppen visszafogva ellenállva a közeledő orgazmusnak. De éreztem, hogy ő is nagyon küzd már alattam és már neki se kell sok, így kicsit hajrázni kezdtem, amitől éreztem, hogy már így is robbanásig feszített farka csak még keményebb lett, és még jobban feszült. Már nem kellett sok, ám ekkor megéreztem az ujjait a puncimban. Kicsit, meglepődtem, hogy volt mersze megtenni, de nem nagyon volt időm gondolkodni vagy analizálni az érzést, mert a következő pillanatban már az ujjai a G pontomat találták el, és ezzel berobbantották a bennem ketyegő orgazmus bombát. Hatalmasat robbantam a szájába. A robbanás, mindent elsöpört bennem, óriási nyögések és sóhajok formájában szakadt ki belőlem az orgazmus. Ám nem csak én robbantam. Őneki is sikerült. Hatalmas adagokat lövellt újra a számba, az a csodás farka. Megtöltve, azzal a csodás fehér lével ami belőle tört ki. Óriási volt.


Egy röpke pillanatra eltűnt a világ körülöttünk és csak mi ketten maradtunk a vakító fehérségben. A kéjnedveim szinte az egész arcát beborították, számban még ott volt a fehér bizonyítéka az ő gyönyörének és orgazmusának. Testem izzadságban úszott, remegett az orgazmus hullámaitól, ziháltam szinte alig kaptam levegőt. Szinte össze esve zuhantam mellé az ágyra, számban ízlelgetve az előbb lenyelt fehérjének az utóízét. Csodás volt, talán jobb mint az első. Az ő teste is úszott a verítékben és akárcsak én ő is zihálva vette a levegőt. Aztán lassan kezdtünk lenyugodni.


Folyt. köv.
Előző részek
Hozzászólások
mindigmama ·
Mondom, fantasztikus ez a történet! Anyámmal együtt olvassuk, és közben meg-megszakítjuk a lektúrát, hogy szeretkezzünk egyet... Nagyon izgató!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: