Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az eltévedt csillaggyerek

Felült az ágyban… a lepedő legyúrva, a párna a földön... megint az a rémes álom… miért? Vajon mi értelme lehet? Megint a férfivel álmodott… megint az az érdekházasságos, gondok elmúltával elválós ostobaság, mint már annyiszor mostanában… ölébe vette az alvómaciját, és meredten bámult a sötétségbe… Minden egyes mozzanatát ismerte ennek az álomnak, mégsem tudott szabadulni tőle, és nem tudta, miért…
A férfi igen fontos volt számára egykor… sőt, tán még ma is, bár ezt csak így, éjjel merte bevallani a sötétnek, és ilyenkor is csak halkan. Tisztán emlékezett a „kapcsolatra” ami köztük volt, és amit nem nevezhetünk mindennapinak… voltak munkatársak, barátok, „többmintbarátok” és voltak „semmik”…. Nem tudta nevesíteni a furcsa kötődést, ami a férfihez tartozóvá tette. Nem volt az esete, ezt tudta, idősebb volt nála, nem is kevéssel, mégis úgy érezte, dolguk van egymással és kész. És mintha a férfi is ebben a hitben élt volna egy ideig… valószínűleg addig, amíg rá nem jött, mekkora szakadékot is jelentenek a köztük lévő évek. Akkor pedig egyszerűen kihátrált az egészből, félbehagyva mindent, munkára, családra, egyéb szokásos indokokra hivatkozva. És ott maradt a lány a hideg tavaszi éjszakában, és halkan mormolta maga elé, hogy: mit is vártam, hiszen ez túl szép, talán elviselhetetlenül szép lett volna… mindez évekkel ezelőtt törtét. Azóta nem nagyon találkoztak. A férfi talált magának valakit- ezt tudta a lány, de nem, mert a részletek iránt érdeklődni. Lassan beletörődött abba, hogy ennek így kellett történnie. Csak ezek az álmok, melyek minden holdtöltekor előjöttek, tépték fel újra és újra a régi sebet, és nem tudta, hogyan múlhatnának el...
– Ha nem úgy döntök akkor… - mélázott a macinak, melyet még mindig a kezében tartott – ha nem hiszem el, hogy bele kell törődnöm, hogy ez a világ rendje, talán másképp lett volna… de ami megtörtént, azon már úgysem változtathatok… - halkan belesóhajtott az éjszakába, aztán visszafeküdt a zilált párnák közé.
Álmában furcsa fénylényekkel találkozott, akik a csillagok közt életek, és azt mondták neki, hogy egy közülük, és sok-sok testvérével együtt azért született a világra, hogy meggyógyítsa az embereket, mert azok betegek: nem mernek már szeretni. És azt is mondták, hogy ő elrontotta a küldetést, és már sohasem térhet vissza közéjük…
Hasonló történetek
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30295
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szelene ·
Az eleje nagyon tetszett, a vége számomra nem elég kidolgozott. Hiányérzetem maradt amikor a végére értem, mintha kellene még oda valami. De ez csak az én meglátásom, összességében tetszett, tényleg.:) Az alvósmaci az nagyon aranyos:)

szöszke ·
Köszönöm :hushed:

HarcI@Kakas ·
A CSILLAGGYERMEK

És ott úszott előtte a Föld nevű bolygó és rajta a sok ember - csillogó játékszer, amelynek egyetlen Csillaggyermek sem tudott volna ellenállni.
Épp jókor érkezett. Lenn a zsúfolt glóbuszon riadó villog a radarok képernyőjén, és nyomkövető teleszkópok firtatják az eget s amit az emberek történelemnek ismertek, véget ért.
Rádöbbent, hogy ezermérföldnyire alant fölébred egy szendergő halálrakomány, s Föld körüli útján lustán megrázza magát. Benne nem tehetett kárt e gyöngécske energia; de jobban kedvelte a tiszta eget. Összeszedte hát az akaratát, a keringő megatonnák némán virágba szökkentek, s ettől az alvó földgömb felére hamis hajnal virradt.
Aztán várt, rendbe szedte a gondolatait, és eddig még kipróbálatlan erőin töprengett. Most ő volt a világ ura, s nemigen tudta, mihez kezdjen legközelebb.
De valamit majd csak kigondol.

Clark, 2001 Űrodüsszeia :sleeping:



A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: