Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az elszalasztott királyfi

A kis levelibéka, a hajnali nap sugaránál melengette dió nagyságú, zöld színű hátát. Fehér hasa elővillant, amikor helyét megunva ugrott, szétterpesztett lábaival. Közel hajoltam, hogy minden porcikáját szemügyre vehessem. Parányi lábain tapadókorongok segítették a biztonságos haladást.
A terasz függőleges meszelt falán, játszi könnyedséggel végezte gyakorlatait. Reggelije beszerzése céljából vadászott a rovarokra, teste hosszának kétszeresére előredobálta lábacskáit, mintha nyúlós gumiból, egy végtelen hosszra lettek volna teremtve. Erőteljesen odavágta, hogy megtapadjon, katonásan, és várta a zsákmányt.
Kidülledt szemmel figyelte az arra merészkedő rovarokat, s ha a zsákmány már elég közel volt, kiöltögette ragadós hosszú nyelvét, és hamm… bekapta.
A nap már nagyon melegen tűzött, árnyékba vonult, a közeli bokor árnyat adó sűrűjébe.

Este, a teraszra kiülve, kíváncsian vártam, hogy megismétli-e a látogatását.
Nem kellett sokáig várakoznom, óvatosan felugrott a terasz padlózatára, és mutatványát ismét bemutatta. Nagyon mókás volt, hiszen ez a parányi lény, mint egy cirkuszi akrobata változtatta helyét, és otthonos mozgásával ámulatba ejtett.
Bevallom, felmerült bennem a gondolat, hogy elköltöztetem a kertembe, aztán a józan ész győzött. Eszembe jutott, hiába szép az én kertem, az ő otthona a Tisza partja, s nagy hibát követnék el, ha kiszakítanám abból a környezetből ahová született.
Így hát gondoltam, - elbúcsúzom, s ha netán egy puszit adnék néki -, talán még királyfivá is változna, de mit kezdjek én, két királyfival.
Hasonló történetek
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Nagyon jó!

:flushed:

Schneider Istvánné Ilike ·
Nagyon örülök a hozzászólásaitoknak, tartottam attól, hogy túl rövid ez a kis történet.
Köszönöm az észrevételeiteket.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: