Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első

A nevem Suo. Félig Japán félig Magyar vagyok. Anyukám a 80-as évek elején Tokióban volt a Magyar nagykövet kísérő személyzetének tagja. Elég hamar összeismerkedett apukámmal, aki a helyi „Magyar szakértő” volt. Miután kiderült, hogy anyukám várandós velem, összeházasodtak. Évekig éltünk Tokióban, de mikor a rendszerváltás volt itt Magyarországon, két évre haza költöztünk anyukámmal. Nem szerettem itt lakni, mert nehéz volt a nyelv, és az iskolában is undokok voltak velem. Mikor már egészen jól beszéltem, és a társaim is elfogadtak, akkor anyukámat újra kiküldték Tokióba, ahol apukám már nagyon várt minket. Mint korán érő típus, hamar elkezdtem érdeklődni a fiúk után, de csalódtam mikor tiniként először sikerült belenéznem egy későesti japán szexfilmbe. Kiderült, hogy a Japán férfiaknak általában elég kicsi a farkuk. Ezután biológia könyvekben is utánanéztem, és kiderült, hogy a mongolid típusú embereké a legkisebb. E mellett engem sohase vonzottak az egyenes fekete hajú japánok. Én az európai magas szőke fiúkra gerjedem, mivel Japánban ritkán látni olyat. Ebből kifolyólag nagyon feldobódtam, mikor a szüleim megmondták, hogy most apukám lesz kiküldetésen, Magyarországon, és anyukám is itt talált új munkát, így tartósan visszaköltözünk. Ekkor 15 voltam.


Kicsit féltem tőle, hogy milyen fogadtatásban részesülök majd. Nem akartam újra kiközösítetté válni. Szerencsére nem így történt. Két okból kifolyólag alakult ez így. Elsőként azért, mert a magyarok már megszokták a japánokat, másodszor pedig azért, mert igyekeztem magam olyan vonzóvá tenni amennyire csak lehetett. A siker persze nem maradt el, és a helyi srácok rögtön elkezdték csapni a szelet, ami roppant eltérő volt a Japán iskolákban megszokott rendhez képest. Hamar meg is találtam az én szőke hercegemet. Az egyetlen baj csak az volt, hogy elég nyámnyila volt a fiú, pedig én már nagyon vártam, hogy megtörténjen az a bizonyos dolog. Elkezdtem közeledni hozzá, de Péter nem nagyon vette a lapot. Szerencsére, mikor szándékomra felfigyelt az osztály nagy vagánya, kiokosította egy kicsit, így viszonylag hamar megváltozott a hozzáállása. Az első randink kicsit kiábrándító volt, mivel úgy állt a dologhoz, hogy én egy kis szűz vagyok, akit feszélyez minden, akár csak enyhén szexuális közeledés. A randi végén alig tudtam kicsikarni belőle egy ártatlan puszit. Ezek után először kétséges volt a folytatás. Miután úgy határoztam, randizzunk még egyszer, azt is elterveztem, hogy a tudtára adom hozzáállásom mibenlétét.

A második alkalommal többször is a fenekére tettem a kezem, és a végén letaglóztam egy csókkal. A negyedik randi után felhívtam hozzánk este, mikor a szüleim Sopronban töltötték a hétvégét. Péter nagyon nyugtalan volt amikor megérkezett, vagy még mindig nem tudta, hogy mit akarok tőle, vagy abban kételkedett, hogy meg tudja e csinálni. Valószínűleg az, hogy kicsit combközép alá érő sötétkék miniszoknyát vettem fel, minden kétségét eloszlatta. Hogy oldjam a görcsösségét, az egyik szekrényből elővettem egy nagy üveg rizsbort, és azzal kínáltam. Ő képes volt meginni két nagy pohárral, míg én csak pár kortyot tudtam leerőltetni a torkomon, de ez is elég volt, hogy elveszítsem azt a kevés gátlásosságomat, amim volt. Péter a kanapén ült kezében egy pohár rizsborral, amikor én odamentem hozzá, és az ölébe ültem, majd elkezdtem csókolni. Meglepettségében igen kevés szenvedéllyel csinálta, de hamar belejött ő is, és így egy hosszan tartó, minden félreértést tisztázó csók bontakozott ki. Míg így összeforrtunk, hírtelen valamilyen kemény dolog kezdett nőni a lábaim közé.

Vékony bugyimon át éreztem, ahogy Peti nadrágjában ez a valami egyre nagyobbra duzzad. Ezt jó jelnek tekintettem. Én is elkezdtem benedvesedni. Úgy gondoltam, minél nagyobb a pöcse, annál nagyobb élvezet lesz baszni vele. A csók után elkezdtem lehúzni róla a pólóját. A felső teste izmos volt (már évek óta vízilabdázott), tudtam, hogy jól választottam. Mikor sikerült eltávolítanom a pólóját, és ránéztem, ő csak bambán meredt rám, mint aki nem hiszi el mi is történik vele. Ez volt minden reakciója. Láttam, a kezdeti bíztató jelek ellenére nekem kell kezdeményeznem és reagálnom egy személyben, így hát a kezeit megfogtam a csuklói alatt, és lassan a melleimre helyeztem őket. Ettől még nagyobb lett a fasza, de más téren még mindig nem mutatott aktivitást. Kezeimet az övéire helyeztem, majd lassan elkezdtem mozgatni őket. Leginkább arra hasonlított, mintha saját magamat izgatnám.

Amint belejött én elvettem a kezeimet, és lassan kezdtem kigombolni a blúzomat. Lassan feltárult előtte csipkés halvány rózsaszín melltartóm. Míg én ledobtam magamról blúzomat, ő megpróbálta lehúzni rólam a melltartómat. Jót kuncogtam rajta, majd rávezettem ujjait a csatra a túloldalon. Ezzel elég gyorsan meg volt. A rózsaszín ruhadarab az ölembe pottyant, de én gyorsan odébb kotortam az útból, mert takarta farmerjének gombjait. A gombokkal bíbelődtem, majd megnéztem hogyan viseli az új fejleményeket. Mint egy jégcsap. Vagy talán egy öt éves kisfiú. Hátra nyúltam, és a kezébe nyomtam a borosüveget. Gondoltam, hogyha az előbb olyan jól bírta, akkor ezt mind benyakalhatná, és attól talán lazább lenne. Visszatértem a farmerjéhez, és miközben ő szépen iszogatott, én teljesen kigomboltam a nadrágját, aztán lehúztam róla. Ez így sokáig fog tartani-gondoltam. De ekkor már csak egy kis ruhadarab állta az utamban, és ha azt letudtuk, akkor megláthatom azt, amiről eddig álmodoztam.

Oly melegség öntött el, mely szinte engem is megrészegített. Lassan megfogtam alsójának szegélyét, és behunyt szemmel elkezdtem lehúzni róla. Amikor kinyitottam a szemem igencsak meglepődtem. A biológia könyvekben írták a fasz hosszát, de az átmérőjét nem. Vagy csak nem vettem észre. Márpedig ez vaskosabb volt mint én arra számítottam. Erős kétely fogott el azzal kapcsolatban, amit eddig tervezgettem, viszont ennek a lehetőségnek nem kellett volna kárba vesznie, főleg mivel Peti már igen csak bebaszott, és a jégcsap a heverőn elolvadt, és inkább volt már tüzes vulkán! Megkérdeztem tőle van e nála óvszer, mire ő büszkén bólogatott, halvány sanda vigyorral az ábrázatán, majd földön heverő nadrágja zsebéből elő is vette egy egész csomagot és odadobta nekem. Hat darab volt benne, ami több volt mint elég. A csomagoláson azt írták, hogy síkosított a könnyebb behatolás eléréséért, és ez egy kicsit meg is nyugtatott. Azelőtt még sosem volt ilyen a kezemben, ezért gyorsan átfutottam a leírást, amiben az állt, hogy tökéletes illeszkedésre van szükség, különben a gumi szétszakadhat. Ő közben a melleimmel bíbelődött. Ő élvezte, de engem nem nagyon ingerelt.

Természetesen a gumi felhúzása is rám maradt, vagyis inkább nem bíztam Petire. Lassan elkezdtem ráhúzni a condomot a kicsit jobbra ferde, de égnek meredő dákójára, ami iszonyú forrónak volt, és akkora, hogy a kezem nem érte körbe. Nos vagy a kezem volt akkoriban kicsi, vagy Peti farka nagy. A kemény broki, pedig egyre inkább megbabonázott. Már mindkét kézfejem köré simult, és eszem ágában sem volt elengedni. Az a pillanatnyi megingás mely úrrá lett rajtam már el is múlt. Kiengedtem kezeim közül a hívogató húsdarabot, és odafeküdtem a heverőre Peti mellé. Elkezdtem letolni a szoknyámat, mire ő egy hírtelen rántással lehúzta rólam. Ekkor láttam meg, hogy a bugyim már teljesen átázott. Éreztem, ahogy a popsimon végigcsorognak nedveim. Peti is látta, hogy itt kár lenne tétlenkedni, és gyorsan megszabadított a bugyimtól is, miközben én már szinte extázisban voltam. A puncim már izzóan piroslott, de most megint kétely fogott el a felől, hogy biztos jól fog-e esni nekem ez az egész. De ekkor már felesleges volt a tépelődésem, mert Peti pöcsének vége lassan szétfeszítette punimat.

Amint a makkja beljebb ért, éles, tépő fájdalom hasított belém. Nem volt túl kellemes. A fájdalom a köldökömig felsugárzott. Persze míg én elnyeltem sikolyomat, Peti fasza tövig fúródott belém. Furcsán kéjes érzés volt ez: egyszerre fájt, viszont az érzés, hogy ott van bennem, és megtörtént végre a dolog, az fenomenális volt. Ezután Peti elkezdte felvenni az ilyenkor szokásos ritmust, melytől hátamon fekvő, szétvetett lábakkal heverő testem is elkezdett rázkódni. Már nem emlékszem, hogy meddig tartott, de soká. Egy ideig még hasogatott ott lent, majd egy idő után inkább zsibbadt, ha lehet ezt mondani. Csak később vettem, észre, hogy a puncimból vér csordogált. Peti a végére annyira begyorsított, hogy engem már határozottan dobált az irama. Addig szorosan zárt csiklóm már két különböző irányba meredt szét. Aztán egyszer csak Peti tempója még gyorsabb lett, majd szabálytalanná és lassúvá vált, maga a fiú pedig megrökönyödve nézett a semmibe, és halk sóhajokat eresztett ki magából.

Varázslatos élmény volt. Tudtam, hogy az orgazmus leírhatatlan érzés lehet, de, hogy ilyen nyíltan megmutatkozik, azt nem. Kihúzta belőlem farkát, amin az átlátszó gumi alatt tisztán kivehetően ott volt a geci, kívülről, pedig véres volt. Kókadó farkáról lassan lehúzta a condomot, letette az asztalra, majd elégedetten hátradőlt, és úgy mért végig engem. Azt kérdezte tőlem, hogy milyen volt. Élveztem-e annyira, mint ő? Nemleges választ kellett adnom neki, csak fájt, mondtam, míg egy zsepivel felitattam a lucskot és a vért. De idővel enyhült egy kicsit - tettem hozzá. Erre ő azt mondta, hogy tud egy lehetőséget, amivel megismerhetem az orgazmust, de előtte nekem kell megtennem valamit neki. Belementem. Nem érdekelt mit kért, csak az, ami utána következett. Ekkor olyan dologgal állt elő, mellyel azelőtt még a japán szex filmekben sem találkoztam. Azt kérte, hogy a számmal izgassam, hogy kapjam be a brokiját, és így juttassam a csúcsra. Jó, gondoltam, ez érdekes lesz. Nem volt bennem ellenérzés, sőt a gondolat egész közel állt hozzám, így fölé hajolta, és lassan a számba vettem Peti ernyedt pöcsét.

Teljesen puha volt, ahhoz képest amit az előbb a puncimban éreztem, és furán kesernyés édeskés íze volt a gecitől. Nem tudtam mit kell ilyenkor csinálni. A fogaimmal igyekeztem nem érinteni, féltem, hogy kárt teszek benne. A nyelvemmel kezdtem nyalogatni. Jobb ötletem nem volt. Idővel viszont egyre nagyobbra nőtt, és keményebb lett. Ajkaimmal éreztem szívének lüktetését. Mikor már teljesen felállt, Peti kezét a fejemre tette, és lassan rányomta a faszára, ami egészen a torkomig csúszott a számban. Nem volt túl jó érzés, és nem is értettem, hogy mit akar. Aztán azt mondta, hogy kezdjek el liftezni rajta, és szívjam erősen, mert ő így látta a filmekben. Tettem amit mondott. Gyors ütemmel kezdtem liftezni számmal nagy dákóján. Néha megálltam a tetején, és a makkját szívtam. Nem telt bele sok idő, és Peti farkából előtört a geci. Egy része azonnal lecsúszott a torkomon, míg a többit még ízlelgettem egy darabig. Ez jó volt, mondta, jól csináltad. Most én jövök, tette hozzá, felkelt a kanapéról, és mutatta, hogy üljek a helyére.

Mikor megtettem, ő a lábaim közé hajolt, és a puncimhoz dugta a fejét. A nagyajkaimon éreztem a lélegzetét. Majd elkezdte nyalni a csiklóimat. Fantasztikus volt. Egészen más, mint mikor dugtunk. Az amit most szinte rögtön megéreztem, csak a dugás utolsó perceiben tűnt fel. Teljesen beizgultam, puncim csak úgy ontotta magából a nedvet, amit Peti egyre gyorsabban nyalt le róla. Nagyon jó érzés volt. Aztán egyszer csak az érzés fokozódni kezdet, és végül kitört belőlem. Olyan élvezeteset még sose éreztem. Peti meg nyalt tovább, így pár pillanattal később újra átéltem. Nem akartam, hogy abbahagyja. Még legalább háromszor elmentem, mikor leállt. Addigra én már szinte öntudatlanul feküdtem ott. Büszke voltam magamra. Erre vártam már jó néhány éve. Aztán Peti azt mondta, hogy jó lenne, ha még egyszer megdughatna. Jó, mondtam, engem már nem érdekelt, tőlem addig kefélhetett, amíg csak akart, csak nyaljon még ki néhányszor. Peti most maga húzta fel a gumit, és nem tökölt, rögtön nekem ugrott. A behatolása megint fájt, sőt még jó darabig, de aztán enyhült, és elmúlt. Míg ő önfeledten baszott, én elkezdtem a csiklómat simogatni, ami jól esett.

Míg ő vadul dugta a puncim, én addig egyre gyorsabban masszíroztam a csiklóm. Egész jó volt így. Majd hírtelen megállt, és azt mondta, hogy most ő fekszik le, és én lovagoljak rajta. Nekem nem volt ellenvetésem, pózt is váltottunk. Ő a csípőmet fogta, én meg hátul letámasztottam, így lovagoltam meg. Ez a póz sokkal jobb volt. Így a farka érintette a csiklómat, és egyre inkább érlelte bennem az újabb orgazmus kialakulását. Míg mi teljes átéléssel lovagoltunk, a puncimból, kicsorgott a benne maradt vér. Mindketten észrevettük, de egyikkőnket sem érdekelt. Én megint többször is elélveztem, majd mikor Peti is elment nagyon boldog voltam, ennél jobban nem is alakulhattak volna a dolgok. Petivel azóta már nem tartom a kapcsolatot, de akkoriban még sokat találkoztunk, és higgyétek el, hogy a végére nagyon tökös csávó lett. Köszönöm, hogy megírhattam ezt a történetet, és mindenkinek kívánok legalább ilyen jó estéket!
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kappa ·
Ezt is ajánlom:



"szorosan zárt csiklóm már két különbözö irányba meredt szét."

??????????????,

Love Kriszti ·
Pfff... 1 kicsit szánalmas. És akkor csodálkozunk rajta hogy milyenek a mai fiatalok. Ágyból-ágyba ugrálnak. Nem azt mondom, lehet szexuális életet korán elkezdeni, de nem minden második sráccal kell lefeküdni, akit ismer az ember a disco-ból.
100%-ig jellemző hogy az óvszer használatát a csomagolásról kell megtudni, noha 8. általánosban biosz órán van róla szó. Azt pedig ne mondja el nekem senki hogy Japánban, egy amúgyis túlnépesedett országban nincs emberekbe sulykolt tudatos családtervezés és rendes felvilágosítás. Vagy lehet hogy épp ezért van a túlnépesedés?!
A második dolog ami nekem 1 kicsit sántít hogy elsőre egy olyan "szerszámmal" amit nem érsz körbe... hááát, nemhiszem hogy "le birod nyelni" a sikolyokat.
Harmadik dolog: szerelem nélkül ne csodálkozz ha nem élvezed az elsőt. Néha még szerelemmel sem jön össze minden...

niki155 ·
Hát elég meglepő volt. Nagyon remélem h ez csak egy kitalált valami mert ha igaz akkor nagyon tudlak sajnálni és akkor anyukád is nagyon büszke lehet a lányára. Elképesztő hogy mire képesek a mai fiatalok h elmondhassák hogy igen ök levesztették a szüzességüket és ez menő de ha nekik igy ja akkor csak csinálják...remélem te a másik kategoriába tartozol.. amugy igazat kell adnom itt egykét embernek elég fura dolgok vannak benne mint a "csiklóimat" :smile: egyszerüen nem tudom elhinni hogy hogyan lehet ilyet irni... amugy anniyra nem rossz :smile: a történet amit leirsz az elég szánalmas ha ilyennek akartad akkor grat mert nagyon ott van

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: