Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első

Vacsora után lassan mentem be a tábori szobába, átöltöztem az esti kiruccanáshoz. Egyszerű farmernadrág és egy nyugis kis felső, hisz mégis csak edzőtáborban voltunk, mutatni kellett bizonyos szinten jólneveltségünket. Attilával pár napja voltam együtt, de, amióta kavartunk az az örökkévalósággal ért fel. Mindig erre vágytam, hogy vele együtt, párban, ami most be is következett. Kopogtatnak, kinyitom az ajtót, Ott áll Attish a kedvenc felszerelésemben. A farmernadrágjában és a kockás ingjében teljesen megkívánom. Rávetemedek és egy csókot öntök a szájára melytől megremegek. Apró nyelves puszikkal halmoz el aztán egy leheletnyi puszi az ajkamra, majd halkan fülembe súgja: "Gyere menjünk"

Elindultunk a söröző felé, ahol a csapat volt található. Mindenki iszogatott, velünk egyetemben. Attila szokásos férfi udvariassággal hívott meg egy pohár sörre, és még ő elment csocsózni én lassan eliszogattam. Győzelemittas fejjel közeledett felé és halvány csókot öntött a nyakamra és mondta, menjünk egyet sétálni. Tiszafüred apró keskeny utcáin kéz a kézben megyünk végig. Nézzük a többi kocsmában, és szórakozóhelyben lévő társainkat. Ahogy a Tisza partjára értünk, Attila lerángatott egy lenti kisebb fa stégre. Előttünk a folyó halk csobogása hallatszott, a távolból meg a közeli diszkó zenéje. Kicsit elbambultam, a csillagok és a telihold szépségében, amikor éreztem partnerem erős kezét a combomon és csókját a nyakamon.

Teljesen beleremegtem, ahogy játékos nyelvét végighúzta, érzékeny nyakamon. Lentről felfelé haladt, hol megállt a fülemnél és cimpámat kezdte apró harapásokkal izgatni. Majd arcomon végigcsúszván ajkát megint ajkamon érezhettem. Éreztem nyelvének minden apró érintését az ajkamon. Lassan kezdte levenni rólam a pulcsimat, lejjebb csúszott, és ahogy levette fentről lefelé a törzsem közepén haladt apró csókjaival. Levéve meglátta fekete melltartóm, melyből már most látszott az izgalomtól merevedő mellbimbóm. Attila félrehúzta az enyhe ruhadarabot és még a balt masszírozta a jobbat csókokkal árasztotta el. Bimbómat be, ki kapkodta és néha gyengéden megharapta. Teljesen átjárt a vágy, melyet még sose éreztem.

Lassan a keze hátam felé vándorolt, hogy kikapcsolja az almákat eltakaró leplet, és sikerrel járva egy perc múlva már teljesen meztelen felsőtestemet látta. Látszott, hogy tetszik neki a látvány. Felültünk és én lassan gyengéden kezdtem kigombolni az ingjét miközben megint nyakam és ajkaim kapták az apró csókokat. Ahogy ültem rajta éreztem merevedő falloszát. Késztetést éreztem, hogy bekapjam, és megérezzem minden erét, ami végigmászik benne. Ahogy megszabadítottam ingjétől most én kezdtem el vele játszani. Először végig a szegycsonton majd izmos, kockás hasán és végül megtorpantam a köldökénél. Ott kezdtem el apró puszikkal és nyelvem végével kényeztetni, miközben kezem alul matatott a farmer gombjával és cipzárjával bajlódva.

Mikor a nadrág már sikeresen lekerült Ő nyomta volna lejjebb a fejem, de éreztem, hogy még kicsit húznom kell. Végigmentem megint az alhasán, mikor éreztem az államnál a fanszőrzet édes szagát. Nem bírtam tovább. Lassan lejjebb jutottam, és a herékkel kezdtem el játszani. Végignyalogattam közben a kezem a már égig érő fallosszal volt elfoglalva. Teljesen átéltem a helyzetem még a végén hosszan végignyaltam a zászlórúdnak tűnő botocskát. Fentről lefelé még végül teljesen bekaptam. Nem ment be teljesen a számba, hisz nem voltam még olyan gyakorlott, de javítani akartam a technikámon. Attila felfogta a hajam, hogy lássa az arcom, miközben a számmal játszok büszkeségével. Elkezdtem teljesen ritmus nélkül szívogatni még végül éreztem, ahogy megremeg és kilövell.

Lassan nyeltem le az érzéki nedvet, és éreztem, ahogy lassan remegve nyugszik meg az állapot. Környékét tisztára nyalogattam, majd Atti felemelte a fejem és megszólalt: "Most én jövök" A nadrágomat, ami még mindig rajtam volt iszonyatos ügyességgel vette le rólam. Volt már gyakorlata nem úgy, mint nekem. Éreztem, ahogy a fekete tangám teljesen átázott. Mikor levette a nadrágom szintén fentről lefelé haladt. Elsőnek a vádlimon csusszant végig majd az erőteljesen libabőrös combomat kezdte el puszilgatni. Végig ment teljesen majd elért a tangámhoz és félrehúzta. elsőnek csak nagyszeméremajkaim kaptak a mézédes csókokból majd belülre is kaptam párat. Éreztem, hogy feszül minden izmom és teljesen megfeszültem. Csiklómat nyelvével izgatta, miközben ujjaival a belső tájékaimon játszott. Éreztem közel vagyok a csúcshoz, de felemeltem a fejét és megszólaltam: "Azt akarom, hogy bennem legyél mikor elmegyek..."

Érzéki ügyességgel rántotta le rólam a bugyim majd csókokkal elhalmozva feljebb mászott. "Biztos, hogy akarod?" "Igen" és a válaszommal egyidejűleg éreztem az érzést, az érzést, amit csak fantáziáimban érezhettem. Ahogy egy kőkemény pénisz halad belém. Hirtelen felnyögtem, hisz kicsit fájt, de élveztem. Egyszerűen mosolyogni tudtam. Csípőmet feljebb emeltem ösztönszerűen még Attila teljesen belém hatolt. Kinyitottam a szemem és láttam az arcát. Boldogság ült rajta, és teljes élvezet. Hirtelen megcsókolt és a nedvemet éreztem a nyelvén. Azt az enyhe sós ízt és közben egyre csak mozogtunk. Kicsit kinyitottam a szemem és felnéztem. Most hallottam elsőnek megint hangokat. A Folyó csobogását, felettem a gyönyörű csillagos ég, és a Telihold. Éreztem ennél jobb hely nincs. Megtaláltam a Göncölszekeret, de nem tudtam rákoncentrálni. Csak arra, hogy itt van velem és lassan együtt jutunk el a csúcsra.

Hirtelen éreztem azt az érzést, amit eddig csak petting során érezhettem. Ahogy végigáramlik a testemen a melegség, a hidegség és a remegés. Attila is megfeszült és egy utolsó lökéssel elérte: Együtt mentünk el. Megremegtem és halkan nyögtem fel, de ő a szájával elcsitított. Lassan nyugodtam le és ahogy puncim össze-össze rándult Atti úgy húzta ki falloszát. Mellém feküdt, pár percig még simogattuk egymást. Megcsókolt: "Csodálatos vagy". Tudtam, hogy komolyan gondolja. Kis idő múlva felálltunk, felöltözünk és elindultunk... vissza kellett érnünk. Rágyújtottunk egy cigire és éreztem, hogy nem bántam meg, hogy ő volt nekem az első.
Hasonló történetek
22534
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Kedves Nyssa !



Remélem, hogy az én hozzászólásomat is, mint másokét is, a jobbító/segítö szándék üzeneteként fogod fel! Ha néha szerencsétlenül is fogalmaz valaki, a lényeg akkor sem a bántás, a megalázás.

További jó idötöltést, további írásokkal!



Nekem közömbös a nemed, annak érzed magad aminek akarod.



Üdv!

gyak ·
Ha ilyen pasival lennék együtt, valószínüleg nem a csillagos ég és a Hold érdekelne..

De legalább nem tesómmal, anyámmal, barátnöm/barátom anyjával és egyéb "másságokról" szólt....

Nyssa ·
hogy lehet az, h az én nickem is Nyssa??
ez nagyon nem jó így

Nyssa

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: