Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első

Szeretném elmesélni nektek, hogy hogyan vesztettem el a szüzességem, mert csodálatos élmény volt, és szeretném mindenkivel megosztani! Imádom a pasit, akivel átéltem ezt az éjszakát! A korkülönbség elég nagy köztünk (és nem a legjobb korban van ez a nagy korkülönbség), de ez most nem lényeges.

Úgy kezdődött a dolog, hogy egyik héten valamelyik nap találkoztunk, és megkért, hogyha tudok, akkor hétvégén aludjak ott nála. Nem gondoltam semmire, hiszen valahogy ez a dolog közöttünk soha nem jött szóba, és eddig az ujjazáson kívül nem nagyon történt semmi. Otthon sikerült elintéznem, hogy tovább tudjak maradni, ha csak egy kicsit is. Nagyon vártam a hétvégét, hogy végre sokáig találkozhassunk.

Végre eljött a szombat este. Felhívott, hogy akkor hánykor érek rá, és megbeszéltük, hogy 9-re jön értem. Hétkor elkezdtem készülődni, zuhanyoztam, felöltöztem, és megpróbáltam magamból a legjobbat kihozni. Nem tudom miért vagy hogyan, de tudat alatt valahogy mégiscsak éreztem, hogy ez az este más lesz, mint a többi... meg talán már az is bennem lehetett hogy azon a héten keveset tudtunk találkozni és már nagyon hiányzott.

Összekészülődtem és végre eljött a 9 óra. Kint várt az autóba. Beszálltam, és egy nagy puszit nyomtam a szájára. Nagyon jól nézett ki, és eszméletlen jó illata volt. Odavitt hozzájuk és felmentünk a szobájába. Bekapcsoltuk a tv-t, odabújtam hozzá, és egy darabig néztük a tv-t, közben pedig simogattuk egymást és csókolóztunk.
Nagyon jó volt. Kimondhatatlanul jó érzés volt érezni, ahogy a kezével végigsimítja az arcomat, az orromat, a számat, a nyakamat, és egyre haladt lejjebb. Közben csókolt egyre hevesebben.

Már annyira hiányzott ez, hogy el sem tudom mondani! Egy kis idő után elkezdte kibontani az övemet és letolni a nadrágomat. Ezen egy kicsit meglepődtem, mert ilyet még nem csinált. Levette rólam a nadrágot, és utána elkezdett megint simogatni és közben csókolni. Benyúlt a bunyimba és elkezdett ujjazni. Csodálatos érzés volt. A testem szinte beleremegett. Közben én is simogattam a hátát. Láttam, hogy neki is jól esik. Aztán ennyit kérdezett: - Akarod? Én már teljesen odáig voltam a vágytól, és épphogy csak kirebegtem egy igent, és hevesen megcsókoltam. Ez elárult mindent. Még egy ideig ujjazott, miközben én levettem róla a pólóját. Azután levette a bugyimat is, én pedig a nadrágját és az alsónadrágját.

Még egy kis ideig ujjazott. Belőlem már patakban folytak a kéjnedvek. Hihetetlenül jó érzés volt. Azután óvatosan rámfeküdt, közben csókolt és simogatott. Tudta, hogy szűz vagyok még, és nem akart fájdalmat okozni. Óvatosan belémhatolt, én pedig egy kicsit felszisszentem a fájdalomtól. Éreztem, ahogy átszakítja a szűzhártyámat. De a szenvedély, amit iránta éreztem, és az a vágy, hogy szeretkezzek vele, nagyobb erősebb volt a fájdalomnál.
Hihetetlenül jó érzés volt. Láttam rajta, hogy ő is nagyon élvezi. Közben csókolt olyan szenvedéllyel, hogy az leírhatatlan.

Azt egyszerűen át kell élni. Utána a nyakamat is elkezdte csókolgatni, amitől teljesen kirázott a hideg, de természetesen az is nagyon jó érzés volt. Láttam rajta és éreztem is, hogy nemsokára le fog menni, és én is éreztem, hogy közel járok az orgazmushoz! Hirtelen felgyorsult a légzése egyre hevesebbek voltak a csókjai. Éreztem, hogy eljutott a csúcsra. Nemsokkal utána én is elélveztem. Hihetetlenül jó érzés volt. Jó érzés volt az, hogy örömet okozhattam neki és örömet okozott az is, hogy ő vele vesztettem el a szüzességem, akit annyira szeretek, és aki viszont szeret. Mellémfeküdt és én odabújtam hozzá. Sokáig simogattuk és csókolgattuk még egymást, és egymás karjaimban aludtunk el.

Reggel a csókjaira ébredtem. Nagyon jó érzés volt. Hozzám bújt és ezt mondta:
- Nagyon szeretlek, és csodálatos volt veled ez az éjszaka! Köszönöm! Remélem, hogy még sokáig fogunk járni, és azt is remélem, hogy még sok ilyen éjszakát élhetek át vele!
Hozzászólások
További hozzászólások »
ariadna ·
mennyi a korkülönbség?

Shameeka** ·
Igazán átlagos sztori, nem gondolod? Felmerül a kérdés hiteles-e a történet. Próbáld meg elhitetni az olvasóval hogy átélted az eseményeket. (Ha tévednék és megtörtént, akkor nem tudod magad elég jól eladni) Gyakorlat teszi a mestert! :frowning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: