Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első...

Mindig szívesen gondolok vissza arra a napra, ahogyan elkezdődött...
16 éves voltam, a szemközti lakásban lakott a barátnőm. Ő 19 éves volt, már kiskorunk óta együtt játszottunk.
Nyiladozott már a szexuális érdeklődésem, tetszettem magamnak a tükörben. Szívesen néztem kerek melleim és az egyre jobban szőrösödő puncim.
A maszturbálással is próbálkoztam, de a felizguláson túl nem sikerült kielégítenem magam.

Történt, hogy beteg lettem, egy hétig nyomtam az ágyat, és a barátnőm többször is átjött meglátogatni. Az egyik ilyen alkalommal, mikor már jobban voltam, szinte egy teljes napot nálam volt. Sokmindenről beszélgettünk, de túl intim témákról nem. Mígnem délután valahogy szóba került a szex is. Én elmeséltem, hogy nekem még soha nem volt orgazmusom, mert nem sikerül a maszti. Ő csak mosolygott, hogy ilyen nincs, addig kell próbálni, amíg nem megy. Mondta, hogy csináljam magamnak a paplan alatt, majd ő segít, és mondja, hogy mit csináljak.
Nagy nehezen bele is egyeztem, bár eléggé szégyelltem magam, de már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen az orgazmus.

Betakaróztam, és ahogy szoktam, szépen finoman simogattam a puncim környékét és a szeméremajkaim. Ő pedig nem mondott semmit, csak bíztatóan nézett - csillogó szemekkel. Ez nagyon izgatóan hatott rám, és hamarosan nedvesedni is kezdtem. Ő megkért, hogy mondjam el, mit is csinálok a paplan alatt, amit kissé bátortalanul, de megtettem.
Ekkor kért, hogy a csiklómat simogassam, az a hatásos... Én mindent úgy is csináltam, ahogy ő mondta, fel is izgultam, nedves voltam, de nem volt az igazi. Becsukott szemmel és a paplan alatt széttárt lábakkal simogattam a puncim, de nem akart összejönni az élvezet. Már azon voltam, hogy hagyjuk a fenébe, amikor a kezemen megéreztem a kezét...
- Segítek! - suttogta.

És vezette ujjaim a csiklómon... Nagyon izgató volt.
Aztán egyszer csak az éreztem, hogy gyengéden eltolja kezem és átveszi ő az ujjaim szerepét... Gyengéden és kedvesen simogatta a csiklóm, a puncim. Majd gyorsult a keze és hamarosan eljuttatott oda, ahol még előtte nem jártam...
Szinte légszomjam volt, remegtem, ziháltam. Nem volt bennem semmi szégyenérzet, a paplant is lerúgtam magamról...
Kitárulkoztam előtte, hogy lásson, lássa, hogy milyen is vagyok ott alul. Rettenetesen nedves voltam... És ő gyengéden, kedvesen, mindent tudva elélveztetett...
Fantasztikus volt!

Ez életem első orgazmusának történetet. A napnak ezzel nem volt vége, de erről majd máskor... Ha egyáltalán tetszett e sorok olvasójának mindaz, amit itt leírtam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Indy ·
Tetszett . – Azonban rövidre sikerült. Lehetett volna hosszabb is.
- Azért írtad A 16 éves kort , mert régebben atrocitások érték az ennél fiatalabb évszámokat leíró szerzőket ? Nem tudom mióta látogatod az oldalt, és ha akarod a kérdésem veheted költőinek is. ( Ha olvasod a kritikákat természetesen ) .

Icecream ·
Tetsik,csak rövid!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: