Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első...

- Ez az utolsó este! Történhetne már valami érdekes is. - gondoltam magamban, mikor a sátram felé mentem zuhanyozás után. Már egy hete lent voltunk a Balatonon pár barátommal, de sehol egy jó pasi, sehol egy kaland. És ez volt az utolsó ott töltött esténk. A frissítő zuhany után elmentünk vacsorázni egy közeli grillteraszra. Ahogy a nap lement kezdett lehűlni a levegő. Kb. 10 óra lehetett, amikor visszaindultunk a campingbe, persze ehhez nekem semmi kedvem nem volt. Így a társaságunkból két fiúval kitaláltuk, hogy maradék pénzünkből érezzük jól magunkat ma este. Bementünk egy nonstopba és vettünk egy üveg bort meg kólát. Elkezdtünk inni-iszogatni és egyre jobb lett a kedvünk. Bejártuk az egész campinget, mindenkivel szóba elegyedtünk, majd visszaértünk a sátrakhoz és letelepedtünk a földre.

Öten mentünk együtt nyaralni: 3 fiú és 2 lány, ebből csak nekem nem volt pasim és az egyik fiúnak (Gábornak) nem volt barátnője. Szóval a sátrak előtt ülve belemerültünk a beszélgetésbe, majd az egyetlen szerelmespár elvonult azzal a címszóval, hogy fáradtak. Már csak hárman ücsörögtünk tovább. Nem is tudom hogyan történt, de Gábor a beszélgetés közben átkarolta a vállamat, ami igen jól esett, mert kezdtem fázni, így nem ellenkeztem. Szerintem ennek hatására a felesleges harmadik fiú is visszavonult és mi kettesben maradtunk. Egy ideig szótlanul ültünk egymást átkarolva, majd Gábor nagyon finoman fölém hajolt és gyengéden szájon csókolt. Úgy éreztem elolvadok a gyönyörűségtől. Sokáig ültünk még ott a sátor előtt és csak csókolóztunk, kutatva nyomta át puha nyelvét a számba feltérképezve annak minden apró részletét. Majd, amikor már ő is kezdett fázni bemásztunk a sátramba. Újult erővel estünk egymás szájának. Én egy kicsit féltem, mert még szűz voltam, de mint utóbb kiderült: Ő is! Azt mondta áthozza a hálózsákját hozzám, így egy kicsit egyedül maradtam. Persze a hálózsák csak ürügy volt, mert valójában óvszerért ment át. Visszajött és elkezdett simogatni, felhúzta a pólómat, ami alatt nem volt melltartó, és ágaskodó bimbóimra lehelt egy-egy finom csókot. Ez volt a finom kezdet, ezután mohón szívni, harapdálni kezdte a mellem és én azt hittem, hogy helyben elélvezek az új, eddig ismeretlen érzéstől.

Amikor már szinte szétszakadtak a melleim úgy megkeményedtek, elindult és lefelé folytatta felfedező útját. Kigombolta a farmeromat és megszabadított tőle. A lábamat kezdte simogatni és csókolgatni, haladt a combom belseje felé, de módszeresen elkerülte a már amúgy is nedves puncimat. Visszatért a számhoz és ismét vad csókolózásba kezdtünk, majd a hátára fordítottam, mert viszonozni akartam az eddigi kényeztetést. Levettem a pólót és a nacit róla és egész testét csókokkal borítottam. Még nem tudtam mi jó egy férfinak, de halk sóhajai és nyögései a tudtomra adták, hogy jó úton haladok. Lejjebb haladva nagy elhatározással lehúztam a boxert is róla. Egy pénisz érintése is új élmény volt számomra: egyszerre volt kemény, de egyben nagyon puha. Fantasztikus érzés volt a kezemben tartani egy férfi gyönyörének forrását. A számba vettem a már igen csak kemény hímvesszőjét és elkezdtem a nyelvemmel izgatni: bekaptam és játszadoztam vele egy kicsit, ami nem csak Gábort, de engem is mérhetetlenül felizgatott. Éreztem, hogy egyre keményebb lesz és a levegőt is szaporábban vette, így egy kis pihenőt tartottam. Nem akartam, hogy ilyen gyorsan vége legyen. De ekkor ő lendült támadásba: szinte letépte rólam a tangámat és nekem esett.

Amilyen vad volt ez a mozdulat, olyan finoman ért hozzá érzékeny kagylócskámhoz. Kezével gyengéden széthúzta az ajkakat feltárva ezzel ágaskodó csiklómat és elkezdett nyalni. Becsuktam a szemem és átadtam magam az újabb - eddig ugyancsak ismeretlen - jó érzésnek. Kezeim a hálózsákot markolták, nem tudtam, hogy sikítsak vagy kiabáljak ettől a fantasztikus érzéstől. Úgy éreztem mindjárt szétrobban a testem, de ő csak izgatott tovább. Amikor egyik ujját bedugta a hüvelyembe elértem az orgazmust, testem apró darabokra szakadt szét és én az egekig repültem. Azt akartam, hogy soha ne érjen véget ez a fantasztikus élvezés. Gábor türelmesen kivárta amíg magamhoz tértem a kábulatból, majd mosolyogva ennyit kérdezett:
- Jó volt? Nem válaszoltam, helyette inkább cselekedtem: rávetettem magam a még mindig álló fütyijére és mohón szopni kezdtem. Egyik kezemmel a zacskóját simogattam és közben nyelvemmel a makkja körül köröztem. A hatás nem maradt el: egy halk nyögés, egy rándulás és már élvezett is, bele a számba. Én lenyeltem minden cseppjét az először ízlelt folyadéknak. Gábor felkönyökölt és csábítóan rám mosolygott.

Mindketten tudtuk mi következik, már a gondolattól újra harcra készen állt. A hátamra fektetett és megcsókolt, majd megkérdezte:
- Biztosan akarod? - számomra ez már nem volt kérdés, olyan elemi erővel kívántam a testét, hogy magam is meglepődtem rajta. Egy halk igent súgtam a fülébe ő pedig felhúzott egy óvszert. Fölém hajolt, én a csípőmet megemelve vártam, hogy belém hatoljon. Először kicsit fájt, de pár mozdulat után átadtuk magunkat a szeretkezés gyönyörének. Együtt mozogtunk, én öleltem, karmoltam a hátát, ő pedig a fülembe sóhajtozott, ami nagyon felizgatott. Máig is ez izgat fel a legjobban. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de jó sokáig szeretkeztünk így, amikor érezni kezdtem, hogy egyre keményebb a bennem mozgó pénisz, vagyis, hogy nemsokára el fog élvezni. Ez a tudat is közrejátszhatott abban, hogy én is közeledtem a csúcs felé. Egyre hevesebben és erősebben karmoltam a vállát, ő egyre nagyobb lökésekkel vitt mindkettőnket a beteljesülés felé. És megtörtént: egyszerre feszült meg ívben a két test, egyszerre tört ki belőlünk valami állati hörgés-nyögés, egyszerre szálltunk az egekig. Fantasztikus volt. Még így maradtunk pár percig, aztán csak feküdtünk egymás mellett. Egész éjszaka nem aludtunk, csak feküdtünk. Fel kellett dolgozni ezt az új élményt.

Másnap mentünk haza, megbeszéltünk egy randit: augusztus 20-án együtt néztük meg a tűzijátékot. Olyan romantikus volt. Azóta is - már 3 éve - együtt vagyunk.
Hasonló történetek
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
20911
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: