Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első...

A nő az ágyon feküdt, kedvesét várta. Ő belépett az ajtón, behúzta maga után, majd lassan az ágyhoz ment, és kitakarta asszonyát. Megsimogatta, és a fülébe súgta:
- Kényeztetni szeretnélek!
Az asszony nagyot sóhajtott, mert tudta, ez az este is különleges lesz, amikor egymás után élvez el szeretője örömére.

Lágyan, becézgetve csókolóztak, majd a férfi a nő öle fölé hajolt, nyelvével lágyan megérintette azt a kis érzékeny pontot, ami rögtön nyögéseket váltott ki. Érzékien, játékosan kalandozott a lágy redők között, a nő megfogva a kezét, széthúzta a nagyajkakat, hogy jobban hozzáférhessen. A férfi a lélegzéséből és testének összerándulásából érezte, pillanatok alatt eljutott a csúcsra. Hálásan megcsókolta, tenyerével beborította melleit. Mire egy sóhaj volt a válasz. Ezen felbuzdulva ingerelni kezdte a mellbimbókat, először óvatosan, majd kicsit durvábban, ahogy a nő szerette. Összecsípte, megdörzsölte, megsodorta őket, és megelégedve vette észre, hogy a nő izgalmában magához nyúl.
Ez új! Eddig ilyet még nem nagyon tett. Ha igen, azt is csak kérésre, és nem lelte benne örömét. Úgy volt vele, ugyan miért kéne ezt magának megtennie, mikor a szerelme olyan jól ért hozzá? Igaz, a férfi sokszor elmondta, mennyire izgatja a látvány, és a tudat, hogy miatta teszi. De ebbe nem gondolt most a nő, csak tette, amit ösztöne diktált, hogy ismét elélvezzen. Kisajkait és csiklóját dörzsölte, egészen fent, mert ott a legérzékenyebb számára; teste ívben megfeszült, fejét hátravetette és nyögése mosolyt csalt kedvese arcára. Belecsókolt a szájába, mire a nő légzése zihálássá változott, és pillanatokon belül a hármas izgatás meghozta eredményét: csípőjét feltolta, teste reszketett és megfeszült, belenyögött kedvese szájába, egészen a torkából szakadt fel a kéj, amikor elment. Arra még odafigyelt, hogy a csókot abbahagyva szabadon hagyja arcát, hogy férje nézhesse közben. Tudta, milyen nagy öröm ez számára. Kis remegések, rángások futottak végig az asszony testén és elmosolyodott. A jóllakott kisbaba mosolyog ilyen békésen és hálásan talán.
- Köszönöm! Most először csináltad végig – vallotta a férje.
- Én köszönöm! – mondta az asszony. – De egy dologgal még tartozom Neked!
- Mivel?
- Megígértem, hogy legközelebb úgy csinálom, hogy az arcod fölé állva maszturbálok.
A férfi szeme felcsillant, nem kellett megszólalnia, szerelme és odaadása benne volt nézésében.
Várja a következő alkalma…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Ilyen röviden, ennyi történést leírni bátor dolog.

Oroszlen ·
Mint a történet egyik szereplője, magam is meglepődtem, a leírás mennyire alapul a valóságon, és mennyire tükrözi az én érzéseimet is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: