Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első sex

Az apámmal már napok óta vitatkoztunk, vagyis azóta, amióta megkapta a család egy ismerősétől a meghívást, hogy legyen a birtokán lovász. Az anyám meghalt, és én csak azt hajtogattam, hogy nagyon fogok unatkozni, ha az apám elmegy itthonról. Apám mondta, hogy eddig még soha nem panaszkodtam, hogy unatkoznék, mert egész nap dolgozom, este pedig azzal a Kovács fiúval töltöm az estéket. Nagyon nem tetszett az apámnak, hogy a Zsolttal töltöm az estéket, mert valahogy nem nyerte meg a tetszését, mint leendő vej. Aztán én az apámra néztem, és mondtam neki, ha annyira ellenzi, hogy összeházasodjunk a Zsolttal, vigyen magával a birtokra, ahova megy. Nagyon ráncolta a szemöldökét, de végül beleegyezett, hogy vele menjek. Azzal a feltétellel, hogy rendesen fogok öltözködni, akkor beszélek, ha kérdeznek, akkor is jól megválogatom a szavaimat. Nem véletlenül kérte ezt tőlem, ismerte a természetemet. Viszont én is nagyon jól értettem a lovakhoz. Kicsi korom óta foglalkoztam velük.

Eljött a nap, amikor elutaztunk a birtokra. A hosszú út után megérkeztünk. Nagyon barátságosan fogadott bennünket a ház népe. Beinvitáltak a házba, megkínáltak frissítővel és süteménnyel. Aztán én mondtam, hogy szeretnék megfürödni a hosszú út után. Elmentem fürödni, rendbe szedtem magam, aztán megvacsoráztunk. Másnapra összehívtak egy rokonokból és ismerősökből álló társaságot, hogy engem és az apámat bemutassanak. A házigazda bemutatott, néhány ismerősének, aztán egy unokaöccsének is. Amikor megláttam az unokaöccsét, azt hiszem pirosabb lehettem, mint egy paradicsom, mert olyan zavarba jöttem, amikor megláttam. Rám nézett a gyönyörű kék szemével. Nagyon markáns, férfias arca volt. Első látásra szinte elolvadtam a látványától. Beszélgettünk, táncoltunk az est folyamán. Megbeszéltük, hogy másnap elmegyünk lovagolni. Reggel fölvettem a lovaglóruhámat, és kilovagoltuk. Nagyon szép volt a környék. Ennél szebbet el sem lehetett volna képzelni. Majd megálltunk egy kicsit pihenni. Kérdezte tőlem, hogy mióta lovagolok. Mondtam neki, hogy már gyerekkoromban megtanított az apám.

Megdicsérte a lovagló tudásomat, de ezenkívül a szememet és a hajamat is. Sokáig beszélgettünk, és egyszer csak közeledett a szája az én ajkaimhoz, magához húzott és megcsókolt. Én majdnem elvesztettem az egyensúlyomat. Kis ideig belé kapaszkodtam, aztán zavartan elváltunk egymástól, és hamarosan indultunk vissza a lovakkal. Sajnos útközben Robert lova megbotlott, és ledobta őt a lóról. Szerencsére nem történt túl nagy baj, de a vállát nagyon megütötte. Föl is horzsolta egy kő. Segítettem neki fölkelni a földről, majd felsegítettem a lóra, és elindultunk hazafelé. Otthon orvost hívtunk, aki megvizsgálta, és ellátta a sebeit. Másnap este nagyon nyugtalan voltam, úgy éreztem, hogy meg kell látogatnom Robertet. Bekopogtam a szobájába. Kérdeztem, hogy érzi magát. Mondta, hogy már jobban érzi, magát és hívott oda maga mellé. Mondta, hogy egész nap várattam, most viseljem a következményeit, és megölelt. Én örömmel adtam át magam az ölelésnek testemmel hozzásimulva.

Aztán szenvedélyesen csókolóztunk. Mondta, hogy teljesen visszatért az ereje, amikor meglátott. Odamentünk a kandalló előtti szőnyegre. Robert háta a kanapénak támaszkodott, úgy húzott oda magához. Aztán újra megcsókolt, de most még nagyobb hévvel. Majd a fülembe súgta, hogy egyik lázas álmában felfedezte nőiségem minden titkát. De az álomnak hamar vége szakadt. Robert végignyúlt a szőnyegen, óvatosan maga mellé húzott, kigombolta blúzomat és a mellem fölé hajolt. Nyelvével ízlelgette mindkét mellbimbómat. Szinte úgy éreztem, hogy áramütésként ér az egész dolog. Még soha nem éreztem ilyen szerelmet, ilyen bizalmat és ilyen érzéki örömöt. Robert levette az ingét, én végigfuttattam ujjaimat feszes izmain. Hallottam és éreztem a lélegzetét a mellem fölött, amely megborzongatta a bőrömet. Én közben lejjebb haladtam Robert derekáig, éreztem bőrének férfias illatát. Ő levette a blúzomat, majd a szoknyámat. Lassan a csípőmre csúsztatta a kezét és lehúzta a pici selyem bugyimat. Én ott feküdtem meztelenül, és elöntött a meleg, az idegességem, a szégyenérzetem, vagy a feltámadó vágyam miatt.

Ő mondta, hogy hadd lásson teljes valómban ezen az éjjelen, csak a tűz osztozik gyönyörűségünkben. Én is akartam, hiszen tudtam mi következik, erre vártam egész nap. Tudtam, éreztem, hogy hogyha legközelebb kettesben leszünk, bekövetkezik a titkos álmom. Mondtam neki, hogy én még így nem voltam soha férfival. Ő mondta, hogy ne féljek, nem lesz semmi baj. Édesem – mondta, nyisd ki a szemed és nézz rám! Úgy tettem, ahogy kérte, és a bíztató mosolya megnyugtatott. Azt mondta, hogy abbahagyja, amikor csak akarom, de olyan tökéletes a testem minden részletében, és hogy felnőtt nő vagyok, aki testi szerelemre született, arra, hogy örömet adjon és örömet kapjon. És Robert újra megcsókolt. A nyakamnál kezdte, majd a melleim felé kalandozott, aztán tovább a köldököm felé, és még lejjebb. Engem elöntött a vágy, amint a combjaimhoz ért, és szétválasztotta őket, hogy ott csókolja meg, ahol még legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna.

Nagyon finoman el kezdte nyalni a punimat, játszott a nyelvével a csiklómon. Én beleremegtem az érintésbe, de Robert végigsimogatta, megszüntetve a feszültséget a lábaimban. Egy sóhaj tört fel belőlem, és a vágyaim egyre szárnyaltak. Robert a térdére és a könyökére támaszkodott, majd fölém hajolt, azután habozva megkérdezte:
- Biztosan akarod kedvesem?
- Igen – ziháltam. - Aztán óvatosan belehatolt a pinámba az időközben keményre merevedett faszával. Nem gondoltam semmi másra, csak az érzéseimre, Robert testére, amely olyan érzékien reagált a vágyaimra. Hírtelen fájdalom hasított belém. Levegőért kapkodtam, de Robert csókjaival megnyugtatott, és lágyan beszélt hozzám. Mondta, hogy tudom kedvesem, de többé már nem fog fájni. Szoríts erősen! Valóban nem éreztem utána fájdalmat, csak egyre erősebb vágyat és elragadó szenvedélyt. Teljesen átadtam magam a férfi érintésének, ütemes lökéseinek. Hallottam már a szeretkezésről, de ilyen földöntúli élvezetről még csak nem is álmodtam. Lassanként eloszlott minden rejtély, érzékeim egyre magasabbra repítettek, testem Robert testébe olvadt.

Összekapaszkodva lebegtünk az örökkévalóságban, s ahogy változott a ritmus úgy süllyedtünk, és repültünk, majd egyre közelebb értünk a csúcshoz, míg szenvedélyünk felszabadult, és szárnyaltunk, úsztunk a túláradó boldogságban. Én érzelmeim árján lebegtem, majd lassan elcsitultak érzékeim. Még mindig fogtam Robert vállát, csak később éreztem meg magam alatt a szőrme finom simogatását, és visszatért normális lélegzésem. Így történt tehát szüzességem elvesztése. Azelőtt még soha nem éreztem ilyen leírhatatlan gyönyörűséget, mint ezen az éjszakán.

VÉGE

Angeli
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: