Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első randi (ahogy a lány látja)

Kicsit feszültnek érzem magam, hiszen első találkozás, de érzem, amint a bor kezdi megtenni hatását. A rózsa bódító illata, a bók, amiket Tőled kapok, lassan felold bennem minden gátlást. Igyekszem minél csábosabb pillantásokat vetni feléd, mindenképpen azt akarom, kívánj, ölelj, csókolj! A szexre direkt nem terelem a szót, így még izgalmasabb. Úgy gondolom, bevetek egy-két trükköt. A sós mogyorótól hogy, hogy nem, kissé olajosak lettek az ujjaim. Mit lehet tenni, lassan a számhoz emelem mutatóujjamat, nyelvem csak kissé bukkan ki a számból. Odaérintem hozzá az ujjamat, egész kis köröket írok le, fogammal finoman ráharapok, majd egy határozott mozdulattal az egész ujjamat betolom a számba. Lassan, egészen lassan húzom vissza, miközben a számmal erősen szorítom. Figyelem a reakciódat. Úgy látom, vetted a lapot. Egész testem bizsereg, alig tudok uralkodni magamon. Ez még jobban fokozza bennem a vágyat, alig várom, hogy hozzám érj.

Mint a parázs, úgy éget érintésed, mikor a kezemhez érsz. Az ájulás kerülget, mikor ujjaimat egyenként a szádba veszed, érzem forró nyelvedet, érezni akarom magamon mindenhol, bent a számban, a cicimen kalandozva, de legfőképpen a csiklómon játszadozva. Nem bírom tovább, ledobom a cipőket, nagyon kívánlak! Izgat, hogy egyfolytában a szemembe nézel! Kezedet fogva állok fel és megyek oda Hozzád. Mikor megcsókolod a fülcimpámat, végem van. Kéjesen nyújtom a nyakam, őt se hagyd ki a kényeztetésből. Elönt a forróság, amikor nyelved finoman simogatja a fülem alatti részt. Kezem lassan húzom fel a nyakadig, közben végigsimítom a hátadat. A tarkódnál beletúrok a hajadba, s húzlak magam felé, én pedig szinte beléd tudnék bújni. Alig várom, hogy megcsókold a szám. Kezem a tarkódon játszadozik, de nem bírom, ujjaimmal megérintem a szádat.

Élvezem, ahogy megnyalod az ujjam. Forró nyelved csak szítja bennem a tüzet. Érintésed áramként ráz, testem könyörög a simogatásért. Most már muszáj, hogy megcsókolj. Érezni akarom a szád, nyelvemmel kényeztetni nyelvedet. Fantasztikus érzés, mikor megcsókolsz. Lágyan nyitom szét a szám, egész finoman közelítek nyelved felé. Jó találkozni vele. Kezem nem bír magával, felfedezőútra indul testeden. Mindkét kezemmel mellkasodat simogatom, s elkezdem kigombolni az ingedet. Finom mozdulattal szabadítom ki a nadrágból, a maradék gombbal is végzek, végre megérinthetem meztelen felsőtestedet. Simogatom föl-le, kezem felcsúszik a tarkódhoz, élvezem a csókot, szinte magamon kívül vagyok. Ahogy Te is kalandozol rajtam, éget a vágy, hogy levedd a ruhámat, és érintsd meg meztelen, forró testemet. Bizsereg mindenem, ahogy a cipzár felé nyúlsz.

Érzem, elakad. A lélegzetem is. Legszívesebben letépném, de a megoldást inkább Rád hagyom. A legjobb döntést hozod, mikor hátam mögé mész! A gyomrom a torkomba szalad, mikor sikeresen végighúzod a cipzárt. Kezemmel hátranyúlok, megfogom csípődet, erősen a fenekemhez húzlak. Muszáj megmozdulnom, érzem a keménységet, ami nadrágodban feszül. Lassan, nagyon lassan kezdem ringatni csípőmet, kezem felemelem, hátranyúlok, megfogom a tarkódat, húzlak a nyakamhoz, csókolj! Már egyszerre ringatjuk csípőnket, nem bírom, borzasztóan jó, ahogy a hasam simogatod. Szinte öntudatlanul fogom meg a kezed, vezetem fel, kívánom, hogy érintsd meg a mellemet, még így ruhán keresztül. De ez még mindig nem elég, egyik kezemmel tartom kezed az egyik mellemen, másik kezedet vezetem egyre lejjebb, le a lábam közé, érintsd meg, simogasd!

Izzok a tűztől! Muszáj vagyok kiadni magamból a vágy és a kéj hangjait, csak egészen halkan nyögdécselek ténykedő kezeid alatt. Alig várom, hogy benyúlj a ruhám alá. Tudom, ott még némi akadályok vannak, de nem bánom, csak érintsd meg! Fantasztikus, ahogy közben melltartómhoz érsz, a mellbimbóm olyan kemény, szinte fáj. Arra vágyom, hogy két ujjad közé vedd, először csak lágyan sodord, majd mehet erőteljesebben is. Én is érezni akarlak. Magamhoz húzlak, az inget határozott mozdulattal leveszem, számat mellkasodra tapasztom. Nyelvemmel körözni kezdek a mellbimbóid körül, kezem eközben felfedezőútra indul. A nadrágon keresztül érintem meg kemény, ágaskodó férfiasságodat, lágyan elkezdem simogatni. Jólesően nyugtázom a nagy sóhajt, mely elhagyta szádat.

Gyakorlott mozdulattal oldom ki a nadrágszíjat, a gomb szinte magától csusszan ki a helyéről, a cipzár lecsúszik, egy mozdulat, máris bent vagyok. nem tudom türtőztetni magam, meg kell, hogy markoljam. Forró és kemény. Húzom a kezem rajta, föl, le, föl, le. Lábam szinte magától rogy össze, máris előtted térdelek. Még nem akarok az alsónadrág alá nyúlni. Csak így, rajta keresztül szeretnélek izgatni. Csókokkal borítom a hasad, lassan jutok lejjebb, egyre lejjebb, míg oda nem érek. Közben megmarkolom a feneked, húzlak az arcomhoz. Érzem, ahogy lüktetsz, érzem, hogyan hatalmasodik el a vágy rajtad. De még „kínozni” akarlak. Nyelvemet lassan húzom végig a keménységen, lágyan a fogaim közé helyezem, de a nyelvem továbbra is „dolgozik”! Úgy gondolom, ideje az ágy felé venni az irányt. Kellően fel vagyunk csigázva ahhoz, hogy felfedezzük egymás testét. De az előjátékot még rettenetesen kívánom: kényeztetést szeretnék, és kényeztetni akarok!

Húzlak az ágy felé, le kell feküdnöm, mert a lábaim nem akarnak engedelmeskedni. Szeretnék elájulni karjaidban, csak Téged akarlak érezni. Vajon mit szeretnél azzal a jégkockával? Már a gondolattal is borzongok, mert sejtem, mi következik. Fantasztikusan jó a szádra tapadni, érezni számban kalandozó nyelvedet. Érzem bőrömön a hűvös jeget, fantasztikus. Mellbimbóm még keményebb, szinte kiállt, vedd a szádba, nyalogasd, gyötörd! Átölellek, húzlak magamhoz, forró nyelved a testemen a mennyország felé repít. A sóhajok egymás után hagyják el számat, szemem nem bírom kinyitni. Biztos, hogy nem a földön vagyok, valahol egész máshol, lebegek a gyönyörök birodalmában, ahová Te repítettél magaddal! Kezed a combomon, a szád felfedezi testemet, könyörgöm, érintsd meg vágyakozó puncimat. Áramként ráz az érintés, ahogy lábam közé nyúlsz!

Esedezem, nyúlj a bugyim alá, csiklóm kényeztesd ujjaddal, tégy vele, amit csak akarsz, csak ne kínozz már tovább. Érzem, ahogy finoman a csipke alá csúsztatod kezed, lassan, nagyon lassan. Nem kell sok, úgy érzem, de minden erőmmel megpróbálom visszatartani. Érzed, milyen forró, hogy lüktet, mennyire kívánja érintésed? Nyúlj belém, könyörgöm, vidd az ujjad a bejárathoz, izgass, repíts el! Csípőm megemelem, előretolom, ujjad könnyedén csusszan be a felizgatott barlangba. Fel kell sikoltanom, a kéj átjárja testem, körmöm hátadba vájom, nem akarok fájdalmat okozni, de nem vagyok magamnál! A pillanat, amire oly régóta vágytam, végre elérkezett, ujjad belém csúsztattad. Megéltem Veled a legfantasztikusabb pillanatot, ami a szexben a legtöbbet jelenti nekem. Mozgasd, kérlek, ki-be, lassan csináld, a csiklómat is izgasd, majd térj vissza barlangomba, de hát nagyon jó, tudod, mit kell tenned. Egyszerűen fantasztikus vagy. Halkan szólalok meg, a szavak nehezen hagyják el számat: csodálatos, csináld még! Nyögdécselek egyfolytában, érzem, itt a vég hamarosan. De a nagy pillanatot a nyelvednek tartogatom.

Mást sem akarok igazán, csak érezni már a nyelvedet benne a puncimban és a csiklómon. Nagyon jó, amit a kezeddel művelsz, sikítani tudnék a gyönyörtől, de nem teszem. Vesd már le a bugyit rólam, kérlek, fejed tapaszd a lábam közé, juttass el a csúcsra a nyelveddel! Végre, húzod le rólam az utolsó akadályt, segítek, csípőmet megemelem. Lélegzetvisszafojtva várom, mit teszel. Sejtettem, hogy először csak a környéket veszed kezelésbe, vágyam tovább fokozva. Imádom, amit művelsz velem, ahogy elnyújtod az élvezetet, ilyet nem tett velem még senki! Hevesen csókollak, kezed fantasztikus munkát végez a puncimban! De már nem bírom, fejed óvatosan tolom lefelé, éreztetve, mit szeretnék. Nagyon jól tudod, de csigázol tovább. Végre, érzem a csiklómon a nyelved, érzem, milyen forró. Megemelem csípőmet, muszáj nagyokat nyögdécselnem, már nem sok van, hogy végem legyen.

Teljesen átadom magam Neked, a testem már nem is az enyém, azt akarom, hogy bitorolj, szeretnék beleolvadni a szádba, a nyelvedbe. Szeretném, hogy órákig kényeztess a nyelveddel, de tudom, nem fog menni. Már így is visszafogom magam, ki akarok élvezni minden pillanatot, muszáj megvárnom, míg belém hatolsz a nyelveddel. Nagyon közel a vég, már nem is vagyok önmagam. Végre, amire oly régóta vágyakozom, nyelved lassan becsúszik a hüvelyembe. Nem is tudom, honnan merítem az erőt, hogy el ne élvezzek, de még érezni akarlak itt, bennem. Fantasztikusan jól csinálod, imádlak érte, de most már nem bírom, engednem kell a rám törő érzésnek. Hatalmas hullámként tör rám a gyönyör, testem megemelem, megfeszítem. Magamon kívül vagyok, elvarázsoltál, lebegek a gyönyörök birodalmában!!!

Nagyon jól esik, ahogyan végigcsókolod a testem, szeretnék egy hosszú csókban összeforrni, eggyé válni Veled! Hálás vagyok, amiért a csúcsra repítettél a nyelveddel. De most már én is kívánom, hogy érintselek kezemmel, számmal, nyelvemmel, szeretnélek felfedezni, kényeztetni. Nagyon kívánlak! Kezem lecsúsztatom alsónadrágodhoz, érzem, milyen keményen hívogat férfiasságod. Értem a célzást, amikor kezem elveszed. Félsz, hogy robbanni fogsz. Hát ne félj, jó kezekben vagy, úgy foglak felizgatni, ahogy senki más! Kibontakozom a karjaidból, felülök, lábamat átvetem Rajtad és Rád ülök. Hozzád hajolok, kezedet a fejed fölé emelem, megcsókollak. Csípőmmel lágyam mozogni kezdek, miközben nyelvemmel kalandozok a szádban. Számmal elindulok a nyakad felé, a fültövedet csókolom, majd a nyakadat, aztán a másik füled következik, és a csípőm csak mozog és mozog. Lassan elindulok számmal a mellkasod felé, csókolom, nyelvemmel cirógatom a bőrödet, újra teljesen felizgultam Tőled.

Most már elengedem a kezedet, akarom, hogy hozzám érj! Igen, Te is tudod, mit szeretnék, markold meg a csípőmet, nyomj erősen magadra. Érzem, ahogy kemény férfiasságod hozzáér a csiklómhoz, igyekszem úgy mozogni, hogy hozzádörzsöljem. Nagy levegőt veszek, csípőmet kicsit megemelem, és nyelvemmel újra útra indulok Rajtad. Először a hasadat cirógatom, majd egyre feljebb jutok, de nemcsak a fejemmel haladok, hanem egész testemmel. Szinte négykézláb jutok előrébb, egyre előrébb, puncimat már a mellkasodnak dörzsölöm, újra a szádban kalandozok. Aztán felemelkedem, egy mozdulattal máris a fejed fölé kerültem. Kérlek, izgass még a nyelveddel! De nem is kell mondanom, érzem forró nyelvedet a csiklómon, szemem becsukom, sóhajok hagyják el a számat. Kezed fenekemen kalandozik, s ahogy néha megmarkolod, puncim szinte belemélyed a szádba. A csípőm lassan köröz fölötted, imádom, ahogyan csinálod, a nyelved igazán tudja, mi a dolga.

Helyezd a hüvelyembe a nyelvedet, kérlek, hadd nyomja bele magam, hadd mozogjak egy kicsit rajta. Igen, így gondoltam, mennyire tudod, mit szeretnék, nagyon jó, lassan föl, le, föl, le. Bírnám még tovább, akár órákig, de most már szeretnélek a számba venni, viszonozni Neked mindazt a gyönyört és kéjt, amit Tőled kaptam, aztán összeforrni Veled, érezni Téged itt bent a hüvelyemben, amint erősen szorítalak és eljuttatlak a csúcsra! Határozott mozdulattal átlendítem egyik lábamat a fejed felett, és az alsónadrágod fölé hajolok. Számat rátapasztom, nyelvemet végigsimítom rajta. Oldalról nyúlok be, először csak az ujjam hegyével érintem meg, a makkon kis köröket írok le, majd kezem lecsúsztatom és megmarkolom. Eközben combod belső felét csókolom, s másik kezemmel lassan elkezdem lehúzni Rólad a nadrágot. Nem kéreti magát, hamar lecsusszan, egy mozdulattal a földre dobom. Véged van, az enyém vagy, nincs és nem is lesz kegyelem, a számba veszlek.

Odahajolok, a tövénél megfogom, nyelvemmel végigsimogatom. Kezemmel lassan elkezdem húzogatni rajta a bőrt, s beveszem a számba. Először csak a makkot, rászorítok, s nyelvemmel körözök rajta. Elégedetten hallgatom a sóhajaidat. A szám szorításából nem engedek, így nyomom a számba, egészen tövig. Aztán visszahúzom a szám a makkig, ezt most csak a nyelvemmel nyalogatom körbe-körbe, kezem a herezacskódat veszi kezelésbe. Aztán újra beveszem a számba egészen tövig, szinte szeretném lenyelni. A nyelven közben egy pillanatra sem áll meg, táncot jár Rajtad. Mozgatom a fejem föl, le, szorítom a számmal, kezemmel lágyan morzsolgatom a heréidet. A vágy annyira eluralkodott rajtam, hogy ebben a pillanatban Beléd ülnék, de még várok vele, még tovább szeretném fokozni a szenvedélyt.

Rettenetesen élvezem a kényeztetésedet! Legszívesebben a számmal juttatnálak a csúcsra, de nem teszem mert hiú vagyok és magamnak akarlak! Nagyon finom ez a keménység itt a számban, érzem, ahogy folyik belőle vágyad nedve. Nyelvemmel törölgetem le a makkodon lévő cseppeket, majd megint tövig számba veszem. Érzem kalandozó kezedet a fenekemen, a jelből tudom, mit szeretnél. Én is ezt akarom, de végem lesz megint, ha nyelvedet csiklómhoz érinted. Mégsem tudok ellenállni, kívánom a szádat, a nyelvedet és azt, hogy egyszerre szerezzünk örömet egymásnak! Már a gondolat is áramütésként jár át. Hátracsúsztatom a fenekemet, lábamat átrakom a fejed fölött és lüktető, vágyakozó puncimat a szád elé tolom. Eközben kemény szerszámodat egy pillanatra sem engedem ki a számból, míg testemmel manőverezek, számat serényen mozgatom rajta. Egyik kezemmel heréidet simogatom lágyan, a másikkal megmarkollak. Számat a makkra vezetem fel, nyelvemmel körbe-körbe simogatom, eközben kezem föl-le mozgatom Rajtad. Mikor belenyalsz a puncimba, számat rászorítom a farkadra, fel is kell nyögnöm, annyira jól esik.

Nem sok kell, érzem, de még muszáj bírnom, élvezni akarom még a szádat, és élvezni akarom itt a számban a szerszámodat. Csípőmet ösztönösen mozgatni kezdem lassan körbe-körbe, nagyon jó, hogy fogod közben a fenekemet. Igen, hatolj nyelveddel újra a hüvelyembe, hadd mozogjak rajta! Egyre hevesebben mozgatom a fejemet Rajtad, szinte magamba szívlak. Jaj, úgy érzem, egybe olvadunk, a világ megszűnt, csak mi vagyunk, mi ketten és ez az őrült, vad szenvedély. Nem bírom, most már engednem kell, a nyelved csodákat művel velem. Szinte belém hasít a gyönyör, testemet megfeszítem, mit művel még mindig a nyelvedet, uramisten sikítani tudnék. Végem van, az orgazmus gyorsvonatként érkezik. És én átadom magam neki, vigyen, sodorjon magával, hadd lebegjek, ájuljak el. Gyönyörű pillanat, már másodszor élem meg. Fantasztikus ez a fiú, mit művel velem! Számat szinte Rád zártam, szívom, nyelem, nem akarom engedni. A gyönyör hullámai még mindig ringatják testem, igazán jól esik, ahogy combom belső felét puszilgatod. Érzem, húzol le magadról, így hát engedelmeskednem kell, nem akarom, hogy baj legyen. Lemászok Rólad, kezem azért Rajtad tartom, hevesen megcsókollak. Kezem eközben az óvszer után kutat az ágy mellett lévő kicsiny éjjeliszekrényen.

Végre megtalálom az óvszert, kibontom, föléd hajolok, nem tudom megállni, újra a számba veszlek. De csak egy rövidke időre teszem ezt, az óvszer finom mozdulattal Rád helyezem, s lehúzom egészen tövig. Égek a vágytól, hogy magamban érezzelek, de nem akarom elkapkodni, minden pillanatot élvezni szeretnék. Combodra ülök, kezembe fogom hívogató férfiasságodat, csípőmet előretolom, és a csiklómat kezdem izgatni szerszámoddal. Fantasztikus! De most már nem bírom, bele kell, hogy üljek. Még előrébb tolom magam, a bejárathoz vezetlek, és egészen lassan csusszanok bele. Majdnem elájulok, annyira jó volt ez a pillanat! Lassan kezdek mozogni, igen, a melleimet simogasd közben, mellkasodat én is kényeztetem. Nagyon jó, élvezem, ahogy itt bennem vagy. Gyorsabban kell mozognom, pedig szeretnék órákig így ülni Rajtad. De nem megy, a vágy annyira hatalmába kerített, képtelen vagyok uralkodni rajta.

Egy pillanatra kinyitom a szemem, látni akarom az arcodat. Elégedett vagyok a látvánnyal: éppúgy élvezed, mint én! Újra behunyom a szemem, visszatérek a fellegek közé, hogy aztán még magasabbra szárnyaljunk! Ha lehet, még erősebben szorítalak, egyre gyorsabban mozgok. Teljesen önkívületben vagyok, pillanatok választanak el a csúcstól. Elemi erővel söpör végig rajtam beteljesülés, kéjesen felsikoltok. Hüvelyem szinte présel Téged, érzem, Te is csúcsra jutottál. Eltart egy ideig, míg teljesen magamhoz térek. Előrehajolok, lágyan megcsókollak, mintegy megpecsételve ezt a csodás beteljesülést! Lekászálódok Rólad, férfiasságod visszatért eredeti állapotába. Óvatosan lehúzom a gumit, s a makkodat megpuszilom. Már ekkor tudom, egy kis idő múlva ismét eljuttatlak a gyönyörök birodalmába, de ezúttal a szám és a nyelven nem lesz irgalmas Hozzád!!!

Csodálatos gyönyöröket éltem át Veled, mindenképpen szeretném viszonozni. De most nagyon jó itt a karjaidban, ahogy és simogatjuk és csókoljuk egymást. Kezemmel újra felfedezőútra indulok testeden, érezni akarom minden porcikádat. Mikor lábad közé érek, érzem, férfiasságod új életre kelt. Simogatom, először csak az ujjaimmal, egészen lassan. Eközben szájunk elválik egymástól, nyakadat, fültövedet csókolgatom. Aztán elindulok lefelé, csókokkal borítom tested minden zeg-zugát. Már bennem is újra fellobbant a láng, de vágyamat most csak Rád irányítom. Érzem, egyre jobban keményedsz, ez még jobban felvillanyoz, alig várom, hogy számban érezzelek. De nem akarom elkapkodni, ha lehet, minél tovább szeretnélek izgatni, hogy aztán még fantasztikusabb legyen a beteljesülés. Kezem feljebb húzom, egészen a mellkasodig. Rád ülök – nem sok választ el attól, hogy belém csússz – de fenekemet kissé hátra tolom. Válladnál fogva felhúzlak, ezt a pózt nagyon-nagyon szeretem. Fejünk egymás magasságában, átölellek, csókollak, nyújtom a nyakam, kényeztesd nyelveddel. Tarkódnál beletúrok a hajadba, cirógatlak, annyira jó, ahogy csókolsz! Gyengéden megfogom fejed, és a mellem felé tolom.

Tudod, mit szeretnék. Igen, ó, nagyon jó, vedd a szádba, játssz vele a nyelveddel. Csípőm táncot jár, uralkodni már nem tudok rajta. Kezem hajadba túr, tartom fejed, jelezve, csináld még. Szinte égek a vágytól, annyira felizgultam újra. Fejed visszahúzom, nyelvem nyelvedet kívánja, szinte szívlak magamba. Elérkezettnek látom az időt, hogy most már azt tegyem, amit nagyon szeretnék, így lassan visszadöntelek az ágyra. Föléd hajolok, a nyelvemmel körbecirógatom a szád, és indulok lassan lefelé, hogy kezemben és számban érezzem férfiasságod bársonyos bőrét. Melléd térdelek miközben már a hasadnál járok a számmal. Kezem már érez, finoman megmarkolom, és játszani kezdek vele, föl-le, föl-le. Nyelvemmel még egyelőre kikerülöm, de azért annyira közel megyek, hogy érezd forró számat. Jólesően nyugtázom halk sóhajaidat, s ahogyan lágyan ringatod a csípődet. Kezem dolgozik, szám már a combodon, közelítek heréid felé. Nyelvem hegyével körözök rajtuk, másik kezemmel finoman őket is simogatni kezdem. Halk nyögéseid egyre jobban bíztatnak, így számmal közelíteni kezdek kemény, hívogató férfiasságod felé. A heréidtől elindulok fölfelé, eközben végig el nem veszem számat róla. Nyelvem kalandozik, s mikor a makkhoz érek, lassan beveszem a számba. Számat köré szorítom, de csak kissé, nyelvemet körbe-körbe táncoltatom rajta, majd egy mozdulattal tövig a számba veszem. Élvezem, ahogy megemeled a csípődet, és tolod belém magad. Számat visszahúzom, aztán megint le, nyelvem dolgozik rendesen. Szívlak magamba, már erősebben szorít a szám. Felgyorsulok, te is ütemesen mozogsz.

A fejem egyre gyorsabban mozgatom Rajtad, nagyon élvezem, főleg azt, hogy Neked örömet okozok. Érzem, amint kezed fenekemen matat, majd puncim felé közeledik. Tudom, hogy ösztönösen cselekszel, de akarom, hogy belém hatolj az ujjaddal. Csípőmet úgy igazítom, hogy könnyedén hozzám férj. Nem nehéz a behatolás, hiszen fel vagyok izgulva rendesen. Nagyon jó újra érezni azt, amit teszel, mozgatom magam ütemesen. A számmal még erősebben szorítalak, igyekszem felvenni csípőd mozgását. Hallom, amint egyre gyorsabban veszed a levegőt, tudom, közel a vég. Kezemmel erősen foglak, fejem ütemesen és gyorsan mozgatom. Mikor csípődet megemeled, a pillanat töredéke alatt hasít belém a tudat, most fogsz élvezni. És már érzem is a számban a Belőled kilövellő ondót, és én csak szívlak, mintha magamba akarnálak szippantani. Lassan térsz vissza, még puszilgatom közben elernyedt szerszámodat. Nagyon jó érzés tölt el, hogy a csúcsra juttattalak. Kezemmel az éjjeliszekrényről előveszek egy papírzsepit, és szinte észrevétlenül belecsorgatom a szám tartalmát.

Kezed még mindig szorgosan dolgozik hol bennem, hol rajtam. Hátamra fekszem, átadom ismét magam Neked! Nagyon jó ismét a csók, amiben szánk összeforr, ujjad fantasztikus munkát végez hüvelyemben. Szemem behunyom, de érzem, hogy nézel. Ez még izgalmasabbá teszi a gyönyört, ami úgy tűnik, nemsokára rám tör. Egyre gyorsabban mozgatom csípőmet, azt szeretném, hogy sokáig tartson még, de nem megy. Az újabb orgazmus szinte megfeszíti a testemet, csípőmet, hátamat megemelem, halk sikoly hagyja el a számat. Nem találok szavakat arra, amit ezen az estén megéltem Veled. Ha azt mondom, hogy a mennyországban jártam többször is, kevés lenne. De nem is kell szavakba öntenem, hisz úgy is tudod, mit éltem át. Olyan jó összebújni Veled, és most csak arra vágyom, hogy így aludjunk el. Álmomban már nem ebben a szobában vagyunk, valahol máshol. A hátam mögött állsz, kezed a csípőmön, és a nyakamat kényezteted a száddal…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Panther ·
Kicsit durva lenne első randinak, de nagyon jó!

Debildevil ·
Kicsit hosszúra sikeredett ugyan a story, viszont bőven van benne cselekmény is. Szerintem tökjó és mellesleg még egyedi is valamennyire. Gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: