Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első mind közül

Ezzel a történettel nem a Star Wars történetét akarom megkezdeni. Egyszerűen kiöntöm a fantáziámat:-) Szeretnék elnézést kérni minden Star Wars rajongótól, ha esetleg fölháborodnak ezen. Ez télleg nem utánzás. Egyszerű szórakozás a számomra:-)


- Uraim, lehet, hogy ez az ember tárgyakat tud mozgatni, vagy mások gondolatában olvas, de attól még nem rossz ember, sőt ő egy tudós! Egy igazi tudós! Ő Har-Chom Wotoro, a híres tu...
- Ügyvéd úr, ha ezt mégegyszer elmondja, kiküldetem a teremből. Ezt mi is tudjuk. De térjen a tárgyra!
- Azon vagyok, bíró úr. Nos, egy ilyen zseniális tudóst nem szabad csak úgy az őrültek házába küldeni, nem! Ez egy természetfeletti képesség, amit meg kell becsülni, és tiszte...
- Tiltakozom! - szakította félbe Darmo Wando-t a vád ügyvédje.
- Helyt adok. - szólt a bíró.
- Ezzel a képességgel bármire képes lehet: akár bűnözésre is. Például kirabol egy bankot, fegyver nélkül: fölemeli a kezével az őröket, a széfet pedig egy kacsintással berobbantja...

- Tiltakozom, bíró úr! - vágott vissza a vádlott védőügyvédje.
- Ismét helyt adok.
- Itt nem különböző emberek gondolatait, vágyait, jövőbeli cselekedeit kell kisakkozni. Ez nem a pszichiátria. Ennyi erővel maga is - mutatott a vád ügyvédjére - bemehetne egy kisboltba, és lelőhetné a pénztárost, majd ellophatná a bevételt.
- Sajnos, Mr. Telino, igaza van Mr. Wandonak, ne próbálja meg kitalálni, hogy mit akar tenni ez az ember.
- De bíró úr, Ön nem foglalhat állást egyik fél kö...
- Ne szabja meg mit csinálok. Az ügyet lezárom! - a kalapáccsal az asztalra vágott - Har-Chom Wotorot szabadon engedtetem, és kártérítésképpen 1000 beley-t ítélek meg neki.
Darmo Wando arcán kaján vigyor, Shultac Telino arcán pedig elkeseredettség jelent meg.
- Köszönöm, ügyvéd úr, hogy megmentett! - fogott kezet Har-Chom a védőügyvédjével.
- Ugyan, ez a munkám. - mosolygott az ügyvéd, majd kisétáltak a teremből.

******

Másnap reggel, az egyetemen Har-Chom Wotoro, a vádak alól felmentett tudós órát tartott.
- ... és ezzel a technikával elérhetjük, hogy egy lézercsík meghatározott távolságig "lőjön ki", hogy laikusan fejezzem ki magam. Nos, ha veszünk egy fényforrást - most az asztalról fölvett egy 20 centis fém rudat -, ezt a lézerlámpát, és megnyomjuk a beépített kilövőgombot, akkor...
Megnyomott a rúd oldalán egy vörös gombot, és egy másfél méteres lézercsík lőtt ki a lámpából. A lézer - a fény törvényei alapján - nem terjedt tovább a másfél méteres hosszúságnál, s így egy kb. 8 centi átmérőjú, 1,5 m magas "fényrudat" kaptak.
- Azta!
- Hű!
- Nem semmi!
- Igen, igen. Nem rossz, mi? - mosolygott Har-Chom.
- De tanár úr, ez mire jó? - kérdezte dacosan egy diák.
- Ez azért fontos, mert így megerősíthetjük a különböző fontos intézmények védelmét. Látják, ez úgy néz ki, mint egy kard. Tulajdonképpen lézerkard, vagy fénykard, hívják, aminek akarják. Ez egy új fegyver lehet a biztonsági őröknek, ugyanis mostanában megnőttek a bankrablások, betörések, és ha kitanulják a kardforgatás technikáját, akkor könnyen megvédhetik az előbb említett intézményeket. Sőt, akár új fegyver is lehet a csatatéren.
- És tanár úr már tudja használni?
- Hát, igazából tudom, de még nagyon az elején tartok. Szóval nem tartanék önként bemutatót, mert eléggé leégnék. - mesélte viccesen a tanár és tudós.
Az osztályban elnevették magukat a diákok.
- Egyébként is, ez egy nagyon gyenge lézer, nem vág semmit, ez csak szinte egy rövidített zseblámpa, nézzék meg... - a tanár fogta a fénykardot, és átvágott vele az asztalon. Nem történt semmi, minden a helyén maradt - Tehát meg kell ezt a lézernyalábot erősíteni, aztán mehet a móka.

Ekkor kicsöngettek. Mindenki kirohant az osztályból, csak Har-Chom maradt a teremben.
Har-Chom felkapta az asztalról a lézerlámpát, és felhangzott egy hang a tegnapi tárgyalásról a fejében:
"- Ezzel a képességgel bármire képes lehet: akár bűnözésre is. Például kirabol egy bankot, fegyver nélkül: fölemeli a kezével az őröket, a széfet pedig egy kacsintással berobbantja..."
- Hm... talán tényleg... ezzel és a képességemmel bármire képes lehetek... - gondolkodott magában Har-Chom, de gyorsan megrázta a fejét, hisz tudta, hogy ő nem bűnöző, ezért nem is szabad ilyeneken gondolkodnia.

******

.......a férfi fogta a lézerkardját, és felvágta vele a széfajtót, majd besétált rajta, és felkapta az összes pénzt.........
- NE!!! - riadt föl rémálmából Har-Chom. Azt álmodta, hogy kirabolt egy bankot.
- Huh... jajj... jézusom... - lihegett izzadva - Ez aztán megmaradt bennem.
Har-Chom ezután már nem tudott volna visszaaludni, ezért kiment a hálószobájából, és lesétált a laborjába.
Ott volt az asztalon egy lézerlámpa. Felvette onnan, majd a vörös gomb megnyomása után kinyílt a kardja.
- Wow... nem gondoltam volna, hogy ekkora fegyver lehet ebből... talán rossz ötlet megcsinálni... mi van akkor, ha a bűnözőkhöz is hozzájut? - gondolkodott Har-Chom.
Kezét kinyújtotta, és odalebegett hozzá egy másik kardnyél is. Ekkor elkezdett különböző pózokba beállni, mint valami szamuráj. Edzeni kezdett. Gyakorolt. Egészen reggelig, amikor is úgy döntött, máris befejezi a fénykard "építését": megerősíti a lézert.
Ez nem volt nehéz dolog; egy ilyen "edzett tudósnak", mint Har-Chom, gyerekjáték volt.

Egy óra múlva megszólalt:
- Kész.
Megnyomta a gombot. A kard kinyílt. Nagyon hangosan zúgott, mint egy méhraj. Ezen nem lepődött meg, az ilyen erős lézereknek, mint ez, mindig van hangjuk.
Har-Chom fogta a kardot, és meglódította. Véletlenül beleért két asztalba is és egy polcba is, ezért azok azonnal kettéestek.
- Hű... nem semmi...

******

A tudós, tanár és feltaláló visszasétált a hálószobájába. Az ajtaja mellett, a dohányzóasztalon talált egy levelet.
- Ez meg mi a...?!
Kibontotta, majd olvasni kezdte.
"Kedves Har-Chom! Neked sok pénzed van. Nekünk nem. Ezért most elvesszük tőled."
Har-Chom hátratántorodott az ijedtségtől. Megroppant a padló. A tudós megdermedt. Valaki, vagy valakik voltak a háta mögött. "A francba, ezek Yuldoék." Har-Chomot már régóta fenyegette Shiram Yuldo, és bandája, akik Har-Chom pénzére fenték a fogukat. Hogy miért pont az övére, azt nem tudta a tudós sem. De már nem volt mit tenni.
Har-Chom ijedten, de fenyegetően megfordult, ekkor fejbevágták egy lézerpisztollyal, s ettől elvesztette az eszméletét, majd a földre borult.

Har-Chom Wotoro megkötözve ébredt föl az eszméletvesztés után két perccel, a laborjában. Egy székhez volt kötözve.
- Gyertek, fiúk! - hallotta Har-Chom az előszobából. Pénzcsörgést is hallott.
- Ezt nem engedhetem, ez az én pénzem! Az én lakásom! - kiáltott föl hallhatóan a tudós, ezután körbenézett, és szörnyű látvány fogadta: a laborja össze volt rombolva, az összes kémcsöve és üvegcséje össze volt törve, a földön hevertek darabokban.
Har-Chomnak kifolyt a könnye.
- A munkám... a 20 éves munkám.... - ekkor irdatlan hangosan fölordított, s széttépte a köteleket.
- MEGHALTOK!! - ordított ki a rablóknak, majd kinyújtotta kezét, amibe beleszállt a kardja.
Kinyitotta, és fölsétált az előszobába, ahol neki háttal álltak a betörők.
- Yuldo, mi ez a zaj, mi zúg? - kérdezte az egyik.
- Nem tudom. - Yuldo megfordult, de ekkor a megrettenéstől szólni sem tudott.
Har-Chom állt ott, nyitva a kardjával, amit maga előtt tartott.
- Ez meg mi a...
- Szétromboltátok az eddigi életművem... - mondta a feltaláló a haragtól kábultan - Rengeteg munkám, amit még nem tudtam befejezni, most örökre elveszett... ezért meglakoltok... HÁÁÁÁ - ez volt a csatakiáltás, majd a rablóknak ugrott.
A rablók fejvesztve menekültek, de sorsuk megpecsétlődött: Har-Chom szinte teljes őrületben ugrott utánuk, szétvagdosta őket, mint holmi szalmabábukat. Úgy mozgott, mint egy szamuráj, mint egy ninja. Néhányszor a falba is beleért, ezért a tapéta is lejött néhány helyen

******

A vér nem folyt ki. A lézer sterilizálta a levágott testrészeket. Har-Chom nem is foglalkozott a hullákkal, csak lezárt lézerkarddal guggolt az előszoba közepén. Szeme vörös volt. Lihegett. Hörgött. 5 perc múlva ráeszmélt arra, hogy mit tett.
- El kell menekülnöm. Messzire.
Most már teljesen magánál volt, és keresett egy galaxistérképet az egyik fiókjában.
- Áh, megvan! - mondta, majd belelapozott.
- Keresnem kell egy távoli bolygót a galaxisban, ahova elmenekülhetek.
Har-Chomnak saját építésű űrhajója volt, amivel nyugodtan utazgathatott bárhova.
A térkép egyik oldalán a Jed nevű bolygóról talált leírást. Végigolvasta, majd így szólt:
- De hát ezen a bolygók olyanok élnek a térkép szerint, akiknek olyan képességeik vannak, mint nekem! - Har-Chom alig tudott a szemének hinni - Ez tökéletes. A Jedre megyek. És ott megismertetem mindenkivel a találmányom. Mostantól nem coruscanti vagyok. Hanem jedi. Mi mind jedik leszünk azon a bolygón. Mi leszünk az első jedik. De én leszek az első mind közül. Megkezdődik hát a jedik uralma a galaxis fölött!

Har-Chom nem lett békés jedi. Pár évvel később a többi jedi, akiknek már átadta találmányát és a kardforgatás technikáját, kiközösítették világuralomra törési szándékai miatt. Ő egy sötét elme volt. Ő lett Darth Wotoro. Az első jedi. Az első mind közül.
Hasonló történetek
3251
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3160
Ebben a pillanatban Mr. Tuvok pultján az érzékelők kijelzője két rövid hangjelzést adott le. Mindenki felé kapta a fejét. A parancsnok helyettes higgadtan válaszolt, miután leolvasta az adatokat.
- Kapitány. Három Rektaarián hadihajó közeledik felénk elfogó pályán. Alig egy perc múlva lőtávolságba érnek. – tájékoztatta a jelenlévőket.
- Élesítik a fegyvereiket! – jelentette izgatottan Harry.
- Mr. Paris! Irány a csillagköd teljes impulzussal! – utasította a kapitány...
Hozzászólások
További hozzászólások »
csezol ·
Hat ezt nem olvastam vegig...
MOnd csak, te lattal mar olyat, ahol a biro az ugyvedet kikuldi a terembol? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: ...
Jah.. es ez engem nem emlekeztet a Star Warsra :angry: ... az erdekes...
ez szar... :angry:
Ez vagy te..

Whym ·
Kedves szerző!

Mindenképpen jó úton jársz, mert szabadon leírod azt, ami eszedbe jut. Ez vezet a fejlődéshez, és persze sok olvasás, amitől idővel figyelni fogsz apróságokra.
Néhány észrevétel segítségnek, persze a te dolgod, hogy megfontolod-e:

- Az olvasóval meg kell ismertetni a szereplőket és a világot, amibe csöppented őket. Ha immedias res-sel kezdesz, akkor a cselekmény alatt.

- Olvasd el újra, ha befejezted, ezekre figyelve: egységes stílus, jól hangzanak a mondatok, szóismétlés (a nevek is lehetnek azok, ha túl gyakran használod), helyesírás

- Ha egy képzeletvilágban játszódik, magadban sokkal részletesebben kell elgondolnod a környezetet, a szokásokat, mindent, hogy a történetben ne legyenek ellentmondások. Pl. a távoli jövőben játszódik, de a szereplő mégis egy fiókben tartott papírtérképen nézi a galaxist.
Olyan ez, mint a filmeknél, mindíg 10x annyit vesznek fel, mint amennyit a moziban látsz.

- ha egy sokatmondó tárgyat vagy helyszínt jelenítesz meg, arról írj is valamit. lásd: saját készítésű űrhajó, tárgyalás (miből készítette, csak úgy át lehet költözni egyik bolygóról a másikra, miért került bíróság elé)

- maga a bíróságon történt események nekem zavarosak voltak. Tiltakozni nem a másik véleménye ellen szoktak, hanem valami jogszerűtlen, vagy a tárgyalást hátráltató dolog ellen (pl. nem a tárgyról beszél, sértő, befolyásoló, stb.). Ennek ad helyet a bíró. Itt olyan volt mintha sima vita lenne, ha a bírónak tetszett valami vélemény, akkor helyt adott.

Így, hogy ezek az infók hiányoznak, úgy hat, mintha egy hosszúnak indult regény egyik fejezetét olvasnám, amit az író megunt és egy huszáros vágással le is zárt 3 sorban.

Sok sikertet a következőhöz.

:flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: