Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első(k)

Négy hónapja jártam együtt Zsuzsával. Régóta ismertük egymást, majd egy péntek esti buli alkalmával összemelegedtünk. Nem volt még szerelem a kettőnk közti kötelék, de éreztük, kapcsolatunk egy szikrázó szerelem első fejezete. Rengeteg boldog órát, napot töltöttünk együtt, rengeteg dolgot megtudtunk egymásról, és szerelmünk egyre inkább kiteljesedett. Boldogok voltunk, és nem törődve mással adóztunk a szerelemnek oly nagylelkűen.

Szóval közel négy hónapja tartott lángoló szerelmünk, amikor egy fülledt nyári éjszakán hosszas, ámde ugyanakkor tartalmas beszélgetést megszakító percekig tartó csend után azt mondta nekem: „Veled szeretnék először lefeküdni. Szeretlek.” Lábam a földbe gyökerezett, szívem a torkomban dobogott, és arcomra letörölhetetlen mosoly ült ki. Meglepődöttségemben csak annyit tudtam mondani: „Én is szeretlek.”. Aztán mikor már kezdtem feldolgozni ezt az egyszerű, fülemnek mégis Sziréni dalként csengő mondatot, a beszélgetés szépen folytatódott, de a téma tapodtat sem mozdult a szex közeléből. Túláradó boldogságom mégsem keltette a kétszínűség látszatát, mint aki csak arra várt, hogy lefektesse a nőjét. Erről szó sem volt. Örömöm tiszta, megkérdőjelezhetetlen volt.

Eljött a várva várt nap, melyet mindkét részről hosszas, mindenre részletre kiterjedő felkészülés előzött meg. De a legfontosabb mégis az volt, hogy lelkileg fel legyünk készülve tettünkre, de mint utóbb kiderült ezzel sem volt gond. Délután négykor sietve indultam edzésre, hogy ’elkérjem’ magam az edzőtől fontos családi okokra hivatkozva. Ötre már ott is voltam Zsuzsinál, aki már nagyon várt engem, és érkezésem pillanatában szeretetét kifejezendő hatalmas csókkal köszöntött, és ez nekem nagyon jól esett. Beinvitált, és mintegy egyből a lényegre térve elkezdte finoman csókolni a nyakamat, aztán kezdte kigombolni az ingemet, és piciny, apró csókokat lehelt mellkasomra, majd felegyenesedett, és azt kérdezte: „Ugye te is velem akarod először?” igen – mondtam határozottan, és mély, odaadó szerelmem jeléül érzékien megcsókoltam. Szép lassan vetkőztettük egymást, gyönyörű kerek mellei voltak kicsiny mellbimbókkal, melyeket öröm volt csókolni, és simogatni. Szinte hibátlan alakja volt, csodálnivaló.

Meztelenül feküdtünk egymást ölelve. Csókolóztunk, simogattuk, izgattuk egymást. Elindultam lefelé, és gyönyörűen fazonra borotvált kéjtől csillogó punciját a nyelvemmel kezdtem izgatni, melyet finom, nőies sóhajjal nyugtázott. Az íze isteni volt, nem is akartam abbahagyni, de azt mondta, hogy szeretne végre megkapni, így fölé hajoltam, és farkamat óvatosan lángoló kelyhéhez illesztettem, és elindultam befelé. Nagyon féltem, hogy fájdalmat okozok neki, de megnyugtatott, hogy nem fáj, és ha fájna, rögtön szól. Így már bátrabban folytattam utamat. Elég nehezen, de végül sikerült áttörnöm a gyönyör udvarába vezető kaput, és így már mind a ketten érezhettük azt. Szép lassan mozogtam benne, és ő ezt nagyon élvezte akárcsak én. Ütemes sóhajokat hallatott, melyek egyre erősödni, gyorsulni hallatszottak, és végül egy hatalmas kiáltásban összegződtek, majd egy ártatlan mosollyal tudatta velem, hogy eljutott a csúcsra, de nekem sem volt már sok hátra, és segített nekem, így számomra is felejthetetlen élmény maradt az első alakalom.

Néhány nappal később ismét úgy alakult, hogy a szülei távol maradtak a háztól, és mi úgy gondoltuk, kihasználjuk az alkalmat. Én ismét kihagytam az edzést, szintén családi okokra hivatkozva. Izgatottan kopogtattam barátnőm házának ajtaján, és az ajtónyitással egy időben berántott, magára húzott, és vadul csókolni kezdett, mondván azonnal akarja a farkamat. Én eleget tettem kérésének, és azonnal vetkőzni kezdtem, míg ő ledobta egy szál köntösét, mivel épp akkor szállt ki a kádból. Vízcseppektől csillogó teste mérhetetlenül felizgatott. Szinte előjáték nélkül vetettem magam kedvesem gyémántcseppektől szikrázó kéjkelyhébe, és eleinte óvatosan, majd egyre bátrabban kezdtem dugni selymes cuncusát, mígnem elérte a gyönyör kapuját, sikított egy nagyot, és az orgazmustól megfeszült háttal nyögdécselt. Aztán az erőszakot az erotika határai közé szorítva hátra lökött, és gyötrelmes lassúsággal beleült a kéjtől csöpögő puncijával az én meredő falloszomba, melynek percek voltak hátra kitöréséig. Szépen mozgott rajta, le és fel, előre és hátra, pedig sosem csinált, még ilyet. Nagyon élveztem, amit csinált, mert láttam az odaadást, és szeretetet az arcán. Hamar elélveztem, és görcsbe rándult testtel lövelletem spermámat érzékien összehúzódó kéjbarlangjába. Ő is elélvezett, velem egy időben. Ezt hívják szinkron orgazmusnak. Életem két első szeretkezése megpecsételte további szexuális életemet.

Elég sokszor oldottam meg az edzés miatti kötelességem alóli felszabadulást családi okokra hivatkozva, így amikor az edzőm beszélt anyámmal, neki pedig fogalma nem volt ezekről a dolgokról, annak ellenére a Dedreceni Dózsa SE boksz-szakosztályának élversenyzője voltam, közölték, hogy többé nem kívánatos a jelenlétem a Dózsa SE edzésein. Így tört derékba egy ígéretes bokszoló ifjúkori karrierje, és így lett alárendelve a sport a szerelemnek, és a szexnek.

UI.: Ez egy igaz történet, szeretném, ha ennek tükrében pontoznátok, illetve véleményeznétek történtemet. Köszönettel: Arany
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Már annyiszor meg akartam kérdezni, (mivel primitív beállítottságú hülyegyerek vagyok, és nem jöttem még rá) hogy mi az hogy: szvsz?

Nem akartam nyíltan megkérdezni, de úgy látszik, hogy másképpen nem megy, én meg nem akarok hülyén meghallni. Valaki segíccsen!!!



Robin: egy szót se... ez nem neked szólt. :)))

Csudri ·
Egész jó kis story volt, addig amíg végéhez nem értem. Miért kell így elkúrni a végén? Sajnos így csak egy nagy NULLA jár rá!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: