Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első jelenet

A barátnőm által kölcsönadott DVD izgatta a fantáziám, de nagyon. Hirtelen kis bizsergés futott át a tarkómon, milyen is lehet az a film, amitől Erika annyira felaljazva hívott fel, hogy "EZT LÁTNI KELL". Rögtön kevésbé éreztem a fáradtságot, felálltam, a polcról levettem a dobozt, és nézegetem... hmmm... formás lányok, néhány nagy farok a hátoldalon, mint minden pornófilm dobozán.
Erika, a barátnőm azt emlegette, hogy ő még ilyet nem látott... -hát pedig ő, a volt osztálytársam, aki már gimiben az osztálykiránduláson egyik este poénból kiverte hat srác farkát a saját mellére- na ő aztán biztos sokmindent látott már.

Azt mondta:
- Az első jelenet! Nem mondok semmit, NÉZD MEG! Én 3-szor élveztem el fél órán belül, annyira felpörgetett! Hihetetlenül meleg jelenet, rögtön az első...

Lássuk, mi a pálya... kivettem a diszket, és betettem a lejátszóba. A TV és a hangrendszer bekapcsolása után kényelmesen elhelyezkedtem a fotelban. A lustaság még mindig uralkodik, nem vettem le a miniszoknyát, csak felhúztam az alját, hogy kényelmesen széttehessem a lábaim.

Elindul a film... szokásos duma, hú de jó az a pasi... hmmm. Picit pörgettem, a duma most nem érdekes. A csaj lemegy, kiveszi a srác farkát, és szépen elkezdi szopni. Hmmm. jó nagy, illetve nem is annyira nagy, de vastag, ez aztán kitöltené a lukamat - gondoltam, és éreztem, ahogy erre bizseregő érzés fut át a puncimon.
Kicsit feljebb húztam a szoknyám, néztem a tangát, ahogy a domború puncimon feszül. Kicsit megsimogattam, csak lazán, a bugyin át. Jó érzés, kicsit erősebben is megdörzsöltem, alul is, majd megnyomkodtam a csiklóm felett. Ez az...

A filmen lány keményen szopja a srácot, egész mélyre nyeli a faszt. Nagyon szép a fütykös, nagy a feje, formás. Néha kiveszi a lány a szájából, lassan, látszik, ahogy a nyál az ajka és a makk között szálat húz. Elgondolkoztam, most így megnyalnám-e AZT a faszt. Így, nyálasan.... nem vagyok leszbi vagy biszex, de.... igen, azt hiszed, ez most nem számítana, csak a számban lenne már.
A mellbimbóm keményen átlátszott a blúz és a melltartó ellenére, gyorsan levettem őket, és hátradőltem. Jól megmasszíroztam a melleim, a bimbókat alaposan megmorzsoltam, kicsit a körmömmel is megszurkáltam. Jól esik az éles inger, felhúzva a mellem a nyelvem hegyével megnyaltam a bimbóm. A nyálat szétkentem rajta, a kis hideg jól esett, még jobban megkeményedtek a kis gombocskák.

A filmen váltás, a srác hanyatt fekteti a lányt a kanapén, és egyetlen mozdulattal lerántja róla a bugyit. Gyönyörű, formás a feneke, kemény, gömbölyű. A puncija teljesen borotvált, nagy húsos nagyajkai csodás kis gerezdek. Nagy méretük ellenére kilógó kisajkai barnás peremükkel egészen a popsija lyukáig húzódnak, igazán kellemes látvány.

A kamera ráközelít a puncira, teljesen közelről látom, ahogy szélesre tárt combjai nyomán a punci szétnyílik kicsit. A srác odahajol, és ujjaival lassan szétnyitja a kisajkakat is. A pengeéles képernyőn tisztán látni, hogy a kis bőröcskék belső oldala hogy csillog a nedvtől. A csiklót borító kis bőrsisak alól kicsit kilátszik a rózsaszín gombocska, a srác finoman fölhúzza, és szinte kifordul a borsónyi méretű csikló. Elkezdi nyalni a puncit.... először csak kívül, aztán egyre mélyebbre tolja a nyelvét... Nagy levegőt vettem, ez tényleg jó jelenet lesz!...

Lenyúltam, a puncimat simogattam... a tangát megfogtam, és alul a puncimról felemelve egy csíkba fogva belehúztam a résembe, a nagyajkaim közé. Ez erős inger, a nagyajkaim belső oldalán finoman fel-le mozgattam a bugyit, éreztem, hogy teljesen eláztatta már a puncim nedve. Felemeltem a csípőm, és levettem, de nem dobtam le.

A nedves középső részén, a belső oldalán csúszkáltattam az ujjam kicsit, majd az arcomhoz emeltem, és megszagoltam. Az erős de kellemes punciszag, a nedv átható, semmihez sem hasonlítható illata kicsit megvadított, az orromon éreztem a nedves érintést, és lecsukott szemmel szagoltam. Éreztem, hogy kéj árad szét valahol belül, a jobb kezemmel lenyúltam, és becsúsztattam egy ujjam a nedves résbe. Forró, nedves, lüktet a vágytól. Már tudtam, nincs megállás...
A bugyit magam mellé ejtve, saját gerjedelmem illatától ismét a filmre figyeltem: a srác már ujjazza a lányt, kéjesen nyög a lány, a srác két ujjal mélyen ujjazza a gyönyörű puncit, miközben nyelve szépen csapkod a csiklóján, és a kisajkait szívogatja. A cuppogó hangok elkábítottak, lecsuktam a szemem, és azt kívántam, bárcsak én nyögnék ott ilyen nyalás közben...

Ujjammal játszottam, a rés bemeneténél is dörzsöltem, és néha mélyre löktem, olyan erősen, hogy a csiklódat is meg-megütögettem így. Nagyon jó érzés volt, de több kellett: újabb ujjamat csúsztattam be, a felizgult nedves résem azonnal elnyelte a mutató- és középső ujjam. Ez már jobb... ahhhh... a hüvelykujjammal közben a csiklómra simítottam, éreztem milyen kemény.
A filmen a srác fogást vált. Az egyik keze két ujjával szélesre nyitja a puncit, a másikkal alulról ujjazza, két ujjal. A kamera egészen beközelít, a képernyőt majdnem kitölti a szétnyitott punci. Csillog a nedvtől, egészen apró részletek láthatóak, apró kis rózsaszín redők, középen a kinyílt pisilőluk, és beljebb a szűzhártya kis redői, finom eleven nyelvecskék körbe.

Felgyorsult a légzésem, kipirult arcomon éreztem, hogy már nincs messze az élvezés, begyorsítottam, ujjaimmal gyorsabban cuppogtattam egyre nedvesebb, égőbb puncikámat. Néha kihúztam az ujjaim, fölfelé, bekenve a nedvvel a csiklóm, és néhány gyors körkörös mozdulattal áramütésszerűen ingereltem az érzékeny kis pöckömet. Ahogy az ujjaim alatt átbillent a kis keményre duzzadt gombocska, kis reszketés fog el, mélyen a méhemnél valami zsibbadás áradt szét, valami nagyon meleg érzés.

A filmen a lány arca piros, kipirult, egyre hangosabb nyögésekkel élvezi a puncija kényeztetését.
Zihálóan szól a srácnak: - csináld még, csináld.... hadd kóstoljam meg kérlek.... az ízét... adj kérlek...
A srác lassan kihúzza ujjait a punciból, és a lány arcához közelíti. A kamera kissé késve de követi, jól látszik, hogy egészen a csuklójáig nedves a srác keze a rajta lecsorgó kéjnedvtől. A lány vágyakozó, kitátott szája fölött ujjait lefelé fordítva kis cseppek csöppentek a nyelvére. A lány felemelkedve hevesen lenyalta a csillogó, nedves ujjakat, és láthatóan még jobban felgerjedt a saját nedvének ízétől. A srác gyorsan vissza dugta ujjait a szétnyitott puncijába, és folytatta az hüvely masszírozását minden irányba.

Az előbbi jelenet annyira megigézett, hogy visszagondolva nedves bugyim illatára, hirtelen kihúztam ujjaim forró puncimból, és lassan a számhoz emeltem. Nyelvemmel először óvatosan megnyaltam, majd felgerjedve teljesen a szádba dugtam ujjaim, és izgatottan nyaltam, ízleltem saját puncimat, lecsukott szemeim előtt szinte láttam magam előtt a lüktető résemet... Ez már sok, nagyot nyeltem, kiszáradt a szám, a tarkóm bizsergett.

A levegőt már zihálva vettem, éreztem, már csak pár pillanat és elvesztem az eszméletem a kéjtől... tágra nyílt szemekkel néztem a képernyőt, és figyelem mi történik.

A lány zihálása el-elakad, elcsukló hangon nyög, kis sikolyokkal vegyített nyöszörgése sejteti elképesztő izgalmi állapotát. Csípőjét emelgetve, a kanapé szélébe görcsösen kapaszkodva szinte szenved az izgalomtól.

A kamera ismét közelít a puncijára, a srác egyre gyorsabban ujjazza, de a nyalást abbahagyta, csak nézi a csodás puncit. Hirtelen elcsöndesedik a lány, illetve nem, csak elakad a lélegzete, a korábbitól mélyebb, furcsa hangon, nyög. Az altestét megemeli, és finom reszketést veszettem észre. Ezt nem az ujjazás mozgása okozza, ez a lány élvezése. Igen, ez már az orgazmus, biztosan az. Éreztem, a fejem majd szétrobbant a vérnyomástól, szinte égett az arcbőröm. Lihegtem, sőt, most már kicsiket nyögtem én is, együtt akartam élvezni a képernyőn a lánnyal, teljesen ráhangolódtam a látványra.

A srác oldalról-alulról láthatóan erősen ujjazza a lány hüvelyének felső oldalát, másik tenyere tövével ellent tart föntről, a hasánál. Észrevettem, hogy egy kis nedvpatak szivárog a kisajkak közül alul a popsijukra folyva, majd onnan hosszú nyúlós szálon lógva lecsepeg a kanapé kárpitjára. A vékony, majdnem áttetsző nedvcsík szépen, folyamatosan csorog, miközben a lány teste egyre erősebben remeg. Minden csak pár másodperc volt, de óráknak tűnt, szinte megállt az idő, annyira belefeledkeztem a látványba.

A lány nagyot rántott testén, hosszú, folyamatos sikolyban tör ki, és ebben a pillanatban a csiklója alatt a hüvely felső oldalán, a pisilőnyílás hirtelen ritmikusan kiemelkedik, egyre kijjebb, szinte teljesen kitolódott a punciból, és elakadt lélegzettel néztem, ahogy a kis lukból apró, de erős sugarakban lövell ki a kéjnedve, miközben alul is vastagabb, sűrűbb nyálkafolyam csepeg a remegő fenékvágatból. A lány ívbe feszült teste, a spriccelő, csepegő nedv látványa lavinaszerűen zúdította rám is az orgazmust, megemelt, remegő testtel élveztem, éreztem a puncim bemenetének ritmikus összehúzódását, a csiklóm majd szétrobbant, szemem szinte kiakadt, szinte alig láttam, hogy a képernyőn a lány visszaesik a kanapéra, kimerülten, meg-megrángó testtel szinte ájultan terült el.

Testem reszketett, éreztem, hogy az élvezés hatalmas hulláma elhagy, percekig csak feküdtem a fotel mélyére csúszva, még mindig a látottak és a saját orgazmusom hatása alatt pihegtem. Hosszú percekig révülten néztem a képernyőt, nem is fogtam fel igazán, mi van épp rajta. Puncinedves kezemmel a melleimet masszíroztam, lassan, mintegy nyugtatólag. Életem egyik legemlékezetesebb percei voltak...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Predi ·
Ezen az íráson kilóméterről érződik hogy pasi irta, ami alapjában nem baj, de nagyon nem tudta beleélni magát a nő szerepébe. Egy nő szerintem nem ir ilyen részletesen egy másik nőről, főleg nem akkor amikor a pasit 3 szóval elintézi, és csak a nőről szól minden más. Esetleg ha lezbi lenne, de főhősnőnk nem annak vallja magát.

De miért ezen a nicken lettél nő????? :angry: (ne izgulj, nem talállak el, rosszul tudok célozni)

Denzel ·
Hmm, ez a történet ősrégi. Itt már évek óta olvasható: http://free.x3.hu/squirt/story/story1.html
(Ez nem pisi, hanem női ejakuláció. Sokan tévesen pisinek hiszik... nagyon erős orgazmus a nőknél.)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: