Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első igazi szerelem...

Ez a történet kb. fél éve kezdődött, amikor a cseten megismerkedtem egy sráccal. Rengeteget beszélgettünk, szinte mindenről. Mindenben egyet értettünk, éjszakákat pötyögtünk végig. Aztán amikor kiderült, hogy van barátnője, bennem egy világ dőlt össze, és rájöttem, hogy mennyire szerelemes vagyok. Nem szóltam neki, úgy voltam vele, hogy minek mondjam el, úgyis csak visszautasítana. Aztán hirtelen eltűnt. Három hónapig nem láttam a cseten. És azalatt a három hónap alatt észrevettem, hogy még soha nem voltam ennyire szerelmes. Egyszerűen nem tudtam ránézni más pasikra, minden éjjel vele álmodtam, ha megcsörrent a telefonom, izgatottan vettem fel, hátha ő hív. (pedig nem adtuk meg egymásnak a telefonszámainkat) Aztán egyszer csak megláttam a nevét a cseten. A szívem majd kiugrott a helyéről, hogy akkor most mit is csináljak. Rákattintsak, vagy ne?! Lehet, hogy már nem is emlékszik rám..

Végül rákattintottam, úgy éreztem, el kell mondanom neki, hogy vártam rá, és nagyon szeretem. Megismert, hosszú beszélgetés után elmondtam, mit érzek iránta. Meglepődött. Aznap egész éjjel "beszélgettünk". Elmondta, hogy megkedvelt, és találkozni szeretne velem. Nem akartam hinni a szememnek... a nagy Ő... találkozni akar velem?! De minek, hisz van barátnője két éve...! Nagyon boldog lettem, persze belementem a taliba. Megbeszéltük, hogy ő jön, és majd rámcsörög, ha esetleg mégse jönne. Ott voltam időben, ahova megbeszéltük, vártam már vagy fél órája izgatottan, hogy vajon milyen lehet élőben. Egyszer csak megcsörrent a telefonom. Ő volt az. Azt mondta, nem tud eljönni, mert lekéste a buszt, és a későbbivel nagyon későn érne ide. Hazajöttem, az egész éjjelt végigsírtam. Haragudtam rá, mert azt hittem, hogy átvert.... de ennek ellenére akkor miért szeretem???

Szörnyű volt ez az érzés. Végül megbocsátottam neki.... mert szeretem. Rengeteget beszéltünk telefonon, és azt mondta, hogy többet érez irántam a barátságnál. Találkozni akart velem. Belementem. Úgy voltam vele, ha most se lesz ott, akkor tényleg hagyom az egészet, és valahogy kiverem a fejemből. De ott volt. Időben, nem késett. A nyakába ugrottam, ő viszonozta az ölelést. Elsétáltunk egy parkba, sok mindenről beszélgettünk. Elmondta, hogy idő közben szakított a barátnőjével. És a szemembe mondta a legszebb szót: "Szeretlek". Én még soha nem voltam olyan boldog, mint akkor. Elcsattant az első csók, ami gyönyörű volt. Még soha nem voltam ennyire szerelmes. Megbeszéltük, hogy egy párt fogunk alkotni, a távolsággal se törődve. Azóta is együtt vagyunk, boldogan. Nagyon-nagyon boldogan. Csak néha (néha..?! MINDIG!!) nagyon jól esne hozzábújni, átölelni, megcsókolni. Minden nap beszélünk telefonon, de azért ez mégse ugyan az. Hiányzik nagyon. De úgy érzem, érdemes volt várni, mert nagyon boldog vagyok!

Köszi, hogy elolvastátok, és nézzétek el nekem a hibákat, ez volt az első történetem. De azért várom a tanácsokat...! És mindenkinek boldog új évet kívánok!
Hasonló történetek
4163
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3715
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·


Ugyan azaz igazi érzés, amit annak hiszel, amit annak érzel, de kívülről, ez nem mindig látszik egyértelműen így.
Szerintem, van olyan, amikor annyira vágyunk valamire, hogy kicsit kevesebbel is beérjük. Írtad, hogy zavar a távolság. Engem is ez zavar, hiszen nagyanyáink is az tartották már, hogy lakva ismerszik meg az ember. Ha az együttlakás még a városra sem igaz, akkor csak nagyon lassan alakulhat az ismerkedés mélységeiben.
Tudom, most szerelmes vagy, és nem fog tetszeni példám, de mi lenne akkor, ha csak 3év múlva derül ki, hogy nem vagytok egymásnak valók!? Sok tartalmasabb kapcsolattól, sok szerelemtől, jó és rossz tapasztalat lehetőségétől esel így el.
Jó és akkor mit lehet tenni? Kérdezhetnéd.
Talán semmit, talán annyit, hogy ha más valaki közeledik feléd, ne küld el.
Amúgy az írás tetszett, nekem átjött az a lelkesedés, azaz öröm, amit érzel, vagy érezhetnél, ha ez kitalált történet.
jócsaj17 ·
köszi szépen a hozzászólásod, lehet, hogy igazad van. mostanában elég sokat veszekedtünk.... és persze a távolság miatt.

Junior :) ·
Nekem nagon tetszett az írásod. Az a véleményem, hogy ha szereted azt a srácot, akkor próbáld meg vele,. nekem az a meglátásom, hogy a szerelem ereje mindent legyőz. De remélem még fogok tőled olvasni itt! Pussz!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: