Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Első Élet és a Tudat teremtése - Epilógus

A Béke kora már leáldozott...


Az Élet megpecsétlődni látszott. A Világ a végéhez közeledett. Mindenki tudta. Az egész magától omladozott. Minden és mindenki pusztulása már megkezdődött. Hogy miért?

Mert az Élet selejtes volt.

Az Élet sok-sok évvel ezelőtt jött létre. Egy Felsőbb Hatalomkör teremtette, kísérleti célból. Kísérletük eleinte sikeresnek látszott, de mostanra már nem lehetett kiküszöbölni az Élet Építésekor elkövetett rengeteg hibát, hiányosságot, ami miatt most az egész omlásnak indult.

Az Élet két dologból állt: Élőhely és Élőlények. Az Élőlények tudatosan cselekedtek mindennapjaikban. Az Élőhely pedig nem volt más, mint maga a szilárd talaj és kavargó levegő. Egyszerűnek tűnt, mégis szinte lehetetlen volt tökéletesen felépíteni.

Az Élőlények megmentéséért sajnos már nem lehetett mit tenni, még a Hatalomkör is tehetetlennek látszott, de persze igazából is azok voltak. Az első kísérleti Élet, az úgynevezett Első Élet sorsa megpecsétlődött. És sajnos ezzel a Felsőbb Hatalomkör is elpusztul majd. Hogy miért? Mert az Első Élet és a Hatalomkör egymásra voltak utalva. Ha az egyik megy, a másik is odavész. Szimbiózis volt ez.

Mint mondtam, az Életet már nem lehetett megmenteni, viszont újrateremteni... az megoldható lett volna. A Felsőbb Hatalomkör készített a biztonság kedvéért egy ládát, melyben egy test lebegett. Mindenki úgy hívta, hogy a Test. Ha a láda tetejébe belekarcoljuk, amit el akarunk érni, a Test megteszi. Szinte bele volt programozva, hogy meg kell tennie, amit a ládájára karcolnak. Ő persze ezt nem tudta. A Test csak egy ösztönlény volt, sőt, nem is volt igazából test, egy a ládában szabadon áradó... Valami. Egy test nélküli dolog. Egy test nélküli Test.

A Felsőbb Hatalomkör kapcsolatba léphetett az Élőlényekkel. Az Élőlények tudtak a Felsőbb Hatalomkörről.

A Hatalomkör felfedte titkát, az Élet Ládáját az Élőlények előtt. Elmondták, mi a teendő egy új Élet, a Második Élet létrehozásának érdekében. Az Élőlényeknek nem volt más választásuk, így hát a Felsőbb Hatalomkör leküldte az Életbe a Ládát, aminek tetejére az Élőlények belekarcolták a következő szöveget:

Ide Sugom: Teremts Eletet Nekunk

Miután a teljes mondatot rákarcolták, a szavak kezdőbetűit is belekarcolták egymás mellé:

I S T E N

Ez lett a Testnek azon neve, amin majd a Második Élet Élőlényei nevezik Őt, akit az Első Élet teljes megsemmisülése, valamint a Felsőbb Hatalomkör elpusztulása után a Világra engednek, kiengedik színtelen, rideg ládájából, hogy valami újat teremtsen: új életet. Ez az ő igazi célja. És ezt nagyon jól tudta.

******

Isten nagyra becsülte egyik legfőbb tulajdonságát: azt, hogy van tudata. Ezért, hogy tiszteletét kifejezze, magát is Tudatnak nevezte Isten helyett. Istennek ezek után majd csak az Új Élőlények nevezhetik

A Tudat nem tudta, hogy életművének vesztét pont nevének jelentése fogja okozni...
Hasonló történetek
4111
Jelenleg 13 éves vagyok.
3809
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
sokkal kerekebb történet kellene, mert ez így csak egy kósza gondolat.
és így, ilyen röviden, túl tömör mindaz, ami benne van.

meg nekem kicsit homályos is .. :flushed:

Reactor ·
Mikor látok már itt igazán jól megírt,élvezhető történetet...? :no_mouth:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: