Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első anális aktus

Eltelt 2 év ama bizonyos váci nyár után. Haverokkal, barátokkal egy presszóban töltöttük általában a szabadidőnket. Rövidesen megismerkedtünk egy törzsvendéggel, Misivel, a katonatiszttel. Nagyon jó fej volt, általában zárás után még a presszó előtt verődött össze a csapat, hogy elfogyasszuk a kikért boroskólát. Ősszel, a tél közeledtével ez már nem volt annyira kellemes, felajánlotta, hogy mehetünk hozzá a nyári konyhába megalakulni. Nagyon otthonos kis hely volt az iszogatáshoz. Általában a csapat jó része hamar lemorzsolódott, befáradt. Gyakran csak ketten maradtunk az utolsó flakon bekevert boroskólára. Egyik ilyen alkalommal már eléggé kapatosan, elmeséltem neki azt a bizonyos nyári kalandot. Meglepetés nem látszott rajta.
- Nem voltam még fiúval, de felizgatott, amit mondtál – válaszolta.
- Nekem nincsen ellenemre egy jó szopás – mondtam.
- Hát akkor lássuk - kicsatolta az övét, és előbukkant a félig álló farka.



A kanapén ült, letérdeltem a lába közé, megfogtam a farkát és verni kezdtem.
- Smárolunk? – kérdezte.
- Na azt még nem csináltam férfival, de rendben – válaszoltam.
Smárolás közben egyre keményebb lett a merevedése, elkezdtem szopni a nyelvét.
- Most inkább a farkamat légyszi – kérte.
Megfogtam a golyóit és finoman bekaptam a makkját, szoptam, a nyelvemmel végignyaltam a tövétől a hegyéig, közben hangosan sóhajtozott. Lassan szoptam, egyre mélyebre nyelve a farkát, nem volt hatalmas, 15-16 cm lehetett, de nekem pont elég volt. Hamarosan tövig eltűnt a számban, ezt nagyon élvezte, főleg amikor lenyelve a farkát a nyelvemmel a golyóit nyalogattam.
- Ez fantasztikus – mondta.
- Dugásról nem meséltél a váci kalandodban, lenne kedved hozzá? – kérdezte.
- Kipróbálnám, de csak óvszerrel, csak nálam nincsen – mondtam.
- Na, akkor legközelebb, ha benne vagy, majd hozok magammal akkor – mondta.
- Rendben - válaszoltam két szoppintás között.



Pár perc szopás után egyre gyorsabban és erőssebben vertem a farkát, miközben szoptam a fényes, selymes makkját.
- Felállok, mert mindjárt elélvezek, és nem szeretném, ha kanapéra menne – mondta.
- Élvezhetsz a számba nyugodtan – válaszoltam.
- Felállok, mert úgy jobb lesz – mondta.
Így folytattam a szopás, vagyis inkább ő dugta a számat, megkért, hogy ne verjem, csak szopjam. Megfogta a fejem és a csípőjével mozogva, a kezével a fejemet irányítva szopatott. Néha eléggé mélyen a számba döfte a farkát, de szerencsére ez nem zavart már. Alkalmanként kicsusszant a számból ilyenkor hangosan cuppant. A csúcson csak finoman mozgott, majd megállt és hangosan sóhajtva a számba engedte a spermáját. Nem tudom mennyi lehetett, de nyeltem rendesen. Utána finoman szopogattam a makkját, amit nagyon élvezett.
- Fantasztikus volt, már most izgatottam várom a következő találkozást – mondta.
Elköszöntünk, és én hazaballagtam.



A második találkozásra csak 2 napot kellett várni. Az esti készülődésnél alapos gonddal tisztogattam a popsimat, szappannal majd krémmel is próbálgattam a popsi nyílásomat. Meglepetésemre 2 ujjam is könnyedén csusszant be a nyílásba - nem lesz itt gond - gondoltam.
A csapat most nem jött a kellemes kis nyári konyhába, mert ott ma estére más parti lett tervezve.
Misi korán búcsút vett a csapattól, pár perc múlva én is követtem.
A nyári konyhába belépve már a kanapén ül alsónadrágban. Én is gyorsan levetkőztem és rögtön smárolni kezdtünk, a farka rögtön csinos kis sátrat csinált az alsónadrágból, amit gyorsan ki is szabadítottam és szopni kezdtem. Szopás közben oldalra pillantva láttam az asztalra készített krémet és óvszert. Nagyon izgultam.
- Már nagyon jó merev vagy, kezdjük? – kérdeztem.
- Naná! - jött a válasz.
Kibontottam az óvszert, és felöltöztettem a szerszámot, krémet kentem a popsim bejáratához és belülre is.
- Először beleülök, ha jó neked, hogy kitáguljak – mondtam.
- Imádom, ha lovagolnak, gyere csak – válaszolta.
Bekrémeztem a makkját majd fülé guggoltam, és lassan leereszkedtem.
Ő beigazította a bejárathoz én pedig lassan beleereszkedtem. Enyhe ellenállás után egyszer csak becsusszant a makkja, fájdalomra számítottam, de helyette valami nagyon kellemeset éreztem, hangosat sóhajtottam és tovább engedtem magamba, legalább a felét aztán felemelkedtem és újra le. Így mozogtam a farka végét lovagolva.
- Körözz a csípőddel kicsit – kérte.
Így tettem, pár körzés után fel-le mozgás, amit sikerült egyre ütemesebben és mélyebben végeznem.
Vettem egy nagy levegőt és tövig beleültem, ez sem volt kellemetlen, így hát tövig magamba engedve mozogtam rajta. Misi hangosan nyögött.
- Nem halják ezt meg a házban – lihegtem.
- Á, az asszony már alszik ilyenkor – válaszolta.
- Kezd a lában fáradni - mondtam, és tövig beleültem a farkába.
- Akkor csináljuk máshogy? mondjuk előlről?- kérdezte.
Felemelkedtem, kicsusszant belőlem a merev farka, féltem, lesz rajta valami nem oda illő, de szerencsére a krémen kívül semmi nem látszott.
Hanyatt feküdtem a kanapén, ő a letérdelt a térdhajlatomnál fogva felnyomta a lábam a mellkasomra. Elég kényelmetlen volt, de ahogy belémhatolt, el is felejtettem a kényelmetlenséget. Ahogy elkezdett dugni, már éreztem egy kis fájdalmat, mert ő nagy lendülettel a hegyétől a tövéig nyomta a farkát.
- Ez így fáj, csak kicsiket mozogj! – kértem.
- Bocsánat, az jó ha tövig betolom, és úgy mozgok finoman?
- Igen, úgy csináld – kértem.
Így hát betolta ütközésig, és apró gyors mozgásokkal dugni kezdett.
- Nyögjél, kérlek, az izgató – kérte.  Muszáj néha kihúznom és betolnom, az nagyon kellemes.
- Rendben, csak ne erősen!

Nagyon jól csinálta, kihúzta a makkig, aztán a makkot mozgatta gyorsan bennem, majd lassan betolta tövig, és újra gyorsan mozgott. Én pedig nyögtem a mozgás ütemére.
- Mindjárt elélvezek, kihúzzam, vagy élvezzek el benned? – kérdezte.
- Élvezz bennem – mondtam.
A csúcshoz közeledve kicsit megfeledkezett magáról, és ismét erősen dugott, de nem akartam megzavarni, nem szóltam neki, gondoltam, úgyis mindjárt spriccel. Hát az a mindjárt még pár percig tartott, amikor hangos nyögéssel 2-3 lüktetéssel elélvezett.
Ekkor kihúzta a merev farkát, lerántotta róla a gumit, és felemelkedett, hogy szopjam.
- Na erre nem számítottam – sóhajtotta.
- Mire? – kérdeztem.
- hogy ennyire jól fog menni elsőre – válaszolta.
Hazafelé menet azért éreztem, hogy a bejáratot nem arra a célra használtam amire "tervezték", reggelre azonban nyoma sem volt az esti akciónak.



Misivel sok alkalommal találkoztam, leggyakrabban csak szopás volt a program, de akadtak anális és más élmények is, amiket a későbbiekben leírok még.

Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: