Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első alkalom..

Minden 3 héttel ezelőtt, szombaton kezdődött. Ekkor ugyanis meglehetősen nagyon unatkoztam. A barátaimat nem tudtam elhívni sehova se, mivel nem értek rá! Aztán... A TV-ben semmi érdekeset nem találtam. Végül is aztán arra az elhatározásra jutottam, hogy biciklizek egy jót, az legalább használ is valamit. Na de bicajozni sem lehet egész nap, úgyhogy azt hiszem kint lehettem vagy 45 percet... Ennyi most elég volt. Anyunak segítettem egy sort mosogatni, pakolni, stb... de ennyi volt. Utána felmentem a szobámba, de újra nem tudtam mit kezdeni magammal. Bekapcsoltam a rádiót, az éppen a kedvenc adómat fogta, és ezen a rádióállomáson épp egy játék folyt. A kérdés lényegtelen, ami fontos, hogy felhívtam őket a megfejtésem miatt! Nem reménykedtem, hisz tudtam hogy úgysem nyerek, hisz még soha nem nyertem semmit... Vártam és vártam, hogy felvegyék velem a kapcsolatot. Nem kellett sokáig várnom, mert pont engem kapcsoltak a műsorba. Megmondtam hát a helyes megfejtést, és kaptam egy 2 főre szóló koncertjegyet! Iszonyúan örültem neki! 1 napra rá, azaz vasárnap át is vettem őket! Gondolkoztam is rajta, ki legyen az a szerencsés, akit meghívjak. A barátom? Vagy a családomból valakit? Á nem, inkább a barátom mellett maradtam! Még aznap fel is hívtam őt, hogy megbeszéljem vele ezt az ügyet, hogy lenne e kedve egyáltalán eljönni velem, és ha igen akkor hol talizunk stb... Hát persze hogy igent mondott, és annyira de annyira boldog volt, hogy büszke is voltam magamra hogy egy kis örömet tudtam neki okozni... :)

Egész éjjel nem tudtam aludni a koncert miatt, mivel másnap lesz! De azért végre hétfő reggel lett! Egész nap készülődtem!
Anyuék váratlanul bejelentették, pakolnak, és indulnak a nagyimhoz (aki Pécsen lakik), mert valami baja lett! és még azt is mondták, hogy holnap este (azaz kedd este) tudnak csak hazajönni, és remélik, ennyit kibírok majd egyedül!
Örültem neki, végre egy kis egyedüllét, de a nagyim miatt azért meglehetősen aggódtam!
"Nagy nehezen" elbúcsúztam a szüleimtől, ha menni kell, hát menni kell!
Állandóan az órát néztem! A 2 jegy nálam van? Smink, ruha oké?
5 óra körül járt az idő, így elindultam a megbeszélt helyre, hisz 3/4 óra múlván indul a buli! Ez a fránya tömegközlekedés, szitkozódtam egy ideig! :)

Már láttam a barátom, ott állt a büfé előtt! Egy forró csókkal üdvözöltük egymást! Eszméletlenül jól nézett ki! És az illata! hmm... De azt hiszem, valahogy neki is ez járhatott a fejében, mert állandóan engem méregetett! Volt még egy csöppnyi idő, hát beszélgettünk erről-arról, néha magunkról is! De :) láttam a gyönyörű szemein, hogy eléggé... tehát nagyon kíván engem, csak..:) 3/4 6, így kéz a kézben elindultunk a már őrjöngő tömegbe. Nem tudom hogy csinálta, de egész előre húzott, és a kilátás is csúcs jó volt! El is kezdődött rögtön a kedvenc együttesemmel! Hihetetlenül élveztük! Láttam, hogy Márk igyekezett kihasználni minden egyes pillanatot, hogy közelebb jusson hozzám! Jó helyen! :)
Néha már azon vettem észre magam, hogy a nyakam csókolgatja, meg azon, hogy egy kis kör alakult ki körénk! Nem baj, igyekeztem élvezni a dolgot! Az utolsó együttesnél Márk már biztos volt magában, hisz a hasam alját simogatta, és fogta! Én tudtam, hogy koncert után azt akarja, de én egy kicsit féltem, mivel ha én is akarom, akkor ez lesz az első alkalom, és hozzáteszem, 17 éves vagyok! Mondjuk ő is! :)

Fél 9, úgyhogy végetért a buli! Márk megfogta a kezem, és szó szerint, kihúzott a tömegből. Szinte futottam utána annyira sietett! Majd egy vadregényes helyen találtuk magunkat, ahol leültünk egy padra! Márk lesütött fejjel mondta ezt nekem: - Figyelj, ez a kapcsolat olyan régóta tart már (2 éve), és úgy gondolom, hogy szeretjük annyira egymást hogy... arra gondoltam, felmehetnénk hozzád, mivel mondtad, hogy az őseid nincsenek otthon...:).
A mondat végén mélyen a szemembe nézett tengerkék szemeivel! Annyira édes volt! Nem bírtam visszautasítani, meg nem is akartam. Valahogy alig vártam hogy otthon legyünk, de ez a tömegközlekedés! Szörnyű! De végül aztán mégis hazaértünk! Annyira izgatott voltam! Egész végig az járt a fejemben hogy milyen lesz stb... Míg felértünk a szobámba azon kaptam magam, hogy ő már nem bír magával! A lépcsőn is csipkedte a fenekemet! :)
Finom és vad csókok váltogatták egymást az ágyig. De bennem azért meg volt az a pici félelem. Villám gyors volt, le is vetkőzött, mert már csak egy boxer volt rajta, rajtam meg a melltartó és a bugyi. Lefeküdtem hanyatt az ágyra, ő fölémhajolt, és a végtelenségig égetett csókjaival, amiket hol a hasamra hol a nyakamra adott. Ez már nagyon izgató volt nekem! (nem hiába:)

A melltartómból gyorsan kibújtatott, és a nyelvével izgatta a bimbóimat! (hú - gondoltam magamban-ez nagyon tudja mit akar:) Beletúrtam a kezemmel abba a sűrű, kócos szőkésbarna hajába. A jobb kezével meg a bugyin keresztül simizte a puncim felső részét! Közben érzékien csókolóztunk! A bugyim alá nyomban benyúlt, érezte, hogy muszáj, mert nem bírja tovább! Így izgatta a szeméremajkaimat, meg a csiklómat! Ekkor én nem bírtam levegőt venni, annyira jó volt! Láttam a szemein, hogy ő ezt imádja a legjobban! Ő már nagyon fel volt tüzelve! ez meg is látszott rajta! Lerántotta rólam a tangám, utána a nyelvével a hasam alját nyalta-falta! Mintha a 7. mennyországban lennék, de ez mind semmi! Először csak kóstolgatta a puncimat, de utána mélyen belenyalt, azzal a kis hegyes nyelvével a már nedves puncimba! Elég hangosan felsóhajtottam, és ez már nagyon felizgatta őt! Néha ránéztem a széttett lábaim közül, amíg bírtam erővel!

Muszáj volt eltolnom őt magamtól, pedig tudtam hogy neki ez a kedvenc része! Láttam, hogy már totálisan feláll neki, úgyhogy szerepcsere! Letoltam a boxerét, és először csak a kezemmel húzogattam finoman, majd egyre gyorsabban. Utána a számba vettem és egy kicsit játszadoztam vele! Márk azt imádta ennél a résznél a legjobban, amikor a hasától a farka végéig, gyöngéden, és érzékien végignyalom! Ő is sóhajtozott nagyokat, és ez méginkább felizgatott! Teljesen nedves voltam, úgy éreztük, hogy ennek azonnal meg kell történnie! Így hát hanyatt feküdtem széttett lábakkal, ő felémhajolt, és a farkát lassan de biztosan belecsúsztatta a forró punimba! Először persze fájt, de utána már kezdtem élvezni, és orgazmusok sora várt rám! De rá is! Hangosan kapkodtuk a levegőt, és az összefonódott testünk úgy hullámzott, mint a tenger habjai! A bal kezével közben szétnyitotta a puncim, és úgy izgatta a csiklóm! Éreztem, így fel fog vinni mindjárt a csúcsra! De nem akartunk még elmenni, úgyhogy kihúzta a hüvelyemből a farkát, és én négykézláb helyezkedtem el az ágyon!

Azt mondta a Márk, hogy próbáljuk ki az anális szexet! Kicsit féltem tőle! Igen, ahogy a kemény péniszét belehelyezte a fenekembe, na az már fájt, de ő élvezte! Ezt a hangos, kéjes nyögések árulták el, meg mondta is hogy: - jó vagy kicsim! Szeretlek! - igen ezt mondta! .)
Egyre gyorsabban mozogtunk ebben a testhelyzetben, és én is hangos nyögésekkel élveztem! Közben folyamatosan az ujjával ,,masszírozta" a puncim közepét, és ez volt az, ami iszonyúan jó érzés volt! Kihúzta belőlem a farkincáját, :), és hanyatfektetett, de előtte adott egy igazi, érzéki francia csókot. Utána megszólalt:
- Most a csúcsra jutunk!
Szétnyitotta a lábam, és még egyet belenyalt, ami csak fokozta a helyzetet, utána a már kőkemény péniszét belecsúsztatta a hüvelyembe! Így mozogtunk gyorsan, közben az ujjával izgatta a csiklómat és környékét! imádta ezt! Hangosan élveztünk mind a ketten! Bizsergett minden porcikám! Márk nagyon sokáig bírta mozgatni ilyen gyorsan bennem, amitől csúcsközelbe kerültünk! Ahh-ahh-ahh, nem bírtam abbahagyni! Most egy hatalmas bizsergést éreztem a punim közepén, és a vele járó akkora orgazmust, hogy beleremegett az egész testem!

Hangosan felsikítottam, Márk is rendkívül hangosan fel-felsóhajtott, ami azt jelentette mindkettőnknél, hogy igen, feljutottunk a csúcsra! Eszméletlenül jó érzés volt! Utána kihúzta a szeme fényét (: hüvelyemből, majd kényeztetett még egy kicsikét. egy kicsit még nyalt nekem, mert imádta érezni a puncim illatát, és ízét! Jó érzés volt így a végére! Majd kielégültem egymás mellé feküdtünk, szorosan összeölelkezve, és úgy aludtunk el, hogy a kezem a farkán volt, az ő keze pedig az én Vénusz-dombomon! Éreztem, hogy tiszta nedves volt a lepedő! Nem baj, holnap reggel kimosom, nehogy anyuék nyomot fogjanak!
Reggel harmonikusan ébredtünk, és hazament az én kicsi Márkom! Egy forró csók bélyegezte meg a tegnap esténket!

Ez egy igaz történet volt, ami 3 héttel ezelőtt történt meg, én nagyon jó volt!
Hozzászólások
További hozzászólások »
sweety ·
Nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá:
A történet eleje egész jól kezdődött, egészében azonban csapnivaló. 2 év után csodálkozik, hogy a nyakát csókolgatja, simogatja stb ???
Aztán pedig 2 év után semmi szex, de tök profi volt minden. Meg az orgazmusok sora elsőre. Egy kicsit lehet élvezni elsőre, de ez már nevetséges.
Tiszta fantáziálás az egész. Na, és elsőre anál? Aztán meg vissza hüvelybe? Ez már durva!
Szerintem nem valós történet, de ha az akkor elég szomorú.
Bocsi, hogy így lehúztam, de ez a véleményem.




bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: