Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első alkalom..

Kicsit féltem, aggódtam, hogy milyen lesz az első találkozó... Már nagyon rég vártunk erre a pillanatra, fejben, én is sokszor álmodoztam, hogy hogy fog sikerülni, mit fogunk csinálni, vajon zavarban leszünk-e vagy azonnal feloldódunk, mégis ahogy közeledett az idő, egyre idegesebben álltam a megbeszélt helyen.
Egyszercsak feltűnt, meglátott, lépteit gyorsítva indult felém. Szívem a torkomban dobogott. Odaért, köszöntünk egymásnak, adtunk egymásnak egy-egy puszit, aztán lassan sétálni kezdtünk. Délután volt, szinte sehol senki, olyan kihalt volt az egész park, mintha csak nekünk lenne fent tartva az egész.
Sétáltunk, beszélgettünk, kicsit zavarban voltunk mind a ketten. Néztem gyönyörű testét, fürkésztem erotikus porcikáit, beszélgettünk sétáltunk, de nem bírtam már tovább!

Odahúztam magamhoz, és szájon csókoltam, láttam, hogy ő is csak erre várt, és vadul csókolózni kezdtünk. Kezeimmel simogattam, tapogattam gyönyörű testét, érezni akartam minden egyes kis édes porcikáját. Forrt a vérem, még többet akartam, mostmár nincs megállás, heves csókolózás közepette lehúzódtunk a sétaútról, be a fák közé, egy fának támaszkodott, én pedig vadul csókoltam, simogattam drága testét, kezével elővette farkamat, és érzéki mozdulatokkal izgatott... Nem bírtam tovább, határozottan megfordítottam, nekitámaszkodott a fának, mögé térdeltem és nadrágját meglazítva letoltam gyönyörű popsijáról, azzal a mozdulattal a bugyiját is lehúztam, ajkaimat azonnal rávetettem nedves puncijára, és nyalni kezdtem, fantasztikus íze volt!

De nem bírtam sokáig felegyenesedtem, farkamat puncijához illesztettem, megragadtam derekát, és beléhatoltam...
Azonnal, gyors tempóban mozogni kezdtem, nem érdekelt semmi, csak hogy végre benne lehetek, hogy végre dughatom, hogy végre együtt élvezhetünk! Fantasztikusan körözött csípőjével, aminek meg is lett a hatása, nem bírtam magammal és alig pár lökés után elélveztem. Összerándultam, alig bírtam lábon maradni, lihegtünk, és élveztük a pillanatot..

Azonban ennyi nem volt elég, a hormonjaink tomboltak, ez csak a bemelegítés volt. lecsúszott farkamról, most ő állított engem a falhoz elém térdelt kezeivel lassan simogatni, ajkaival csókolgatni kezdte farkamat, bevette szájába, szorosan tartott, miközben nyelvével játszott velem, izgatta makkomat, és élvezte, ahogy újra megkeményedek a szájában... Annyira izgató, annyira gyönyörű volt! Mesterien csinálta, csak támaszkodtam a fának, hol nyitott, hol csukott szemmel, és nyögtem, kezeivel simogatott hol ki vette, hol tövig szájába vette farkamat, játszott vele, kínzott, azt akarta, hogy minél tovább húzza, hogy minél nagyobbat élvezzek. Hol lassan, hol gyorsabban mozgatta száját, közben kezeivel simogatott, nyelvével nyalogatott, szívott, csókolt, majd mikor már szinte kértem, könyörögtem, akkor gyorsabb tempóra kapcsolt, vadul mozgatta farkamat szájában egészen addig, míg megadtam magam, és elélveztem..

Még játszott velem, eltűntette az utolsó cseppeket is rólam, de én már tudtam, mi következik. Nyalni akartam, nyalni, ízlelni azt az édes kis punciját! Hanyatt feküdt a selymes fűben, lábait finoman széthúztam, közéjük hasaltam, megnyaltam, megízleltem édes kis punciját, ajkaimat szorosan rá tapasztottam, nyelvemmel elkezdtem játszani teljesen megduzzadt csiklójával. Egyik kezemmel felnyúltam, és melleit kezdtem el simogatni, kemény bimbóját izgatni, másik kezem ujjaival lassan hatoltam be puncijába...

Nyaltam, élveztem az ízét, nyelvemet megpróbáltam minél beljebb dugni, belülről nyalogatni kis punciját, majd újra ujjaimmal mozogtam benne, szívtam, nyaltam, szopogattam csiklóját, hallottam ahogy nyögdécsel, és ez engem is felizgatott, egyre gyorsabban vette a levegőt, egyre hangosabban nyögött, egyre gyorsabban mozgattam ujjaimat, nyelvem sebesen táncolt nedves csiklóján, majd hirtelen összerándult, felnyögött, puncija elkezdett remegni, rabul ejtette ujjaimat, teste rángatózott, elélvezett.
Élvezettel néztem teste élvezését, lassan simogattam, puszilgattam, mígnem kezdett megnyugodni az átélt orgazmus után...

Ott feküdtünk a fűben, elcsigázva, szinte teljesen meztelenül. Néztem, ahogy lassan veszi a lélegzetet, ahogy piheni ki az átélt orgazmust. De még valami járt a fejemben, egy gondolta, ami nem hagyott nyugodni... Ahogy pihegett, finoman a hasára fordítottam, megint odahasaltam combjai közé, nyelvemet kinyújtottam, meg akartam ízlelni pici popsiját. Kezeimmel finoman széthúztam fenekét, nyelvem popsijához érte, élveztem az érdekes, új ízt, selymes bőre összerándult a meglepetéstől, de hagyta, hogy nyalogassam, játszottam nyelvemmel, simogattam, csókolgattam fenekét, megpróbáltam nyelvemmel behatolni szűk kis lukacskájába, körbenyaltam, egyre jobban benedvesítettem...

A gondolat már a fejemben volt, tudtam, hogy nem szereti, tudtam, hogy lehet, hogy azonnal el fog zavarni, de nem érdekelt, nem tudtam parancsolni magamnak, annyira felizgatott finom popsijának íze, felálltam, és combjai közé térdeltem, megfogtam fenekét, egy kicsit közelebb húztam magamhoz, farkamat odaigazítottam popsijához, és lassan odanyomta, vártam, hogy mi lesz, hogy feláll, és elmegy, vagy megpofoz, de nem, nem történt semmi, farkammal éreztem fenek selymes bőrét, ahogy meg-meg mozdult ahogy levegőt vett, nem bírtam várni...

Lassan csípőmmel közeledni kezdtem, éreztem, ahogy makkom fenekéhez feszül, lassan haladtam, éreztem, ahogy lassan megnyílik a szűk járat, ahogy finoman tágulni kezd, ahogy óvatosan haladok egyre beljebb a tiltott járatban, felnyögött, hallottam, ahogy gyorsabban kezdte venni a levegőt, ebben a pillanatban megálltam farkam teljesen belemerült popsijába, vártam, élveztem a helyzetet, az új élményt, az új érzést, vártam, éreztem, ahogy feneke lassan alkalmazkodik a helyzethez, ahogy lassan kitágul, és felveszi farkam alakját, megmozdultam, óvatosan elkezdtem kifelé húzni, de csak addig, hogy éppen benne maradjak, majd újra visszatoltam, majd megint ki, és megint be...

A fejemet elöntötte a vér, hogy a fenekében lehetek, és hirtelen megmarkoltam popsiját, erősen megszorítottam, és vadul kefélni kezdtem. Nem bírtam tovább várni, nem bírtam tovább húzni, dugni akartam, meg akartam dugni a popsiját! Bele akartam élvezni, azt akartam, hogy minden egyes porcikájában én legyek! Markoltam fenekét, vadul mozgattam csípőmet, egyre gyorsabban és gyorsabban,már nem érdekelt, hogy nem szereti, hogy nem akarja, hogy nem élvezi, csak dugtam a fenekét, mozogtam egyre gyorsabban, tövig nyomtam benne farkamat, megmarkoltam fenekét, él elélveztem. Éreztem, ahogy spermám lassan kitölti fenekét, végem volt, lerogytam mellé, és kisvártatva egymáshoz bújva elaludtunk a meleg nyári fűben..
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gizibuzerátor ·
Finom popsijának ízét... RÖVID GECA!!! NEM LETT VOLNA JOBB RÉSZLETESEN LEÍRNI A CSAJ TEGNAPELŐTTI MENÜJÉT, EROTIKUSAN ASSZOCIÁLVA A MEGEMÉSZTETT PAPRIKÁS KRUMPLI NYALÁS KÖZBEN ENYHÉN ÉRZŐDŐ ILLATAROMÁJÁRA???

Ero ·
Gratulálok, ez nagyon tetszett nekem.Jó a történeted.

ayala ·
Nem rossz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: