Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Elgon

Sokan azt hiszik, hogy a Földön van csak élet. Ők nem is tudnak Elgonról. Az Elgon szó tündenyelven: A végtelenen is túl. Ebbe a Világba földi ember képtelen belépni... Az Elgoniak se tudnak átlépni a Földre. Egy személy van, aki szabadon mászkálhat a két világ közt:a Kiválasztott. Ám Kiválasztott csak minden 500. évben születik. Azt nem lehet tudni, hogy a Földön, vagy az Elgonon születik- e. Csak egy valaki tudja megmondani: a Sámán. A Sámán Elgonban él. Ő neki van a második legnagyobb hatalma. Ő mondja meg, hogy hol születik a gyermek, és hogy ki ő. Ezt azért muszáj tudni, mert csak a Kiválasztott tudja felszabadítani Elgont. A történetem is erről szól.
A következő kiválasztott a Földön született. New York városában. Warriw Iour a neve. 24 éves most már. Elgonon egyik nap a Sámán különös jeleket kapott az égből. Kirohant a sátrából és ordítozni kezdte:
- A KIVÁLASZTOTT! ÉRZEM! TUDOM, HOGY KI Ő! AZ ÉGIEK JELET KÜLDTEK...
A harcosok, emerek, tündék sőt még az orkok is odamentek, hogy hallják a hírt...
- Micsoda, mi? KI? Mond el Gandolif!
- Warriw Iour a neve. Elgoni.... - befejzte volna mondatát Gandolif, ha nem éljeneztek volna hangosan bele az Elgoniak.
- De a Földön él...
- MIII?
- Az Apja tünde, anyja pedig egy xodort - a xodortok olyan alakváltó népk, melyeknek nincsen igazi arcuk. Születésükkor nem lehet őket láti, csak ha már látott öt embert, és lesz kivé átváltoznia. Ha női xodortokról van szó, akkor olyan gyermek születik, amilyen formában nemezték gyermeküket. Úgy tűnik ez a xodort ember volt abban az órában...
- TEHÁT EZ EGY FÖLDI félelf?!
- Az. Nem lehet tudni, milyen okból vitték gyermekkorába a földre...
- XODORTOK! ILYENEK...
A falu bolondja mindvégig hátul nevetgélt ezen a beszélgetésen...
- HAHAHÁÁHÁ! Valóban azt hiszitek, hogy ez a gyermek majd felszabadít minket? HÁHÁHAHÁ!
- Neked is ezt kell hinned, Phobos... Ugyan is neked kell elhoznod ide...
- HÁHHÁÁÁ.... MII? - lepődött meg- é – é – é - ÉÉÉNN? MÉRT ÉN?
- Az Istenek úgy gondolják, te vagy az, aki áthozhatja a világunkba...
- Na jóó... Tegyük fel, hogy elvállalom...Mit kapok cserébe?
- Az Istenek hatalmat ígértek, aranyat, kastélyt és észt...
- Ennyiért még a Gibbdin szakadékába is bemásznák... De mégis HOGYA JUSSAK EL A FÖLDRE?
- Az Istenek megadták az erőt, hogy kaput nyissak neked...Csak most, csak ma...Menj hát...- és Gandolif már meg is nyitotta a portált a két világ közt...
- Egyedül nem engedhetitek el! Ott maradna! Mind tudjuk, hogy nem törődik Elgon sorsával...Én és Nogaira vele megyünk - mondta Sailis, a falu egyik legnagyobb harcosa hugával.
- NINCS SZÜKSÉGEM RÁTOK!
- Ez nem rossz ötlet, Sailis. Rendben.
Át is mentek a kapun. Keresvén Warriwot.
- HOL LEHET?
- Gandolif beszél egyfolytáa velem...Telepatikus úton...Azt mondja, hogy a város legnagyobb épületénél várakozik egy ló nélkül hajtható sárga hintóra, amely füstöt hány a hátsó felével.
- Én azthiszem látom. Igen. - mondta Nogaira és felnézett egy hatalmas épületre.
- Nagyobb mint a császár palotája! Nem hittem vona, hogy létezik annál nagyobb...
- Gyertek már...ha szabadok akartok lenni. - nagyon sokat gyalogoltak, amikor meglátták.
- Ő az! - mondta Gandolif Phobosnak.
- Megtaláltuk! Ő az!

Odasétáltak hozzá, meghajoltak előtte, és hozzászóltak:
- Kiválasztott, gyere, Elgon népe vár téged! Neked kell segíteni Elgonon legyőzni a Nyugati Császárt.
- Tessék? Ti kik vagytok?
- Én Sailis vagyok, Ő itt Nogaira a húgom, Ő pedig Phobos, Elgon Orgeian falu bolondja. Te pedig Warriw Iour vagy. Egy félelf, akinek apja egy elf, anyja egy xodort. El kell jönnöd Elgonba, mert te vagy a Kiválasztott.
- DILISEK VAGYTOK?
- Nics idő!
És elrángatták a portálig.
- Otthon mindent megtudsz.

Amikor hazaértek elvitték a sámánhoz. Sailis, az ifjú tünde meghajolt, A bolond gnóm csak röhögött, hogy milyen jutalmat kap. Nogiara, az elf odavezette a fiút.
- Gandolif mester! Elhoztuk.
- Köszönöm. Menjetek ki. Nézd fiam, tudom, hogy nem érted ezt azt egészet. Elmondom hát:

10000 éve itt, az Elgonon hatalmas háború volt. A Császár és a gonosz öccse közt.
A Császár mellet álltak a tündék, az elfek, mágusok, a törpök egyharmada, az entek, hobbitok, manók, gnómok. A gonosz öccs oldalán a sötét elfek, sötét tündék, a nagák, a maradék törpök, vámpírok, farkasemberek, csontvázok, zombik, trollok, a lidércek, xodortok, a rossz mágusok, és a gladiátorok. És persze az orkok.

Nehéz küzdelem volt, az Istenek is minket segítettek, de nem volt ez elég. Maga a sátán állt az öccs, Dionarius oldalán. Arimus császár ekkor elkezdte mondani az egyik tiltott varázsigék egyikét:
Minaro- Asu- Hatidme- Kinemerald- Ort- xal!
Ez a varázsige a Titánok hívására való. Erre a kérésre le is jött mind a 11 Titán. Legyőzték Dionarius hadseregét, de Arimushadserege is megfogyatkozott. A végére már mindenki halott volt, már csak 6 jó és 14 gonosz állt a csatatéren, köztük a két vezért. Véget ért a varázslat és a Titánok visszamentek Haiadelphiába. A varázslat, mint minden tiltott varázslat életet követeltelt, és a varázs végén, aki idézte a mágiát, meghalt. Így halt meg Arimus, és a fivére jutott a trónra. Ő a császár most. És elnyomja a népet. Ő ellenne kűzdünk, de ahoz, hogy győzzünk szükségünk van a Kiválasztottra, aki te vagy. Érted már, mér kelledz nekünk?
- Értem!
- Vállalod?
- Igen! MEGTESZEM! HA VALÓBAN ÉN VAGYOK A KIVÁLASZTOTT!
- Megtanítunk harcolni, íjazni, varázsolni.
- Kezdhetjük!
- Sailis! Gyere be!
- Mester?
- Warriw, ő itt Sailis, a falu egyik legjobb harcosa. Ő megtanít vívni. Én Gandolif vagyok, a mágus én tanítalak meg varázsolni, és Elgon történelmét tanítom neked. Ha valami kérdésed van hozzám és Sailishoz fordulj. Nogiara tanít meg íjazni és az idéző varázslatokra. És Phobos lesz a testőröd, jobb kezed és a fegyverhordozód.
- Mivel kezdek?
- Először tanulj meg vívni. Menjetek Sailis.

237 órán át edzettek, mire Warriw belejött, és legyőzte Sailist. Másnap Gandolif nagyon büszke volt.
- Most meg kell tanulnod íjazni. Nogiara segítségedre lesz.

- Fogd az íjat, hunyd be az egyik szemed, célozz.... Lőj! Remek! Mégegyszer! - és sikerült neki...nm gondolta volna Nogiara, hogy a földi- emberek íjaznak- e de most kiderült, hogy igen.
- Remek, Warriw, menj Gandolif mesterhez, azt hiszem, hogy most Elgonról akar mesélni neked.
Amikor odaért Warriw látta, hogy Gandolifot körülveszi egy fényes energiamező veszi körül.
- Gandolif mester, ez mi?
- Ez az Auravisit. Holnap erről tanítok neked valamit. De most az Istenekről, Titánokról és Gigantokról tudsz meg mindent.
- Mondhatod, mester.
- Az Elgoniaknak hét istenük van. Ezek közül csak egyel nem találkozhatnak, a főistennel, Aeronnal. Aeron hatalma akkora, hogy nem fér át a kapun menny és az Elgon közt. A többi 6 istent ő teremtette, azért, hogy segítségére legyenek a hívőknek; a 6 mellékisten:
Migreth a víz, Gorn a tűz, Riber a föld, Thiris a szél, Gorchu a villámlás és Nith a fény. Ők az Istenei Elgonnak. A Titánok talán még az Isteneknél is erősebbek. A mennybe él 11 Titán, az Elgonon pedig 4 Titán él. A 11 Titán a nagy háború előtt 31 évvel teremtette meg Istent, de Isten akora hatalmatot kapott, hogy felülmúlta a Titánok varázserejét. A Titánok kardokkkal, Íjakkal, botokkal, baltákkal harcolnak, nem pedig villámokkal. Arany sisakjuk, páncéljüd, felszerelésük van, mindnük arany.
A 11 Titán:Gloria, Suela, Philadelfia, Blade, Oocen, Matera, Airus, Dom, Rasnu, Visku, Ion, Romanus.
A Gigantok Elgon leghatalmasabb harcosai voltak hajdan, és ha ők elérik az 500. életévüket a Titánok szenté és Giantá avatják őket. Érted Warriw?
- Értem mester! Most hová menjek?
- Aludj Warriw, holnap nehéz napod lesz.

Másnap...

- Gandolif mester, itt vagyok.
- Á! Fiam! Most jól figyelj, mert muszáj megtanulnod az Auravisitet, mielőtt varázsolsz.
- Rendben, mester, de mi az az Auravisit?
- A szellemi, spirituális energia, tündenyelven mana irányítása. Az Auravisit ahányszor varázsolsz megjelenik körülötted. Az Auravisit irányítja manát.
Próáld meg, Warriw! Koncertálj, és gyújtsd fel a benned lévő tűzet!
És nagy meglepődés:Warriwnak egyből sikerült.
- Hihetetlenül gyorsan fejlődsz Warriw!
- Köszönöm mester!
- Most, hogy ez megy, már tudni fogod az alapvarázslatokat. Azaz a 6 elem kontrolálását. Biztos vagyok benne. Menj a szállóhelyedre, és gyakorolj.

Warriw ezt tette, rengeteget gyakorolt, mire rájött, hogy az Auravisit is kell hozzá.
Másnap....
Sailis összefutott Phobossal:
- Phobos, hol van Warriw?
- A hugoddal van...Gandolif mester hívtaí őket, és téged, meg engem...állítólag feladatot kaptunk.

- Mester! Elnézést, hogy késtünk! Nem szóltak, hogy feladatunk van,
- Üljetek le! Orkok támadtak az erdőbe! Az entek veszélyben vannak! Menjetek, és öljétek meg őket!
Phobos! Tudod, mi a dolgod, ugye?
- Warriw közelébe maradni, és őrizni!
- Menjetek hát.
És a négy bátor harcos elindult az ntek segítségére.
- De...Sailis! Rengeteg ork lehet ott, ha a hatalmas entek nem tudják megvéddeni magukat!
- Igaz Warriw! Gandolif mester jól kitanított.
Amikor odaértek körülbelül 3 Entet láttak.
- HOL VANNAK? AZ ENTEK?
- A barátaitokat elfogtuk! Megérte, hogy trollokat hoztunk ide! - mondta egy ork, aki nekik is támadt.
- De az elfek még itt vannak az erdőbe! - mondta egy elf, aki egy fáról nyilazta le az orkot.
Sailis előkapott kettő apró baltát, az beledobta két ork fejébe, aztán két kardot fogott:
- Nogiara, fedezz hátulról! - azzal Sailis nerkirontott az orkoknak.
- Meglesz! - és Nogiara nyilazni kezdte a fenti orkokat.
Warriw is ment segíteni Sailisnak, előkapta kardját és nekiállt öldökölni.
A gnómokról mindenki azt hiszi, hogy gyönge népség, akik nem mernek harclni.
Ám Phobos lándzsával és fejszével rohant be Warriwhoz.
- Túl sokan vannak! Nem bírúnk velük! SAILIS MENJÜNK VISSZA!
- NEM! AKKOR KÖVETNI FOGNAK MINKET! ÉS LEMÉSZÁROLJÁK A FALUT!
- Csak a mágia segíthet! - mondta Nogiara.
Warriw is így gondolta, ezért elkezdte , , égetni”az orkokat. . Nogiara a földet mozgatta, és az orkok sorban estek a földre, Sailis pedig kivégezte őket. .
- Még mindig sok- mondta Phobos.
- Warriw gyere! Van egy varázslat amivel legyőzhetjüki mindet. - szólt Nogiara.
- Rendben!
- Ismételd utánam:
Fuha- Metam- Arbois!
- Fuha- Metam Arbois
- Fuha- Metam Arbois- - Fuha- Metam Arbois- - Fuha- Metam Arbois!
És elkezdett mindenfelé hullámozni az erdő menti tó, kiömlött a medréből, és elsodorta az orkokat.
- EZAZ! ! És most szóljunk Gandolif mesternek!

- Gandolif mester! Legyőztük őket, de az enteket elvitték. Megmondod, hogy hol vannak!
- Koncentrálnom kell... a... ott vannak... A rebdumi vár börtönében!
- Kiszabadítjuk őket!
- Várjatok! Most egy kisebb hadsereg is veletek megy, és én is!
- Ahogy óhajtod mester!

…. Folytatjuk.... .
a következő epizód címe:Elgon II. Fejezet: Az entek megmentése
Hasonló történetek
4220
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3331
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
"Fuha- Metam- Arbois!
- Fuha- Metam Arbois
- Fuha- Metam Arbois- - Fuha- Metam Arbois- - Fuha- Metam Arbois!"

Megmondom a színtiszta őszintét. Mire idáig eljutottam, sírva röhögtem. Aztán másodfokon úgy elborított az anyai gyengeség, hogy nem maradt a szívemben hely bántani ezt a pici fiút.

Ha megtermett, főzőkanalas asszonyka lennék, most dús kebleim halmára szorítanám a fejecskéjét, hogy levegőt se kapjon, és fél kézzel lekváros kenyérrel etetném, mert mindjárt itt az ebéd.
Gügyögnék is hozzá: nem baj, nem baj, lesz ez még így se. Addig menj szépen vissza dzsiájdzsózni a szobácskádba!

hjahhhh.... fuha metam.... fuha... izé...
én kész vagyok.

:heart_eyes:
Péter1985 ·
Látom szereted a kritikát. Mond, tud mit jelent a "kántálás" szó? Mert a fent leírt az az. Amikor Arwen kántált és a vízből lovak lettek és elsodorták a Nasgulokak, akkor az meg a tökéletes vászonra vivés volt?

Nem tudom, mi a bajotok a művel? Próbáljatok a felszín mögé látni. Alkotott háttértörténetet, alkotott új fajokat. Szerintem, egy ígéretes kezdés.
dstella ·
Jah. Kántálás. Jah. Ne segíts, mert meg van. :smile:

Csak azt nem értem, hogy jön ehhez a GYU meg a mozi verzsön. (amit részemről több helyen bealudtam. Na jó, a vízes résznél felrázott alfából a dolby digital, szal képben vagyok.)

Amúgy csak kiemeltem ezt a hablatyolást, mert mint kezdtem a hozzászólást, itt fordultam le a székről a röhögéstől. Tehát végigpergettem az egész ordítva, MAGASAN beszélős, felszínes, széttöredezett, GYU másolós, gyermeteg történetet. Hogy mi a bajom vele? öööö...

Új fajokat, meg háttértörténetet létrehozni valóban ígéretes, bárki képes rá egy telepített WOW-al, meg egy kézikönyvvel. Írni róla kissé összetettebb feladat. Ennyi erővel azt is dicsérhetnéd, hogy bekapcsolta a számítógépét.

Yflya ·
"katasztrófális" azért lehetnél sokkal fantázia dúsabb is
gyerekes irás.
szorakozásnak jó de történetnek nem fantasy nak sem

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: