Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

AZ ÉLET ÉS A HALÁL

Megyek az úton egy ki naplóval, amit gyerekkoromban írtam tele. El kezdem lapozgatni a naplómat, míg egy címhez érek: Az élet és a halál
Talán 7 éves lehettem, amikor egy délután faggatni kezdtem apát:
- Apa mi az élet? - megszeppenve és értetlenül nézett rám, fogalma sem volt, hogy is kezdjen bele.
- Tudod az élet... ajándék! Igen egy ajándék, amit nem szabad elveszítenünk, mert nem kapunk másikat helyette. - ajándék, szóval egy ajándék ismételtem és közben az járt a fejemben, hogy kitől kaptam és miért? Na meg az is, hogyha egyszer ajándék, miért nem kapok másikat helyette? Leírtam nagybetűkkel:
APA SZERINT AZ ÉLET AJÁNDÉK
Másnap reggel a halál érdekelt ennyire:
- Apa, mi a halál? - még rémültebben nézett rám.
- Honnan a csodából jutott eszedbe mindez?
- Én csak olvastam! - nem értettem miért bonyolult ez a kérdés annyira.
- A halál komoly dolog. Meg van írva a Jézuska apukájának a könyvében! - nem faggattam apát tovább, ezt is leírtam. Majd lefizetem a Jézuska apukáját, hogy nekem és apának sok-sok ajándékom legyen.

Május volt. 12 éves lettem. Apa egy reggel váratlanul meghalt. Bánatomban kutatni kezdtem a zsebpénzem után. Ajándék! Életet akartam apámnak venni. Ma már tudom, hogy ez nem lehetséges. Kiszámíthatatlan bár a sors, mégis meg kell küzdenünk vele.
Azóta pár év telt el. Megyek az úton, kezemben a napló szívemben gyűlölet és megértés. A magunkba fojtott emlék fájdalmasabb, mintha kikiáltanánk a világnak, a lélek nyugalma visszatér, ha nem tagadja meg magát az ember.
Egyet nem feledek: AZ ÉLET AJÁNDÉK, A HALÁL MEG, MEG VAN ÍRVA...
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ábránd ·
úristen, cathy ...
te is tudod rombolni a színvonalat.

krecske ·
Nemtudom mért kell oltani, bár rövid és tömör, a lényeg benne van. Nekem tetszet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: