Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az egyetemi csoporttárs

Az egész történetnek hosszú ideig tartó előzménye van, amit igyekszek röviden összefoglalni. Pár éve a jogi egyetemen posztgraduális képzésre kezdtem járni. A csoportunk fele fiatal volt akkor végzett, a másik fele régebben 10 akár 15 éve. Én az utóbbiak közé tartozom. Eleinte a csoportban nem sokat beszélgettünk egymással, a rövid 5 perces szünetek nem adtak rá lehetőséget, szinte csak a szomszédot ismertük és mindig mindenki ugyanoda ült. Már ekkor feltűnt egy hosszú szőke hajú lány, Laura, aki akkor végzett az egyetemen. Gyönyörű göndör haj, formás test. De nem beszéltem Vele sem. Maximum egy köszönés. Viszont az interneten intenzív levelezés kezdődött a csoporttársak között. Majd személyesen is beazonosítottuk egymást. Így történt Laurával is. Közeledett mindenki réme a vizsgaidőszak és Laura megkérdezte van-e kedvem vele készülni. Így is lett. Megismertem a barátját, egy szimpatikus közel kétméteres izmos srácot, akire szerintem rajzanak a csajok. Vele szemben én alig 170 centi vagyok, vékony, ráadásul nős két gyerekkel. Úgyhogy eszemben nem jutott volna, hogy labdába rúghatok. Túléltük az első vizsgaidőszakot, majd a második félévet és az új vizsgákat is. Néha együtt tanultunk.

Egyszer Laura nagy nehezen állást talált. Innentől kezdve egy rövid ideig az sms-ekre, mailekre nem válaszolt. Telefonon sosem hívott, az én hívásaimkor lerázott. Egyszer azonban azt írta mindenképpen találkozni akar velem. Találkoztunk is egy bárban, amikor a családom nem volt otthon. Beszélgettünk. Bocsánatot kért, hogy nem állt velem szóba, de a munkahelyén be volt havazva és a magánélete válságban van. Volt, hogy senkihez nem volt kedve. Elmondta milyen érdekes a munkája, de elég sok dolga van. A barátjának saját vállalkozása van a maga ura. De Laurának munkahelye lett, sokszor nem ért rá, amit a barátja nem tolerált. Valószínűleg közben is volt már egy két lánnyal viszonya és kirúgta Laurát. Kocsi- és lakáskulcsot visszavette tőle. Laura mehetett vissza a szüleihez. És elmondta totál ki van bukva. Közben iszogattuk az egyik konyakot a másik után. És ahogy csacsogott, mesélt egyre furcsábban éreztem magam. Amikor közel hajolt valamiért a blúz alá simán beláttam. Szép fehér melltartó. Megkívántam Őt!!! És nem tudom mi történt, de egyszer csak a combjára tettem a kezem és elkezdtem simogatni. „Nahát nem gondoltam volna rólad, hogy ilyet csinálsz.” „OK, bocs!” „Nehogy abbahagyd, már kezdett jólesni.” És folytattam. A kezemmel egyre feljebb és feljebb kerültem és a miniszoknyája alá került a kezem, de közben már nem mesélt. Becsukta a szemét és egy kicsit beleremegett. Azt mondta, hogy menjünk el hozzá nincsenek otthon a szülei. Kifizettem a számlát és taxit hívtunk. A taxiban hátul folytattuk. De akkor már ő is átkarolt és csókolt, simogatott. És viszont. Megérkeztünk hozzá. Bementünk a szobájába. Leültem az ágyára ő pedig velem szembe az ölembe. Akkor már mindenütt, ahol értük lágyan lassan simogattuk egymást, csókolóztunk. Amikor a fülemet csókolta beleremegtem. Szépen lassan kigombolta az ingemet levette rólam és egy érzékeny pontomra tapintott, a mellbimbóimat simogatta. Majd én vettem le a blúzát.

Felül csak egy melltartó volt rajta, ami gyorsan lekívánkozott. Szabaddá váltak a gyönyörű nagy formás mellei. Néha mikor az ölelésből engedtünk kézzel is simogattam a melleit és bimbói jó keménnyé váltak. Szépen egymás után számba vettem, szopogattam. Erre nagyon elmélyült sóhajokkal válaszolt. Majd felállt rólam megfordult, hogy lehúzzam a zippzárját és vegyem le a szoknyáját. Úgy tettem. Hátulról átkaroltam, öleltem, majd fogtam a melleit. Majd a kezemmel egyre lejjebb és lejjebb kerültem, mígnem a bugyijához értem és a punciját kívülről elkezdtem simogatni. A bugyin keresztül éreztem, hogy milyen nedves. Majd megfordult kigombolta a nadrágomat, levette rólam szép lassan miközben a combom belső oldalát simogatta, de az ágaskodó férfiasságomhoz még nem nyúlt. Már csak egy egy ruhadara volt rajtunk. Lefeküdtünk egymással szemben és ölelkezve csókolóztunk, de a kezünk a másik fenekénél, illetve elöl járt. A fülembe súgta: „Már nem bírok magammal, szeretném ha kinyalnád.” Hanyatt feküdt, a bugyiját szép lassan lehúztam és a combja közé térdeltem. De mielőtt elkezdtem volna nyalogatni a teljesen borotvált punciját a combját belülről végig puszilgattam a térdétől egész felfelé. Először az egyik lábát, majd a másikat. Majd elölről. Látható volt, hogy tényleg alig bír magával, már várja a nyalást, de ez is jól esik neki. Kicsit még megvárakoztattam. De mikor úgy éreztem, hogy már én sem bírom a lábait még jobban széttártam. A vágyakozó punciját belül oldalt elkezdtem nyalni, először jobb majd baloldalon. A csiklója hihetetlenül megkeményedett nem hagyhattam ki. A számba vettem, majd finoman nyalogattam hosszú percekig. Ő már erre ritmusosan fel alá mozgatta a csípőjét sóhajtozott, majd egyre erősebb lihegett, görcsbe rándult és nagy nyögéssel elélvezett. Kicsit kért, hogy feküdjek rá. Csókolóztunk, majd gyengéden tolta vissz a fejem és kérte folytassam. Folytattam. A hüvelytől felfelé többször lassan nyaltam. Ahogy egyre gyorsabban mozgatta én is gyorsítottam egy picit és végül bedugtam az ujjam és azt mozgattam ki be miközben a csiklóját is izgattam. Most jóval hamarabb élvezett el. Megint kis pihenőt kért és most egymás mellé feküdtünk, de a kezem oda húzta a puncihoz. Azt mondta ez olyan jó, hogy nem is gondolta volna, hogy így tudok nyalni. De a nyelvemmel is hatoljak be. Erre sem kellett biztatni. Egy kis nyalogatás után a nyelvemmel is behatoltam, erre ő az eddigieknél is gyorsabban mozgott.

A fejem jó erősen odaszorította a puncijához, levegőt is alig kaptam, majd ismét elélvezett. Megint egymás mellé feküdtünk gyengéd simogatás, csókok és még mindig rajtam volt az alsónadrág. Azt mondta most én jövök. Hanyatt feküdtem lassan levette rólam az utolsó ruhadarabot és a combomat ugyanúgy izgatta mint én neki az előbb. A kezébe foga a szerszámomat, amiről megállapította, hogy nem túl nagy, sőt elég kicsi még így ágaskodva is, de azért csak kihozunk belőle valamit. Körbe puszilgatta, körbenyalta. A szájába vette előbb csak a makkját, majd az egészet zacskóstól majdnem, hihetetlen jó volt. Majdnem elélveztem éreztem, kértem vegye ki. Kivette a szájából és egy-két mély levegővel megállítottam. Azt mondta ő is jobb szeretné, ha nem a szájába élveznék el, legalábbis elsőre. Majd ahogy még hanyatt feküdtem a combjaival a fejem fölé térdelt. Jött a 69-es pozíció. De ebben szinte csak én nyaltam, ő egy kicsit simogatott a kezébe fogta a farkamat. Mondta most már szeretne dugni és a fiókjából egy óvszert húzott elő, kibontotta és szép lassan feltette nekem, de úgy éreztem szétdurranok már ettől. Egy-két mély levegő. Majd mondta én legyek alul. És nekem háttal rám ült és belevezette a farkamat a hüvelyébe és a kezem pedig ráhúzta a csiklójára. Előre hátra mozgott rajtam és hihetetlen hamar elélvezett és a puncijával jól megszorította a farkamat. Nagyjából ezzel egyszerre én is elélveztem. Jól teleraktam az óvszert. Egy picit még rajtam üldögélt úgy, majd leszállt rólam. A farkam kezdett visszaállni az eredeti állapotba és majdnem leesett az óvszer, de ő visszahúzta. Egymással szembe feküdtünk és megint csak csendben egymást átölelve csókolóztunk. Egyszer a keze a farkamra tévedt, ami kezdett ismét megkeményedni. Általában jóval hosszabb idő kell neki. Azt mondta most pedig szeretné, ha a szájába élveznék és most már ne tartsam vissza magam. Lehúzta az óvszert, vigyázva, hogy tartalma ne folyjon ki. Majd az előző orgazmus maradékát lenyalogatta, ami megint nagyon jól esett. A péniszemet el kezdte jó erősen szopni,. Egyszer csak megint elélveztem, de ezúttal a szájába és amit csak tudott kipréselt belőle és lenyelte. De ezután nem sokkal a farkam megint alapállapotba került és úgy éreztem ma már nem sok mindenre lesz képes. Utána hanyatt feküdt és kérte még egyszer jól nyaljam ki neki. Úgy tettem. A csiklója, az ajkak, a hüvely, a segge lyuka semmi nem maradt ki. Végül amikor a nyelvemmel ismét behatoltam elélvezett. Már nem is tudom hanyadik alkalommal. Ismét csókolóztunk. Éreztem a szájában az ondóm ízét, amit még sosem, de nem zavart. Aztán mondta, fürödjünk együtt. Beálltunk a tus alá egymást jól beszappanoztuk megmostuk mindenütt, én neki a puncinál, ő nekem a farkamnál. Azt mondta nagyon jó volt, hogy olyan sokáig többször egymás után nyaltam neki és az, hogy a szájba élvezés után nem csináltam ügyet abból, hogy csókolózzak még egyet. Majd felöltöztünk.

Csókok és búcsú. Még egyszer sor került egy ilyen találkozásra, de már nem volt olyan jó mint korábban. Először olyan hirtelen jött és a meglepetés teljesen felvillanyozott mindkettőnket. A második alkalom óta nem szeretkeztünk. Viszont továbbra is jó barátok vagyunk. Volt ismét vizsgaidőszak. Együtt tanultunk. Járt nálunk, találkozott a gyerekeimmel, a feleségemmel. Néha négyszemközt szóba kerül az első szeretkezésünk, ami mindkettőnknek feledhetetlen. Ezt a nagy titkot őrizzük mind a ketten.
Hozzászólások
További hozzászólások »
dzsebe ·
nem rossz ez!!!csak nemtom a többiek mit morognak rajta...

igaz nem valami múvészi de nem is olyan rossz történet...

és hogy feleség vagy gyerekek....az más téma...

szép vagy nem...ez van

hmm????

Dzsoni ·
Életszagu, noha galád és hütlen voltál, a csaj pedig elsö intimre kicsit nimfo (vagy a fantáziád duplázott mindenböl?)... sebaj!

kovpal ·
Igen hútlenség.

Ez kavarta itt a nagy vihart. És talán ez a pontokon is tükrözödik.

Mint ahogy más egyébként jó, de a hútlenséget is bevalló történeteken.

Úgy viszont kevésbé lenne érdekes, ha ezt kihagytam volna.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: