Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az álomnő

Most a nyáron történt velem az eset, amikor egy "álomhölggyel" találkoztam, ezt azért írtam le így, mert tényleg így volt. Ő az a Nő akiről a férfiak csak álmodnak - és amikor elmegy melletted az utcán akkor nem hiszed el hogy látod, vagy hogy igaz. Persze erről megoszlanak a vélemények, de ez természetes, mivel ízlések és pofonok. Mindenesetre velem megtörtént! Hivatásom révén sok felé járok, megyek adok veszek, szóval idézőjelbe a szokásos. De ezen a napon furcsa érzés tartott a kezei között.

Igen, ma lesz valami gondoltam. Egyik "állomásomon" találkoztam régi ismerőseimmel, akik nagyon győzködtek, hogy este miután végzek, menjünk el egyet buliba, szórakozni stb. Mivel kedvem is volt hozzá, meg már régen kapcsolódtam ki rábólintottam. Este a régi megszokott helyre vittek a srácok, úgymond bemelegítőre. Majd irány a diszkó. Na több sem kellett megfelelő alkohol és megfelelő társaság mellett, úgymondván széjjel táncoltuk magunkat ill., az alkoholt meg az izzadtság formájában (nagyobb része) távozott. Ekkor egy nyugisabb box részbe leültünk amikor megláttam egy Tüneményt. Hát mit ne mondjak nem hittem a szememnek, és persze részletesebb vizsgálat során az is kiderült hogy a barátnőivel van és csak hemzsegnek ott a riválisok. Hamar rájöttem, hogy nekem is ott a helyem (közben mondanom sem kell a zene ordított - de ez már csak részletkérdés volt).

Úgyhogy nekiiramodtam, irányzék. Szerencsémre épp készülőben voltak, hamar kiszúrt, legalábbis a neon meg a bár fényéből kivettem, hogy a tekintete rám szegeződik. Mondtam magamba, hogy most vagy soha (úgy lépek fel mintha én lennék a barátja.) Nagyobb magabiztonságot az adott, hogy ahogy közeledtem felé tekintetében egyre tisztábban látszott, hogy engem néz és így haladtam felé, majd amikor odaléptem elé szó szerint lekaptam, mellettem a hiénák csak néztek, nem tudták elképzelni, hogy mi történik de tegyük hozzá Ő sem ellenkezett (azért megjegyzem nem is tudott volna mivel egyik kezébe a táska másikban meg a telefonja volt). A kicsit "furcsa" eset után a barátnők lekoptak a hiénák eltűntek, a barátoktól elbúcsúztam (elvégre ők hívtak), és menekülés a diszkóból. Végre kiértünk és Ő kérdőre vont, hogy miért csináltam ezt, én meg közöltem vele, hogy azért mert ezt az egy utat láttam hozzád, és most már egyre jobban őrülök, hogy nem égettél le ott a diszkóba.

Telt múlt az idő és csak mentünk, és beszélgettünk miközben ő irányított hazafelé. (mármint nem a részegségemet hanem a szülőháza felé) Majd elérkeztünk a szent házhoz, ahol vártam már azt, hogy
- Nem jössz fel?
Hát nem várhattam volna rá, ehelyett
- Holnap találkozunk? - hangzott a kérdés
Nagyon meglepődtem, mert égtem a vágytól, mert tökéletes forma tökéletes hang tökéletes haj, és tökéletes kedvesség uralta a hölgyet, olyan volt, mint egy nagy álom, de mellette őrültem, mert nem egy "utcalány" ez ebből kiderült, úgyhogy belenyugodtam, és egy számcsere után irány haza.

Pár nap ismerkedés után eljött a nap, amikor megízlelhettük a testi kapcsolat szépségét is. Szokásos helyszín megváltozott, a partot felváltotta a hálószoba, persze az elején ilyen feszültség oldóként beszélgettünk, majd egy forró csók elcsattant, ezután már nem volt megállás, a ruhadarabok csak úgy repültek le rólunk, ahogy ez lenni szokott, és végre megpillanthattam csodálatos testét, majd feltérképeztem a nyelvemmel minden porcikáját a szokásos útvonalon, majd amikor a fekete tangához, értem megálltam, majd felnéztem rá, nem is tudom miért talán vártam a zöld lámpára, a tekintetébe ott ragyogott a tűz és a vágy egyben majd egy halk mosoly jelezte hogy gyerünk, nem is kellet "kétszer" mondani. A tanga lekerült és a csiklóját nyaldostam, amikor ezt ő nagy nyögésekkel reagálta le. Néha-néha abbahagytam, majd benyaltam neki ameddig csak tudtam, majd kezdtem elölről. Hát igen, ezt nem nagyon bírta sokáig, beremegett az egész teste, és elélvezett, szapora levegővétele tanúsította a sikert. Odabújtam hozzá, nyugtattam becéztem, majd a félig merev dákomhoz nyúlt és csókolózás közben verte, majd hanyatt fektetett, és végignyalt, majd elkezdett szopni, de csak finoman, már nagyon nem bírtam magammal.

Kétszer háromszor körbenyalta dákómat, majd fölé ült, és szép lassan belé ereszkedett, közben az én és az ő teste is beleremegett. Majd elkezdődött a játék, lassú ritmikus mozgás átment szinte már dugásba, a kéjtől és a gyönyörtől nem tudott mibe kapaszkodni. Ugrált a farkamon fel alá, huh és közben csodáltam, masszíroztam gyönyörű melleit, és még mindig nem bírt magával, egyszer csak elélvezett, és hamarosan én következtem volna, amikor megállt, (mintha megérezte volna) és leszállt rólam. Hirtelen megijedtem, de amikor megéreztem, hogy erőteljesen nekiállt szopni, akkor tudtam hogy minden oké. Igen, két három erősebb szívásra megjött volna a válasz, de Ő gyorsan kivette a szájából a farkam, és beleült, majd gyors menetre kapcsolt. Pár másodperc múlva akkorát élveztem belé, mint még soha. És egy csöppet sem bántam meg, hogy átvette tőlem az irányítást. Utána leszállt rólam, és úgymondván eltakarított maga után, tisztára szopva lankadó farkam. Hát felemelő élmény volt vele az első és maga az eset is. De a személye valami fantasztikus és álombeli és hogy az ágyba is hihetetlen az már csak hab a tortán.
Hasonló történetek
29476
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26059
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: