Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az a bűvös egy hét 2.

Könnyeidben fürdetsz, Esőkirály!

A kora este még nyugodtan telt el, s bár a sötét égbolton egy csillag sem látszott, az időjárás végül kedvezett a bulinak. Dean egy kicsit távolabb a tömegtől egy nyugágyra dőlt le, és szétnézett a sötétségben. Seth telepedett mellé kicsivel később.
- Szia - köszönt neki.
- Hello - üdvözölte Dean is. - Mi járatban?
- Csak idejöttem hozzád.. Baj?
- Nem - rázta meg a fejét. -Csak azt hittem, utálsz.
- Jaj, nem, dehogy. Laura olyan, mintha a húgom lenne, de féltem őt, megértheted - vont vállat Seth.
- Megértem, és... - Dean hirtelen fejezte be a mondatot.
- Hahó, fiúk! Nem zavarok? - huppant le melléjük Laura.
- Nem, nem - hadarta Seth. - Úgyis menni akartam már.
- Ez elég ócska duma, de azért értékelem. -kacsintott a lány, és a távolodó után nézett. -Jó itt a sötétben ülni?
Dean sóhajtott, és felült a lány mellé.
- El sem hiszed, mennyire jó.
- Magadra hagyjalak? -kérdezte Laura.
- Ne! -kiáltott fel a fiú. - Inkább mesélj valamit.
- Miről meséljek?
- Mindenről, ami csak az eszedbe jut. -suttogta Dean, és ujjával Laura füle mögé igazított egy hajtincset. -Régen beszélgettem már egy igazit.
- Miért? - kérdezte a lány csodálkozva.
- Egy szabad hetem van, aztán irány vissza a katonaság.
- Katona vagy? - biggyesztette le az ajkát.
- Néha félelmetes, máskor izgalmas, de pont így a jó. De én ebben élek egész évben, szóval most rólad akarok hallani.
- Ne már! - mondta Laura. - Nem szeretem a beszámolókat.
-Majd én kérdezek - dőlt hátha a nyugágyban Dean.
- Hát jó - tett ugyanígy a lány is.

Egymás mellett feküdtek a hűvös nyári éjszakában, zene és beszélgetések foszlányai ütötték meg a fülüket.
- Még mindig buliznak - mondta a lány csöndesen.
- Igen. Szóval te szeretsz itt élni, igaz?
- Igen, minden barátom a közelben van, gyönyörű a napsütés és a tengerpart. Na, és te?
- Mit én? Ja, hogy szeretek-e itt élni? Én nem itt élek.
- Hát hol? - kérdezett vissza Laura.
- Anyáék Florida másik végén élnek. Ez a nyaraló, ahol most vagyok, ez is az övék.
- Hisz most mondtad, hogy csak egy hetet vagy szabadságon! Akkor miért nem velük töltöd ezt az időt?
- Mert nem akarom aggasztani őket. -vont vállat a fiú.
- Így aggódnak érted a legjobban. -válaszolt a lány dacosan.
- Igazad van, tudom. Viszont akkor most nem lennék itt, hogy veled beszélgessek. -mosolyodott el Dean,

Laura is rámosolygott. Ebben a pillanatban egy esőcsepp hullott a karjára. Alig, hogy felült, az eső már szakadt is, egy fél perc alatt szétáztatva mindent. Laura kézen fogta a fiút, és maga után húzta. Teljesen eláztak, mire egy kis viskóhoz értek.
- Ez itt a vendégház - lihegte Laura, mikor bejutottak végre.
- Takaros - bólintott Dean. - De azt hiszem, nekem haza kéne mennem.
- Nem engedhetlek ki ilyen esőben - dőlt le a kanapéra. -De nem azért marasztallak, hogy azt gondold, bármi is történhet köztünk az éjszaka..
- Nem is gondoltam ilyesmire. -mosolygott Dean, és leült a lány mellé.

Keskeny kis ágy volt a falhoz tolva, egy fiókos szekrény rajta egy tv-vel, az ágy mellett egy állólámpa díszelgett.Nagy, széles ablakok uralták a szoba egyik falát, föntről farolók függtek, amelyek nem igazán tudták kinn tartani a villámlás fényeit.
Laura az ajtóban állt, és nézte a fiút, amint az az ágyneművel bajlódott.
- Megszenvedtetitek a vendéget, ha ebből az ágyból kell kikotornia a takarókat - mondta nyögve Dean.
A lány kuncogott, aztán odalépett hozzá, és már ketten húzták felfelé az ágy tetejét.
- Ne haragudj, hogy a beszélgetés helyett az alvásra szavaztam, de elég fárasztó napom volt.
- Én is eléggé elfáradtam - mosolygott a fiú.
Két nagy párnát és egy takarót sikerült kiszedniük, mielőtt visszacsukódott az ágyneműtartó.
- Nem akarok hülye lenni, de ez csak egy takaró. -lihegte Dean.
- Most próbálkozhatunk még egy órát, vagy megtűrsz magad mellett. -sóhajtott Laura.
- Azt hiszem, nem lesz ellenemre. -vigyorgott a fiú is, és ledobta a párnákat a földre.
Hasonló történetek
4839
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Tudom, az giccses, azért nem jegyeztem meg a kommentben.

janikaa ·
Ez tízes?elájul.
Se íze, se bize, és történetnek sem nevezhető.Iskolai fogalmazásnak elmegy, kettes-hármas között az iskolában.Itt egyes.
szaboszilvi ·
de Marokfegyver szerint például van hozzá egy kis tehetségem.. akkor lehet, hogy csak a fantáziámat kell egy kicsit megmozgatni, nem?
bogumil ·
Én sem azonnal alakítottam ki a stílusomat. Próbálgatni kell. :innocent:
Marokfegyver ·
Igaza van Bogumil kollégának, s a foci mellet még számos olyan "szakma" létezik, amihez elvileg mindenki ért - úgymint politika, humor, marketing... - csak nem mindegyikük tud gólt lőni.
Ha már megszólíttattam: tényleg van tehetséged, mert - nem találok találóbb kifejezést - konszolidált formában megosztod velünk a gondolataidat. Ebből még bármi kialakulhat, akár diadal, akár csalódás.
Az sajnos nem garantálható, ahogy egy írás, amivel előállsz, mindenkinek elnyeri a tetszését, nem is lenne jó, ha ennyire egyformák lennénk. Persze, jobb érzés, ha többen olvassák, s többen dicsérik, de nem ott indul a "karrier". Ha először annyit elérsz, hogy kapsz dicsértet is, az már jó. Ha másodszor valaki emlékszik rá, hogy olvasott már valamit Tőled, akkor jó úton haladsz...
Sok sikert!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: