Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Avangard

Lök..
ÁH!
Lök..

Sötét utca...
Gazdag úrfi...
Pénz...

OH!
Nyom!
OHH!

Erőszakosan, bántalmasan szent nőiséget nem tisztelve...
Mai világ sötét sikátora, mai időknek sötét vonzadalma.

Fáj!
Lök!
Gyötör!
Lök!
Kínoz!
Lök!

ELÉG!
RÉGEN SZENT VOLT E AKT!
Régen legtisztább édesen símogató. Vissza! Vissza a múlt fényére! Pörögjenek mind a jelen fekete képei!
Avangard!

Sikátorok?
Kurvák!
Pénzből élvezet!
Műsorok?
Pornósztárok!
Pénzéhes szegények!

Pénz, pénz, pénz! Vágy vágy megállíthatatlan vágy! Forog világ forog minden bábja az elfajult létnek! Forog az élet forog az élet, minden ember tiszta benne!
Jó.
Szép.
Régi.

~.~

Múlt ege. Múlt fénye.
Tiszta fehér éden.

S e tiszta végetnem érő dunnán képek jelennek meg. Ez a táj! Hol ku-kidudorodnak a hószín semmiségek. S e semmi mégis valami! A csönd itt mégis hang! S a színtelen itt virító ábra.
Ez az emberi nemiség.
A történelem hajnalán.

Ha kavarog is a dunna, miként felé kerül egy sötétebb, egymásban forogva, mint jing és jang örökkön örökké, természetes hajtásból.

Ám tovább törve a sík, ábrák jelennek meg. Írásjelek. Sosem voltak eddig...
S mi látszék? Alakok emelkednem ki ebből az albínó masszából. Kiemelkedve a természetes vágyból.
Mit akar?
Többet akar?
Mi van nála? A hatalom!
Több szolga csicska emelkedés ki, éljenzik, s hordják színes szalagokon az ágyasokat a másik után..
S miképpen vége ennek a megszentségtelenített aktnak, ők, kiket kisemmiznek, s szegények egyetlen örömüket is csak ebben lelik.
Hatalmas épületek nőnek ki a masszából, hatalmas templomok, melyen babilón istenek dumborulnak, s szent kötelességben az istennők papnői férfiak százainak adnak Istenük nevében földi örömöt.
Ám ez szent! Ez hit! A fény nevében űzik megtiszteltetésként! A férfiúk arca ámult, s felvilágosult, ahogy ily módon avatják be őket a földi gyönyörök kapuján.
Ám távol bár fehér sziluettek emelkednek ki lepedőbe bugyolálva arcukon kély lángja ég.
S elkapják őket, a szent nőket, s kielégítik az egyre csak gerjedő és rászkódó lepedőt.
Szétterpeszkednek minden felé, sas és eke lebeg a világ felett, s fehér oszlopok.
A szentség aláásva. A nő meggyalázva...

E világ tartóoszlopa megdől, miként a nőt tisztelő barbár lovasok égetik fel az elsötétedett lepedőt. Az darabjaira hullik, a csizma alak rész is már az enyészeté.
De milyen romlás ez? A fők több asszonyt is tartanak, s csendes elsötétített kalyibákban örvendeztetik meg őket, hol kapnak, s adnak...
Kilazul a világ tenger gyapja, e tisztelet fokán.

~.~

S ekkor kezdőtött. Eképpen. Ezeket a tiszteletteljes embereket elűzik, kiálták pogánynak! Ám az új hódítók nem mások, mint a megbukott régi tógás hatalom. Csak szétszakadtan, részekben élve döntik újra romba a nőt, a fényt, a szépet, s minden gyengédséget...

Napok...
Korok...
Idők...

Semmik ezen a tájon, mely már teljesen ily karmok közt lebeg...
Még ezt a bűnös életet is ébeníti, ében feketíti az öldöklés, hol ég a világ, ég a gyapjú talaj, hatalmi harcok folynak. S a szegény megárvult vagy megtört katona miben lelje örömét ily világban? Tovább gyalázza a nőt.
Egyre többet várnak az emberektől. Kifacsarják belük a pézt. Mit tehet ilyenkor a megfáradt ember? Tovább gyaláz egy sarki nőt.
Múlt eltelt, újra a jelen az idő síkja, hol tovább folynak a dolgok. Eképp...


Fáj!
Lök!
Gyötör!
Lök!
Kínoz!
Lök!

A nőt is szennyezik. Elméje, teste virága már néki is fekete, s ő is hiszi, hogy azért van, az új at, a sötét hódítót szolgálja.
Avangard! Vissza azt a szent meghitt egyesülést.
Avangard! El az új kínzó hatalommal, ami gyötrésre ösztönöz!
Avangard! El a rosszal!

AVANGARD! ELÉG!
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
A nő, aki hagyja hogy szennyezzék, gyalázzák, az nem is érdemel mást. Annak fájjon, lökjék, gyötörjék, kínozzák.
Andreas ·
Tudod, olyan is előfordul, hogy szerencsétlen nő emberkereskedők kezébe kerül, erőszakkal kényszerítik, menekülésre esélye sincs, választhat: eltűri, vagy meghal.... Lökjék, gyötörjék, kínozzák???
gyémánt ·
A példád sarkított, mert nem ez a jellemző, de akkor legyen a válaszom is sarkított, inkább meghal...

Líradomb ·
:D:D:D:D:D:D:D
Jók ezek a hozzászólások kössz mindenkinek ;)
Bocs, hogy iylen későn reagálok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: