Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Autókázásnak indult

Danival pár évvel ezelőtt ismerkedtem meg, 17 éves lehettem, ő akkor 19.
Sokáig udvarolgatott nekem, majd beadtam a derekam.
Kapcsolatunk kiemelkedően jó volt, megértettük egymást, nagyon jól kijöttünk, mondhatni hasonló személyiségek vagyunk. Rendkívül jó volt vele minden, a szexuális együttléteink felejthetetlenekre sikerültek mindig.
Valami elromlott, és szakítás lett a hevesen induló szerelemből.
A barátság megmaradt, ezért is rengeteget beszélgettünk messengeren, és hasonló kapcsolattartó programokon.
Egyik nap elindult a következő párbeszéd e-mailben:
- Rég láttalak.
- Bizony, valamikor össze kéne futni - tettem hozzá reménykedve, hogy ez a közeljövőben megtörténik, mivel érzelmeim még mindig hevesen tomboltak a fiatal srác iránt.
- Mit szólnál, ha ma találkoznánk?
Hatalmasat dobbant a szívem, eszembe jutottak azok a gyönyörű zöld szemei, a barna középhosszú haja, aminek mindig olyan finom illata volt, a puha ajka, és a sok közös emlék. Tudtam, hogy fájni fog a találkozás, de nem tudtam megálljt parancsolni magamnak, látni akartam őt.
-Rendben, én benne vagyok. Mire gondoltál? Mi legyen a program? - Füstölt a billentyűzet a kezem alatt, borzasztóan izgatottá váltam.
- Elvinnélek kocsikázni, ráférne már a járgányra egy kis mozgás, ellustult mostanában.
- Jól hangzik, hol találkozzunk?
- Érted megyek, olyan fél óra múlva ott vagyok, az neked megfelel?

Beleegyeztem, majd egy utolsó e-mailben elköszöntünk egymástól.
"Tényleg jön, találkozni fogunk." Ezeket a szavakat ismételtem magamban, és fel s alá mászkáltam a lakásban, ki idegelve ezzel anyukámat, és a bátyámat.
Éppen a sminkemmel bíbelődtem, mikor anyu kiabált, hogy szól a telefonom.
- Mély levegő, befúúúj, kifúúúúj - ismételgettem félhangosan, hogy kicsit megnyugodjak.

Egy utolsó pillantást vetettem a tükörbe, és elégedetten nyugtáztam, hogy a kezdeti állapotból egész jót hoztam ki, röpke fél óra alatt.
Rohantam a telefonhoz, amint odaértem, gyorsan felkaptam, Dani keresett.
- Szia, itt vagy?- Szóltam bele, úgy lihegve, mint aki éppen körbefutotta a Balatont.
- Itt bizony, a hátsó kapunál várlak.
Letettem, felkaptam egy kis tavaszi kabátot, nyomtam egy puszit anyu arcára, majd elindultam lefele.
Mondanom sem kell, hogy a lépcsőházban 4x estem majdnem orra, az izgatottshttp://www.tortenetek.hu/send.php?act=edit&page=5§ion1=1§ion2=2§ion3=4&type=normalág miatt.
Mielőtt kinyitottam a kaput, gyorsan előkaptam a telefonomat, hogy lecsekkoljam a képernyőjében,hogy sminkem és a hajam, hogy jól állnak e.

Elégedetten léptem ki a kapun, Dani büszkén feszített az új Fordjában.
Kinyitotta nekem azt ajtót belülről, behuppantam és két hatalmas puszit nyomtam az arcára, köszönés gyanánt.
- Szia királylány, na merre menjünk ? Van valami kívánságod? - a hangja szebb volt a fülemnek mint bármely zene.
- Ahova az úr gondolja, én mindenben benne vagyok.
Kacsintott egyet, majd beindította az autót, és elindultunk.
Útközben egy percre sem volt csend, sokat nevettünk, beszélgettünk, zenét hallgatunk és énekeltünk, amit jó, hogy nem hallott senki.

Egyszer csak szóba került a kapcsolatunk, az, hogy mennyire jól kijöttünk, és természetesen a tökéletes szexuális életünk.
- Milyen éjszakákat töltöttünk mi együtt, ááá - vigyorgott, miközben az utat fürkészte
- Bizony számomra is felejthetetlen - mondtam csábos, és kacér hangon.
Ekkor egy fél pillanatnyi csend állt be, nem tudom mi vezérelt, lehet, hogy a kisördög szólalt meg bennem, de rátettem a kezem a combjára, erre elkapta a tekintetét az útról , és mélyen a szemembe nézett, majd gyorsan vissza, nehogy csúfos véget érjen a kis kiruccanásunk.
Rajta tartottam a kezemet, majd finoman simogatni kezdtem, közben csak halk kuncogást hallottam, ami megrémített és gyorsan elkaptam a kezemet.
- Megérkeztünk az úti célunkhoz - közölte velem.
Kinéztem az ablakon, és csak a nagy fákat láttam, amik éppen ébredtek téli álmukból.
A természet munkáját csodáltam, mikor Dani megtörte elmélkedésemet.
- Alexa, örülök, hogy itt vagyunk, azért hoztalak ide, mert itt senki sem zavar minket, és tudunk rendesen beszélgetni.
Válaszként közelebb hajoltam hozzá, közelről megcsodáltam az angyali szemeit, majd vadul megcsókoltam.
Váratlanul érte ez a fordulat, a csókja is kicsit bátortalan volt, de amint kezem kalandozni kezdett a testén, rögtön viszonozta a forró csókjaimat.

Tapogatózni kezdtem az ágyékánál, de csak finoman, hogy ne csapjunk rögtön a közepébe, simogattam, markolásztam.
Megpróbáltam még közelebb húzni őt magamhoz, de a sebváltó, és a kézifék akadályozott a szabad mozgásban.
Ekkora szája elvált az enyémtől és gyors tempóban szabadított meg a kabátomtól és az alatta lévő pulcsitól, már csak egy trikó volt rajtam.
Én sem voltam rest, rögtön lekaptam mindent, ami a felső testén volt, a következő pillanatban már a mellkasát puszilgattam, szorgosan haladva lefelé.
Mikor leértem, kibontottam az övét, lehúztam a sliccét, és elővettem a már ágaskodó, méretes férfiasságát.
"Üdv újra haver" - gondoltam magamban
Finom csókokat leheltem a makkjára, körbe - körbe nyalogattam, közben a kezemmel is dolgoztam a hímtagon. Picit hátradöntötte az ülést, hogy még jobban élvezhesse a szaxiszólót.
Egyre hevesebben nyalogattam, szopogattam a végét, majd bekaptam, és változatos tempóban szopni kezdtem.
Éreztem, hogy egyre szaporábban veszi a levegőt, ezért egyre durvábban folytattam, néha megpróbáltam tövig bekapni, de sajnos csak kevés ideig tudtam ott tartani, nagy bánatára.
Éppen belelendültem, mikor felkapta a fejemet és közölte, hogy szeretne engem is kényeztetni, ami természetesen nem volt ellenemre.

Megint csókolózásba kezdtünk, levette rólam a felsőt, a melltartót, és a nadrágomat a segítségemmel. Egy szál bugyiban ültem az autójában.
- Ez így nem lesz kényelmes, másszunk hátra - mondta, majd felhúzta a nadrágját, gyorsan kipattant az autóból és a hátsó ajtón keresztül beült az ülésre, én pedig a lehetőségekhez mérten, egész ügyesen átmanővereztem a hátsó utastérbe.
Rám vetette magát, csókolgatta a nyakamat, majd hosszasan a mellbimbómmal játszadozott, miközben kezével a lényeget masszírozgatta, simogatta.
A hasamon keresztül csókokkal eljutott a már rettentően nedves puncimhoz, majd megszabadított a felesleges fehérneműtől.
Behajolt a lábam közé, és gyors nyelvcsapásokkal kényeztetni kezdte a csiklómat.

A fejtámlát markolásztam és hatalmasakat nyögtem, mire ő az élvezet fokozása érdekében két ujját tövig tolta a hüvelyembe.
Ki-be mozgatta azt, miközben még vadabbul lefetyelte a csiklómat.
Hatalmas orgazmust éltem át, majd egy mosoly után előrehajolt, és a kesztyűtartóból kibányászott egy óvszert, amit gyorsan felhúzott az ágaskodó és vágytól égő farkára.
Felém hajolt, megcsókolt, majd lassan belém hatolt.
Fájt egy picit, elszoktam már a méretes szerszámától.
Fokozatosan gyorsította a tempót, míg nem már könnyedén csúszkált a pénisze.
Egyre hangosabban nyögdécseltem, ő csak halkan szuszogott.
A fülébe súgtam, hogy én akarok felül lenni, felültünk, és óvatosan ráereszkedtem. Föl s le mozogtam rajta, mint egy cowgirl.
A fülembe lehelte, hogy nem sok van hátra neki, ekkor leszálltam róla, megszabadítottam az óvszertől, és a csúcsig szájjal kényeztettem, kemény tempóban. Régebben szeretett a mellemre élvezni, most is felajánlottam neki ezt a lehetőséget, élt is vele.
Kirobbanás szerűen élvezett el, én pedig a már lankadó farkát kényeztettem még egy picit.

Letöröltem magamról egy zsebkendő segítségével a spermát,majd elégedetten, lihegve ültünk egymás mellett, mikor magához húzott, és estébe nyúlóan beszélgettünk.
Felöltöztünk, elindultunk hazafele.
A kapunál adott egy érzelmes búcsúcsókot és annyiban maradtunk, hogy ennek lesz folytatása!
Azóta együtt vagyunk!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Siegfried ·
Ennél a résznél abbahagytam az olvasást: \"http://www.tortenetek.hu/send.php?act=edit&page=5§ion1=1§ion2=2§ion3=4&type=normal\"
Szerintem ezt nem ide akartad beszúrni...
És most folytatom az olvasást...
missfantasy ·
Valóban nem :/
Pedig átolvastam többször, azért köszönöm :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: