Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Asszony a fürdőben

38 éves asszony vagyok két gyerekkel, férjjel. 120-as melleim mellet testem karbantartott és jól ápolt volt. Naponta úsztam, és ott tűnt fel 3 fiú, akik vizilabdáztak, 17-18 évesek lehettek. Pécsen a kabinok egy térben voltak, egyszer benyitva, véletlenül Józsit láttam egy fiatal lánnyal meztelenül, a lány éppen szopizott. Reggel kezdtem járni, mert akkor kevesebben vannak, és így mikor végeztem, egyedül voltam az öltözőben. Levetkőztem, megtörülköztem, mikor észrevettem hogy az ajtót nyitva hagytam, és Józsi les. Tettem vettem magam-mondván fiatal gyerek, hadd legyen egy kis öröme. Aztán ideges lettem, mert rájöttem, hogy a pénztárcámat a szekrénybe hagytam. Kinéztem, nem láttam Józsit, így az 5 méterre levő szekrényhez meztelenül mentem ki. Visszafele látom, záródik az ajtó, Józsi bezárta belülről.

Ott álltam pucéran. Józsi közölte, beenged ha megcsókolhat és megcsöcsörészhet. Szidtam mint a bokrot, de hirtelen hangokat hallottam, két férfi jött, gyorsan mondtam rendben, erre beengedett. Láttam, hogy fürdőgatyája alatt farka feláll. Nekinyomott a falnak és csókolt, de hogy! Nyelve az enyémet kergette, közbe két kezével elmarta melleim. Dörzsölte őket, gyúrta, markolta. Bimbóim feszesen álltak, erre ő szívni kezdete őket, de azért másik kezével tovább gyúrta mellem. Ilyen klassz csöcsöket még nem fogtam, mondta. Hirtelen egyik keze lábamközé nyúlt és rátapadt pinámra. Erről nem volt szó mondtam, de önkéntelenül széjjelebb nyitottam lábaim, mire ő nagy örömmel markolta meg puncim.

Közben melleim tovább markolászta, hagyjál, mondtam, de ekkor ő ujjaival csiklóm kezdte dörzsölni, sőt egyik ujjával lukamba nyúlt. Ekkor már nedves voltam és csiklóm is duzzadt volt. Pár percig ujjazott, aztán elengedett, én leültem a padra. Ő ott állt előttem és lehúzta fürdőgatyáját, merev pénisze pont arcom előtt volt. 15 éve csak a férjemmel voltam és vele sose volt oralszex, de most hagytam, hogy Józsi betolja számba farkát és fejem megfogva húzza oda szám. Szopni kezdtem, nyalni, mint egy fagyit. Ő pedig csak folytatta a szájbadugást. Aztán megállt és kihúzta farkát. Mindketten lihegtünk. Most már én is akartam őt. Kicsi volt a hely, hátat fordítottam neki, egyik lábammal feltérdeltem a padra, másikkal álltam és előrehajoltam, ő hátulról lassan bedugta farkát, és lassan benyomta.

Aztán egyre gyorsabban kezdett dugni, nagy farkát teljesen magamban éreztem, így még nem dugtak soha. De nagyon kényelmetlen volt, kevés volt a hely. Józsi hirtelen kinyitotta az ajtót, és így egyik lábam fenn volt a padon, de teljesen előredőlhettem a nyitott ajtón keresztül, így farka teljesen belémhatolhatott. Nem is gondoltam arra, hogy jöhet valaki és megláthat, hatalmas lógó melleim, melyek minden dugásnál ugráltak. Józsi előrenyúlva megmarkolta. Aztán hangokat hallottam és megjött Józsi két haverja. Meglátva minket füttyögni kezdtek, ez igen micsoda pinát találtál magadnak, ekkora csöcsök csak a mesékbe vannak. Az egyik lenyúlt és meg is markolta őket, a másik lehúzta gatyáját, és számbarakta farkát, amit mohón szopni kezdtem.

Közben Józsi elsült hátul az egész mennyiséget fenekemre verve. Gyere Zoli baszd meg te is, irtó dögös kurva. Zoli leült, és én beleültem álló farkába. Háttal ültem neki így ugráló melleim a másik két fiú előtt voltak. Ákos odajött és számba adta farkát, míg Zoli hátulról elmarta mellem, de bepályázott oda Józsi is, másik mellem markolászva. Józsinak is felállt megint és felváltva szopattak. Ekkor lett orgazmusom, és nemtörődve semmivel, hangosan elélveztem. Zoli hamar elment, majd Józsi és Ákos arcomra és melleimre verték farkukat. Klassz voltál és nevetve kimentek.

Én ott álltam arcom mellem fenekem hasam csupa ondó és nem értettem magam. 38 éves, 2 gyerekes családanyaként hagytam magam 3 vadidegen fiatal gyereknek, hogy megdugjon, szoptam nekik. És élveztem. Ekkor még nem tudtam hogy nem ez az utolsó ilyen kalandom, sőt sokkal izgalmasabbak is lesznek. Mert ezután már voltak bizony, ha érdekel valakit, el is mesélhetem. Mindenesetre mikor legközelebb uszodába jöttem, a fülkére festékkel a következő felirat volt festve: Itt dugtam meg és szopattam 2 haverommal egy nagycsöcsű ribancot. Józsi.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tahó ·
Mintha ugyanezt a történetet olvastam volna igényesebb kiadásban az Ashole erotikán... vagy tévednék?

Dzsoni ·
38 évesen nem árt ha néha beindul a fantázia

zahovics ·
Hol van a folytatás? De ha akarod Pécsi vagyok találkozhatiunk, vegbela5@freemail.hu címre írj ha érdekel, folytatásokat várom, nagyon!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: