Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Árvák 4. rész

Mindenki rohanvást indult el a saját kocsija felé. Lola Pet mellett loholt. Futtában beszámolt neki a fiúmosdóban szerzett tapasztalatairól, és hogy mi is történt. Pet jót nevetett rajta, mikor elmondta, hogy látta Rupert gatyáját. Visszaértek a kocsikhoz, és mindenki bevonult a sajátjába. Lola gyorsan magára kapkodta a ruhákat, és örömmel látta, hogy minden tökéletesen jó rá, még a cipő is. Dominicként, sötétkék farmert, fekete pólót, és piros cipzáras pulcsit kellett viselnie, na meg persze a kék baseball sapkát is. Cipőnek egy fehér sportcipőt kapott. Megnézte magát a tükörben, aztán kilépett a kocsiból. Most Ő volt a leggyorsabb.

Utána Pet jött ki, szürke nadrágjában, és fehér pólójában. Pet után Daniel, akin farmernadrág, és piros póló volt, hozzá zöld pulcsi, a derekára kötve. Dan után Rupert jött, akin most fekete bő nadrág, és kék pulcsi volt, és rajta is volt baseball sapka, ugyanolyan kék, mint Lolán. Emma volt a következő, akin fehér nadrág és fehér blúz volt, derekán meg sárga pulcsi. Tom volt most az utolsó. Rajta farmernadrág, és zöld póló volt. Együtt indultak el, a sminkes busz felé, ahol már várta Őket Alan, meg három nő, és három férfi. Alan alaposan végigmérte őket.
- Rendben, nagyszerű. Úgy látom mindenkire jók a ruhák.- Szólt Alan.- Ők itt a sminkeseitek, bár, nem lesz majd túl sok dolguk, mert hétköznapi gyerkőcökről szól a történet, de azért úgy ahogy rendbe lesztek szedve. Mindenkinek lesz egy külön busza, ugyan abban a sorrendben, mint ahogy a lakókocsiitok is vannak. Akkor hát most bemutatom a társaságot egymásnak.-

Alan megfordult, és intett a sminkeseknek, hogy jöjjenek közelebb. A három férfi és nő közelebb jöttek. Mind a hatan elég fiatalok voltak.- Hayden, gyere légyszi. Ő itt Hayden Cave, Ő játssza majd Dominicot. Hayden a te sminkesed Cristina lesz.
- Üdvözöllek Hayden. - szólt Cristina, és kezet fogott Lolával.
- Örvendek. - szólt kicsit megszeppenve Lola.
- Akkor gyere, kezdhetjük is. - mondta Cristina, és Lolával együtt elindultak a harmadik busz felé.

Pet Ginnyt kapta meg sminkesnek, Emma Aylint, Rupert Mattet, Tom Kevint, Daniel meg Davet. Mindannyian bevonultak a saját buszukba, és elkezdődött az arcuk rendbetétele.
Lola miután belépett a buszba, Cristina leültette Őt egy kényelmes magas székbe, és aztán alaposan megvizsgálta az arcát.
- Mond Hayden! Eddig semmilyen festék nem volt az arcodon ugye? - kérdezte Cristina.
- Nem eddig még soha.
- Ahogy így elnézem nem is kell rá különösebben sok, mert a bőröd szép, és egészséges. Sőt olyan bőröd van, mint egy lánynak. - nevetett Cristina. Lola is elnevette magát. Körülbelül egy órát tölthetett a buszban. Nagyon jól elbeszélgetett Cristinával. Aranyos vicces lány volt. Lola meg is kérdezte tőle, hogy hány éves.

- 21 múltam a múlt hónapban.- Hangzott a felelet. Fekete hosszú haja volt, amit kontyba csavart fel, hogy a munkájában ne zavarja. Szeme barnán csillogott szemüvege mögül. Jól állt neki ez a kör alakú szemüveg. Lola szerint nagyon jól el lehetett vele beszélgetni. Cristina éppen Lola arcát tisztította, mikor Alan lépett be a buszba.
- Elnézést, de a szövegeket hoztam Haydennek.- szólt, és Lola kezébe nyomott egy színes mappát, amiben jó sok oldal szöveg volt. - Ha készen vagy, akkor gyere majd ki. Lassan elkezdheted tanulgatni is.
- Rendben!- Szólt Lola, aztán Alan el is ment.
- Jó sok szöveget kaptál. - szólt Cristina.
- Hát igen. Még az a szerencse, hogy a meghallgatásra tanultam valamennyit a könyvből. - mondta Lola. - Mondd csak Cristina…

- Jaj, elfelejtettem mondani, hogy a barátaim Crisnek hívnak.
- Rendben. Akkor Cris, milyen híres színészeknek készítetted már a sminkjét?- Kérdezte Lola.
- Hát még nem túl soknak, mivel közel 2 éve vagyok hivatásos, filmes sminkes. De azért dolgoztam már elég nagy sztárokkal.
- Például?
- John Cleese, Ian Holm, Sean Biggerstaff. Azt hiszem a nagy nevek közül ennyi.
- Nem semmi. Sean-t én is nagyon kedvelem. Normálisnak néz ki.- Tette hozzá Lola, mikor látta, hogy Cris furán néz rá.
- Rendes gyerek. Jó a humora, és jól is néz ki.
- Ja… Úgy értem, ha lány lennék, én is biztos ezt mondanám.- Szólt dadogva Lola.

Nemsokára készen lett. Felvette a sapkáját, megköszönte Crisnek a beszélgetést, kilépett a buszból, és beleütközött Rupertbe. A fiú megfogta a kezét, hogy nehogy leessen a lépcsőről.
- Ne haragudj. - szólt Rupert.- Nem ütötted meg magad?
- Nem. - szólt Lola, és érezte, hogy elpirul.
- Akkor jó.- mondta Rupert mosolyogva, amitől Lolának még jobban dobogott a szíve.- Alan küldött, hogy nézzem meg hogy állsz, de akkor már készen vagy, ahogy látom.
- Igen. Köszi.
- Gyere. Készíteni kell egy-két próbafelvételt.

Elindultak a ház felé. Ott volt az egész színészgárda. Alan felállította őket a helyükre, és elmondta, hogy melyik részt veszik fel, próbaként. A történet elejét gyakorolták most. Ez az a rész volt, mikor Lizbeth lopott a konyháról egy szelet sütit, mert éhes volt, és Rita nővér észrevette. Rita nővér ezért meg akarta verni Lizbethet, de Dominic és Luke a segítségére siettek. A nővéreknek volt egy bőrszíja, és ezzel verték meg a gyerekeket.
- Emma, te itt fogsz térdelni, és sírsz. Angelina, te itt állsz az övvel a kezedben és veszekszel vele. A papíron rajta van, hogy mit kell mondanod. Hayden és Rupert, ti éppen jöttök ki a szobátokból, mikor meghalljátok Lizbethet, és elkezdtek futni. Minden világos? Akkor, tessék.- Adta ki az utasítást Alan. Emma elkezdett nyöszörögni „félelmében”, Angelina ordibálta a saját szövegét. Lola és Rupert meg éppen becsukták az ajtót.
- Szerinted, ki fogja nyerni a foci VB-t?- Kérdezte Luke.
- Nem tudom, de remélem Anglia is dobogós lesz. - olvasta fel a szöveget Lola.

- Mi ez?
- Nem tudom, várj! Ez Lizbeth. Futás!- Kiáltotta Dom, és Lukeval együtt szaladni kezdtek a hang irányába. Mikor odaértek Rita nővér mögé, Alan elkiáltotta magát.
- Ennyi. Nagyszerű volt. Folytassuk. Hayden, dühös legyél ám, és Rupert, fogd vissza Angelina kezét.
- Rendben! - válaszolt kórusban Lola és Rupert.
- Mehet! - kiáltott Alan.
- Neeee! - kiabálta Dom, és Lizbeth elé vetette magát.
- Rita nővér ne! - kiabálta Luke, és megfogta a nővér övet tartó kezét.
- Dominic Megret! Menj el onnan. Megérdemli! - kiáltott Rita.
- Miért? Mit tett szegény? - kiabálta Dom. Lizbeth tovább sírt.
- Lopott a konyháról.
- Ez miért olyan nagy bűn? Biztosan éhes volt.- Mondta Luke.
- Ez még nem jogosítja fel arra, hogy lopjon. Engedj el Luke Ledrow, különben te is kapsz.
- Engem már úgy sem tud megverni.- Szólt Luke, és igaza is volt, mert már majdnem ugyan olyan magas volt, mint a nővér.

- Én, lehet, hogy nem, de Oldan és Saily úr biztosan.- Szólt Rita nővér. Luke most megijedt egy kicsit.
- Csak akkor, ha nem bántja őket. - szólt Luke.
- Rendben.- Morogta Rita, és Luke elengedte a kezét, de ahogy elengedte, rögtön rácsapott egyet Dominic vállára. Dom felordított.
- Megígérte! - harsogta Luke.
- Megérdemelte!- Szólt Rita nővér, és elment.
- Állj! Remek volt. Hayden, ugye nem ütött nagyot?- Kérdezte Alan.
- Nem alig éreztem. - szólt Lola.
- Akkor jó. Folytassuk. Ella, Sebastian és Adrian futva érkeztek. Tessék.- Kiáltott Alan.
- Dom! Nagyon fáj? - Luke is letérdelt Dom és Lizbeth mellé.
- Igen. Au!

- Mi történt itt? - kérdezte zihálva Adrian, aki most érkezett futva.
- Csórtam egy sütit a konyháról, de Rita nővér észrevett, és meg akart verni, de Dom és Luke segítettek, és Dominicot ütötte meg helyettem a nővér.- Szólt szipogva Lizbeth.
- Jézusom!- Kapta a szája elé a kezét Ella.
- A fenébe már az állandó kínzással.- vicsorgott Sebastian.
- Nem kellett volna segítened Dom.- szólt Lizbeth.
- Ugyan már. Nem hagyhatom, hogy a kisebbet, és főleg egy lányt bántsanak.- Szólt Dom. Luke segített felkelni Domnak.

- Ennyi! Komolyan mondom, vérbeli profik vagytok.- Szólt Alan. Rupert teljesen megfeledkezett róla, hogy Lola kezét fogja, de Lola észre vette.- Nos gyerekek, ma szabadok vagytok, annál is inkább, mert Haydennek és Petnek be kell mennie a városba, ruhákat, meg egyebeket venni, mert nekik nem volt idejük csomagolni. Akkor hát, Pet és Hayden menjenek el, és készülődjenek, a többiek meg mindegy mit kezdenek magukkal, csak arra vigyázzatok, hogy ne essen semmi bajotok.

Petet és Lolát kitették a városban, egy nagy bevásárló központ előtt, és a kezükbe nyomtak egy-egy hitelkártyát. A lelkükre kötötték, hogy ne csináljanak semmi hülyeséget, és ne vegyenek felesleges dolgokat, meg azt, hogy ha végeztek, hívják fel Alant telefonon, és rögtön értük jönnek.
- Hová megyünk először? - kérdezte Lola.
- Ruhák! - Harsogta Pet, és vonszolni kezdte barátnőjét egy női ruhabolt felé.
- Állj! Elfelejtetted, hogy én fiú vagyok? - kérdezte Lola.
- Nem, de azt hiszem rád is rádférne, pár elegáns és szép cucc. Majd veszünk fiú holmikat is. Először is. Engedd le a hajadat.
- Megőrültél? Megláthatnak!
- Ugyan ki? Aki téged Haydenként ismer, az innen fél órára van.
- Na de…

- Semmi na de. - Pet odalépett Lola elé, és mielőtt barátnője bármit is tehetett volna, letépte a fejéről a sapkát, és kioldotta a haját.- Így már mindjárt más.
Lola dühös pillantást váltott, de aztán engedte magát bevonszolni a ruhaboltba.
- Segíthetek? - kérdezte a fiatal eladó.
- Na ide figyelj! - Pet az eladó helyett Lolához fordult.- Neked csak fiús ruháid vannak. Most engedd el magad, és legyél lány végre.- Mondta, és visszafordult az eladóhoz.- Igen. Látja a barátnőmet? Maga szerint milyen az öltözködése?
- Na de Pet! - szólt Lola.

- Őszintén? Rémes, már megbocsáss, de te egy szép fiatal lány vagy. Hogy lehet az, hogy így öltözöl?- Szólt az eladó.- A hajad, az arcod, gyönyörű és egészséges. Én mondom neked, jobban állna egy trapézos farmer, mint ez a bő katona gatya.
- Akkor indulhat az átváltoztatás.- Pet tapsolt egyet, és karon ragadta Lolát. Az eladónő vezetésével elindultak a ruhák között. Kis idő múlva Lolának tele lett a keze, különböző nadrágokkal, pólókkal, toppokkal, és pulcsikkal. Mikor már alig látott ki a ruháktól, Pet belökte Őt egy próbafülkébe.
- Tessék, és látni akarom rajtad az összes ruhát. Ki ne gyere addig.- Szólt Pet.

Lola bevonult a fülkébe, és elkezdte a próbálgatásokat. Ha százszor nem jött ki a fülkéből, egy-egy újabb ruhadarabban, akkor egyszer sem. Először a nadrágokat próbálta fel. Mikor megvolt velük, Pet azt javasolta, hogy hagyja magán az utolsót, és ahhoz próbálja a felsőket, mert a bő katona gatyájában elég hülyén festettek volna rajta azok a szép felsők.
Mikor végre, a legutolsó ruhát is felpróbálta, kihozta az összeesett a fülkéből, és Pet segített kiválogatni, azokat, amik jól álltak neki. A vége az lett, hogy hat nadrággal, négy toppal, két pólóval és három pulcsival léptek ki az üzletből. Patrícia is vett magának jó sok holmit.

- Pet, szerintem marhaság volt ennyi lányos cuccot venni, mert, még ha akarnám sem tudnám őket hordani. - szólt Lola.
- Idefigyelj, előbb utóbb vége lesz a forgatásnak, és akkor szükséged lesz ezekre a cuccokra. - mondta Pet. - Nézd, milyen szép estéji ruhák!
- Aha.- Szólt Lola.
- Gyere csak!- Mondta Pet, és már húzta is be a bolt ajtaján Lolát.
- Nem Pet, ez teljes képtelenség. Rajtam nem is állnának jól ezek a csodás ruhák.

- Ugyan már. Biztos, hogy találunk rád is jót. - Pet sorra nézegette a szebbnél szebb ruhákat, és amik nagyon tetszettek neki, azokat leakasztotta, és aztán fel is próbálta. Végül kiválasztott magának kettőt, ami tényleg jól állt neki.
- Rendben, akkor most te jössz. - szólt Pet.
- Na azt már nem! - mondta Lola.- Tényleg nevetséges, amit csinálsz!
Pet leakasztott egy sötétkék hosszú ruhát, aminek csak két vékony pántja volt, és Lola felé nyújtotta.
- Nem.- Szólt Lola.
- Jaj, legalább próbáld fel. Aztán nem muszáj megvenni. Csak szeretném látni, hogyan áll rajtad.

- Na jó.- Lola óvatosan megfogta a ruhát, és bement vele az egyik próbafülkébe. Petnek nem merte bevallani, de neki is nagyon tetszett ez a ruha. Lassan felvette, és miután belenézett a tükörbe, azt hitte, hogy nem is magát látja benne. A ruha olyan hosszú volt, hogy leért a lábujjáig, de mégsem tudott rálépni a szélére. Csak némán állt, aztán azt gondolta, hogy bárcsak Rupert látná Őt így, de aztán eszébe jutott, hogy ez teljességgel lehetetlen.
- Mi van már? Beszorultál?- Kiabált be Pet. Lola kidugta a fejét.
- Nem megyek ki Pet. Ez a ruha nevetségesen áll rajtam.
- Én azt majd eldöntöm. Gyere csak ki.
- Na jó.- Lola lassan kilépett a függöny mögül. Lassú léptekkel, hogy nehogy rálépjen a ruhára, elindult Pet felé, aki tátott szájjal meredt rá.

- Mi van? Csukd már be a szád.- Szólt Lola.
- Lola, ez nem is te vagy. Ilyen szépnek még soha nem láttalak. Ezt a ruhát mindenképpen meg kell venned.
- De nincs hozzá cipőm.- Keresett kifogást Lola.
- Majd veszünk.
Kifizették a három ruhát, és elindultak a cipők felé. A cipőboltban mindketten jókat derültek egymáson, mert még egyikőjük lábán sem volt magas sarkú cipő, és elég ügyetlenül mászkáltak benne. Mindketten vettek egy-egy sportcipőt, és egy-egy magas sarkút.
Lolának beszereztek még néhány fiús ruhát is, aztán vettek két-két pizsamát is, fehérnemüket, és utoljára hagyták a hajkisimító ketyerét.
- Azt hiszem minden megvan.- Mondta Pet.
- Igen. Hívjam Alant? - kérdezte Lola.
- Hívhatod. - szólt Pet. Ezután Lola felhívta egy telefonfülkéből Alan mobilját.
- Végeztetek? Akkor megyek értetek.- Mondta Alan a telefonban.
- Rendben a CD boltnál leszünk.- Mondta Lola.
- OK Hayden, akkor fél óra múlva találkozunk a CD boltnál.- Mondta Alan, és letette.

A lányok elindultak a CD bolt felé. Ennyi CD-t egy helyen még nem igazán láttak. Több CD-t is szerettek volna magukénak tudni, de csak néhányat vettek. A számítógépük lejátszott CD-ket, és így megbírták hallgatni őket. Lola vett magának egy Shania Twain, Justin Timberlake CD-t, és Gareth Gates legújabb maxiját. Pet két válogatás CD-t vett. Ahogy kifizették őket, már látták is Alant közeledni.
- Minden megvan? - kérdezte.
- Igen. - Felelték kórusban.
- Akkor menjünk.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4297
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
6134
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: