Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Árvák 2. rész

A következő hét keddjéig még sokat kellett dolgozniuk. Amennyi szabad idejük csak volt, azt azzal töltötték, hogy betanulták a szövegeket. Az engedélykérést a nővérektől utoljára akarták hagyni, mert az is lehet, hogy majd azzal győzik meg őket, hogy felmondanak pár részletet a könyvből. Szorgalmasan tanulták a szöveget. Lola, ha éppen nem tanult, akkor a Gareth CD-t hallgatta. Borzalmasan tetszett neki az egész CD. Nagyon szép számokat énekelt Gareth Gates. Tudták, ha megkapják a szerepet (amiben nem igazán hittek) akkor közel egy évig nem lakhatnak majd az árvaházban, mert forgatni fognak. Lolára még nagyobb teher nehezedett, mert most tényleg egész végig fiút kellett játszania. Az egész vasárnapjuk arra ment rá, hogy kitaláljanak egy fiúnevet Imolának.

- Mit szólsz a John Tomas-hoz?- Kérdezte már sokadszor egy újabb fiúnévnél Pet Lolát.
- Hát nem is tudom. Kicsit régimódi és elég ritka is.
- Akkor mi legyen? Már vagy száz nevet találtam ki.
- Legyen, mondjuk… Hayden Cave.- Szólt Lola.
- Ez nem is rossz. Hayden. Ez is ritka név, de nagyon érdekes és szép is. Ez legyen.
- OK. Akkor ez lesz az. Hayden Cave. De mi lesz, ha tényleg megkapom a szerepet, és kérnek majd mindenféle iratot, meg a szüleimet, meg mindent?
- Ezt én már kitaláltam. Azt fogod mondani, hogy leégett a házatok, a szüleid meghaltak, és te az óta az utcán élsz.
- Ez egy kicsit abszurd nem?
- Hát.
- Az addig oké, hogy meghaltak a szüleim, hiszen ez tényleg így is van, de legyen inkább az, hogy te a rokonom vagy, és nálatok vagyok, de te is árvaházban laksz.
- Ez tényleg jobban hangzik.

Ebben akkor megegyeztek. Hétfőn elérkezett az engedélykérés is. Már egy ideje kérték a két nővért.
- Maria nővér, Mary nővér. Annyira szeretnénk elmenni a válogatásra.- Kérte Lola.
- Hol olvastátok ezt az egészet?- Kérdezte Mary nővér.
- Imola olvasta az egyik újságban, hogy megfilmesítik, és kedden meg szerdán van a válogatás, és 16-18 éves lányokat és fiúkat keresnek.- Mondta Pet.
- És ti kiket alakítanátok?- Kérdezte Maria nővér.
- Mi lennénk a két Elizabeth.- Szólt Pet.
- Melyikőtök melyik?- Kérdezte Mary nővér.
- Én Lizbeth.- Szólt Lola.
- Én meg Ella.- Mondta Pet.
- Mit gondolsz?- Kérdezte Maria nővér Mary nővértől.
- Hát, szerintem elég nagyok már, és megér egy próbálkozást.
- Éljen!!!- Kiáltották kórusban a lányok.
- Na jó. Sipirc, mielőtt még meggondoljuk magunkat.- Nevetett Mary nővér.

A két lány gyorsan felsietett a szobájukba. Pet elment a kislányokhoz, mert megígérte nekik, hogy fodrászkodik velük egy kicsit. Imola meg szokás szerint Gareth Gates-t hallgatott. Egyszercsak Patrícia ront be az ajtón, és rögtön felmászik az emeletes ágyba Lolához.
- Mi van?- Kérdezte Lola, miközben levette a fülhallgatót a fejéről.
- Nem fogod elhinni mit hallottam a rádióban odalent.
- Ne csigázz már, mond!
- Az Árvák című filmhez készítettek már főcímdalt, és találd ki, hogy kik éneklik fel majd.
- Nem tudom, mond már!
- Gareth Gates, Justin Timberlake, és Shania Twain.
- Nem.- Tátotta el a száját Lola.
- De igen. Már kész is van, de még nem hozhatják nyilvánosságra, amíg nincs készen a film is. A címe: Orphans (ez angolul az árvákat jelenti)
- Hát persze, hogy Árvák a címe, már ha a film meg a könyv is az.
- Lesz még a filmben pár betétdal is, és azokat is ők fogják énekelni.
- Pet! Tudod te mit jelent ez? Azt, hogy ha megkapjuk a szerepet, akkor velük is találkozhatunk.
- Tényleg, erre nem is gondoltam, de ez tök jó!
- Az bizony.

Most már még lázasabban készülődtek a holnapi napra. Késő estig gyakoroltak, és aztán alig bírtak elaludni az izgalomtól, de végül is sikerült.
Reggel már korán felébredtek, és kezdetét vette a készülődés.
- Lola! Milyen ruhában is van Ella mindig?- Kérdezte Pet, miközben kidobálta a ruháit a szekrényből Veronika ágyára.
- Nem létezik, hogy nem emlékszel rá. Fehér bő pólója van, és Szürke nadrágja.- Kiabált a szekrényétől Lola.
- Értem. Akkor kölcsön kell adnod a fehér pólódat, mert nekem csak szűk van, bő nincs.
- Rendben, dobom.
Azon kivételes alkalmak egyike volt ez a reggel, mikor Patrícia készült el hamarább.
- Lola! Miért olyan nagy ügy felöltöznöd fiúsan? Hiszen te mindig így öltözöl.
- Mindjárt készen vagyok.- 5 perc múlva kilépett Lola is az ajtón.- Kész. Mond, hasonlítok rá, hasonlítok Dominicra?
- Tökéletes. Fekete haj, barna szemek, kék sapka, farmer és piros pulcsi.- Nézett végig barátnőjén Pet.- Na induljunk.
- Ne felejtsd el, hogy én Hayden Cave vagyok mostantól.- Figyelmeztette Petet Lola, mikor kiléptek az utcára.
- Értettem Hayden.- Szólt Pet, és nagyot nevetett.

Pontosan 15 órakor a két lány kilépett a Patronus árvaház ajtaján. Elindultak a Warner Bros stúdióba. Miután két megállót utaztak metrón, hármat buszon, és két utcát végigmásztak, végre elérték a stúdió bejáratát.
- Na, hát itt volnánk.- Szólt Pet.
- Most már egy kicsit kezdek berezelni.
- Csak nyugi, nem fog kiderülni, hogy lány vagy, csak ne vedd le a sapkádat.
- És ha azt kérik?
- Ugyan miért kérnék?
- Na persze.

Kicsit idegesen, és félve léptek be az ajtón, pontosan 16 óra előtt 2 perccel. Odabent már rengetegen álltak, fiúk is lányok is. Mind Loláék kora beliek voltak. Alig tettek néhány lépést, mikor egy magas nő lépett oda hozzájuk.
- Segíthetek?- Kérdezte.
- Ő…Igen. A meghallgatásra jöttünk.- Válaszolta Pet.
- Kinek a szerepére jelentkeznétek?
- Én Elizabeth Sky szerepére.- Felelte Pet.
- Én Dominic Megret szerepére.- Mondta Lola.
- Rendben. A neveteket légy szíves mondjátok meg.
- Patricia Key.
- Hayden Cave.
- Rendben, akkor te menj fel a másodikra.- Mutatott Lolára a hölgy.- Azon az emelten van a Dominic szerepére vágyóknak a meghallgatás. Várj, amíg hívnak.
- Értem. Sok szerencsét Pet.- Köszönt el Lola a barátnőjétől.
- Neked is.

Patríciának itt a földszinten kellett maradnia, és a harmadik ajtóhoz közel kellett várakoznia, ugyanis az „Ellákat” itt hallgatták meg. Pet magában ismételgette a szerepét, amiket megtanult. Néha- néha váltott egy-két szót a többi lánnyal is. Levonta a következtetést, hogy mindenki ugyan úgy izgul, de azt is észrevette, hogy ezek a lányok sokkal többet tudnak nála.
Imolának nehezebb dolga akadt. Miután felért az emeletre, leült egy székre, és nézte a többi fiút.

- Szia! John Steel vagyok.- Köszönt neki a mellette ülő fiú.
- Szia, Hayden Cave.
- Gondolom te is Dominic szerepére jöttél?
- Persze. Jó sokan vagyunk.
- Itt mindig sokan vannak. Azt mondják, hogy olyan fiút keresnek, aki teljesen azonosulni tud a szereppel, és hasonlít Domra. Szerencsére az író jól leírta, hogy milyen is Dominic.
- Igen, mikor elolvastam a könyvet, úgy éreztem, hogy nagyon hasonlít rám.
- Igaz, ami igaz, te eléggé vékony vagy, meg alacsony is, mint Dom. És a hajad is fekete, meg a szemed is barna, mi több az arcod is elég lányos.
- Igazán?
- Persze. Ezt rögtön észrevettem. Neked lenne esélyed a szerepre.
- Szerintem neked is. Majd meglátjuk, előre is sok szerencsét.
- Kösz. Neked is.

Most megjelent egy magas vörös, feltűnően helyes 18 év körüli fiú.
- Sziasztok társak. Sok szerencsét kívánok nektek.- Mondta fennhangon, aztán el is ment.
- Ez a fiú fogja játszani Luke Ledrowot.- Szólalt meg ismét John.
- Tényleg? Nem tudod az igazi nevét?- Lolát nagyon érdekelte, hogy ki lehet ez a nagyon helyes fiú. Rögtön szemet szúrt neki, hogy nagyon jól néz ki. Megcsodálta kék szemét, és dús vörös haját.
- Valaki mondta már, hogy hogyan is hívják, de már nem emlékszem rá. Mindegy.
Most kinyílt az ajtó, és kilépett rajta egy fiú, eléggé szomorú arccal. Néhányan odamentek hozzá, és Lola hallotta, mikor azt mondja a barátainak, hogy nem sikerült. A fiú elment, és nem sokkal utána egy ember jelent meg az ajtóban egy papírral a kezében.
- John Steel!- Kiáltotta.
- Ajaj én jövök.- Pattant fel a székről John, és már ment is be a szobába.
Lola egyedül maradt. Előtte még 6-an voltak. Utána is érkeztek még egy páran, de előtte, még voltak 6-an. John 15 percet töltött bent. Mikor kijött, rögtön látta rajta Lola, hogy nem őt választották.
- Hát nem sikerült.- Sóhajtotta, aztán elment.
Lola még egy órát ült a helyén, aztán elfogytak előle a fiúk.
- Hayden Cave!- Jött ki az az ember, és kiáltotta Lola álnevét. Nagyon megijedt, de valahogy sikerült bemennie a szobába. Miután belépett, becsukták mögötte az ajtót. Imola látta, hogy rajta kívül még hárman vannak a szobában. Két ember egy asztal mögött ült, egy meg az ablak előtti két fotel egyikében foglalt helyet.
- Üdvözlünk Hayden. Gyere ide, és foglalj helyet, kérlek.- Szólt a fotelban ülő ember. Lola leült az emberrel szemben.- Alan Faddel vagyok. Bizonyára te is tudod, hogy én fogom rendezni a filmet.
- Igen, olvastam.- Szólt Lola.

- Nos, kérdezek tőled néhány általános dolgot.
- Rendben.
- Kérlek, áruld el a rendes nevedet.
- Hayden Cave vagyok.
- Mikor születtél?
- 1987. augusztus 9.
- Hol laksz?
- Egy árvaházban.
- Te árva vagy?
- Igen. A szüleim nemrég haltak meg, és az egyik rokonom, aki most itt van, és Ella szerepére jelentkezett, Ő is árva. Szóval Patrícia javasolta, hogy menjek én ebbe az árvaházba, ahol Ő is él.
- Értem. Akkor tehát a szüleid nevét sem tudod megmondani.
- Meg tudnám, de már ez nem számít semmit sem.
- Megkérhetnélek, hogy állj fel egy kicsit? Csak meg szeretnélek nézni.

Lola felkelt a székből. A rendező is felkelt, és körülsétálta Őt, és alaposan szemügyre vette.
- Andy írd légy szíves. Hayden Cave, kettőspont, alkata tökéletesen megfelel. Hajszín rendben, szemszín rendben. Magasság elfogadható. Testalkat rendben. Arc, rendben. Hayden visszaülhetsz.
Lola engedelmeskedett.
- Nos Hayden, olvastad a könyvet?
- Igen. A születésnapomra kaptam, és ez a kedvenc könyvem.
- Ki a kedvenc szereplőd?
- Dominic. Mikor olvastam, egyre csak az járt az eszemben, hogy ez a fiú, mintha én lennék, ugyan az a sorsa mint nekem, és Ő is árva.

Lolát még hosszasan kérdezgették, aztán meghallgatták, hogy miket tanult meg a könyvből. Miután elmondta az utolsó sort is, a rendező odafordult a másik két emberhez. Egy darabig halkan tanácskoztak. Lola próbált figyelni, de nem hallott semmit, hogy mit beszélhetnek. Végül a rendező visszafordult hozzá.
- Nos Hayden lenne még egy utolsó kérdésem.
- Tessék.
- Volna kedved egy évre Manchesterbe utazni?
- Mi?
- A tiéd a szerep. Te tökéletes Dominic Megret leszel.
- Jaj. Köszönöm, köszönöm szépen. Persze hogy megyek.
- Nyugodj meg, és ne menj sehová ebből a házból. Hamarosan felkeresünk, csak még van egy kis dolgunk. Addig megnézheted, hogy mi a helyzet a rokonoddal. Azt még közölnöm kell, hogy kik lesznek a legfontosabb színésztársaid: Luke Ledrowot Rupert Gayle fogja játszani. (Tehát Rupertnek hívják azt a helyes srácot, gondolta Lola). Adrian Petersont Daniel Raiden. Sebastian Calive Tom Fenton, és Elizabeth Darketet Emma Wolf. Ella szerepére még nincs jelölt. Most válasszák. Akkor később még találkozunk.
Miután Lola kilépett az ajtón, azt hitte, elájul. Megkapta Dominic szerepét. El sem akarta hinni. Lement a földszintre, és rögtön látta Peten, hogy Őt még nem hívták be.

- Na mi a helyzet?- Kérdezte Pet.
- Nem fogod elhinni. Én vagyok Dominic Megret mától.
- Nem! Te ugratsz engem.
- Nem! Esküszöm.
- Ez csodás.
- Az! Megkaptam a szerepet.
A lányok beszélgettek, amikor egyszercsak behívták Patríciát is. Lola 20 percet várt rá, mikor végre kinyílt az ajtó. Pet lélekszakadva rohant kifelé, és egyre csak azt kiabálta, hogy megvan, Én vagyok Ella.
Ő is megkapta a szerepet. A két lány határtalanul boldog volt. Petnek is azt mondták, hogy itt kell maradnia. Leültek egymás mellé, és elkezdtek beszélgetni. 5 perc múlva 3 fiú és egy lány jött oda hozzájuk. Lola az egyik fiúban felismerte Rupert Gaylet.
- Sziasztok!- Köszöntek kórusban.
- Nagyon örülünk, hogy megismerhetünk benneteket. Én Rupert Gayle vagyok, én fogom Luket játszani.
- Én Daniel Raiden vagyok. Én alakítom Adriant.- Mutatkozott be Daniel. Danielnek hollófekete haja és kék szeme volt. Elég magas volt, és vékony. Arca kisfiús.
- Tom Fenton vagyok. Én leszek Sebastian.- Szólalt meg Tom is. Tomnak szőke haja volt és barna szeme. Ő is elég magas volt, és vékony.
- Emma vagyok, Emma Wolf. Én leszek Lizbeth.- Mutatkozott be a kislány is. Neki hosszú hullámos barna haja volt, és kék szeme. Nagyon alacsony volt, még Lolánál is alacsonyabb. Aranyos lányka volt.
- Én Patrícia Key vagyok. Én leszek Ella. Örülök, hogy megismerhetlek benneteket.
- Én Hayden Cave vagyok.- Szólt félénken Lola.- Én leszek Dom…
- Te leszel Dominic? Első látásra lánynak véltelek. Ugye nem haragszol. Ha ez vígasztal, nagyon jó Dom lesz belőled.- Mondta Rupert.
- Bizony. Én is majdnem azt hittem, hogy lány vagy. Ezért leszel jó Dominic, mert a szerző Domról azt írja, hogy elég lányos arca van, és a fiúk közül Ő a legkisebb.- Mondta Daniel.

- Köszönöm.- Szólt Lola.
- Minden esetre remélem jó barátok leszünk. Mi négyen már régóta ismertük egymást, mint ahogy ti ketten is. Nekem szimpik vagytok.- Szólt Emma. Alan rendező jelent meg.
- Á hát itt vagytok ifjak. Gyertek velem.- Szólt, Ők hatan meg követték. Lola és Pet szótlanul meneteltek a többiek mögött. Hamarosan kiderült, hogy a tetőre mennek fel, ahol egy nagy helikopter állt.
- Mivel holnap szeretnénk kezdeni a forgatást, most rögtön Manchesterbe kell repülnötök. Patricia, Hayden! Már nincs idő, hogy beszéljek az árvaház igazgatójával, ezért majd küldök neki egy kikérő levelet, és ti is írhattok neki, hogy tudja, hol vagytok.- Szólt Alan.
- Rendben.- Felelték kórusban.
- Szálljatok be.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
6145
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4307
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: