Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Árvák 1. rész

Történet kezdve: 2003. szeptember 30.

- Imola! Imola! Hol vagy?
- Itt vagyok Mary nővér.- Válaszolt Imola.
- Csak meg akartam kérdezni, hogy kiolvastad-e már a könyvet.
- Igen. Csupán 3 napba tellett, mert annyira jó és izgalmas volt. Most odaadtam Petnek, hogy olvassa el Ő is.
- Rendben. Én is hamar kiolvastam, mert nagyon jó.
- Igen. Ugyan olyan árvákról szól, amilyen én is vagyok. Csak Ők megszöknek, mert rossz a soruk az árvaházban. Nekünk viszont, akik itt élünk nagyon jó. Velünk itt nagyon kedvesek. Mint te is Mary nővér.- Szólt Imola.
- Nagyon aranyos vagy, hogy ilyeneket mondasz.
- Nekem Mary nővér, olyan vagy, mintha az édesanyám volnál.
- Én is nagyon szeretlek téged Imola.- Szólt Mary nővér, és magához ölelte Imolát.- Jól van, keresd meg Patríciát.
- Rendben.

Imola Blade és Patrícia Key, akikről a történet szól, árvák. Születésüktől kezdve itt nevelkednek a Londoni Patronus Árvaházban. 17 éve volt, hogy idekerültek. Mindkettőjüknek meghalt az édesanyja a szülés közben. Apukájukról pedig nincs semmi hír. Anyukáiknak, csak annyi idejük maradt, hogy nevet adjanak nekik. Imola és Patrícia azóta barátnők, hogy beszélni tudnak. Mindig mindenhová együtt mennek, és mindent együtt csinálnak. Szeretnek itt élni az árvaházban, mert itt mindenki kedves hozzájuk, és törődnek is velük. Két nővér lakik itt a házban, Mary Brown nővér és Maria Lyn nővér, nagyon kedves és aranyos teremtések. Imádják a gyerekeket.

Az igazgató úr, Sean Jenkies is rendes. Ő csak hétvégenként néz be az árvaházba, de olyankor mindig hoz valami finomságot a gyerekeknek. Elég idős már, 67 éves volt a múlt hónapban. Imola ma este lesz 17 éves, Patrícia egy héttel ezelőtt volt 17. Pet kicsit magasabb Imolánál, és most már nőiesebb is. Patríciának vállig érő egyenes barna haja van és kék szeme. Imolának csípőig érő fekete dús haja és barna szeme. Ők ketten adtak egymásnak becenevet. Patríciát Imola, Pet-nek szólítja. Patrícia Imolát Lolának nevezi.
- Pet! Itt vagy?- Kiáltott be a hálóajtón Lola.
- Igen. Olvasok. Mindjárt be is fejezem.- Kiáltott le az emeletes ágyról Pet. Lola is felmászott hozzá. Mikor felért, látta, hogy barátnője már az utolsó oldalt olvassa. Türelmesen megvárta, míg végez a könyvvel. Két perc múlva Patrícia becsapta a könyvet.
- Hát ilyen jó könyvet már régen olvastam, sőt, még nem is olvastam ilyen jót.- Szólt Pet.
- Tehát neked is tetszik. Ki a kedvenced belőle?- Kérdezte Lola.
- Hát ők hatan. Élükön a főszereplő fiúval.
- Akkor tehát, Dominic, Luke, a két Elizabeth, Adrian és Sebastian. Igaz?

- Igen. Annyira jó ez a történet. Ők hatan árvák, mint mi is, a legjobb barátok, és rosszul bánnak velük. Egy napon a főszereplő, Dominic Megret meghallja, hogy az édesapja még életben van, de nem is tud a létezéséről. Elhatározza, hogy megszökik, és viszi magával a barátait is, hogy felkutassa apját. Éjjel megszöknek, de kettő bentragad, és…- Lola félbeszakította barátnőjét.
- Ki az a kettő?
- Sebastian és az egyik Elizabeth.
- Melyik?
- Lizbeth.
- Igen.
- Szóval Ők bentmaradnak, és ekkor Dom haditervet eszel ki, a megszöktetésükre. De előbb találnak egy biztonságos búvóhelyet, a parkban lévő vízesés mögötti barlangot. Itt eszelik ki, hogy hogyan is szöktetik meg barátaikat. A szöktetés sikeres, de a nyomukban vannak. Dominic gyorsan elkezd kutatni az apja után. Három hónapba telik neki, de végül is megtalálja Őt, és Dom apja örökbefogadja mind a hat gyereket, és átveszi, az árvaház irányítását, mert a fia elmondja neki, hogy milyen kegyetlenül bánnak ott a gyerekekkel.

- Kitűnő! Látom figyelmesen olvastad. Nagyszerű. Most felteszek még neked néhány egyszerű kérdést.- Szólt Lola.
- Rendben.
- Dominic Megretnek ki a legjobb barátja?
- Luke Ledrow.- Válaszolt Pet, és Lola bólintott.
- A két Elizabethnek mik a beceneveik, és melyik szeret bele Dominicba?
- Elizabeth Sky-nak Ella, Elizabeth Darketnek meg Lizbeth. És Lizbeth szereti Domot.
- Ki a két másik szereplő?
- A másik két jó barát, Sebastian Calive és Adrian Peterson.
- Helyes. Kik a nevelők?
- Két nővér, Rita Ponnie és Sandra Rob nővér. Igazgató: Bob Oldan, Igi helyettes: Dean Saily.
- Jelesre vizsgáztál.- Nevetett Lola.

- Lola! Ma van a szülinapod, és tudod délután Maria nővértől kimenőt kaptam, és szeretném megkérdezni, hogy mit vegyek neked?- Kérdezte Pet.
- Jaj Pet, elég nagy ajándék nekem az, hogy te a barátom vagy.
- Kösz. De azért vennék neked valamit.
- Hát nem is tudom. Mindegy. Amit te szeretnél.
- Rendben van, akkor majd kiválasztok neked valami jót.
- Ok.- Szólt Lola, és lemászott az ágyról. Pet is követte.

A házban ebédhez készülődtek. Imola és Patrícia voltak a legidősebbek a Patronus árvaházban. Utánuk a legidősebb egy 14 éves fiú volt, Kevin. Ez volt Londonban a legkisebb árvaház, összesen 20-an laktak benne, meg a két nevelő. 10 lány és 10 fiú. A legfiatalabb 3 éves, Veronika, de talán Ő volt a legaranyosabb az összes gyerek közül. Lola Őt úgy szerette, mintha a kishúga lenne. Az összes kisebb gyerkőc szerette az idősebb két lányt. Néha már úgy tekintettek rájuk, mintha Ők is nevelők lennének. Lola mindig is fiús típus volt, ezért Őt a fiúk szerették jobban, mert mindig focizott velük, meg kalózosat játszott, vagy háborúsat. Imolát néha tényleg könnyen össze lehetett téveszteni egy kisfiúval, mert néha egy kék baseball sapkát hordott, ami alá betűrte fekete haját. A fiúk közül Kevin, és a 12 éves Gareth volt a legjobb barátja, de nem szerette őket jobban Patríciánál. Pet a lányokkal jött ki nagyon jól, mert mindig babázott velük, vagy együtt sütöttek, főztek, persze csak játékból. Pet nagyon ügyes fodrász is volt, és néha a lányok hajával csodákat művelt.

Ebédnél Lola Pet mellett foglalt helyet, másik oldalán meg Veronika ült. Ügyesen tudott már egyedül enni, de azért néha még Lolának be kellett segítenie. Imolával szemben Kevin ült, mellette meg Gareth.
- Lola! A csendes pihi után játszunk egy focimeccset?- Kérdezte Kevin tele szájjal.
- Sajnos nem lehet. Én és Pet még a pihenő alatt kimegyünk egy kicsit és csak olyan fél hat körül jövünk vissza. Akkor meg már sötétedik.- Mondta Imola.
- Jaj de kár.- Sóhajtott Gareth.
- Ugye este, lefekvés előtt mesélsz nekem?- Kérdezte Veronika Lolát.
- Hát persze.
- Lola, kezdesz lányosodni.- Nevetett Kevin.
- Ugyan már!- Kiáltotta Lola, és felvette a sapkáját.- Én soha nem leszek igazi lány. Soha nem fogok felhagyni a focizással, meg a kalózkodással.
- Ez a beszéd.- Szólt Gareth.

- Lola, szerintem, vedd le azt a sapkát.- Mondta Pet.
- Miért?- Kérdezte Lola, de azonnal meg is kapta rá a választ.
- Imola! Evés közben ne viseld azt a sapkát!- Szólt át a szomszéd asztaltól Maria nővér.
- Elnézést Maria nővér.- Szólt Lola, és levette a sapkáját.
Ebéd után Imola és Patrícia elmentek átöltözni, rendbe szedték magukat, aztán indultak is.
- Pet kész vagy már?- Kiáltott be az ajtón Lola.
- Ne kiabálj, felébrezted a többieket. Igen kész vagyok.- Lépett ki az ajtón Pet.
- Na végre. Induljunk.
- Én kész vagyok, de te? Te nem hiszem.
- Ezt hogy érted?
- Lola. Egy 17 éves lánynak már kicsit másképp kéne kimennie az utcára.- Nézett végig Pet barátnője bő farmerján, piros pulcsiján és kék baseball sapkáján.

- Mi ezzel a baj? Nekem ez a kényelmes.
- És hova lettek azok a cuccok, amiket nyár elején kaptál Maria és Mary nővértől?- Kérdezte Pet.
- Azok… Azok bent vannak a szekrényemben.
- A virágos ujjatlan felsőd? A trapézos farmerod?
- Nem. Nem fogom őket felvenni.- Tiltakozott Lola.
- Dehogynem. Láttam amikor felpróbáltad őket. Lola, Istenien állnak rajtad, csak rá kéne szánnod magadat.
- Na de…Hé mit csinálsz?- Pet berángatta Lolát a szobájukba, és kipakolt a szekrényéből. Az előbb emlegetett ruhák az alján voltak.
- Öltözz át.
- Nagyon muszáj?
- Imola Blade! Vedd fel őket!- Nézett komolyan barátnőjére Pet.
- Na jó.- Szólt Lola, és elkezdett átöltözni.
- Kint megvárlak.- Szólt Pet. Nem kellett sokat várnia. Lola 2 perc múlva kilépett az ajtón.- Na látod, tudsz te lányként is öltözködni, de…

- Mi van?
- A hajad.
- Mi van vele?
- Engedd ki. Mindig így van hátrafogva, most engedd ki, olyan szép hajad van, hadd lássák mások is, ne csak én esténként, mikor kiengeded.- Szólt Pet. Lola kihúzta a hajából a gumit, és lám, egy igazi szép fiatal lány lett.
- Na most már tökéletes.
Indultak kifelé az árvaházból, mikor szembe jött velük a folyosón Kevin.
- Te miért nem vagy a szobádban pihi alatt?- Pirított rá Pet.
- Tettem egy, két betűs kitérőt.- Válaszolt Kevin.
- Az más.
-
Pet, ki ez a lány? Olyan ismerős nekem.- Szólt Kevin.
- Ugyan már Kev! Én vagyok az!- Szólt Imola.
- Lola? Jézusom! Te vagy az? Szinte rád sem ismerek. Lola, nagyon szép vagy.
- Köszi.
- De tényleg. Eddig úgy tettem, mintha te is fiú lennél, de most, hogy láttalak lányként is…
- Hé! Ide figyelj! Én sosem leszek igazi lány. Ezt már ebédnél is megtárgyaltuk.- Szólt Lola.
- Jól van. Csak várj még négy évet, és akkor kérlek, gyere hozzám feleségül.- Szólt Kevin.
- Ha-ha-ha. Ugyan már Kev, három évvel fiatalabb vagy, és különben is. A legjobb barátom vagy, hogyan mehetnék hozzád feleségül?- Nevetett Imola.
- Jól van, na, csak vicceltem, de akkor is szép vagy.

- Induljunk már. Te meg, kis gazfickó, menj a szobádba, ha nem akarod, hogy Mari, vagy Mary nővér meglásson, és büntit kapj.- Szólt Pet.
Patrícia és Imola kilépett a házból, és elindultak az utcán. A délután vidáman telt el. Beszélgettek, és nézegették a kirakatokat. Egy CD bolt előtt álltak meg, és nézegették a sokféle lemezt.
- Szerinted melyik a jobb? Justin Timberlake, vagy Nick Carter, vagy Gareth Gates?- Kérdezte Pet.
- Nem is tudom. Régebben még azt mondtam volna, hogy Nick, de ma már azt mondom, hogy Justinnak sokkal jobb számai vannak, de a leges legjobb a mi új énekesünk Gareth Gates!- Válaszolt Lola.
- Szerintem is. Nick, csak a BSB-ben volt jó.

Mentek tovább.
- Jaj valamit elfelejtettem, mindjárt jövök.- Szólt Pet, és visszarohant valamiért.
- Menj csak, majd itt megvárlak.- Mondta Lola, és elkezdte nézegetni az újságokat. Az egyik újságban olyan cikket talált, amitől majdnem kiugrott a szíve a helyéről. „A mai fiatalok legnépszerűbb könyvéből, Az árvákból film készül. Alan Faddel rendezésével. A filmhez 16-18 éves fiukat és lányokat keresnek. A rendező közzé tette, hogy Dominic szerepére még nem talált alkalmas fiúszereplőt. Luke, Sebastian és az egyik Elizabeth, azaz Lizbeth szerepe már be van töltve. A nevelők is megvannak már. Még egy alkalmas Dominicot, Adriant és Ellát kell találniuk, és elkezdhetik forgatni a filmet. A meghallgatások minden héten, kedden és szerdán 16-19 óra között folynak a londoni Warner Bros stúdióban. A rendező azt kéri, a Dominic szerepére jelentkezőktől, hogy a fiú könyvbéli ruháiba, vagy ahhoz hasonlóba öltözve jelenjenek meg.” Olvasta fel magában a cikket, és elkerekedett a szeme. Rögtön az a gondolat ötlött az eszébe, hogy milyen jó lenne Domot eljátszani. De tudta, hogy lehetetlen, mert Ő fiú. Közben Pet is visszaért.
- Na itt vagyok.- Szólt.- Lola! Mi bajod?
- Olvasd el.- És Pet kezébe nyomta az újságot. Miután Patrícia is elolvasta a cikket, neki is elkerekedett a szeme.

- Hát ez tök jó. A kedvenc könyvünkből film is készül.
- Olyan jó lenne Domot eljátszani. De hát úgy sem lehet, nekem legalább is, mert én lány vagyok.
- Hát, ahogy szoktál öltözködni, meg viselkedni. Mintha egy fiút látnék mindig. Sőt néha már úgy is viselkedsz, mint Dominic Megret.
- Pet! Ez nem is hülyeség. Miben szokott lenni Dom?
- Bő farmer, piros pulcsi és kék Baseball sapka. Várj csak?! Hiszen néha te is így öltözöl.
- Pontosan. És milyen a testalkata, milyen magas?
- Azt írta a szerző, hogy a korához képest alacsony, és borzalmasan vékony, és lányos az arca.
- Igen.
- Lola! Ugye most nem azt akarod mondani, hogy be fogsz öltözni fiúnak?
- De bizony. Figyelj, miért is ne. Minden vágyam ez lenne. Eljátszanám a kedvenc fiú könyvhősömet.
- De csak egy feltétellel megyek bele, és segítek neked.

- Mi az?- Kérdezte Lola.
- Az, hogy akkor én meg Ella szerepére jelentkezem. Ella nagyon hasonlít rám, és még Domnál is magasabb.- Mondta Pet.
- Rendben van. Akkor jövő héten elmegyünk a meghallgatásra.
- Van egy kis bökkenő.
- Mi?
- Mit mondunk Mari és Mary nővérnek?
- Hát az igazat, csak én azt mondom, hogy én meg Lizbeth szerepére jelentkezem.- Mondta Lola.
- Rendben.
- Na! Vettél ajándékot? Mehetünk haza? Még meg is kéne tanulni a könyvből pár részletet.
- Vettem, majd este megkapod. Gyerünk.

Már kezdett sötétedni, mikor visszaértek az árvaházba. Beléptek az ajtón, de odabent teljesen sötét volt.
- Itt meg mi van? Áramszünet?- Tette fel a kérdést Lola.
- Nem tudom. Haló! Mary nővér! Maria nővér.- Kiáltotta Pet.
- Mi folyik itt?- Szólt Lola.- Pet! Hova tűntél? Pet!
- MEGLEPETÉS!!!- Egyszerre felgyulladt az összes lámpa az előtérben, és az árvaház minden tagja kiáltotta ezt az egy szót Lolának. Mindenki ott volt, még Sean Jenkis úr is.
- Boldog születésnapot Imola Blade!
- Jaj! Nagyon szépen köszönöm.- Lola annyira meglepődött, hogy elsírta magát.- Olyan aranyosak, hogy megszervezték ezt nekem.

Imola kapott egy óriási tortát, rajta 17 gyertya. Mindenkitől kapott ajándékot. Sorban kibontogatta őket. Kevintől egy focilabdát kapott, amit Lola két nagy puszival jutalmazott, és ezzel elérte, hogy Kevin fülig piruljon. Garethtől egy új tornacipőt, Veronikától egy szép rajzot, amin Ők ketten láthatók. Patríciától Gareth Gates CD-jét kapta meg. Maria és Mary nővértől megkapta ajándékba az Árvák című könyvet. Sean úrtól meg egy Diskmant, hogy tudja hallgatni a CD-t. A többi gyerektől egy kék pólót kapott, amire rávasaltak egy fényképet, amin mindenki rajtavan, aki a házban lakik. Lola nagyon örült az ajándékoknak. Késő este ment el aludni.
- Tudod Pet, én itt vagyok a legboldogabb. Itt mindenem megvan.- Mondta Lola a barátnőjének.
- Azt hiszem igazad van. Akkor holnap beszélünk a nővérekkel?
- Hát persze. Remélem, megengedik.
- Már miért ne engednék meg? Maria és Mary nővér olyan rendesek és aranyosak.- Szólt Pet.
- Ez már igaz.- Fordult a másik oldalára Lola, és már aludt is.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4610
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
5022
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Egy fiatal író rengeteg munkája fekszik ebben a részletben. Látszik, hogy sokszor átnézted, javítgattad. Kicsit rózsaszín, még lányregénynek is.
A párbeszédeket olyanra kellene megírnod, ahogy te is beszélsz a barátnőiddel.
pl.
- Nagyon aranyos vagy, hogy ilyeneket mondasz.
- Nekem Mary nővér, olyan vagy, mintha az édesanyám volnál.
- Én is nagyon szeretlek téged Imola.- Szólt Mary nővér, és magához ölelte Imolát.-
Direktben ritkán mondunk ilyeneket egymásnak. Különösen klamaszkorban szégyellősebbek a fiatalok. - szerintem -.

libido ·
Valahogy írt Dickens, amikor olykor kialudt benne a realizmus amúgy is csak halványan pislogó mécsese.

De tessék folytatni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: