Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Artúr naplója I

Hogy vagy? Én jól. Képzeld, ma a suliban egy új lány jőtt. Őt úgy hívják, hogy Natália. És képzeld, mellém ültettték, mert már csak mellettem volt hely. Nagyon barátságos volt velem, és én is vele. Mert apu azt, mondta a lányokkal kedvesen kell bánni. És én így tettem. Az ebéd milánóitészta volt a menzán. Az a kedvencem. Persze nem volt olyan finom, mint amit anyu és a nagyí csinál. Délután gyalogoltunk haza Nándial, a legjobb barátommal. Neki van az osztályban a legnagyobb Zéró Ügynök-kártyagyűjteménye. Nekem csak a második. Az egy rajzfilm, ami a tv-ben szokott menni szombatonként. Egy férfirol szól, aki szupertitkos kém, és rengeteg országban tevékenyekedik, és sok ellensége van. A legnagyobb ellensége, a gonosz sebhelyes arcú, Wolff, ami farkast jelenet. Most már te is jól informált vagy, ígaz? Képzeld, egy kutya követett minket Nándi házáig. Ahogy mentem tovább, ő is jött velem. Aranyos volt. Azt hiszem Labrador a fajtája. És fehér színű. Nyakörv nem volt rajta, de én Mázlinak neveztem el, mert az egyik filmben úgy hívták azt a kutyát. Sétáltunk Mázlival tovább. Meg kellett állnóm, mert kikötődött a cipöfüzöm. Mázli elkezdte az arcomat nyaldosni és én el nevettem magam, és felborultam. Ő rám mászott, én pedig magamhoz öleltem. Annyira jó volt, hogy úgy éreztem nekem is van egy kutyám. Majd felálltam a földről és találtam egy csövet. Felvettem, és elkezdtem vele kardossat játszani. Két kézzel fogtam, nehogy véletlenül kiessen a kezemböl. Magam elé képzeltem a gonosz gazfíckókat, akik Zéró-t akarják meglekcéztetni. Ütöttem őket balról és jobbról is, és alulról is és felülről is. Fura volt, mert amikor talán negyedik alkalommal csaptam le Wolff ami azt jelenti farkas, embereire, akkor úgy éreztem tényleg eltaláltam őket. És akkor vettem észre, hogy Mázli a földön fekszik. Biztos elfáradt mert, sétáltunk. Én tovább ütöttem a gaztevőket, amikor észrevettem, hogy beleléptem valamibe. Bal kezemmel lehajtottam a kardomat, és jobb talpamat néztem. Piros volt. Pirosabb, mint a toll színe, amivel Éva néni javítja a fogalmazásaimat. [És mindíg csak hármast ad mert azt mondja van mit fejlődnöm. )Biztos az egyik gonoszt jól eltaláltam. Meg is érdemelte. Érdekes, mert Mázli még mindig nem mozdult, és ő felé ment a gonosz, mert ő is tiszta piros volt. Letérdeltem mellé és megsimogattam, de nem reagált. Nagyon mélyen aludt, így nem is zavartam tovább. Kicsit elszomorodtam, de nem baj. Megpillanttottam a szuperhősös karóráámat és láttam, hogy már fél Öt is elmúlt. Letettem a kardomat Mázli mellé. Elindultam hazafelé, mert anyu nem szereti, ha későn érek haza. Itthon anyu megkérdezte milyen volt a mai napom. Megemelítettem neki az új osztálytársamat, és Mázlit is. Mondta, hogy ok, és hogy mibe léptem bele, mert tiszta olyan lett a padlo. És akkor mondta, hogy írjak naplót. Hát most itt vagyunk. Jó, mi? Megyek, mert kezdődik a műsorom a tv-ben. Szia.
Hasonló történetek
7110
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
16058
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: