Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Árnyékok nélkül 3.rész – Az útnak vége

Csak álltam egy helyben, nem tudtam megszólalni. Én ébredtem föl legelőször. Az ég még szürke volt felettem, a felhők kifehérítették a hatalmas boltozatot. Látni lehetett már a nap első sugarait. Alattam a Duna csörgedezett oly csendesen, mégis komoran és sötéten. Mintha valamit tudott volna és azt nem akarta elmondani nekem.
Mindenki a földön feküdt, életjelet nem adtak magukról. A fülem zúgott, majd egy pillanatra megállt. Fellélegeztem, amikor meghallottam a nyugodt, halk szuszogást a körülöttem lévők felől. Körbefordultam, majd ijedtemben hátrahőköltem. Egy, számomra ismeretlen nő feküdt tőlem alig hat-hét lépésre. Nem mozgott, nem lélegzett. Miközben hátrafelé lépkedtem, felrúgtam egy embert, aki azonnal felriadt. Látva a döbbent arcomat, megkereste a tekintetem irányát.

Érdekes, mintha ő meg se lepődött volna, elkezdte keltegetni a családját, majd a szomszédjait.
Én már ott voltam a szüleim közelében, mikorra az egész társulat ébren állt, mindenki a saját lábán. Gyors tanácskozás után, a férfiak begurították a Dunába, hogy az temesse el mindörökre. Ezután nyomban útnak indultunk. Mikor leértünk a hídról, halkan csak ennyit jegyeztem meg:
- Nem volt árnyéka!
Sajnos gyorsan tudatosult bennem, hogy nem vagyok biztonságban, nem beszélve a többiekről. Gyorsan valami menedéket kellett volna keresnünk. Ezt fel is vetettem, de leintettek, hogy nem lenne értelme, mindig ott van a közelünkben az árnyékunk.
Az ég már kéken ragyogott, a felhők gyorsan elmentek, a nap vidáman sütött ránk, mintha vigasztalna minket. Mindenki arcán a félelem tekintette rám vissza és az értetlenkedés, az elkeseredettség.

Délben valami szörnyű dolognak lehettem a szemtanúja. Az egyik, csöndesebb percben egy nő hangosan kiabálni, ordítozni kezdett. Mindenki, velem egyszerre rezzent össze. Először nem tudtuk mi a baj. Gyorsan hátrafordultam és akkor láttam meg, hogy egy kislány fekszik az úttesten, mellette az édesanyja térdepelt. Közelebb sodort a kíváncsi áradat és ekkor jobban szemügyre vehettem az áldozatot. A ruhája ki volt szakadva, mivel nagy erővel esett a földre, az arcán semmilyen fájdalom nem mutatkozott. Őszintén meglepődtem, amikor észrevettem, hogy mosolyog. Az arca élete utolsó pillanatából ragadta ki azt a csekély kis alkalmat, azt a pillanatot, amikor a szája mosolyra húzódott az elmúlt két nap történései után.
Nem tettünk semmit. Volt egy papa a csoportban, ő elmondott egy imát, amit mi szóról szóra követtünk. Nem temettük el, ott hagytuk a földön feküdve. Bevallom őszintén, semmi kedvet nem éreztünk ahhoz, hogy hozzá érjünk, mivel még teljes tudatlanságban szenvedtünk.
Halkan, sötéten caplattunk végig az utcákon, háztól házig. Többen orra is estünk, mivel mindenki a földet bámulta. A lábaim lassan elérkeztek arra a pontra, ahol olyan szinten elfáradtak, hogy megfájdultak. A talpam, mintha száraz lenne, fel akart szakadni. Az tépő érzést, szúró kínt hagyott maga után. Volt alkalmam néha-néha körbenézni, mi folyik mellettünk. Az utcák legtöbbször kihaltak voltak, a házak ablakait bedeszkázták, talán azért, hogy valahogy védekezni tudjanak az „átok” elől.

Néhány ember ugyanúgy, mint mi, csapatba verődve haladtak el mellettünk. Nem szóltunk egymáshoz, maximum megtudakoltuk a másiktól, hogy bírja-e a tempót, vagy nem. Tőlem is sokszor megkérdezték. Minden egyes alkalommal a pumpa egyszerűen a túltengéshez közeledett, a düh elárasztott a fáradtság és az idegeskedés jóvoltából.
Az ég már pirossá feslett át, mikor elértük a városhatárt a Kelenföldi pályaudvar mögött. Szemeimmel a környező városokat kerestem, de helyette egy hatalmas kőfalat találtam, ami éppen az építés folyamatában volt. Hosszú percekig tátottuk a szánkat. Miközben az építményt figyeltem, a felnőtt férfiak egy tagja megkeresett egy olyan személyt, akinek volt valami köze ehhez a dologhoz. Elmondta nekünk, hogy elrendelték egy fal felépítését a városhatáron körbe. Állítólag egészen jól haladnak, Budapest nemsokára el lesz zárva a külvilágtól. Állítólag azért van erre szükség, hogy megakadályozhassák ennek a „vírusnak” a terjedését. Erre hangosan megkérdeztem, mégis hogy gondolják ezt.
- Az emberek árnyéka beleolvad a falba, át már nem tudnak jutni rajta, mivel kell, hogy éltesse őket valami olyan dolog, amely az emberhez hasonló. Elvileg erre mi vagyunk a legjobb alanyok.

Sajnos más választásunk nem maradt, minthogy visszamenjünk a pályaudvar várójába, elhelyezkedjünk és várjunk, amíg pár tudós, aki messze elkerüli ezt a vidéket, kitaláljon valami megoldást. Szerencsére gyorsan besötétedett, így hamar elaludtam. Nagyon kényelmesen aludtam, mintha az ágyamban terpeszkednék.
Az éjszaka folyamán több álmot is láttam. Álmokat, amik talán megoldást adhatnak ennek szörnyűségnek a rejtélyére.
Előző részek
2547
- Csomagolj fiam, elmegyünk innen! –adta ki az utasítást.
- Micsoda? Hogy-hogy elmegyünk? Kint sorra halnak meg az emberek! Nem mehetünk mi is ki oda! Szerinted mi lesz, ha az utcákon sétálgatunk nagy boldogan?
- Nem tudom, fiam, de most ez a legjobb megoldás. Hallottad a híreket, csak Budapesten észlelték ezeket, a szörnyű jeleket. Siessetek. Rozinak, majd segítek én, te csak tedd a dolgodat! –emelte fel kissé a hangját, amikor kérdőn néztem a húgomra...
2706
Eltelt pontosan öt nap. Már hétfő este volt, újra híradó. A harmadik halálesetről szól a mai nap. Érdekes, megint nem találtak nyomot, az ügyet vizsgálók. Már sokan fölvetették, hogy a nyomozók egyike gúnyt űz az emberekből. Ez a gondolat, amilyen gyorsan elterjedt, olyan gyorsan elszállt, amikor a harmadik gyilkosság megtörtént...
Hasonló történetek
5029
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
7774
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: