Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ari II - rejtélyek és izgalmak

Lehet, hogy a finom vacsora nem is volt olyan jó ötlet. Illetve a túl finom vacsora, mert túl sokat ettem belőle. Erre először nem is gondoltam, de így tele hassal általában belassulok egy kicsit és ha senki nem akadályoz meg benne, akkor el is alszom. A lakomában Ari nem volt partnerem, épp csak csipegetett valamit. ’Vigyáznom kell az alakomra’- mondta. ’Majd én vigyázok rá’ – nyúltam felé a tömött bendőtől álmosakat pislogva. ’Nehogy már elaludj nekem! Gyere inkább készítek egy frissítő fürdőt’ – mondta picit aggódva, picit sértődötten. ’Az biztos jót fog tenni’ – követtem Ari ringó csípőjét egy újabb ajtó felé. Tényleg, idáig még egyszer sem kötöttünk ki kétszer ugyanabban a szobában és most megint egy újabba nyitottunk be.

Azt hiszem az ilyen házakra mondják, hogy hodály: ’Nagyon szép helyen laksz’ – fogalmaztam át gondolataimat egy kicsit politikusan. ’Én inkább azt látom rajtad, hogy nem szívesen laknál itt.’ – mondta, pedig rám sem nézett. Sosem szerettem, ha a gondolataimban olvasnak. Inkább az lehet a hiba, hogy mióta beléptem ebbe a házba, valahogy elvesztettem a kontrollt és minden kiül az arcomra, amit gondolok. Közben odaértünk a fürdőszobához. (Ez is furcsa volt számomra, hogy egyik helyiségtől a másikig egész párbeszédeket lehet lefolytatni, meg gondolatokat rendezni) Ha idáig minden ajtónyitás után leesett az állam a látványtól, akkor ennek most az ellenkezőjét tapasztalhattam. Bár most is leesett, csak másért. Ugyanis beléptünk a fürdőbe, ami ugyan nagyon takaros volt, de szinte kisebb, mint az enyém. Csak egy zuhanyfülke volt benne és elkerítve egy toilet. Mindez pár négyzetméteren.

Miután a meglepetés kiülni készült az arcomra, ezért inkább elfordítottam a fejem. Így viszont azt sem láttam, hogy Arinthia mosolyog rajtam. ’Itt leteheted a ruháidat’ – és példát mutatva, nőiességének minden rafinériáját latba vetve, lassan lecsúsztatta köpenyét. Először a vállát láttam meg, majd gyönyörű mellei is kiszabadultak, majd karcsú dereka következett. Szépen ívelt csípője lassított a köpenyen kicsit, de aztán az hirtelen megadta magát és halkan a földre hullott. Ari ebben a pillanatban megemelte kicsit felém eső combját, így ágyékát teljesen eltakarta előlem. Karjaival is hasonló kísérletet tett melleit elrejtendő, de világossá vált számomra, hogy ez inkább a csábítási jelenet folytatása: a nagy rejtőzködésben mindkét melle szabadon maradt karjai mellett. Mindemellett kaptam egy gyönyörű invitáló mosolyt és egy szexi kacsintást is (gondoltam már észrevette az előbb is, hogy az hatásos).

Beléptem utána a zuhanyfülkébe. Az igazság az, hogy nincs földi ember, aki ne lépett volna be mellé. Azzal nyugtattam magam, hogy olyan sincs, aki most ne érintené meg fenekét, így nagy nyugodtan ráhelyeztem a kezem és vártam a hatást. A hatás egy kacér pillantás volt a válla felett. Megnyomott pár gombot egy kezelőpulton és azonnal meleg vízsugár csapott ránk a kabin minden oldalából. Megint egy gombnyomás és a vízsugár ereje mérséklődött kissé. Lágyan lerázta kerek fenekéről a kezemet és arccal a falnak fordított: ’Hadd nézzelek meg én is hátulról Cica!’ – szeretem ha becézgetnek, úgyhogy szót fogadtam és gyorsan a falnak dőltem. Éreztem, hogy finom női kezek kezdik masszírozni a vállam. Hozzáértő női kezek. Körkörösen simított szét rajtam valami gélt, amitől egyszerre fáztam és lett melegem. Finom illat csiklandott az orromba és hamarosan a gőz is annyira beborított mindent, hogy kezdtem magam egy másik világban érezni. Ujjai lassan lejjebb vándoroltak a derekamra és a gerincemtől elindulva próbálták oldani a nap közben összegyűjtött feszültséget. Sikerrel.

Kezei egyre előrébb csúsztak az oldalamról, míg végül már inkább a hasamat simogatták. Ezzel egy időben először a hátamon majd a lábaimon is megéreztem közelségét, mellbimbói finoman karcolgattak, bal combját a lábamra fonta és apró csókokkal borította tarkóm. Finom bizsergés áradt szét tagjaimban, most már eszemben sem volt elaludni. Sőt. Meg akartam fordulni, de visszanyomott a falra. ’Nem-nem. A fenekedet még nem is zaklattam...!’ – ebben a pillanatban a két kemény mell lecsúszott a hátamon, végig a fenekemen, aztán nem éreztem őket többet.

Viszont kezeivel keményen megmarkolt, széthúzta a két félgömböt és a gátamtól kezdve lassan felnyalt a derekamig. Erre kicsit összerándultam, aztán meg megijedtem, hogy a rándulásomból arra következtet, hogy nem esik jól, amit csinál és abbahagyja. Persze tévedtem, nem volt ijedős és ezt mi sem bizonyította jobban, mint hogy hatalmasat csapott a fenekemre, aztán beleharapott. ’Tudod, nekem is pont ilyen terveim lettek volna a te fenekeddel’ – mondtam, de a hangomat elnyomta a vízsugarak keltette hangzavar.

Aztán a fenekem alatt átdugta a fejét és beszívta a szájába a golyóimat. Eközben a kezével megkerülte a csípőmet és finoman elkezdte simogatni, az ekkorra már megkeményedett és ágaskodó farkamat. Lassan lehunytam a szemeimet és átadtam magam az érzéseknek. Hiába, kapni is tudni kell. Most már annyira nem voltam fáradt, hogy éreztem, kezdek eljutni arra a pontra, amire még nem volna illendő. Az érdekes az, hogy még alig ismertem fel magamban az ismerős bizsergést, hirtelen abbamaradt a kényeztetésem: ’Még nem akarom, hogy elélvezz’ – mondta, maga felé fordított és egy puszit nyomott a számra. ’Gyere, ígértem neked egy frissítő fürdőt.’ Ezt nem értettem: ’Azt hittem ez volt az, épp meg akartam köszönni, hogy tényleg jobban érzem magam.’ Megint csak mosolygott rajtam: ’Ezt még tudjuk fokozni’ – játékosan megmarkolta a farkam és gyengéden húzni kezdett.

Amit idáig nem láttam a fürdőszobában az egy apró fa ajtó volt a földön, a zuhanyfülke mögött. Biztos nem véletlenül, de Ari pont úgy hajolt le, hogy a fenekét felém tolta, és rózsaszínű nagyajkai szétnyíltak kissé. Ösztönből rögtön felé mozdultam és lelki szemeimmel láttam, hogy egy mozdulattal belecsúszok, aztán addig szeretkezünk, amíg össze nem esünk, aztán még egy kicsit. De ő gyorsabb volt. Megfogta az ajtó két fogantyúját, azoknál fogva megemelte az ajtót, odébb csúsztatta és felegyenesedett.

Só illatú, enyhén kékes gőz csapott fel a föld alatti helyiségből. Valami vicces dolgon törtem a fejem és épp nyílt volna a szám, hogy ki is mondom, amikor mosolyogva belém fojtotta a szót: ’Ne félj, nem ciánfürdő’ Most már határozottan kezdett ijesztő lenni. ’Furcsán hangzana, ha arra kérnélek, hogy ne olvass a gondolataimban?’ – kérdeztem, miközben szórakozottan legyezgettem a bizarr színű felfelé áramló füstöt. ’Igen, furcsán hangzana’ – és úgy nézett rám, mintha azt akarná még hozzátenni, hogy ebben a házban egyébként semmi nem lehet furcsa. ’Látom, már neked is egész jól megy a gondolatolvasás’ – mondta újból mosolyogva. Meg akartam kérdezni, hogy mi ez az egész, honnan tudja, hogy én arra gondolok, hogy ő arra gondol, hogy…de a számra tette a mutatóujját: ’Majd később beszélgetünk. Most gyere utánam, mert elillan a varázserő’ – megint kacsintott és belépett a gőzbe. Láttam, hogy lépcsőn kell lemenni, mert Ari lágyan ringatózó mellei egyre lejjebb libegtek, vidáman ugrálva.

Most már minden porcikám tisztában volt vele, hogy valami határozottan különös helyre kerültem, ahol ez a különös lány, különös dolgokat művel velem. Mégis biztonságban éreztem magam. Biztosan el tudtam volna szökni, de ez eszembe sem jutott. Gondolkodás nélkül léptem be utána az ajtónyílásba, pedig azt sem tudtam hova lépek. Amikor már ott álltam, akkor sem tudtam, csak éreztem, hogy meleg és nedves, és ugye mi férfiak ritkán állunk ellen ennek a kombinációnak! ’Majd húzd be magad után az ajtót, jó Cica?’ – olyan aranyos hangja volt, bármit elérhetett volna vele. Ha jobban belegondolok, el is ért bármit. Az este folyamán, nem sokszor éreztem azt, hogy az történik, amit én akarok. Többször is meg kellett már állapítanom, hogy nem tudom kontrollálni az eseményeket. Ha ép elmével tudtam volna gondolkodni, akkor már a megbeszélésről sem jöttem volna el. (Vagy ha én gondolkodtam volna az én fejemmel)

Még két lépcsőt mentem lejjebb, így derékig vízbe kerültem, aztán behúztam az ajtót. Teljes sötétségben találtam magam. Megint értelmet nyert a nézni és a látni szavak jelentése közti különbség. Csak álltam a vízben, próbáltam tapogatózni, de nem volt körülöttem semmi, amin fogást találhattam volna. A pára abból a vízből szállhatott fel, amiben ácsorogtam, szokatlan, de kellemes illatot árasztott. Még egyet léptem, most már mellkasig álltam a vízben, de a helyzetem nem volt jobb, semmi fogódzó nem volt karnyújtáson belül. A lábujjammal kitapogattam, hogy még van lefelé út, de ezt már nem mertem megkockáztatni. Jó úszó vagyok ugyan, de még arról sem győződtem meg, hogy egyáltalán víz az, amiben állok. Jobb felemről kuncogást hallottam, ami aztán körülöttem mindenhonnan visszaverődött a falakról. ’Ne félj, mindjárt megszokja a szemed’ – mondta Ari valahonnan a sötétből, halkan pacskolta hozzá a vizet, így már be tudtam tájolni, hogy merre lehet, bár látni még mindig nem láttam. Aztán igaza lett. Lassan elkezdtem látni, hogy egy elég nagy, furcsa falburkolóval borított teremben állok. Alólam kékes-zöld fény derengett a kristálytiszta vízből.

Aztán megláttam őt is, amint a víz mellett feküdt egy kiszögellésen. Felém nézett és az ujjaival hívogató mozdulatot tett. Elléptem a lépcsőről és úszni kezdtem. Nagyon magas lehetett a víz sótartalma, mert éreztem, hogy ha nem úsznék, akkor sem süllyednék el. ’Négyféle ásványisó-keveréket tettem bele. Ettől leszel igazán üde és erős. Tudod, hogy belém csúszhass, aztán addig szeretkezzünk, amíg össze nem esünk, aztán még egy kicsit.’ – gúnyos mosollyal idézte, amit a fejemből olvasott ki pár perce. Odaértem hozzá. Ekkor már majdnem olyan jól láttam, mintha nappali világosság lett volna. Most már át kellett vennem az irányítást. Rárontok és kikefélem belőle a boszorkányt vagy akármi bújt is meg benne – gondoltam és meg sem lepett, hogy erre szétnyitotta a combjait. Most láttam először a punciját. Egy G-betű volt a szeméremdombjára tetoválva. Úgy nézett ki, mint egy iniciálé az egyik Corvinában, nagyon díszes és kacskaringós volt, de felismerhető. G, mint Gergő. Ez rögtön összeállt. Most kérdezzek rá, hogy honnan tudta…? Vagy arra, hogy csak G betűs srácokkal kezd…? Nem volt kedvem illúziót rombolni, úgyhogy nem mentem bele egy újabb kérdezz-nem felelek játékba. Rávetettem magam.

Kimásztam a vízből és gondolkodás nélkül ráfeküdtem. Lábaink összekulcsolódtak ágyékunk egymáshoz simult mellei a mellkasomhoz nyomultak. Átkaroltuk egymást és csókolóztunk. Rosszul fogalmaztam: kismároltuk egymásból a levegőt. Szorongattuk egymást, mintha mi lennénk az első pár, aki felfedezte a szex örömeit és soha nem akarnák abbahagyni. Kinyitottam a szemem és figyeltem őt. Az ő szeme csukva volt. Ez számomra azt jelentette, hogy érzelmei is vannak, amiket én váltottam ki belőle. Valamikor régen kitaláltam, hogy nyitott szemmel, csak a lélektelen ember csókolózik vagy az, aki nem is szerelmes igazán. Én most megszegtem a saját szabályaimat és kinyitottam a szemem, de csak azért, hogy ellenőrizzem, hogy hányadán állok. Gyorsan vissza is csuktam. Későn, más megint mosolygott, éreztem a számon. Most tényleg kénytelen leszek elfogadni, hogy a fejemben császkál? ’Tudod mit? – gondoltam – ha bele kell törődnöm ebbe, akkor jelezz valahogy’. Azon nyomban kétszer megszorította a fenekem. Ezek szerint akár együtt maradunk, akár csak mostanra szól az együttlétünk, számolnom kell azzal, hogy nem lesznek titkaim. Újabb két szorítás. Hm. Jó tudni.

Próbáltam nem gondolni semmire, illetve próbáltam arra koncentrálni, ami történik és nem arra, amit gondolok róla. Egy gyönyörű lány fekszik alattam, átölel a combjaival, megőrjít a szájával és érzem, hogy akar engem. Ennél többet nem szabadna gondolnom, arra, hogy beleszeretek végképp nem. Veszélyes lenne rám nézve. Egyrészt azért, mert az ember mire felépíti magát megtanulja, hogy a nagy lángolásnak sírás lehet a vége, másrészt meg végül is ez a lány egy boszorkány. Nem tudhatom, hogy mit nyerek vagy veszítek, ha kapcsolatom lesz vele. Hirtelen eltol magától: ’Figyelj, most vagy rám figyelsz vagy töprengsz még egy kicsit. Próbáld elengedni magad, ha azt akarod, hogy ne varázsoljalak békává’ – az utolsó mondatot már csillogó szemmel és vigyorogva mondta, éreztem a hangsúlyából, hogy erre a mesebeli dologra már tényleg képtelen lenne. Hála az égnek.

Teljesen átadtam magam a testének. Egybeforrtunk. Ahogy mondani szokták, nem éreztem, hogy hol kezdődök én és hol fejeződik be ő. Szopogatta a nyelvem, magához szorított és a punciját a merev farkamhoz dörzsölte. Simogattam a selymes combját és hallgattam az elfojtott hangokat, amik előtörni készültek belőle…
Hozzászólások
További hozzászólások »
betacarv ·
Remek írás, örülnék ha több ehhez fogható minőségű szerzeményt olvashatnék itt! Akarom mondani .. NAGYON TETSZETT!!!

Ugye lesz folytatás!?

GerM ·
Megkésve bár, de jön a folytatás...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: