Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áradat

Ébredezni látszott a nap, reggel csak még bontogatta narancs és ibolya színét, ahogy elkeveredik a sejtelmes fekete égbolti takaróval. Kiburkolózik a paplan alól, hogy átadja helyét a sugaraknak, és meleget, fényt árasszon a levegőbe és földre. Kinn állok az erkélyen ekkor, s látom a 3 szín átmenetét egyszerre, kezembe a jó erős fekete egy doboz David Off, és kémlelem az eget, mikorra tisztul meg a kék a gondterhes fekete fellegektől. Ruhám, mint a régi rabok pizsamája, hosszanti csíkos fekete fehér. Hajam nincs éppen a legjobb állapotban, fésűt nem igen látott már egy ideje, félig kopasz kobakomon, mindig megcsillan a fény. Gazdagon szimatolok a fekete után, s elkapom egy igen hosszú táncra az illatát. Eszembe jut gyerekkorom kedves pillanatai, festés, tempera vagy vízfesték, vadul kevertük a jobbnál jobb színeket, és próbáltuk a papírra ontani belső gondolatainkat. Maszathegyek tiszta kosz minden, nincs egy tiszta, ép folt, ami nyugodtságot sugároz.


A sok szín, és temérdek anyag, alkot, összeér, egybefonódnak, kéz a kézben járnak, mi világos volt és sötéttel érintkezett, egy új harmadik színt éltetett. Ritkán, de most fázni kezdtem kinn, remegtem, kergetőztem a libabőrrel, a szám lila színben táncolt, s a feketém is kihűlt, de egy csepp sem ment kárba. Beindulnak a számok, pulzusom ver, az energiaközpontba életet lehel. Újra egy dolog motoszkál a fejemben, dolgozni menni, már megint a fránya munka, pedig szeretem, örömmel tölt el míg másokat utálat gyötör.


Nem akarnak dolgozni az emberek, csak a minimumot teszik, egymásért semmit, dühít, hogy egy olyan gépezet tagja vagyok, hol fogaskerekek dolgoznak apróktól a nagyokig, és zombikká vált lelketlen hústömegek árnyékai loholnak utánam. Ez is szar, ez se jó, alig van aki látni is képes vagy csak remélni, hogy jobb lesz. Összetartani! - nálunk ez nem divat, egy nagy pofon az segít, hogy a főnöktől kapom vagy egy közeli baráttól, egyre megy, és az utána következő út, hosszú és végeláthatatlan. Beállni a sorba igen, ezt kéne tennünk, mindig egy picivel többek legyünk, fejlődjünk, és ha valaki elesik vagy az előtte álló vagy az utána következő felsegíti, ne bontsa meg a láncolatot. Megannyi szemek lehetnénk, mik egy gyöngysort alkotnak, mi a végén összeérve elpusztíthatatlan.

Hasonló történetek
4153
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3814
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
keleti ·
Nagyon sirály! Írj még!

szerenella ·
A harmadik rész tömény társadalomkritika. Jól írsz, gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: