Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anytime, Anywhere 5.

Anytime,anywhere 5.

Amy csalódottan bújt ki a hálóingéből, nem vált be... soha nem aludt ebben, csak Joshua miatt vette fel hogy szexinek lássa, de a férfi nem foglalkozott vele, mint ahogy azzal sem, hogy itt van a szomszéd szobában... Már nyilván bőszen reszelgeti az asszonyt, magasról tesz arra hogy Amy mit érez emiatt...
Volt valami megmagyarázhatatlanul izgató abban hogy Joshuát csak egy  vékony fal  választ-ja el tőle, miközben éppen valami mocskos dolgot művel egy másik nővel. Szerette volna látni. Harmadiknak nem szállt volna be közéjük, (ahhoz túlságosan is félénk volt) , de szívesen megnézte volna a férfit akció közben. Az arcát ahogy nyög, erölködik,vagy éppen élvez... biztosan őrjítően szexi lehet... még nem volt alkalma látni, mert szex közben általában azzal volt elfoglalva hogy az eszméleténél maradjon... És persze a testét ahogy megfeszülnek az izmai miközben a magáévá teszi a partnerét, akár egy domináns hímoroszlán... vadul és célratörően.
Belebújt Joshua pólójába ( mindig ebben aludt ), majd befeküdt az ágyába. Még érezte rajta a férfi illatát, a képek a fejében és a "szag" megtették a hatásukat, sikeresen felizgult. A fantáziája kitűnően működött, bár egy árva hangot sem hallott a szomszédból, tökéletesen el tudta képzelni  hogy mi folyhat odaát.  Kezeit a melleire csúsztatta és már pörgött is előtte a privát pornó...
"Brandy lógó mellekkel és hatalmas pocakkal lovaglópózban ült a férjén, Josh alig  hallhatóan sóhajtozott alatta. Látszott rajta hogy nem kimondottan erre vágyik, hogy ez neki nem  elég,  de tekintettel volt a neje állapotára, beérte annyival, amennyit kapott. Engedte hogy Brandy irányítsa a tempót és a behatolás mélységét, ő csak simogatta a combjait és próbálta élvezni a dolgot...
A nő fájdalmasan lassan mozgott, olyan óvatosan, mintha legalábbis egy késbe igyekezne beleülni ... egyáltalán nem élvezte és Joshua is csak akkor kezdett el némi hangot produkálni, amikor  a nő függőleges mozgásból enyhén  vízszintesbe váltott és ütemesen  előre- hátra kezdte mozgatni a csípőjét.
Joshua mostár markolta a combjait, egy hangyányit megemelte a testét és ütemre nyögött ahogy a felesége mozdult. Perceken belül kapkodni kezdte a levegőt, nem kellett már  sok neki, de Brandy valamiért nem akarta vele befejezni, amikor már csak pár lökés választotta el a csúcstól, se szó se beszéd, leszállt róla, majd egyszerűen eltűnt a színről hogy aztán Amy megjelenjen a helyén..."
Amy kezei a melleiről a lábai közé vándoroltak. Most jött a kellemesebb rész, vagyis a sikamlósabb...
Nem tudta magát olyan ügyesen izgatni ahogy a férfi csinálta, de ahogyan elképzelte hogy bugyi nélkül odalép az ágy mellé, felemeli a pólója alját és átveszi Brandy helyét  Josh ölében, vagyis finoman szólva felnyársalja magát, érezte hogy megteszi a saját kis keze is...
Sosem lovagolt még senkin, csak filmekben látta. Képzeletben könnyedén magába fogadta a férfit, aki rögtön a derekára csúsztatta a kezeit, nehogy más ritmusban  mozogjon mint ahogyan ő szeretné vagy  nehogy ő is lemásszon róla idő előtt... persze Amynek eszében sem volt.  Joshua tapasztaltan irányította, egy rövid kis ideig csak ügettek, aztán poroszkáltak, végül fokozatosan gyorsultak vágtába, ekkor már mindketten hangosan nyögdécseltek. A lány jó zsokénak bizonyult, bár a dolgok oroszlánrészét a férfi csinálta függetlenül attól hogy ő volt alul. Amy ösztönösen mozgatta a csípőjét de Joshua segített neki, megemelte majd magára húzta, megint megemelte aztán ismét magára húzta... (gyengéd volt akár egy betonkeverő)  Alaposan el is fáradt, mégis  kegyetlen tempót diktált egészen az utolsó mélyrehatoló lökéséig, ami után kimerülten zuhant vissza a párnára egy rekedt nyögés  kíséretében.

Amy az orgazmus határán járt, nem a képzeletében, hanem a valóságban. Annyira beleélte magát a dologba hogy szinte érezte ahogy Joshua beleélvez a testébe...
Hasra fordult hogy a csiklója dörzsölésével végre befejezze amit elkezdett, amikor meghallotta hogy valaki bekopog hozzá. Szégyenkezve húzta el a kezét mintha rajtakapták volna, kíváncsian mászott ki az ágyból...
-Ki az? - a hangja remegett ahogy még a teste is enyhén... ez az állapot csak fokozódott amikor kiderült hogy Joshua szeretne bebocsájtást nyerni.
-Helló!- suttogta a férfi amikor kitárta neki az ajtót. Alaposan végigmérte, ettől Amy érezte hogy elpirul. A póló a combja közepéig ért, önkéntelenül is összezárta a lábait, miközben érezte ahogy Joshua tekintete szinte perzseli a bőrét... nem volt egy szemérmetlen fruska... csak szerelmes és nagyon bizonytalan... a nevelése és a vágyai mostanában igencsak keresztezték egymást...
Josh annyira szomorúnak tűnt, hogy Amy legszívesebben átölelte volna hogy megvígasztalja.
El nem tudta képzelni hogy mi történhetett vele. Valószínűleg zuhanyozhatott mert egyrészt ugye köntösben volt, másrészt pajkos kis vízcseppek csillogtak a nyakán és a mellkasa látható részén. A lány torka egészen kiszáradt ahogy figyelte őket.
A haja is vizes volt még,  most nem volt hátrafésülve mint általában, rakoncátlanul álltak a tincsei, néhány a homlokára tapadt.
Annyira szexi volt így, hogy Amy legszívesebben átölelte volna hogy magával rántsa az ágyba...
-Josh... - suttogta mialatt beengedte a férfit, nehogy meglássák. -Minden rendben?
Joshua megrázta a fejét. Kedve lett volna a lányhoz bújni, de nem tudta mit reagálna rá a teste.  Nem azért jött át hogy megdugja, de itt állt előtte a pólójában a maga romlatlan bájával ... és ez a tipikus ártatlan lányszoba... rózsaszín falak, mindenhol plüssállatok... hatalmas ágy kovácsoltvas ágytámlával... csak belegondolt abba hogy mit tudna rajta művelni vele ha a keze ügyébe kerülne egy bilincs és már érezte is hogy kezd merevedni a farka.
-Amíg el nem felejtem... egy kis ajándék.  -  Amy lehajolt hogy kivegyen valamit az éjjeliszekrénye legalsó fiókjából... a felsője előrecsúszott és Joshua agyát elöntötte a vér. Az egész feneke kivolt egy piros selyembugyiba csomagolva, túl sok volt ez már a férfinak.
-Mi ez?- vette el a szépen becsomagolt dobozkát, közben rá sem mert nézni Amy-re, aki csak mosolygott rá zavartan.
-Egy kis meglepetés...
A kis meglepetés egy valódi bőrből készült  széles csuklópánt volt, rajta a nevével : Joshua. Josh lehajtotta a fejét.  Érezte hogy kezd bepárásodni a tekintete...
-Köszönöm.- suttogta halkan. Tudta  hogy menekülnie kell minél hamarabb ha nem akar visszaélni a helyzettel, márpedig nem akart, de Amy elrontott mindent. Teljesen váratlanul a nyaka köré fonta a karjait, lehúzta magához és forrón megcsókolta. Nem puhán ahogyan eddíg tette hanem vágyakozóan és mélyen. Ez volt a  "Menjünk az ágyba! " csók, és Joshnál kicsapta a biztosítékot, legalábbis a vészvillogó kiégett a fejében.... enyhén görnyedten csókolt vissza miközben olyan szorosan szorította magához a lányt hogy szinte kettétörte. Érezni akarta a testét kívül-belül, már nem érdekelte Brandy, nem érdekelte a gyerek és  Jack sem érdekelte , csakis Amy...
Mindkét kezét a lány fenekére csúsztatta, igazán jóleső érzés volt ahogy a csúszós bugyin keresztül érezte a popsiját. Szerette a selyem érintését, de azét is, amit eltakart előle, pillanatok alatt becsúsztatta a jobb kezét a fehérnemű alá, hogy valami sokkal puhábbat is megsímogathasson.
A mutatóujjából egy időre kutatóujj lett, úgy mozgott előre-hátra a lány szeméremajkai között, mintha nem találná a bejáratot, persze aztán szépen lassan behatolt a forró, szűk kis barlangba. Amy pipiskedni kezdett amikor megérezte magában az illetéktelen behatolót, a teste reagált így, mire Joshua halvány mosollyal az arcán teljesen feldugta neki az ujját hogy aztán lassan mozgatni kezdje  ki-be. Kicsit tartott attól hogy mi lesz ha meghallják őket, de ahogy Amy hörgött a fülébe, az minden racionális gondolatot kiszorított a fejéből. Mióta ujjazni kezdte, lényegében szinte megmerevedett abban a testtartásban ahogy megcsókolta, csak annyi változott hogy elkapta a haját hátulról és azt húzta kitartóan, közben nyögött, hörgött vagy zihált... Orgazmusközeli állapotban volt és Joshnak valamennyire észnél  kellett lennie, mielött a középső ujját is bevonta a játékba, a lány ajkaira tapasztotta a szabad  tenyerét hogy így fogjon fel valamennyit a hangjából. Szükség is volt rá, mert Amy hatalmasat élvezett, szinte kirobbant belőle valamiféle artikulálatlan hang...
Miután picit kifújta magát, ernyedten tűrte hogy a férfi könnyedén felkapja és az ágyához vigye majd lefektesse rá, de ahogy eszébe jutott miről fantáziált, felült, és a maga  helyére  a megdöbbent Joshuát döntötte hanyatt. Ő akart felül lenni, le akarta teperni ezt a díszhímet, ő akart irányítani, mégha nem is tudta hogy pontosan hogyan...
Joshua őszintén meglepődött Amy-n. Sosem szeretett alul lenni, megalázónak tartotta  hogy egy nő felülkerekedjen rajta és hogy ne ő diktálja az iramot.... ha nem Amy bontogatta  volna nagy bőszen a köntösből, azonnal felül és közli hogy így nem fog menni, így viszont  engedett a lány akaratának és nem mozdult. Ennyivel tartozott neki...
Amy látványos mozdulattal bújt ki a bugyijából, a férfinek ennyi előjáték elég is volt, készen állt mindenre. Csak feküdt anyaszült meztelenül és várt, ahogy várt a lány is. Már nem tartotta olyan jó ötletnek ezt a lovaglósdit, megijesztette Josh mérete, ami persze nem  lett nagyobb azóta hogy már kétszer is járt a lányban, csak éppen Amy még így nem látta.
Felemelte a pólója alját majd felmászott az ágyra. Josh fölé térdelt, közben nem túl illedelmesen megtapogatta a punciját. Elég nedvesnek találta, bízott abban hogy nem lesz  baj, és olyan könnyedén megy majd minden akár az erotikus kis elképzelésében....

folyt.köv.
Előző részek
4521
"Nem volt részeg, de alaposan becsípett. Esze ágában sem volt letusolni, amint beléptek a takaros kis szobába és Jack végre „Jó éjszakát” kívánt nekik, már dobta is be magát a puha ágyba. Csak a cipőjét rúgta le magáról, Brandy viszont képes volt fehérneműre vetkőzni előtte, szépen lassan. Elég nagy volt már a pocakja de őrjítően szexi volt, Josh csak arra tudott gondolni, hogy szeretkezni akar vele."
Hozzászólások
További hozzászólások »
Yuniee ·
*-*

Tgami ·
:heart: varom a folytatast

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: