Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anytime, anywhere 0

-Minden ok?
-Persze. Taxival jöttem, mert inni akarok...
-Vezettél már józanon?!
-Na jó. Taxival jöttem, mert beszart a kocsim. Mi újság, Jason? Hogy ityeg?
-Hát szeretném ha ma este nem csak ityegne...- Jason vigyorogva vágta oldalba Josh-t, aki mosolyogva viszonozta ezt a kedvességet, majd nagyot húzott a söréből.
-Sok itt a csaj. Nem lesz nehéz felszedned valakit...
-Hát ami azt illeti, én valami különlegesre vágyom... Egy nagyvadra... Egy bombázóra...
-A bombázók nem itt vannak ma este... -nézett körbe Joshua.- Ez egy házibuli, hétköznapi csajokkal... Ami persze nem baj, csak ne legyenek extrém elvárásaid.
-Tévedsz. Itt van a város legjobb nője. A neve Brandy Foster. Ismered?
-Nem. Ha olyan jó lenne, már hallanom kellett volna róla...
-Ezt mondjuk nem is értem.Te megdugtad már a fél várost, őt meg megdugta a fél város...
-Hát lehet hogy ő az egyik felén volt, én meg a másikon...
-Ott is van a sarokban. Szerinted... lesz esélyem nála?
-Persze Jason, csak menj! Menj oda és vesd be magad!
-Gyere oda!
-Ne már... Nem vagyok a....
-Gyere oda, Josh! A barátnője is csinos, jó lesz neked...
-Felőlem...
A lányok háttal álltak nekik és vihogtak valamin, elég hangosan és feltűnően. A barátnő szőke volt, hosszú haja a derekáig ért. Miniruhát viselt ahogy Brandy is, de volt néhány különbség a két öltözet között. A szőke lány ruhája királykék volt és konkrétan ki volt a feneke, (ami éppen nem volt rossz), Brandy ruhája viszont valami fekete műbőrszerű anyagból lehetett és egészen a combja közepéig leért. Az alját mintha úgy szakították volna le róla, volt ahol kicsit hosszabb volt, volt ahol rövidebb, de ez a férfiakat nem nagyon zavarta, ahogy a ruha gazdáját sem. Néhány másik lánytól kapott gonoszkodó megjegyzéseket, de ezek nem csak a ruhájának szóltak, hanem az életvitelének is. Magasról tett ezekre is. A pasik véleménye számított, ez pedig az arcukra volt írva attól a pillanattól kezdve ahogy megpillantották.
A ruha pántjai mintha két vékony övből lettek volna, éppen az egyiket fűzte be újra amikor Jason és Joshua odaléptek hozzájuk. Jason baromi ideges volt, remegő kézzel igazgatta homokszőke haját miközben bátorságot gyűjtött hogy megszólítsa őket, Joshua egy ideig türelmesen várt, aztán megunta a barátja vergődését és megszólalt ő. Kíváncsi volt a lányokra szemből is, érdekelte ez a híres-neves férfifaló, de a formás fenék gazdájának arcát is szerette volna már megcsodálni.
-Sziasztok.- nem bonyolította túl a mondanivalót, de arra pont megfelelt hogy mindkét hölgy feléjük forduljon.
A szőke lány úgy festett akár egy romlott Barbie baba, tökéletes ellentéte volt Brandy-nek, aki szintén meglehetősen romlottnak tűnt, viszont a legkevésbé sem hasonlított egy babára.
-Sziasztok!-köszönt vissza Josh-nak mosolyogva. Brandy csak biccentett, még mindíg a pántjával volt elfoglalva. Fekete félhosszú haja az arcába lógott, amíg nem végzett a ruhájával, meg sem nézte hogy ki szólt hozzájuk.
-Helló, Brandy.- szedte össze magát Jason is, de csak egy “helló”-nak hallatszó morgást kapott válaszul.
-A nevem Serena. Ismerjük egymást?
-Nem hinném... A nevem... A nevem Jason, ő a barátom, Josh.
-Josh mi?- szólalt meg Brandy ismét.
-Josh Rayner.- vette át a szót a név gazdája.
Brandy végre felemelte a tekintetét hogy megnézze magának a fiúkat. Hófehér bőre volt és kék szemei,amelyek körül enyhén elmaszatolódott a fekete szemfesték, telt ajkait vörös rúzzsal hangsúlyozta ki. Eléggé kurvás volt a megjelenése, Josh kicsit másra számított, de nem kifejezetten bánta hogy nem egy kifent-kikent cicababa állt előtte.
-Josh Rayner... Hallottam már rólad!
-Tényleg?!
-Igen. A szexben jó vagy, de amúgy egy érzéketlen tahó.
-Biztosíthatlak, hogy ennek csak a fele igaz!
-Hát tahókám...- nevetett fel Brandy, majd hátrasimította a haját.- Én a hiszem ha látom elvet vallom.
Jason megköszörülte a torkát, kezdett kiesni a látószögből, ahogy Serena is.
-Hozzak inni valamit? Vodkát?-próbált becsatlakozni a társalgásba.
-Jajj, csak azt ne! A vodkától mindig könnyen lecsúszik a bugyim. Ez persze ma nem fordulhat elő. Mert nincs rajtam.
Joshua végigmérte tetőtől talpig. Enyhén telt alkata volt, pont amit szeretett. Volt combja, dereka, melle és szemlátomást nem volt melltartója... És lehet bugyit sem viselt, bár ezt így nem tudta megállapítani. De kezdte komolyan érdekelni a dolog.
-Akkor hozzak esetleg valami üdítőt?
Szegény Jason annyira esetlen volt hogy Joshua szinte sajnálta.
-Kurva unalmas ez a buli... Menjünk át a kultúrházba táncolni, Ser.
-Az nem kultúrház.
-Szarok rá, csak menjünk. Jöttök, fiúk?!
-Persze.
Tíz percen belül már Jason ütött-kopott Mercedes-ében ültek. A csajok hátul foglaltak helyet, Joshua Jason mellé pattant be. Amint elindultak, rágyújott,de nem élvezhette sokáig a cigarettáját.
-Van egy szál cigid?-veregette meg Brandy a vállát.
-Van. Tessék.- nyújtott hátra egy bűzrudat a férfi, de a lány nem vette el tőle.
-Azt akarom hogy tedd a számba!
Josh Jason-re sandított, látta rajta hogy nem esik jól neki ez a nyilt flörtölés, de teljesítette Brandy akaratát.
-Köszi!- fújta arcon egy adag füsttel Brandy, majd elégedetten hátradőlt.
-Nincs mit.- helyezte kényelembe magát Joshua is. Egy darabig a sötétséget bámulta az ablakon keresztül, aztán a belső tükör felé nyúlt hogy megigazítsa. Hogy pont Brandy-t lássa amikor belenéz.
A lány az ablaknak dőlve bambult kifelé. Valamin nagyon gondolkodhatott, látszott rajta hogy megszűnt számára a külvilág. Néha beleszívott a cigijébe amit remegő kézzel tartott, de az egész út alatt üveges tekintettel meredt maga elé, meg sem szólalt, pedig Jason mindent megpróbált hogy beszélgetést kezdeményezzen.


-Hát, akkor menjünk, pasizzunk be!- karolt a barátnőjébe Brandy mosolyogva miután megérkeztek a háromszintes épület aulájába. Úgy otthagyták a fiúkat az ajtóban, mintha sose látták volna őket.
-Hallottad ezt, Josh?! -Jason teljesen kiakadt.- Ezek bepaliztak minket...
-Hallottam, nem vagyok süket.- gyújtott rá Joshua.- Kellett nekik egy ingyen fuvar, van ilyen...
-Hogy tudod ilyen lazán venni?! Átvertek!
-Van ilyen. Nem az első eset volt és nem is az utolsó. Nézz körül, van itt csinos nő, nem is egy... Én megyek, felmérem a terepet.
Tényleg sok jó nő volt a bulin, egy-két ismerős arcba is belefutott, valahogy mégsem hajtotta úgy a vadászösztön ahogyan szokta. Nem érdekelték a nők, csak egy izgatta a fantáziáját, pont az, akinek nem kellett volna. Volt a teremben szebb és csinosabb nő, de Brandynek olyan kisugárzása volt, hogy nem csodálkozott azon hogy minden pasi rá volt állva... Páran ráköszöntek, de mégcsak rájuk sem nézett, gépiesen viszonozta a köszöntéseket, járt az agya. Jason-t is figyelte, eddíg szurkolt neki, de most szemét módon azt leste, nehogy valahogy összejöjjön a lánnyal. Ez a veszély nem fenyegette, mert Brandy eltűnt a szeme elől.
-Josh...! Tényleg te vagy?!
A férfi a hang irányába fordult. Egy nagyon dekoratív hölgy vigyorgott rá szélesen.
-Egy a sok közül... És te pedig.. a neved.... Itt van a nyelvemen....
-A nyelved lehet hogy emlékszik rám, de neked fogalmad sincs, igaz?! A nevem Meg, te piszok disznó, és kb. egy éve várom hogy felhívj...
-Meghívhatlak egy italra?!
-Az a minimum... Aztán ha gondolod, megismételhetjük a múltkorit...
-Tényleg?! Akkor gondolom..- nézett még egyszer körül a teremben. Sokan voltak, de Brandyt nem látta sehol.
Meg már a második italát itta, ő meg a harmadik tequiláját amikor váratlanul felbukkant Jason. Egyedül volt és nem volt valami vidám...
-Egy italt Jason?- Josh már intett is a pultosnak, de Jason elhárította a meghívást.
-Nem kösz. Meddíg maradunk? Hazaviszlek ha gondolod...
-Van itt ez a csaj...- fordult Joshua a barátja felé, hogy Meg lehetőleg ne hallja amit súg neki.- Gyorsan levarrom, aztán felőlem mehetünk...
-Neked legalább bejött a buli.
-Neked is bejönne, ha...- Josh nem folytatta a mondatot, mert Brandy megjelent a semmiből. Lassan végigsimította Jason oldalát, közben kék szemeivel végig Joshuát leste. Egyértelműen incselkedett vele...
-Sziasztok, fiúk. Mi újság?
-Brandy....- Jason szeme felcsillant, egy pillanat alatt szállt el a rosszkedve.
-Kapok egy italt?!
-Persze...
-Josh, menjünk táncolni....- Meg nem örült a konkurenciának, megvetően mérte végig az “enyhén” elkenődött sminkű lányt, aki láthatóan élvezte a figyelmét.
-Rendben.- morogta Josh és hagyta hogy a partnere a táncolók közé vezesse.
Meg nem volt szívbajos, a lassú számoknál úgy tapadt Joshua testéhez, akár egy pióca. A férfi élvezte is a dolgot, bár Brandy egyszerűen nem hagyta nyugodni a gondolatait. Újra elvesztette szem elől, legalább öt perc kellett ahhoz hogy újra meglássa ahogy Jasonnel táncolt nem messze tőlük. A lány elég unottnak tűnt, de amikor észrevette hogy Josh figyeli, vadul tekerni kezdte magát a körülötte álló férfiak legnagyobb örömére. Még azt is engedte hogy Jason simogassa kicsit a fenekét a cél érdekében, aztán arra hivatkozva hogy rosszul van, elindult Joshua és Meg felé.
Rengetegen voltak a bálteremben, így nem volt nagyon feltűnő hogy egy pillanatra a férfihez simult mialatt elment mellettük. Másnak nem volt feltűnő, de Joshuának igen, mert ahogy elment mögötte, érezte hogy valamit becsúsztat a farmerja hátsó zsebébe.
-Josh... Elbújunk az egyik wc-be? Van nálam gumi...-ajánlkozott fel a táncpartnere.
-Még várj egy picit, ok? Először én megyek el a mosdóba, aztán mehetünk együtt.
Alig bírta kivárni hogy végre megnézhesse mivel lepte meg Brandy. Egy gyűrött kis fecni volt az ajándéka, rajta három infóval. : 10.30, második emelet, hármas terem.
Két perce volt még tíz harmincig, megmosta az arcát, ivott egy kis vizet és Meg-et kikerülve felsietett a lépcsőn a másodikra. Sosem járt még itt, mégis könnyen megtalálta a hármas termet. Összeszedte magát, majd benyitott.
-Azt hittem, már nem is jössz.... Zárd be az ajtót!
Brandy a billiárdasztal szélén ücsörgött és ivott valamit. Joshua nem tétovázott, becsukta az ajtót , a benne lévő kulccsal bezárta ,és azonnal a lányhoz lépett.
-Pokoli meleg van...
-Elég forró a hangulat...- tette le maga mellé a poharat Brandy. Az ajkába harapott, közben lassan a derekáig felhúzta a ruháját. Le sem vette a szemét Josh-ról, látni akarta hogy mit gondol, hogy hogyan gőzől be a látványra. Tényleg nem volt rajta bugyi, elégedett lehetett az eredménnyel mert Joshua tekintete mindent elárult.
-Mr.Rayner, csak nézni fogsz, vagy csinálsz is valamit ?!
Josh szétnyitotta a lábait és beállt közéjük, a nő már tapadt is az ajkaira, közben kapkodva bontotta ki a farmernadrágból. A férfi kicsit lassabb indulásra számított, de Brandy a “ durr bele” technikát alkalmazta, mire felocsudhatott a csókjából, már “meg is erőszakolta”.
-Ez aztán a tempó...-suttogta miközben megtámaszkodott az asztal szélén.
-Kíváncsi vagyok, mi igaz abból amiket meséltek rólad...
-Hát arra én is...
Innentől kezdve mindkettejüket a bizonyítási vágy hajtotta, azon dolgoztak hogy megmutassák a másiknak... Gépies volt az egész, Josh majd beleszakadt hogy lehetőleg ájulásig kefélje, de Brandy sem volt kezdő, úgy mozgatta alatta a csípőjét, hogy a férfi gyakran alig tudta tartani vele a tempót, legnagyobb megrökönyödésére.
Öt percnyi lélektelen “robotmunka” után észrevett némi elgyengülést Brandy-n, a nő karjai remegni kezdtek, mozdulatai egyre szétesettebbekké váltak, a nyögései pedig egyre szaporábbakká és hangosabbakká... Már éppen kezdte ünnepelni a diadalát, lám, ő bírja tovább, amikor az orgazmusa olyan erővel kerítette hatalmába, hogy megroggyantak a térdei, majdnem összeesett. Tehetetlenül hanyatlott Brandy-re, aki már feküdt az asztalon és véresre harapta az alsó ajkát hogy ne sikítson...
A pohár a földre esett és összetört, de ennyi áldozatot megért a dolog. Brandy csillogó szemekkel nézett Joshuára miközben kimászott alóla és a férfi is elismerően mérte végig.
-Ez...jó volt.- igazította el magán a ruháját a nő, majd halvány mosollyal az arcán indult el a szobából nyíló mosdóba.- Meg kell mosakodnom.
Josh le sem tudta róla venni a szemét, alig várta hogy a vízcsobogás elhallgasson, és Brandy újra a látóterébe kerüljön. Nem telt el sok idő és újra ott állt előtte, a bal combjáról egy kövér vízcsepp komótosan folydogált a térde felé és a férfi azt kívánta, bárcsak lenyalhatná róla... Tudta hogy mit mosott le és honnan, és ez csak mégjobban beindította.
-Van egy zsepid? Csak úgy folyik belőlem a víz... Meg talán más is...
-Nincs... Nincsen...- dadogta a férfi, majd megnyalta az ajkát. Szinte fájt, annyira szeretett volna a zsebkendője lenni...
-Akkor ez van, majd megszáradok...- lépett Josh elé, majd egy szenvedélyes, mély csókban forrt össze vele. Szorosan simult a testéhez, de amikor a férfi újra fel akarta ültetni az asztal szélére, kibontakozott a karjaiból.- Le kell mennünk...
-Miért?!
-Csak úgy. Isteni volt a szex, de most menjünk le... Szeretnék hazamenni...
-Értem. Megkapom a telefonszámodat vagy...?
-Talán igen.

-Akkor majd valamikor találkozunk...- suttogta Brandy miután leíratta Joshuával a telefonszámát és elrakta a táskájába.
-Persze.- Josh biztos volt benne, hogy amint kilép az ajtón, elhajítja a fecnit és ez szomorúsággal töltötte el. Valahogy nem tudta egy numeraként kezelni a nőt, úgy érezte, mintha ismerné, mintha neki lett volna teremtve. Annyira jól működött köztük a kémia, annyira vonzotta, hogy nem tudott belenyugodni abba hogy most egyszerűen kisétál nélküle.- Brandy...
-Itt a taxi! Hát akkor szia!
-Szia.
A taxi valamiért nem indult el azonnal, de Joshuának nem volt ideje ezen gondolkodni, mert Meg a semmiből rontott rá. Fel sem tűnt neki a férfi enyhén megtépázott állapota, már nyomta is le a nyelvét a torkán. Josh alig ocsúdott fel a nő támadásából, egy határozott kéz elhúzta tőle, egyenesen a kijárat felé.
-Ugye nincs programod estére?- darálta a fülébe Brandy, miközben a taxi felé húzta.
-Hát... Nincs.
-Akkor szállj be!
-Hová megyünk?!
Nem mintha számított volna.
-Hozzám.

Természetesen Joshua fizette a fuvart miután kiszálltak egy kétszintes, eléggé lepukkant ház előtt. Brandy minden ablakot végignézett, nem ég-e valahol a villany, aztán a mutatóujjával jelezte Joshuának hogy maradjon csendben, majd benyitott. Kibújt a magassarkújából, majd lábujjhegyen kísérte a férfit a csigalépcsőhöz. Az emeleten volt a szobája, megkönnyebbülten sóhajtott fel miután felértek, de az utolsó pillanatban mégis lebuktak mert egy vöröshajú lány állta az útjukat.
-Hello, Brandy. Ki ez ?- mérte végig Joshuát kíváncsi tekintettel.
-Viviane, ő a pasim. Most pedig jó éjt, hagyj minket...!
-Megint egy új?! Nekem aztán mindegy, de ne sikoltozz mint legutóbb... ! Nem kell mindenkinek tudni az utcában hogy Brandy-t megint mocskosul megkefélik...
-Kopj le! Ja, és tedd ki a rúzsomat amit a múltkor kölcsönadtam. Most pedig szia!
-Jó szórakozást! Ribanc....
-Picsa! Jó éjt.
-Ez meg mi volt?- mosolyodott el Joshua miután Brandy bekísérte a szobájába és magukra zárta az ajtót.
-A legjobb barátnőm és lakótársam. Kicsit féltékeny...- kapcsolta fel az éjjeliszekrényén a kislámpát a nő.
Leültette Josht az ágya szélére, majd egyetlen mozdulattal lehúzta magáról a ruháját és a székére dobta. Anyaszült meztelenül gyújtott rá, aztán felkapott egy lenge, combközépig érő selyemköntöst, majd Joshua ölébe ült, akit ezzel eléggé meglepett. Gondolta hogy lesz még szex, csak azt nem hogy ilyen gyorsan.
-Tetszem?- mosolygott rá Brandy kacéran.
-Gyönyörű vagy... Elképesztően gyönyörű...
Brandy mozogni kezdett az ölében, lovaglást imitált, élvezte hogy hogyan töri meg Josht, hogyan kergeti az őrületbe. Joshua hátrahajtotta a fejét és lehunyt szemmel szenvedett az édes kíntól...
-Nem akarod szopogatni a mellem?
-Dehogyisnem...- suttogta Joshua, a nő válaszul már dugta is az ajkai közé az egyik kőkemény mellbimbóját. El sem hitte hogy ez vele történik, még szerencse hogy Jason el tudta csalni abba a buliba, különben lehet hogy most az ő szája lenne tele Brandy telt mellével.
Brandy eldobta a csikket, majd gyorsabb tempóra váltott, egyre erősebben dörgölődzött a férfi sliccéhez és egyre hangosabban lihegett. Josh biztos volt abban hogy pillanatokon belül el fog menni, és nem ő lesz ezzel az egyetlen, de hirtelen Brandy teljesen váratlanul leállt.
-Összekentem a nadrágodat, bébi...- szállt le Joshuáról miközben az ölére nézett. Tényleg éktelenkedett rajta egy folt, ami azt bizonyította, hogy a nő igenis nagyon élvezte a durva anyag dörzsölését.
-Semmi baj... Nekem is majdnem sikerült...
-Légy még türelmes. Kérsz egy italt? Vagy inkább máshová dugnád a nyelved?
-Inkább a második.
-Jó döntés... Térdelj az ágy elé.
-Micsoda?
-Csak térdelj le...
Josh nem értette, de megtette. Brandy megsimogatta a fejét, majd lefeküdt az ágyára,  szembe vele, szétrakott lábakkal.
Innen már egyértelműbb volt hogy mit is akar tőle. Azt akarta hogy orálisan kényeztesse, Joshua pedig szívesen megtette neki mert szerette csinálni és állítólag jó is volt benne. Kicsit lejjebb húzta Brandyt a bokáinál fogva hogy kényelmesen hozzáférjen, aztán bedugta a fejét a köntös alá és hozzákezdett a nyalakodáshoz.
Brandy először csak sóhajtozott, percek múlva kioldotta a köntöse övét és anélkül hogy felemelkedett volna, kibújt belőle. Látni akarta, a szeretője nyelve hogyan siklik végig a csiklóján, hogyan tűnik el a szeméremajkai között hogy aztán mindíg egy picit mélyebbre és mélyebbre próbáljon benyalni neki.
Josh egy hosszú pillanatra megállt. Melege volt, több okból is, ezért gyors mozdulatokkal kibújt a polojából, Nem akarta sokáig váratni a nőt, fél perc sem telt él, már nyomta is vissza a fejét a lábai közé, amiket kicsit jobban szétnyitott. Már nem csak a bejáratot ostromolta, széthúzta a nagyajkakat, és amennyire csak tőle telt, eltűntette a nyelvét közöttük.
Brandy teste hullámzani kezdett alatta, egyre hangosabb nyögések szakadtak ki belőle miközben egyik kezével a melleit gyúrta felváltva, a másikkal a csiklóját simogatta.
-Dugjál meg, kérlek, dugjál....- kezdte el hajtogatni amikor érezte hogy pillanatai vannak csak hátra és elélvez.
Joshua nagy nehezen elszakadt a fénylő kis barlangtól hogy levegye a nadrágját. Brandy lihegve ült fel hogy aztán pozíciót váltson. Feltérdelt az ágyra, majd mindkét kezével megkapaszkodott az ágytámlába hogy aztán enyhén széttett lábakkal pucsítson a férfinak. Fekete haja félig az arcához tapadt, vágyakozva nyalogatta az ajkait miközben Josht figyelte.
-Meddíg váratod még a kis tüzelő szukádat?!- duruzsolta.
Ez a mondat jobban felizgatta Joshuát mint az a tény hogy Brandy-n nem volt bugyi a ruhája alatt...
Amint mögé került, Brandy azonnal utasította hogy kőkeményen dugja meg, és ő meg is tett minden tőle telhetőt. Nem kellett kímélnie, olyan durván csinálhatta ahogy akarta, Brandy bírta a gyűrődést, még remegő karokkal is kapaszkodott az ágytámlába és kéjes hörgések közepette is budzította a férfit hogy gyorsabban csinálja holott már így is alig kaptak levegőt.
Amikor a nyögései már egyetlen hosszú hangba folytak össze, hirtelen felegyenesedett. Mindkét karjával hátranyúlt hogy Joshua nyaka köré fonja őket, a férfi eddíg a csípőjét szorította, most válaszképpen a melleire csúsztatta a kezeit és úgy dugta tovább miközben a nyakát csókolta. Kicsit lelassult a mozgásuk, Brandy kéjes nyöszörgése is halkult, a remegése is csillapodott, mosolyogva nyugtázta hogy ebben a pózban kicsit mélyebben érzi magában a férfit, jobban érzi ahogy teljesen kitölti a hüvelyét, szinte már feszíti. Egy kis szusszanásra ideális póz volt, de ő a kemény kúrásokat szerette úgyhogy nem hagyta Joshuát sokáig lazsálni. Ismét megkapaszkodott a támlában és kérte Josht hogy olyan gyorsan és mélyen ostromolja, ahogyan csak tudja, így a férfi teljes erejével és súllyával repítette a csúcsra pár lendületes csípőmozdulat után.
Joshuának még kellett néhány perc, de nem maradt le sokáig Brandyről,a végén már neki kellett tartania a nőt, mert elszállt a karjaiból minden erő. Arccal a párnájában feküdt miközben a férfi az utolsókat lökte rajta, saját orgazmusától még folyt a nyála amikor Joshua fáradtan lemászott róla és utoljára végignézett izzadságtól fénylő hátán mielőtt elkezdett öltözködni.
-Hová mész?- könyökölt fel amikor a zsibbadás kiszállt belőle és fel tudott könyökölni.
-Haza. Gondolom....
-Nem maradsz itt velem? Nagyon szeretném...- Brandy elmosolyodott. Gyönyörű mosolya volt, Josh egész nap el tudta volna nézni.
-Ha nem zavarok...
-Hülyéskedsz? Örülnék neki. Reggel sütök neked palacsintát...
-Csábító ajánlat. Azt hittem, csak szexelni akartál...
-Hát tudod hogy miért hoztalak el? Mert az a nő rád akart mászni.
-Köszi hogy megmentettél...!
-Nem viccelek. Nem akartam hogy mással légy ma este. Nem akartam hogy mással is légy...
Brandy intett neki hogy menjen oda hozzá, miután ez megtörtént, lágyan megnyalta a férfi alsó ajkát.
-Veled akarok lenni. Azt hiszem, megpróbálhatnánk.
-Mármint randizni, meg ilyesmi?
-Igen. Persze, csak ha tetszem neked...
-A legszebb nő vagy akit valaha láttam. És fantasztikus volt veled, életem menete volt...
-Akkor gondolj csak bele, még mennyi ilyen lehet... Akár reggel a zuhany alatt... Imádom amikor számomra vonzó, kék szemű, erős fériak nekinyomnak a hideg csempének...
Erre nem lehetett nem-et mondani, Joshua meg sem próbálta, alsónadrágra vetkőzött és lefeküdt Brandy mellé.
-Lekapcsoljam a kislámpát?-ajánlotta fel, mert felőle volt.
-Ne! Az maradjon égve.

Brandy már nem volt mellette amikor felébredt. Nem pihente ki magát, de nem emlékezett rá hogy mikor aludt utoljára ilyen jót. A kislámpa még mindíg égett, lekapcsolta, majd nekiállt felöltözni.
Edénycsörömpölést hallott lentről, azt gondolta, készül a palacsintája, de aztán más hangok is megütötték a fülét. Brandy kiabálta valakinek hogy menjen el.
A poloját fel sem vette, egy szál farmerben vágtatott le a lépcsőn mert rossz érzése támadt ami be is igazolódott. Egy kopasz, szakállas férfi bőszen rángatta újdonsült barátnőjét, aki halálra rémülten próbált kiszabadulni a kezei közül.
-Büdös kis kurva!
-Hé!- robbant be Josh a konyhába.
-Ez meg ki a tököm?- lökte a konyhaasztalnak Brandy-t a férfi.- A szeretőd? Vele kúrogatsz a hátam mögött?
-Menj el, Nick!
-Én is ezt ajánlanám...-!segítette fel Joshua a nőt.
-Vagy mi lesz?!
-Vagy szétverem a fejedet amiért bántottad....!
Nick nem volt magas férfi. Bölcsen döntött miután összehasonlította magát Brandy önfeláldozó lovagjával.
-Tudjátok mit? Szarok rátok! Haver, te meg vigyázz magadra... Legyen a tiéd ez a mocskos kurva!
-Takarodj!
A férfi még egyszer beintett nekik, majd elviharzott.
Brandy remegve próbálta összeszedni a szétdobált edényeket amiket Nick vágott hozzá. Egyik - másik össze is tört.
-Ki volt ez?
-A volt barátom. Nem tudja elfogadni hogy szakítottunk...
-Mikor szakítottatok?
-Úgy tíz perce... Elszúrta a palacsintádat...- hajolt le hogy összekaparja a nyers tésztát.
-Bántott?
-Nem. Most nem. Nem volt rá ideje... De régebben sokszor megvert... Miatta nem tudok lámpa nélkül aludni. Félek a sötétben...
-Figyelj, menjünk el reggelizni valahová... Tudok egy helyet ahol nagyon finom palacsintát csinálnak, ok?
-Oké. Rendbeszedem magam és mehetünk...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: