Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyósom és Én

A barátnőmmel, szexszel soha nem volt semmilyen problémánk, úgy is mondhatnám jókat kúrtunk. És kúrunk Naponta 2x3-szor. Aztán egyszer csak azzal az ötlettel állt elő, hogy az anyja töltsön nálunk az egy pár hetet, mert a barátnőt éjszakára ment dolgozni, meg, hogy a mama ne legyen, egyedül mert 12-éve nem volt már férfival. Tudni illik apósom az 12 éve lelépet egy fiatal bigével. Így történt, hogy Február23-án beállított két nagy csomaggal. Ezelőtt soha nem vettem szemügyre őt. Most hogy több időt töltöttünk együtt, volt időm szemügyre venni. 52 éves volt, és nagyon jól tartotta magát. A segge olyan kellemesen gömbölyű volt, combjai viszonylag izmosak. Cickói sem lógtak annyira, mint más, már szült korosabb nőknek.  Mellei nagyon izgatóak voltak gyönyörű szép formásak. Azonban attól hogy jobban megnéztem, még nem támadt semmilyen bűnös gondolatom, egészen addig amíg...


A Barátnőm elment dolgozni és az anyós pedig fürdött majd belliben a szobába egy szál köntösben. Én a tévé előtt ültem és néztem valami filmet leült mellém, és ahogy lehajolt az újságért., hogy meg nézze milyen műsor lesz a tévében ki billent az egyik gyönyörű szép melle. Mondanom sem kell a farkam kőkeménnyé vált rögtön amint az anyós mellére néztem. Anyósom észrevette, hogy dudorodik a nadrágom és láttam rajta, hogy egy jót mosolygott és közelebb húzódott mellém. Ő akkor a kezével, mint egy véletlen mozdulatként végigsimított a kemény faszomon. Azt mondta el hiszem , hogy szeret, alányom téged, mert akinek ilyen kemény fasza van az el is hiszem, hogy a lányomat 2x3-szor elrendezi egy nap.  Én kérdeztem tőle mama azt én elhiszem, de önnek biztos szűrséged van rá kérdeztem tőle. Igen mondja, gyere, dugjál meg 12 éve nem volt fasz a lábam között. És lenyomta a fejemet a lába közé. Ahogy Én egyből elkezdtem nyalni.  A nedves pinájából folyt a számba a sok  kéj lé. Nyald, mindjárt élvezek, nagyon jó nyelved van és teljes erőből beszorítóta a fejemet a lába közé, én meg nyaltam majd a kettő újjamal elkezdtem dörzsölni a csiklóját, hatalmasat sikítót ÓHHH-….. Nyald, csináld és már el is élvezett, hát nem csodálkoztam rajt ennyi év után hogy ekkorát élvezett. Majd most baszzál meg, de előbb egy kicsit mást is csinálok és letérdelt elém és már a szájában is volt az erőtől duzzadó faszom. Csak szívta, szívta. Én meg közben az ujjaimmal dörzsöltem a csiklóját. Mielőtt elsülhettem volna kivette szájából a nagy faszom. Nem engedem, hogy elmenjél, azt akarom, hogy basszál meg és lelökött az ágyra, és mint valami kiéhezet rá vette magát a farkamra és el kezdet lovagolni. Csodálatos volt csak azt kiabálta, de jó a faszod basszál, basszál, keményebben, és alig hogy ezt kimondta hatalmast sikoly tört ki a száján és éreztem, hogy mekkorát élvezett tiszta lucsok lett a farkam. Majd meg fordult és előre felé ült bele hát ezt már én sem bírtam csak annyit tudtam mondani mama nagyon a jó a pinád felsóhajtottam AAAHHHHHHHH és forró gecimmel tele lőttem a lucskos pinájat. nélkül. Majd fujtunk egyet és azt mondta Ő még egyet szeretne élvezni és már a szájában is volt a faszom, ahogy dolgozott rajta pár pillanat múlva már életet is lehet belé, Én ekkor meg fordítottam a franciába elkezdtem nyalni a lucskos pináját.  Baszni akarok, na gyere dugjál ne nyal mert el élvezek, én meg mondom és mi van akkor és még jobban be hatolta am a nyelvemmel a lucskos pinába hatalmas sóhajtás tört ki belőle ÓHHHHHH De kemény a faszod elvezek JJJJAJJJJJ És telenyomta arcomat a kéj levével. Majd egy kicsit meg pihent és olyan mohon rákapott a farkam hogy csak bírt és vadul el kezdte szopni hát én meg rendesen tele raktam a száját, mert nem bírtam már olyan jól szopsz mondtam neki, mint a lányod. Tele lőttem a száját forró gecimmel. Majd elmente meg fürdeni, utána meg néztem a TV- t mert a mama is elment meg fürdeni.  Majd egyszer csak ki szól, hogy menjek, mossam, meg a hátát terméseztessen én szívesen eleget tettem a kérésének, ahogy belépek a fürdő szobába áll a fürdőkádban, a lában fenn van a szélén és a gyönyörű fazonra igaztott pináját újazza. Gyere, drága mosd meg a hátamat, de én fogtam letérdeltem és vadul elkezdtem nyalni a lucskos pinját, mondja, gyere baszál meg hátúról, mert nagyon kívánom a faszodat. És erre elkapta és elkezdte szopni, majd mikor már kő kemény lett akkor meg fordult és lehajolt elém, gyere, basszál annyira jó veled élvezni akkor, tövig benyomtam lucskos pinájába  a faszomat . Elkezdtem baszni, csak kiabált basszál, basszál, mert ez nagyon jó ÓHHHHHHHHHHHH JAAAAAAAHHHHHHHHH És hatalmasat élvezet.  Én meg felemeltem, és felültettem a mosógép tetejére, és jól meg keféltem a kiéhezet pináját, majd mikor érezte, hogy elélveznék leszállt és rá verte a gyönyörű melleire. Nagyon szuper volt és mondtam neki maradjon, mert ezt minden nap meg lehet ismételni, holnap bevesszük a lányát is, a partiba. Majd meg fürödtünk és elmentünk aludni.  A folytatása, pedig az, hogy reggel mikor meg érkezett Ildi akkor arra ébredtem, hogy valaki simogat, hét az anyós az egyik oldalon az Ildi a másikon, és simogattak. Majd az Ildi a fülembe súgta, hogy Ők ezt előre meg beszélték a mamával, mivel kiderült, hogy ha elszokót menni az anyához, akkor néha kinyalták egymást, és méretes műfasszal elélveztek. Most mondom az Ildinek az este meg kurtam anyádat, Ő nevetve mondta tudom, és most mind a kettőjükkel, szeretkezzek, mire ezt kimondta az anyós már mohon szopta a farkamat.  Ildi meg fölén guggolt én meg elkezdem nyalni a pinájat, az anyós annyira jól szopót, tövig a szájában volt az erőtől duzzadó farkam, mondom, mama hajoljon be és nyalja a lánya pináját egymás alá feküdtek. Az anyós felül én meg hátúról behatoltam a barátnőmet nyalta a barátnőm meg az én golyóimat nyalogatta, hirtelen kihúzta az anya pinájából a farkamat és a fenekébe rakta, az anyós fel szisszent. AHHHHHHHH ÓHHHHHHHHHHH ilyenben sohasem volt részem, a lánya meg vadul elkezdte nyalni a pináját hát a szűk lyukban én sem bírtam sokáig és teleélveztem a segét csak úgy csöpögött a gecim az Ildi arcára az anyós meg vonaglót az élvezéstől 4x elment, az anyós. Majd az Ildit kaptam el és elkezdtem nyalni a lucskos pinájat, majd behatoltam az ujjammal és akkorát élvezet, hogy azt hittem feljön a szomszéd, hogy mi ez a kiabálás.  Az anyós meg csak zihált, azt mondja, nekem fiam elhiszem, már a lányom miért nem akar elhagyni. Én meg mondom, neki mama akkor holnap pedig végig szeretném, nézni amint kinyalják egymást. Terméseztessen, de nekem is segíteni kell, nekik mondom Oké. Erre az anyós mondja, hogy lesz majd egy meg lepetése számomra, de ha eljön az ideje meg mondja.
Hozzászólások
További hozzászólások »
RichardRoe ·
Azt hiszem, hogy egy zombihentelős csehszlovák horrorfilmben is több az erotika, érzékiség, intimitás és a szex. Ez a történet, (már ha lehet annak nevezni) megfelel egy 70-es 80-as években készült WC-00 kategóriás csehszlovák hangalámondásos pornófilmnek. Igyekeztem finoman fogalmazni...

mindigmama ·
Akár jól is meg lehetett volna írni... De így egy rakás szar!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: