Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyegin II.

Lehet egyszerre két férfit szeretni? Magamhoz vonzódom? Esetleg valakihez, aki nem is létezik? Ugyanakkor mégis… Hisz, tudom ki ő és nem tudom. Láttam, de nem hallottam. Hallottam, de nem mondta. Mondta, de nem hallottam. Nem ismertem, nem ismerem, mégis ismerős. Ránézek, ő visszanéz. Nem nézek, ő így is néz. Nem az enyém. Nem szereztem meg. Ő sem engem. Nem is akartam. De. Akartam. Nem engedtem. Nem is akart. Ő sem engedte. Vagy nem tudta. Akart? Nem tudom. Nem tudja… Tudja, de nem mondta. Most már nem mondja. Nem mondhatja. Másé lettem. Szerettem. Szerelmes lettem. Szeretem. Szerelmes vagyok.
Ölni tudnék érte. Halni akár. Szeretni fogom. Szerelmes leszek belé. Magamba is?  Most talán. Vagy őbelé még mindig? Szerelmes? Nem. Másé ő is. Mégsem volt az. De most megvetette a lábát. Esküvő. Házasság. Gyermekek. Unokák. Halál. Mással. Bánt? Nem. Igen. Nem tudom. Gyerek vagyok, akinek elvették a játékát. Ezzel a játékkal nem játszottam. Mégis hiányzik a többi közül. Ugyanakkor nem. Itt van, minden, ami kell. Szerelem, esküvő, házasság, gyerekek, halál. Elégedett vagyok? Igen. Szeretem az életem. Örömmel tölt az övé is. Miért? Senkim. Visszatekintek. Néz elhaladtában, nézem. Néz az utcán, nézem. ,,Szia, gyönyörű lány!” Ennyi jutott. Én láttam, ő nézett. Ő látott, én néztem. Én látom, ő nem vesz észre. Én nem nézem, ő lát. Én nem nézem, ő néz. Én nem nézem. Többé nem nézem. Soha.
Előző részek
1642
Felruházva azokkal a tulajdonságokkal, amiket én adtam neki. Nem ismerem, soha nem beszéltem még vele, hangja csak egyszer ütötte meg a fülem. Nem tudni, milyen a természete, mit szeret, mit gyűlöl, mitől undorodik, mire vágyik, mi bírja őt nevetésre vagy éppen lehangoltságra. Mégis, a maga teljes homályában, van benne valami magával ragadó. Valami gyenge. Valami erőteljes. És egyetlen pillantásából kiolvashatom a világ minden apró titkát. Ez az én Anyeginem.
Hasonló történetek
5285
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
10182
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
talina ·
Tetszett! Amikor már úgy olvastam, mint az abszurd humor egyik gyöngyszemét. Kiválóan figurázhatnák ki ezzel az írással a női lélek hihetetlenül bonyolult folyamatait! :D
Ezzel persze nem bántani akartalak. Nyomok egy Tetszik-et!

InsideOfMe ·
Sejtettem, hogy nem fog túl nagy sikert aratni, páran rá is nyomták rögtön, hogy nem tetszik, persze nem sokan vehették a fáradtságot, hogy az előzményeket hozzáolvassák ehhez a pár sorhoz, amit hirtelen felindulásból írtam. Mindezek ellenére köszönöm azt a két szerény lájkot :) és hadd fejezzem ki külön hálámat a kedves szerkesztőség felé, akiknek mostanában sajna nehezükre esik néhány helyesírási hibát korrigálni mások írásaiban, de az enyémen jó pár nap kemény munkával (értsük ezt magyarul úgy hogy több tíz órányi aktív bele kaksizás után) sikeresen hozzáékeltek egy logikailag teljesen nem odaillő bekezdést... Az írás rövid, ezért gondolni lehetett volna, hogy szándékkal nem tesz a szerző bekezdéseket, főleg egy gondolatmegszakító teljesen értelmetlen enterezésnek nem veti alá magát....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: