Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyával I.

6 éves koromban váltak el szüleim. Apám el sem köszönt tőlem, úgy ment ki Svájcba. Így anyámra maradtam, aki rendkívüli teremtés volt. Egy cél vezérelte, míg fel nem nőttem: Megadni nekem mindent, amit egy teljes családban megkaphat egy gyermek. Másodállást vállalt azért, hogy nekem is lehessenek márkás ruháim, vagy elmehessek én is a barátaimmal szórakozni. Egy nagyon pici kertes házat vásároltunk vidéken, mert a válás után alig maradt pénze.

Amit tudtam segítettem, de még elég kicsi voltam. Anya megtanított mindenre, amit egy rendes lánynak tudnia kell. A főzésből és takarításból is ki kellett vennem a részem. Vasárnaponként volt a nagytakarítás és a nagytisztálkodás. Megmostuk egymás haját, anya levágta a körmeimet, én pedig megmostam a hátát. Néha még együtt is fürödtünk. Olyanok voltunk, mint két jó barát. Anyám 19 évesen szült, ezért nem volt túl nagy a korkülönbség köztünk. Bármennyit is dolgozott egy nap, este mindig szorított arra időt, hogy videokazettára tornázzon egy órán. 34 évesen még letagadhatott volna simán 8 - 10 évet. Karcsú volt, de a csípője nőiesen széles. Büszke tartása jól kihangsúlyozta feszes melleit. Olyan akartam világéletemben lenni, mint ő. Sosem láttam szomorúnak, vagy ha az volt is, sosem mutatta nekem. A dolgok jó oldalát vette csak észre.

13 éves koromtól kezdve már nem fürödtünk együtt, de még segítettünk egymásnak a testápolásban. Együtt tornáztunk esténként, úgyhogy 16 évesen már fejlettebb voltam az osztálytársaimnál és tényleg nagyon jól néztem ki. Egyfolytában sürögtek körülöttem a fiúk, de én rájuk se hederítettem, belül még félig gyerek voltam és nem nagyon vágytam másra, mint barátságra. Annyira magányosnak láttam az anyámat, inkább csak őrá figyeltem.

Egyik vasárnap, mikor megvolt a szokásos kölcsönös hajmosás és együtt néztük meztelenül a tv - t, amíg meg nem száradt a hajunk. Ilyenkor sokszor masszíroztam anyám arcát. Ő leült a heverőre, én pedig felültem a dívány háttámlájára. Így pont az ölemben tartottam hátrahajtott fejét. Mellettem volt a kis tégely arckrém meg egy testápoló, amiknek még most is érzem az illatát, ha visszaemlékszem. A haját hátra simítottam, bekrémeztem az ujjbegyeimet, és finoman körözni kezdtem a homlokán és a halántékán. Finoman végigkentem az arca két oldalát és az állát. Nagyon szerette, amikor a becsukott szemhéját is végigcirógattam. Az orrát csak átkentem, a szája körül pedig körkörös mozdulatokkal haladtam. Homlokát, halántékát, arcát, majd megint az állát. Közben folyamatosan tettem az ujjaimra a krémet, mert beszívta a bőre. Éppen a szája körül jártam, amikor egy kicsi rákenődött a felső ajkára. Letöröltem, de közben éreztem milyen kemény az ajkának a pereme. Önkéntelenül is elkezdtem körbe - körbe kenni a szája körül, persze vigyázva, hogy csak ritkán érintsem az ajkai szélét. Most is került az ajka peremére, letöröltem, de az előbbinél lassabban.

Bekrémeztem az ujjamat, de most direkt egy kicsivel többet kentem az ajkaira. Ahogy finoman köröztem a száján áttérve az állára, majd vissza kicsit lazulni éreztem az ajkait, majd éppen csak egy résnyire kinyílni. Először önkéntelenül megnyalta a nyelve hegyével a felsőajkát, épp csak hogy kiért a szájából. Hozzáért az ujjam végéhez. Tovább masszíroztam az arcát, homlokát és az állát. Közben véletlenül megint összekentem a száját, de most rögtön lenyalta éppen csak a nyelve hegyével. Megint kentem egy kis krémet a kezemre, de most testápolót is nyomtam rá, és egész tenyérrel kezdtem el simogatni az arccsontját. Aztán két ujjal nyúltam a tégelybe és direkt a szája környékére kentem az egészet. Tetszett, ahogy a krémtől fénylő feszes ajkai a masszírozástól kipirosodnak. Direkt úgy kezdtem el körözni az ajkán, hogy ne legyen feltűnő. Úgy simítottam a száját végig, hogy egy csepp becsurranhasson a belsejébe. Láttam, ahogy a nyelvével ízlelgeti, majd kidugva a nyelvét, végig nyalta teljes hosszában a száját és a két ajkát befordítva nyelt egy kicsit. Az ajkai, ahogy ellazultak ismét kifeszültek. Azt hitte nem látom, mert masszírozás közben mindig bekapcsoltuk a tv - t, és egy zenei csatornára vittük. Megint diszkréten körbenyalta a száját, mindvégig behunyva a szemét. Nem igazán értettem miért tetszik ez nekem, de kezdett egyre izgatóbbá válni a dolog.

Kiemeltem megint egy kis adag krémet, de most folyattam rá egy pár csepp testápolót, aminek a sárgás színe összekeveredett a hófehér krémmel. Az egyik kezemmel a félfolyékony de mégis tapadós masszát az állcsúcsától kezdve kenni kezdtem az orra felé. A massza egy része az ajkaira jutott. Rögtön befordította őket majd ki. A krém nagy része bejutott a szájába, majd vissza nyállal elegyedve. Ahogy az arca két oldalát simogattam az ujjaim alatt, éreztem, ahogy ízlelgeti a krémet és mozog a nyelve a szájüregében.

Az állát és a nyakát kenegettem, hogy ne legyen feltűnő a tevékenységem. A kezem magától mozdult felfelé, és a szájáról oldalirányba elkentem a nyálkás anyagot. Olyannyira hihetetlen de egyszerre érdekes volt a látvány, hogy arra gondoltam mi lenne, ha megkóstolnám én is. A másik kezemen még volt krém, ami még nem is ért anyám bőréhez. Lassan a számhoz emeltem, és egy kicsit rákentem a szélére. Langyos puha érzés volt. Nagyon kis résnyire nyitottam a számat, épp csak, hogy a nyelvem kiférjen rajta. Hozzáért a nyelvem a krémhez. Gyorsan visszahúztam a számba, mert féltem az ízétől. Kellemes volt, ahogy keveredett a nyálammal és ettől az sűrűbb lett. Az íze alig volt érezhető. Inkább csak az illatát éreztem. Még többet tettem a csukott számra, és ugyanúgy, mint anyám én is be - , majd kifordítottam az ajkaimat. Közben a nyelvemet a számhoz nyomva vártam az előbbinél nagyobb adagot.

Megszívtam a számat, hogy egy kis nyálat gyűjtsek össze, majd a nyelvemmel összekevertem az egészet. Roppant izgalmas volt, hogy közben anyám bármikor kinyithatta volna a szemét és megláthatja mit is művelek. Most még nagyobb adagot tettem a számra, de közben félig kidugtam a nyelvemet is. Ujjammal kenni kezdtem körbe - körbe az ajkaimat, meg a nyelvem végét. Bizsergető érzés volt, mintha idegen kéz simogatott volna. Most már teljesen kitöltötte a számat a krémes - nyálas massza. Nagyon tetszett. Önkéntelenül nyeltem egyet, és lecsúszott a torkomon az egész. Most éreztem meg jobban az ízét, ahogy végighaladt a torkomon. Nagyon enyhén volt csak édeskés és savanykás. Zakatolt az agyam, ahogy felgyorsult a szívverésem. Hirtelen egy csomó ötlet jutott eszembe a folytatásra. Próbáltam arra gondolni, hogy ez nem természetes és nem normális dolog, de belül borzasztóan tetszett. Anya vállán volt egy törülköző, hogy a haja ne vizezze össze a háttámlát. Ahogy jobban kihúzta magát, az már nem takarta teljesen a melleit. Kikerekedett a szemem, mikor megláttam a bimbóit. Ki voltak vörösödve, és fényesen feszültek, látszódott rajtuk, hogy meg vannak keményedve.

Gyorsan a sajátoméhoz kaptam. Ugyanazt tapasztaltam magamnál is. A kicsi, de gömbölyű melleim jólesően feszültek és bizseregtek. Megfogtam a végüket. Olyan kemények voltak, amit csak akkor tapasztaltam, amikor hideg vízzel érintkeztem. A krémes ujjaimmal végigsimítottam őket, de olyan forróak voltak, hogy még több krémet tettem rájuk. Két ujjam közé fogtam őket, és simogatni, finoman morzsolgatni kezdtem őket. Megakadt bennem a levegő. Még sosem találkoztam ezzel az érzéssel. Áramütést éreztem, az agyamtól egészen a combjaim találkozásáig. Sokat nézegettem már, milyen furcsán is néz ki egy női nemi szerv.

Egy kicsit széjjelebb húztam, és elámultam, hogy mitől pirosodtak így ki. Az egész meg volt duzzadva, és ahogy még jobban széthúztam, csillogó átlátszó nyálka kötötte össze a puncim két szélét. Lenyúltam a jobb kezemmel, hogy érzékeljem a kezemmel is. Ahogy hozzáértem a belsejéhez, ismét végigcikázott bennem megint egy villámlás. Zúgott a fejem, a látásom beszűkült. Anyám hangja térített vissza a valóságba: - Masszírozd még légy szíves az arcom, olyan kellemes!

Életemben még így nem izgultam. Próbáltam mély levegőt venni óvatosan, hogy anya ne vegye észre izgatottságom. Egy pár lélegzetvétel után kezdtem magamhoz térni. Kavarogtak a gondolatok bennem. Egyszerre kívántam ezt az új érzést, és egyszerre tiltakoztam ellene, mert legbelül az motoszkált bennem, hogy ezt nem szabadna. Anyám arca időközben teljesen beszívta a krémet, csak a fénylése maradt meg. Ahogy ismét hozzáértem ragacsos volt a bőre és már nem csúszott. Most csak testápolót nyomtam a tenyerembe, és a két kezem között kenegettem. Önmagában már ez is izgató volt. Megint a halántékát kezdtem masszírozni, majd a homlokát, és a szemhéját. Kissé elhaló hangon szólalt meg anya: - Jó volt mikor a számat is bekented!

Nekem se kellett több. Mutató ujjamat beledugtam a tégely tartalmába, majd anya állára és szája köré kentem. - Olyan jól esik, tudod régen kényeztetett már engem valaki. Amikor körbe - körbe kented az ajkaimat az nagyon finom volt. - Szólt ismét távoli hangon.
Hirtelen átvillant az agyamon, hogy jó lenne nem csak simogatni, hanem egy kicsit belenyúlni a szájába. A középső ujjbegyemet egészen finoman és lassan egy fél centire becsúsztattam, mintha véletlenül félrenyúltam volna, ő pedig reflexszerűen összecsücsörítette a száját, amitől kisiklott az ujjam. Elsőre megijedtem, de mikor halkan felsóhajtott, megint úgy tűnt, hogy nem vett észre semmit.

Közben anyám állára kibuggyant egy kis adag abból, amit az előbb kentem a szájába. Csillogott a nyáltól és beleborzongtam. Az futott végig az agyamon, hogy mi lenne, ha azt is megízlelném. Bekrémeztem a másik kezemet és az orra meg a szája közé kentem, közben két ujjal felcsippentettem az álláról a pár csepp nyálkát. Számhoz emeltem, és leszoptam az ujjamról. Ki - be szippantgattam miközben az ujjamat egy - két centire bedugdostam a számba. Kitaláltam mi lenne, ha anyámmal is megkóstoltatnám az enyémet is. Felemeltem a testápolós flakont, és pár cseppet a számba nyomtam. Összekevertem a nyelvemmel, és felsóhajtottam, mert elképzeltem, ahogy belecsorgatom a szájába. Feje fölé hajoltam és lassan, nehogy lecsapódjon, engedni kezdtem a félig nyitott szája felé. Útközben elékaptam a tenyerem, mert túl sokat sikeredett kiengednem.

Az ujjamat a szája széléhez érintettem, és hagytam, hogy egy pici belefollyon az egyvelegemből. Összezárultak ajkai és láttam, ahogy ízlelgeti, majd a nyelvét kinyújtja, de most hosszabban nyalta végig a száját elejétől a végéig úgy, hogy közben visszaengedte a nyálkát a szájára és köréje.
Kisebb adagot kivéve a krémből, ismét a számhoz közelítettem remegő ujjakkal. Már előre kidugtam a nyelvemet, és lenyaltam az ujjamat. Kicsit ízlelgetve, visszaengedtem az ujjhegyeimre. Átvéve a másik kezemmel a keverék egy részét, a mellbimbóimra kentem azt. Hűsítette izzó végüket.
- Megnyomkodnád a vállamat is? - kérdezte, inkább kérte rekedten. Levettem a törülközőjét róla és a karfára tettem. Bőven nyomtam testápolót a markomba, majd a vállcsúcsától elindulva, fel a nyakán át, a válláig végigkentem.
- Prímán csinálod, tegyél még rá!

De én alig hallottam, mert mindvégig a melleit néztem. Ugyanilyeneket szeretnék én is. Nem túl nagyok, de nem is kicsik. Feszesen álltak, duzzadó véggel. Lefelé fordítottam a flakont, és ráfolyattam a vállára, nyakára, állára. Direkt úgy csorgattam, hogy egy része ráfolyt az egyik mellére is. Ahogy hozzáért, végigfutott egy apró remegés a testén. Visszatettem a kupakot, majd két kézzel elkezdtem kenni, masszírozni a vállát és a nyakát. Mintha csak az elcsöppent testápolót akarnám összeszedni, a mellét is végigsimítottam, de úgy, hogy közben éreztem a meleg bimbójának keménységét. - Ott is bekenheted, ha nem zavar téged! - Dehogyis! Vágtam rá, talán túl gyorsan is. Féltem, hogy hangomon megmutatkozik izgatottságom. Próbáltam visszafogni magam, és lassan csinálni, mert az volt végig bennem, hogy milyen érzés lenne bevenni őket a számba.

Megint átfutott bennem az, hogy tiltott területre tévedtem. De hiába kerestem a helyes választ, olyan állapotba voltam, hogy bármit megtettem volna, amit kér anyám.
Most egyenesen a melleire csorgattam a krémet, mint amikor a cukrász díszíti a tortát. Csoda jól nézett ki, amint a sárgásfehér karikákba ott vöröslött középen egy - egy mellbimbó. Olyan hálás kifejezés ült anyám arcán, hogy a világért sem hagytam volna abba az egészet. Szerencsére még mindig csukva tartotta a szemeit, mert most nem tudtam volna beléjük nézni. Kicsit szégyelltem, mit is érzek iránta e pillanatban. Először csak az ujjvégeimmel kenegettem a melleit, majd az egészet a tenyerembe fogva, átkrémeztem az egészet. Gyönyörűen csillogtak. Még folyattam rájuk krémet, és megismételtem a mozdulatokat, annyival kibővítve, hogy a bimbóin egy kicsit elidőztem.

Alig hallható hümmögést hallottam anyától, fura magas hangon. - Kenjél megint az arcomra is! Készítettem ismét egy kis keveréket a két krémből, majd rásimítottam az egészet az arcára. A legtöbb az állára és a szájára jutott. Folytattam a melleinek a krémezését. Ahogy föléje hajoltam, egész közel ért az arcunk egymáshoz, így közelről láttam, ahogy kinyílnak ajkai, és mélyen sóhajt egyet. Éreztem a leheletét. Beleborzongtam olyan forró és izgató volt. Az cikázott bennem, mi lenne ha összeérinteném a szánkat úgy, hogy ő úgy érezze, mintha az ujjam lenne. Bekentem a saját számat is, föléje hajoltam majd két kezemmel megmarkoltam a melleit, és simogatni kezdtem őket. A szánk csak pár centire volt egymástól, de csak én láttam a távolságot. Ahogy erősebben kezdtem masszíroznia a cicijét, a fejét hátrabillentette, és a háta megfeszült egy kissé. Ajkai még jobban szétnyíltak, most még teljesen krémesek voltak.

Olyan közel került a számhoz, hogy kinyújtottam nyelvemet, és épp csak, hogy hozzáértem az alsóajkához. Végigfutott a gerincemen a hideg. Nem érezte meg a különbséget, mert láttam, hogy a mellére koncentrál. - Tegyél még rá krémet! Mondta továbbra is csukott szemmel, így nem láthatta, hogy centikre vagyok tőle és azt figyelem, ahogy beszéd közben a krém ki - be siklik az ajkain.

Esküszöm, még életemben nem láttam olyan izgató látványt, ahogy anyám krémes szája az arcom előtt mozog. Most a tégelyből rákentem a bimbóira egy - egy diónyit, a flakonból pedig csorgatni kezdtem a nyakán, a száján keresztül a mellére és vissza. Sok került a szájára, és a nyelvével visszatolta a krémet a száján kívülre. Három ujjal kentem szét az állára csorgott egyveleget, közben a melleimre is kentem belőle. Ezt már nem lehetett leplezni, hogy ténylegesen mit csinálunk, de jobb volt így, hogy eljátszottuk, nem tudunk róla valójában. A mellen most már jócskán volt krém, amit egész tenyérrel kezdtem szétdörzsölni a felsőtestén. Kicsit feljebb hajoltam, hogy rálássak anya egész testére. Nagyot nyeltem, amikor elém tárult a látvány. Fénylő, gyönyörű teste lüktetett a televízió fényében. Legszívesebben végigcsókoltam volna tetőtől - talpig. Izzott a szám, annyira kívánta az ő száját. Tüzelt már az egész testem. Lenyúltam a combjaim közé. Elképedtem mennyire be vagyok nedvesedve. Már a háttámla huzata nagy foltban át volt itatódva tőle. Anya hírtelen kinyitotta a szemét és rám mosolygott:
- Én is megmasszírozlak, ha akarod?

Nem tudtam válaszolni hirtelen, annyira szégyelltem magam. Már beszívta a krémet az arcom és mellem is, de még fénylettek tőle. Tudtam, hogy most lebuktam. De anya nem foglalkozott ezzel. Helyet cserélt velem és megkérdezte: - Kérsz arcmasszázst? Alig bírtam kibökni, hogy igen. - Rendben van. Lazulj el, és hagyd, hogy jól essen. Olyan megnyugtató hangon mondta, hogy tényleg sikerült félig - meddig elengedni magamat. Felült a háttámlára, én pedig eléje, és az ölébe hajtottam a fejemet és lehunytam a szemeimet. Hallottam, ahogy a flakonból kiprésel egy kicsit, és összedörzsöli a két tenyere között. Az arcomhoz ért előbb két oldalt, majd le az államig, onnan fel a homlokomig. Most közvetlenül a flakonból nyomott a bal arcomra, egészen a nyakamig átlósan a számon keresztül. A kezeimet a combom mellé zártam, mert attól féltem, hogy elkezdem simogatni magamat. Csak a két mutatóujjával kenegette az államat és a szám körüli részt.

Alig vártam már, hogy hozzáérjen az ajkaimhoz. Megint éreztem a testápoló folyamát az államon keresztül a számon át és vissza. Közben direkt kissé szétnyitottam őket, hogy belülre is jusson egy kicsi. Izgatottá tett az érzés, de még inkább az, hogy anya látja az egészet, sőt ő csinálja. Megmozgattam a számba jutott pár cseppet és nyeltem egy kicsit. Végre megéreztem, ahogy anya puha ujjai lehelet finoman végigsimítják a felső ajkamat. Alig észrevehetően ért csak hozzá. A két mutatóujjával egyszerre csinálta. Belül már dübörgött a szívem és az agyam.
- A melleimet is! - Szólaltam meg félénken. Szó nélkül csorgatott az állam szélétől a köldökömig vékony csíkban testápolót. Mielőtt szétkente volna, hallottam ahogy kiürül a flakon.
- Azonnal jövök! - suttogta, és kiment az üres flakonnal a fürdőszobába.

Pár másodperc múlva már itt is volt, kezében egy teli flakonnal. Az már egy másik fajta volt, nagyobb, és más színű. Míg kiment végignéztem a testemen, és kirázott a hideg annyira jó volt belegondolni, mi lesz, mikor visszajön. Megint mögém ült, és két kézzel szétkente a krémet a felsőtestemen. Ahányszor a tenyere átsiklott valamelyik mellemen, pici remegések futottak át rajtam. Hallottam egy kattanást, és résnyire nyitottam a szememet, épp csak, hogy kilássak, de ő továbbra is csukva lássa. Kinyitotta az új tubust. Egy nagyobb adagot a kezébe nyomott és ekkor olvadtam el teljesen, mert a szájához emelte és a nyelvével bevette az egészet. Visszacsorgatta a tenyerébe, erre én kinyitottam teljesen a szememet. Észrevette, de nem lepődött meg, azt mondta, azért teszi, hogy ne legyen kellemetlen hideg, amikor rám keni.

Visszahunytam a szememet, de csak annyira, hogy azt higgye nem látom mit csinál. Végig figyeltem mit tesz, annyira izgató volt nézni. Kinyújtotta a karjait, és áthajolt a fejem fölött. A kezeivel pedig körbefogta a kicsiny melleimet. Közben az arca ott halad el az enyém fölött, és éreztem, ahogy a szája széléről az alsó ajkamra csöppen egy adag nyálas - krém. Borzasztó jó érzés volt. Egyből kinyújtottam a nyelvem, és lenyaltam. Anya pont látta és elmosolyodott. Közben a két kezével olyan jólesően cirógatta a melleimet, hogy apró vonaglásba kezdett a testem. Arca az arcom fölött mozgott, és éreztük egymás leheletét. Szemem résén keresztül láttam, amint egyik kezét a szájához emeli, és benyúlva a nyelvéről lehúzott nyálkát a számra keni. Azt hitte, úgy tudom, hogy testápolóval csinálja. De így még izgatóbb volt. Majd a számról letörölt krémet a saját mellére kente.

Ahogy húzódott vissza, hogy a flakonért nyúljon, direkt megemeltem a testem, és így az ajkaink egy pillanatra összeértek. Csodálatos érzés futott át rajtam. Mikor kézzel simogattam a száját, nem éreztem, hogy ennyire selymes. Megint összecsorgatta krémmel a testem és a szám, majd a melleim simogatása közben olyan közel hajolt a számhoz, hogy az már szinte összeért, és szinte suttogva kérdezte: - Érzed, kicsim? Épp válaszolni akartam, és megnyaltam a számat, amikor hozzáért a nyelvem az ő szájához is. Most kent még egy kis krémet a saját szájára és visszahajolt fölém, úgy hogy a fejét elfordítva oldalra, tökéletesen illeszkedtek körben az ajkaink. Alig hallható rövid - Hö - tört fel belőlem, ahogy megéreztem forró kemény ajkait. Feljebb emeltem a fejemet, de még mindig nem nyitottam ki a szememet.

Nagyobbra nyitottam a számat éreztem, ahogy egyszerre mozdul az anyáé az enyémmel. Egymás leheletét lélegeztük, de még nem csókolóztunk. Lassan kezdett anya nyitott száján átcsorogni hozzám a krémmel keveredett nyála. Annyira kellemes volt, hogy felemeltem a karjaimat, és átkulcsoltam a tarkója mögött. Így jobban magamhoz tudtam húzni. Kezdtem összezárni a számat, és azzal egyszerre kipréselni a krémes - nyálat az ajkaim között. Anya is összezárta a száját. Most már nyitva volt a szemem. Mélyen a szemébe néztem, megnyugvást és boldogságot láttam benne. Biztonságban éreztem magam. Visszahajolt rám, és megint rám tapasztva a száját, kezdte felszívni a számból kifolyó keveréket.

Mikor végzett, ismét szétnyitottuk a szájainkat, és megint kezdett átcsorogni belém a nyála. Most tovább tudtuk ezt játszani, mert anya a nyelvével irányította, hogy hova folyjék, és mikor kezdett megtelni a szám, mindig visszaszívta az anyagot. Legalább öt - hat percen keresztül játszottuk ezt. Ekkorra annyira elzsibbadt a szám, hogy teljesen felültem. Most már jól éreztem magam. Nem szégyenkeztem, csak vártam mit fog tenni velem. Letérdelt elém, és simogatni kezdte a melleimet. De most precízebben, és bátrabban, mint az előtt. Hátradőlve

vártam a fejleményeket. Forgott velem a világ. Körkörösen simogatta kívülről befelé haladva. A bimbóimat két ujja közé fogta, és hosszasan húzogatta, csipkedte, morzsolgatta. Lángolt a testem. Mostanra teljesen elengedtem magam. Hátrabicsaklott a fejem és hüppögve vettem a levegőt. Egyszer csak azt érzem, hogy valami nedvesebb és mozgékonyabb valami csiklandozza a bimbóimat. Nehezen, de lenéztem és összerándult a hasam a látványtól. Anya nyelvével köröz a mellem közepén. Ajkai közé veszi, és szopogatja. A krémtől sikamlós mellcsúcsaim folyton kicsúsztak a szájából. Behunyt szemmel csinálta, és látszott, hogy ő is élvezi. Számomra megállt az idő. Örökké így akartam maradni, és érezni. Nyelvemmel közben körbe - körbe nyaldostam a számat.

Közeledni kezdett megint anya arca az enyémhez. Csak a száját tudtam nézni, amint félig kinyitva borzasztóan fénylik. Nyelve ért elsőnek az ajkamhoz. Önkéntelenül én is kidugtam az enyémet. Körbeölelte az ajkaival és húzogatta le a nyálamat róla. Összecsücsörített szájával leszívta az enyémről az összes krémes - nyálat. Lehajtotta a fejét és rácsorgatta a nedvet a melleimre. Megint szájába vette őket. Mozgatta a nyálkát rajtuk. Felszívta, visszaengedte.

Ekkor indult meg az agyamból egy kéjes érzés végig a gerincemen, egészen a hasamig. A fogait és éreztem, épp hogy csak harapdálta a bimbóimat. Ekkor történt meg velem, amit életemben nem tapasztaltam még soha. Összehúzódott hüvelyem, és befeszültek a comb - és farizmaim. Hatalmas lüktetést éreztem a alsó kis nyílásom belsejében. Elöntött a forróság, mint mikor hirtelen meleg vízbe merülök. Elakadt a lélegzetem és akkora erővel rándult össze a rekeszizmom, hogy előregörnyedtem és kimeredtek a szemeim. Nem láttam semmit, nem hallottam semmit, megszűnt körülöttem a világ. Csodálatos érzés kerített hatalmába, egyszerre feszült meg minden izmom, és alul egy robbanást éreztem. Apró félbetört sikoly hagyta el a számat, és visszacsuklottam.

Minden erő kiszállt belőlem, ahogy az izmaim egyszerre ernyedtek el. Kifújtam a levegőt, és majdnem elsírtam magam. Ekkora megkönnyebbülést, még nem tapasztaltam, mint akkor, abban a pillanatban. Pár másodpercre elvesztettem az eszméletemet. Arra ébredtem, hogy anyám puszilgatja végig az arcomat, és búgó hangon kérdezget:
- Hogy érzed magad, kicsim?
Csak annyit tudtam kinyögni, hogy köszönöm..., köszönöm.
- Most már igaz nő vagy. Megtapasztaltad mi is az orgazmus.
Még mindig szabálytalanul lélegeztem, de kezdett kitisztulni a tudatom, és visszaáramolni az erő a végtagjaimba.
- Mi volt ez anya? - kérdeztem kétségbeesetten.
- Minden rendben kicsim, ez a legcsodálatosabb örömszerzés, amit egyik ember adhat a másiknak. Légy büszke rá!

Ezután egymás mellé feküdtünk, és hosszasan beszélgettünk ezekről a dolgokról.
- Ez csak fiú és lány között történhet, nem? - kérdeztem félénken, mert szégyelltem egy kicsit magam előtte. - Szó sincs róla. Valóban az a megszokott, de az örömszerzésnek nincsenek igazán korlátai. És különben is, én az anyukád vagyok, kötelességem megmutatni neked hogy működnek ezek a dolgok. Erre megnyugodtam, és most már egyre többet kérdeztem tőle.
- Miért érzékeny a szám, miért duzzadnak meg a bimbóim, mitől olyan kellemes ott lent?

Rengeteget kérdeztem, és anya rendre mindegyikre részletesen válaszolt. Megmutatta a nemi szervem részeit, és elmondta hogy melyik mire való. Megegyeztünk, hogy nem beszélünk senkinek a történtekről. Elmentünk fürdeni, de most közösen. Még több kérdést tettem föl a kádban. Mikor végeztünk, elbúcsúztunk egymástól, és ki - ki a saját szobájába ment aludni. Nehezen tudtam elaludni. Olyan hihetetlen volt visszagondolni az egészre, de egyszerre jó is volt. Csak hajnalra bóbiskoltam el, ezért reggel nehezen ébredtem anya keltegetésére:
- Vár az iskola, kicsim. Meg nem történtnek éreztem a tegnap estét. Felszabadulva indultam a buszhoz, és különleges földöntúli boldogság lebegett körülöttem.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kriszticica82 ·
Jó kis történet! Tetszett nagyon! Imádtam a részletes leírást! Alig várom, hogy a következő részt is elolvassam :smile:

lazac314 ·
Életszerütlen izzadságszagú.Az olvvasottság hiánya (nem mindegy ,hogy mit olvasunk) középiskolai tananyag ,viselkedéstan félezer könyv után bátran próbálkozz locsogni már tudsz..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: