Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anonymus nagyapja - 3. fejezet - A remete története

Felkelt a nap. Gyönyörű reggel volt. Egy tisztás, néhány mókussal, madárral, sziklákkal körülvéve. A kis kunyhócska, fából készült, bokor van mellette, és virágok az ablakban.
Egy idős ember néz ki az ablakon, meg szagolja a virágait, elmegy az ablakból, és nyílik az ajtó. Kijön rajta az öregember. Leül egy kőre, ami egy farönkkel van kitámasztva. Imádkozik. Magában, csendesen. És megzörren egy ág a földön.
- Jó napot!
De az öregember imádkozott tovább.
- Bocsánat, hogy megzavarom, de én a kiutat keresem.
- Vége – szólt halkan az öreg. – Most szólhatsz hozzám, ha még itt vagy.
- Jó napot. Én Gee Gaude vagyok, Németország egyik szegénye, de majdnem a királynál szolgáltam, amíg a magyarok el nem raboltak. És most keresek egy öregasszonyt, és egy csoport szegény embert. Véletlenül nem láttál erre, kedves remete?
- Nem.
- Oh, köszönöm. Akkor, viszlát.
- Ne menj! Van mondani valóm számodra. Legközelebb, ha látsz imádkozni egy remetét, akkor ne zavard! Ha éppen nincs egy ilyen kunyhóban senki, attól még laknak. Most mehetsz!
- Köszönöm, kedves remete! Viszlát!
- Viszont látásra!

És Gee elment. Zörrent az ág, és aztán abbahagyta. A remete bement a házba, és a konyhába termett. Ekkor egy öreg hölgy hang oda beszól:
- Elnézést! Van valaki odabent? Hahó! Lakik itt valaki?
- Igen. – szól a remete csendesen.
- Akkor megkérdezhetnék néhány dolgot?
- Persze.
- Akkor az egyik. Nem látott itt egy fiatal legényt? Gee-t.
- De.
- És merre ment?
- Arra. – és odamutatott, ahol eltűnt Gee.
- Köszönöm, köszönöm! És merre van a kivezető út az erdőből?
- Arra. – ugyanabba az irányba mutatott, mint az előbb.
- Köszönöm! És nem látott erre egy szegény ember csoportot?
- Nem, de Gee is kérdezte.
- Köszönöm remete, köszönöm!

És Julle is ugyanott zörgetett ágat, ahol Gee, és el is tűnt.
„Mennyi ember talál rá erre a helyre. Elindulok én innen holnap megkeresni azt a szegény ember csoportot.” gondolta a remete. El is indult, de nem ott, ahol a többiek.
- És most elmondom, hogy, hogy találkoztam veletek.
A remete a kezével félrelökte az ágakat az útjából, és mendegélt a fák közt.
Esteledik.

Az öreg elfáradt. Ledőlt egy kőre, ami pontosan olyan volt, mint a saját otthonában- inkább sziklának látszott-. Nagyon fáradt volt. Elővette a tarisznyáját, kivett belőle egy kis cipódarabot, és elfalatozta.
Sötét van. Az öreg hallott valamit, és felriadt álmából. Észrevette, hogy a madarak elröppentek a fákról a felriadás hangjától. Elmenekültek az avarban lévő kis állatok. Egy sündisznót látott az öreg, és elindult feléje.
Azután látott egy embercsoportot, valószínű, akiket keresett. Féltek, látta rajtuk.
- Isten hozott a Hegyközi- Sötéterdőben!- szólt az öreg.

- Szóval találkoztál Gee-vel, Julle-lal, és aztán csak velünk. Ha ott indulsz el, ahol ők, akkor nem találkoztál volna velünk, és velük se biztos, hogy találkoztál volna, igaz?
- Igaz. És tudom, hogy hol vannak Julle-k.
- Kint az erdőben, igaz?
Hasonló történetek
4249
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

kukulkán ·
Nem olvastam az előző részeket,de gyengécske írásnak tartom.Egy remete sosem hagyja el a helyét. Például oszlopos Simeon egy oszlopon kuporgott vagy harminc évig és a hívők hordták neki az ennivalót,amit egy kötélen húzott fel magának.Az oszlop körül,a lehullott ürülékét is szentnek tartották és kegyszerként hazahordták.Ez,ha igazi remete lett volna,akkor adományokból élve az erdő mélyén elmélkedve nem indult volna el nyomozni a szegényemberek után.Ilyen még a mesében sincs. :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: