Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anna és a férfi

A férfi már unta a mocskos estélyeket, a sok öltönyös balféket, hiénákat, és szerencsevadászokat. Utálta az efféle társasági összejöveteleket. Lassan felvette öltönyét, és udvariasan elköszönt a pezsgőző társaságtól, majd kilépett a villa főbejáratán. Intett a portásnak, aki taxit hívott számára, majd az is megérkezett. Csak Annára vágyott. Hazamenni és magához húzni, majd forrón szájoncsókolni.
Elindult hát haza...

A taxi megállt egy hatalmas, téglapilléres kertes ház előtt, és a férfi kiszállt. Becsengetett, halk zümmögés jelezte, hogy a kaput kinyitották. Gyönyörűen csillagos az égbolt....

Belép a hatalmas előszobába, és ott fogadja kis angol buldogja:
- Vau, vau!- csahol boldogan.
- Ejnye, te kis rosszaság, igazán megvárhatnád, amíg leveszem a cipőm. - mondja korholóan a férfi, majd játékosan meghúzza a kutyus fülét. Érzi, lassan feltöltődik pozitív érzésekkel, hisz otthon van, és csak pár lépés válassza el Annától. Nem beszélve erről a kis gömbvillámról...
Végre a nappaliba lép, és egy szőke, kék szemű szépség lép felé, majd karjaiba veti magát a következő szavakkal:
- Azt hittem, már soha nem is jössz haza. - azzal lágyan megcsókolja a férfit.
- Te is hiányoztál szépszemű. - és a lányra mosolyog, majd észre veszi a terített asztalt.
Egyik barátnője sem főzött még neki 27 év alatt, és ez teljesen meghatotta, hisz Anna két hete van vele, de már jobban kötődnek egymáshoz, mint régebben bárki máshoz.

A lányt szorosabban öleli, elsimít egy rakoncátlan tincset az arcából, és annyit mond:
- Köszönöm... - újabb csókok, majd nehezen megeszik a vacsorát is, aztán felmennek az emeletre, a hálószobába. Anna mindössze 19 éves, de tudja számára a férfi az igazi, nem is tudja, hogy miért pont vele jött össze ez a fiú, hisz bárkit felszedhetett volna a latin külsejével, és lehengerlő modorával. Egy kérdést tesz fel hát az őt ölelő férfinak:
- Miért én? Miért?
A férfi lassan az ágyra fekteti a lányt, mert tebenned ott a gyermek, az érett nő, a tűz, a fény, a szenvedély, millió érzést keltesz bennem, ha csak rád gondolok. És gyönyörű is vagy. Tetszik a szád, - lassan a lány ajkához ér, nyelvével cirógatja - a szemed, - és ujjával végigsimít Anna szemöldökén - tökéletes a teste! - és elkezdi kigombolni a lány blúzát.

Anna hevesen csókolja, nyelvével a férfi nyakát cirógatja, leszaggatja az ingét, és magára húzza. A férfi kikapcsolja a lány melltartóját, leveszi, és a látványtól felnyög. Simogatni kezdi, majd a mellbimbóit szívja, Anna kigombolja a férfi nadrágját, és érzi a duzzadó férfiasságot. Teljesen felizgul.

Anna érezte, a vágy súlya rátelepszik. Mellbimbói hegyesek és kemények, élvezi, ahogy a férfi egyik keze a combján felkúszik, eléri a fenekét, majd folytatja útját egészen a feszes melléig. Most igazán nőnek érzi magát. Őrülten simogatja a férfit, ahol csak éri. Érzi, mindjárt megőrül a vágytól...
A férfi kiengedi a haját, vállig érő fekete... Anna most veszi észre mennyire izmos a teste a fiúnak:
- Kell a tested, a szíved, a csókod. Mindened kell Anton - súgja halkan a férfi fülébe.
Anton lassan nyelvével megindul a lány melleitől a köldökéig. Milyen édes a bőre - gondolja magában. Anna két kezét a feje fölé szegezi, majd kigombolja a lányfarmerját, lassan lecipzározza, élvezi a pillanatot, közben egymás szemébe néznek mélyen. Anton lehúzza a lány nadrágját, és így szól:
- Csukd be a szemed...

Anna engedelmeskedik. Anton végignéz a lány testén, és nem tud betelni a látvánnyal. Lassan a fekete tangához hajol, nyelvével annak felső része alá kúszik, egyik kezével a lány fenekét simogatja, másikkal Anna arcát megkeresi, és lágyan simogatja
Anna felnyög, kezével a férfi arcát lejjebb tolja. Anton kezeivel a lány dereka alá nyúl és a teljesen elázott fehérneműn keresztül nyalja a punciját. Anna nem bírja tovább, és újból felnyög. Érzi, mindjárt itt az első...
A férfi most lehúzza a lucskos kis fehérneműt, és újra Anna combjai közé nyomja a fejét. Lassan egyik kezével a melleit simogatja, másik kezével a lány combjának belső felén kúszik felfelé. Élvezi Anna egyre erősödő sóhajait. Finoman feldugja két ujját a forró és nedves punciba mozgatja őket, ki-be, egyre gyorsabban, közben nyelve a lány csiklóját izgatja…

Anna gerincén áramütésszerűen végighalad valami, ágyékát forró nedvesség önti el, és felsikolt az élvezettől. Megvolt az első orgazmusa Antonnal. Nem is gondolta, hogy ennyire intenzív is lehet...
Piheget 2 percet, és magára húzta a férfit. Levette annak nadrágját, és a kemény hímvesszőt a hüvelyébe vezette. Anton agyában milliónyi apró bomba robbant.
Anna Anton fölé keveredett, majd lovagló helyzetben folytatta a dolgot. Érezte ismét, elmegy egy olyan tíz perc elteltével. Jött is nemsokára. Érezte benne a feszülő és egyre jobban lüktető szerszámot. Leszállt róla, majd szájával folytatta. Nemsokára a sós sperma ízét érezte szájában.

Anton mellé fekszik, teste remeg, a férfié szintén, átölelik egymást, betakaróznak és a lány így szól:
- Mindjárt folytatjuk - és kacéran a férfira néz, majd szájon csókolja...

Folyt. köv.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

patrikk ·
Nekem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: