Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anita

Ülünk a tengerparton és élvezzük a kellemes napsütést, nézzük a hullámokat. A születésnapi ajándék úgy látszik jól sikerült, már egy hete itt vagyunk ezen a csodálatos szigeten, és látszik, hogy Anita is kezdi élvezni az ajándékot, amit tőlünk kapott. A férjem és én leptük meg ezzel az utazással szülinapjára. Anita és én már régóta ismerjük egymást, láttam, hogy mostanában milyen boldogtalan, mekkorát csalódott az életben. Ezért gondoltuk Gyurival, hogy eljöhetne velünk nyaralni. Ezt a helyet nemrég fedeztük fel, kicsit távolabb volt a szállodától, de megérte gyalogolni, hiszen erre nem jár senki. Anitának is nagyon tetszett, mindjárt úszott is egyet a tengerben. Most jön ki éppen a vízből, felém közelít, mosolyog.

Csodálatos alakja van, mondaná minden pasi. Sőt női szemmel én is így látom. Fekete haja, kék szeme, barna bőre mellé valami ellenállhatatlan kisugárzás társul. Nagyon jól áll rajta ez a fehér bikini. A mellei nem túl nagyok, a feneke gömbölyű, formás. Letelepedik mellém és kéri kenjem be a testét, mert nem szeretne leégni. Hasra fekszik, a bőrére folyatom a naptejet, összerándul a hirtelen hidegtől. Lassan körkörös mozdulatokkal kenem el rajta, nagyon élvezi. De nemcsak neki, nekem is jól esik. Soha nem voltam még nővel, de Anita testét szívesen végigcsókolgatnám. De persze csak elméletben merek erre gondolni, hiszen nem akarom a barátságunkat tönkretenni.

A háta már elkészült, a bőre csillog, de én még simogatom. Mindjárt szóvá teszi, gondolom én, de egyelőre nem szól semmit. Csak behunyja gyönyörű szemeit és mosolyog magában. A combjain folytatom a kényeztetést, lassan, szinte erotikusan simogatom. De próbálom fékezni magam, megkérem forduljon meg. Most a kezemre teszek a tejből és a hasát kezdem bekenni, majd a lábain folytatatom a műveletet. Visszatérek a hasához, de a melleihez nem merek hozzáérni. Érzem, nem tudnék megálljt parancsolni magamnak, hiszen már most is nedves vagyok. Anita szemei csukva vannak. Abbahagyom a kenegetést, de ő csalódottan nyitja ki a szemét, leveszi a bikinifelsőt, majd közli, hogy ha gondolom a melleit is kenjem be, mert monokinizni szeretne. Itt megteheti, hiszen a parton senki sincs rajtunk kívül, Gyuri is a szállodában alszik, úgyhogy nem fenyeget veszély.

Újra becsukja a szemeit, én pedig izgatottan látok munkának. A kezemmel először a két melle közti völgyet simogatom, igen simogatom három ujjal. Majd csodás melleit veszem kézbe, végül mellbimbóját morzsolgatom. Ő is nagyon élvezi, nyögdécsel. Azt hiszem elaludt, a számba veszem az egyik bimbót nyalogatom, szopogatom. Ekkor döbbenek rá, hogy mit is csinálok. Gyorsan abbahagyom, de Anita kinyitja a szemét, és arra kér, folytassam. Boldogan mosolyok rá. Megcsókolom lassan, szinte játszok az ajkaival, majd bedugom nyelvem a szájába, visszacsókol. Nagyon édes a csókja. Most szinte megijedek olyan szenvedélyesen kezd el simogatni, csókolni. Egy pillanatra megdermedek, ránézek, de látom ő már elveszett. A melleit kényeztetem újra. Először csak simogatom, majd ismét a nyelvem lendül támadásba. Ő csak nyögdécsel behunyt szemmel. A szám lejjebb siklik, belenyalok a köldökébe, majd puncija felé veszem az irányt. Ránézek és látom, hogy már nagyon türelmetlen, egyre jobban kíván. De én még nem szeretném, ha vége lenne, igyekszem elhúzni a játékot.

A csiklót kezdem el izgatni, először csak kézzel, majd nyalogatni kezdem, amitől az egyre jobban megduzzad. De érzem, hogy már én is nagyon nedves vagyok, megfordulok, és ő tudja mit akarok. Egyszerre nyaljuk egymást egyre mélyebben, majd bedugom egyik ujjam a hüvelyébe. Anita szinte felhúzza magát az ujjamra. Gyorsan mozgatni kezdem az ujjam, majd egy másikat teszek mellé. Szinte már sikongat. Érzem én is, hogy nedveim folynak ki belőlem Anita szájába. Egyre gyorsabban nyal, érzem mindjárt elélvezek. Egyre nagyobb sebességgel döfködöm az ujjaimmal, majd érzem, amint hüvelyizmai megszorítják kezem, élvez, sikongat. Én se bírom tovább a szájába élvezek. Lemászok róla, megfordulok, megcsókolom. Sokszor elképzeltem már ezt a helyzetet, de a valóság jóval felülmúlta a fantáziát. Teljesen kielégültem, Anita pedig szinte sugárzott a boldogságtól. Körbenézek valaki nem látott-e bennünket. A férjem kb. 3 méterre áll tőlünk, a fürdőnacija pedig igencsak szűknek bizonyul. Valószínűleg már pár perce bámul bennünket. Iszonyú zavarba jövök, nem tudom mit gondol, de látom mosolyog.


Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
NovA ·
Miközben ö nyögdécsel te azt hiszed,hogy elaludt???? te szerencsétlen!!! mikor megjött a férj utána mit csináltatok???

Darknox ·
Tettszett a történet Gratula

WaZUpP ·
Arra gondoltam olvasás közben, mért nem írsz bővebben? Ha befelyezted volna, az még ütősebb lett volna szerintem. De remélem még majd megírod a végét, és írsz még ide azon kívül!
Gratula. Ennyit tudok mondani.
WaZUpP

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: