Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anita és barátja

Én Anita vagyok egy 18 éves fekete hajú lány vagyok, ezt barátommal csináltuk: : )

Egy buliba mentünk péntek este, barátnőm hívott el, mikor megérkeztünk a buliba szinte halott volt, 50 ember szállingózott az egész épületben, míg a Dj a legjobb zenét nyomatta. Úgy döntöttünk a bárban várjuk ki, míg beindul a buli, nem voltunk nagyivók, barátom alig ivott nem szokott részeg lenni én meg smash-t vagy valami ilyesmi italt ittam. Félórai várakozás után amikor láttuk hogy a party pont ugyanolyan állapotban van, mint azelőtt úgy döntöttünk, hogy inkább elmegyünk hozzá és majd később jövünk vissza. Mikor odaértünk hozzá ő mintha már mindent kitervelt volna, leültetett a megágyazott ágyára bekapcsolt valami lassabb zenét, s elkezdtünk beszélgetni, nem tudom miről kiesett a fejemből. A szülei nem tudom hol voltak, annyit tudtam, hogy egyedül voltunk a kétemeletes lakásban. Miközben beszélgettünk ő megfogta a lábam, elkezdte simogatni ezután lehajolt és elkezdte csókolgatni, én erre teljesen felizgultam, imádom hogyha simogatnak cirógatnak.

Amint ő lábaimat csókolgatta és próbálta leszedni rólam a miniszoknyát én kicsit hátradőltem hagytam, hogy ő vezessen, végül is be kellet segítenem a ruháimtól való megválástól de
innen már tényleg ráhagytam mindent. Ő elkezdte hasamat és vénusz dombomat csókolgatni nyalogatni, én erre már teljesen felizgultam és elkezdtem nedvesedni, ő leszedte rólam a bugyit az egy mellé térdelt és elkezdett nyalni, hihetetlen jó érzés volt nedves nyelve egyre erősebben tolta beljebb és én egyre csak nedvesedtem, nagyon közel éreztem magamhoz az orgazmust miközben ő nyalogatott, alig bírtam várni, hogy behelyezze szerszámát de ez is felért akkora élvezettel.

Elkezdett ujjazni is két ujjával vagy hárommal és egyre hevesebben nyalt, már alig bírtam visszatartani pár élvezettel pillanatig az orgazmust, míg végül egy kisseb sikollyal élveztem el először. Ezután felállt és elkezdett levetkőzni, míg ő levette a fölsőjét én a gatyájától szabadítottam meg kissé kábultan az előző orgazmustól ez kicsit nehézkese ment, eszembe jutott, hogy valószínűleg azt akarja, hogy leszopjam, sajnos én ezt nem éppen szeretem, nem is élvezem túlságosan, de ha akarja már az előzőért megteszem. Nagy szerencsémre nem akarta miután megszabadítottam nadrágjától ő még levette alsógatyáját és zokniját is ezután hátra fektetett és egy érzékletes hosszú csók közben behelyezte ágaskodóját.

Én ebbe beleremegve folytattam a csókolózást. A csók után lassan elkezdtük. Élvezettel fogadtam, hogy nem erős lökésekkel kezdi, az nincs az ínyemre, ha a közepén kezdjük. Eközben megszabadítottam melleimet fogságukból és ő elkezdte masszírozni őket. Így haladtunk, egy két erősebb lökésnél én nagyokat nyögtem ő meg sem szólalt, de látszott rajta, hogy ő is nagyon élvezi. Egyszer csak abbahagyta nagy sajnálatomra, de nem bántam meg, mellém feküdt, magára emelt és beleültetett eddig is nagy de most már láthatólag, és érezhetőleg is óriási szerszámába (dicsekedhetne is a méretével : ). Így folytattuk egyre közelebb voltam az orgazmushoz, de nem akartam elsietni így nem gyorsítottam a tempón. Ráfeküdtem ő a hajamat simogatta én meg őt. Heves csókolózásba kezdtünk és észrevétlenül is gyorsítani kezdtünk, ez frissítő hatással volt rám és úgy döntöttem, hogy itt lesz az ideje, és egyre gyorsabban kezdtem föl-le mozogni a boton.

Pár perces mozgás után már olyan közel volt, hogy egy utolsó, szinte ugrással élveztem el egy sikollyal. Kábult állapotban hátamon fekve tértem magamhoz az élvezésből. Ő folytatta és én is, ő is közeledett az orgazmushoz így segítettem neki, egyre hevesebben csináltuk, izmos mellkasát simogattam miközben ő egyre gyorsabban húzott. Úgy kezdtem érezni, hogy még képes lennék egy harmadik élvezésre is így elkezdtem én is gyorsulni. A puncim bizsergett az érzéstől, s egyre közelebb kerültem a harmadik orgazmusomhoz és ő is az elsőjéhez. Végül az egyik pillanatban mintha egyszerre élveztünk volna el, mellém feküdt és egymásba ölelkezve aludtunk el kábulattól.

Ez volt az én történetem, a buliról lemaradtunk de nem hinném, hogy ott jobban érezhettük volna magunkat. Ez 1 hónapja történt, szerencsémre én mindig védekezek, még ha ő nem is :-)

Valószínűleg lesz folytatás is, és azt is megírhatom!
Hasonló történetek
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Picurka ·
Annyira nem rossz történet, csak a bevezetés kicsit gagyi... :yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: