Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anita 1. - Hogyan ve(szte)ttem el...

Sziasztok. Én egy 26 éves lány vagyok, és bár elég csinosnak tartom magam, de eddig még nem volt egyetlen komolyabb kapcsolatom sem. Viszonylag vékony a testalkatom, de eléggé formásak a melleim, és a fenekem is. Egy éve költöztem saját lakásba, azelőtt a szüleimmel laktam együtt. Nagyon vártam már, hogy végre független legyek, és azt csinálhassak, amit csak szeretnék. Az az igazság, hogy még szűz voltam, bár már nagyon ingereltek a hormonok.

Ahogy elköltöztem, rögtön a szex került az előtérbe. Eleinte csak az Internet segítségével, ahonnan rengeteg ilyen témájú képet és filmet töltöttem le. Később többször is chat-eltem fiúkkal és lányokkal is vegyesen. Igen izgatónak találom, ha közben önkielégítést végzek, ilyenkor elképzelem, hogy a túloldalon is ugyanez történik... azt hiszem, a fiúk mellett vonzódást érzek a lányok felé is... Miután még mindig szűz voltam, és ezt elég cikinek tartottam, gondoltam, hogy segítek magamon, és rendeltem az interneten egy vibrátort. Eléggé izgultam, hogy milyen csomagban küldik, de szerencsére tényleg nem lehetett kívülről rájönni, hogy mi van benne.

Korábban már rendeltem szex-videókazettákat is különféle témákban, de azért ez mégis más... Még aznap este ki is próbáltam. Betettem az egyik kedvenc videofilmemet, amely egyik hosszabb jelenetében két lány csinálja ugyanezt egy harmadikkal, amire én készültem. Levetkőztem, egy törölközőt tettem magam alá, és utánoztam a filmen látottakat. Először bekentem a vibrátort egy síkosító olajjal, majd elkezdtem vele a testemet simogatni. A nyakamtól lefelé, szép lassan cirógattam a mellbimbóimat, a hónaljamat, majd le egészen a csípőmig. Széttártam a lábaimat, és a csúszós vibrátorral simogattam a combjaim belső felét. A másik kezemmel közben a melleimet markolásztam, és a mellbimbóimat húzogattam.

Eközben a filmen a két lány levetkőztette a harmadikat, és miközben az egyik felülről a melleit símogatta és csókolózott a lánnyal, a másik a hasát és a combjait csókolgatta. Mikor már teljesen bemelegedtek a dolgokba, az alul lévő lány felcsatolt magára egy műpéniszt, és bekente valamivel, majd óvatosan a lány széttárt combjai közé helyezkedett. Eközben a másik lány tovább csókolta és símogatta. Én is teljesen fel voltam izgulva, amit a puncimból szivárgó nedvek is jeleztek. A vibrátorral elkezdtem símogatni a puncim bejáratát, és meglepődtem, mikor a vége könnyedén becsusszant a nedves hüvelyembe. Elsőre gyorsan ki is rántottam, de aztán elkezdtem óvatosan betolni, mivel igen jó érzés volt. A filmen a műpéniszes lány a fekvő lány popsija alá nyúlt kétoldalt, és lassan mozgatva a csípőjét egyre beljebb és beljebb hatolt a puncijába.

A végén szinte teljesen benn volt, amikor is a csípőjének egy erősebb mozdulatával tövig benyomta a műfaszt a punciba. A fekvő lány egy pillanatra megrándult, de azután átadta magát az élvezetnek, mikor is folyamatos mozgásba ment át a rajta munkálkodó lány. Itt az idő - gondoltam, és egy erősebb mozdulattal én is felnyomtam magamnak a műpéniszt. Szinte azon nyomban felszisszentem, de inkább a meglepetéstől, mert alig éreztem fájdalmat. Elkezdtem óvatosan ki-be mozgatni, de utána már egyáltalán nem fájt, sőt, nagyon is jó érzés volt. A másik kezemmel a csiklómat símogattam, és a puncim annyira bizsergett, hogy néhány másodpercen belül el is élveztem. Mikor kihúztam a puncimból a vibrátort, meglepődve tapasztaltam, hogy alig véreztem, persze ezt nem bántam.

Így vettem el a saját szüzességemet. A vibrátort azóta is rendszeresen használom, teljesen más érzés, mint csak a kezeimmel :) Persze amióta megtapasztaltam, jobban vágytam egy igazi péniszt kipróbálni, mint azelőtt. A véletlennek köszönhetem, hogy az első ilyen alkalom nem egy férfié volt... de ezt legközelebb mesélem el.
Hasonló történetek
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30288
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Szerintem a névtelen hozzászólásokat egytől-egyig egy ember írta.
Nem kell komolyan venni minden történetet.
EZ szinte biztos nem igaz.
És nem is kell hogy az legyen.
ÉN speciel örülök,hogy az író megmozgatta kicsikét a fantáziáját,mert ezek az egy kaptafára készült történetek már kezdtek untatni.
kisnaiv ·
Igazad van 10.

MiMiMiMi ·
már bocs de szar :rage:

VictoriaNadiaWorth ·
Kedves író!

Nem vagyok sem ódivatú, vagy konzervatív, de abban biztos vagyok, hogy egy lánynak nem egy szexuálisan (műanyagból, vagy gumiból készült) izgató műpészinnel kellene elveszítenije a szüzességét. Ha nem egy férfi veszi el, vagy nem épp a jó férfi, akkor oda a varázs. A társ bőrének simogató puhasága... kellemes illata, amikor a hajába túrsz az élvezettől, vagy a fájdalomtól. Szerintem az első alkalomnak ilyennek kell lennie. De azért örülök, hogy megírtad.

Nadia

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: