Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angyal

A fiú este a kocsmából indult haza. Álmos volt és persze ittas. A kihalt úton egyetlen autó sem volt. Üveges szemmel vezetett. Hirtelen éles fény vakította el, utána sötétség... Semmit sem érzékelt abból, ami történt. Nem látta az útszéli fát sem...
Napokkal később egy kórházi ágyon ébredt. Nem emlékezett semmire abból az estéből.
Megpróbált fölkelni, de csak iszonyatos fájdalmat érzett. Visszazuhant a párnára, eszméletét vesztette.
Kívülről látta önmagát. Orvosok vették körül. A fiú nézte, ahogy az életéért küzdenek. És akkor megpillantott egy lányt. Gyönyörű szőke haja volt és csak mosolygott...
Fájdalom. Visszatért a valóságba. Kinyitotta a szemét, lassan körülnézett. Tekintetével a lányt kereste, de nem látta sehol.
A fiú úgy érezte, hogy az életének már nincs értelme. Csak látni akarta azt az angyali mosolyt. Akkor még nem tudta...
Napok múltak el ilyen szenvedésben. A fiú már nem érzett semmi fájdalmat.
És akkor meglátta. Ott ült az ágy szélén és mosolygott. Megfogta a fiú kezét, és gyengéden magával húzta. A fiú visszanézett. Teste magatehetetlenül hevert az ágyon. Jöttek az orvosok, de a fiú tudta azt, amit ők még nem. Azt, hogy ezúttal nem hozzák vissza.
Ránézett a lányra. A lány csak mosolygott.
"Én vagyok a te angyalod!"- mondta a fiúnak, majd kéz a kézben elindultak a fény felé, az örökkévalóságba...
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2652
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
monachus_ ·
Egész jó, tetszik, bár még lehetne csiszolni rajta. Kicsit zavart az "a fiú" és az "a lány" sokszori ismétlése.

Bair-Bair-aaa ·
Egyébként ez az első ilyen, amit írtam, és azért raktam föl ide, h vki megmondja a hibáimat. úgyhogy köszi mindenkinek az öszinte véleményt!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: