Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amy Davis titkos naplója... 1. rész

Február 1. - vasárnap

Most itthon ülök. Dehát mit csinálhatnék este fél tízkor. Épp most jöttem ki a zuhany alól és bele pillantottam a Felpörgetve című filmbe. Anya a számítógépemen játszik. Még nem is írtam a félévi bálról.
Jó is volt meg nem is. Szokásosan én voltam a legcsúnyább (mások szerint nem). Amanda volt a legszebb csak az volt a baj, hogy rózsaszínű volt a ruhája. DE NAGYON-NAGYON JÓL NÉZETT KI! Azért jó volt, vagyis jó volt a buli. Legjobb barátnőmmel Cloéval táncoltam a legtöbbet.
Ja még be sem mutatkoztam neked kedves NAPLÓM.
Én AMY DAVIS:
Lutonban élek-Anglia-nincs messze Londontól. Magas-sajnos nagyon, szőke haj, zöld szem. Amolyan átlag féle. Lehetnék sokkal-sokkal szebb is. Most 15 vagyok, májusban pontosabban május 16. -án leszek 16, a horoszkópom szerint bika vagyok. Szuperzseni se vagyok. . . Kedvenc számom a 69, kedvenc szinem pedig a fekete, bár nem nagyon szoktam hordani feketét mert anya nem szereti ha feketében járok. Nem tudom miért.
Van egy kutyusom:Limbó-ő Cavalier és fiú. Nagyon imádom-mindig neki bőgöm ki a bánataimat. Amúgy nagy 1-sős vagyok, gimibe járok. Pasim még nem volt, nincs de remélem lesz.
Most pedig jöjjön a legjobb barátnőm Christina.
Legjobb barátnőm: CLOÉ DREW
Már gyerekkorunk óta ismerjük egymást. Ő is magas mint én, barna haj, barna szem. Ő elég okos-hozzám képest. Neki van egy macskája:Szőrmók. Nem nagyon kedvelem. . . (mármint a macskát). Velem jár egyosztályba. Mellettem is ül. Őt viszont falják a pasik. Mi lehet a titka?
Azt hiszem minden lényegeset leírtam róla.
Van még egy jó barátnőm Nancy Travis őt is bírom. Róla annyira nem fontos beszámolnom.
Térjünk vissza a bálra. Jó volt minden, szuperül ment. Egész este csak arra vártam mikor kér már fel Bruce. Olyan jó pasi és elég jól megvagyok vele. De nem kért fel... Kár. Éjszaka kb. 2:45-kor azt láttam, hogy odamegy Bruce Laurához. Felkérte. Jézusom FELKÉRTE!Istenem ez nem lehet igaz. Tovább táncoltunk Cloéval és megkérdeztem:
- Nem látod, hol táncol Laura és Bruce?
- Nem tudom, hol lehetnek... - válaszolta Cloé.
Ettől olyan dühbe gurultam, hogy. . . , hogy nem csináltam semmit. Amikor indultunk hazafelé Cloéval akkor láttuk meg, hogy Laura és Bruce kézen fogva jöttek be. Istenem ott helyben azt hittem elbőgöm magam. Hazafelé Cloéval csak erről beszélgettünk. Egész végig könnyeztem (még jó, hogy sötét volt). Hát igen ez a pasi is elúszott. Egyik osztálytársam John is összejött egy csak akkor látta csajjal Kimmel. Jó nekik. . .
Ja az osztályom, felsoroljam őket? 22- en vagyunk: Én, Cloé, Amanda, John, Nancy, Laura, Jim, Karen, Carla, Jason, Greg, Cindy, Helen, James, Peter, Tom, Elaine, Nicole, Andrew, Sam, Kelly és Matt. Ez azt jelenti, hogy 12lány és 10fiú. Többségben a lányok, tehát az osztályban szerencsére nőerő van. El is felejtettem az osztályfőnökömet Mrs. Heather Brown-t.
Ja, aztán a következő felosztás:
Cicababák: Amanda, Laura, Carla, Cindy, Nicole és Kelly.
Nem cicababák:én, Cloé, Nancy, Karen, Helen és Elaine.
A fiúk-ők jól kijönnek egymással.

Február 2. -hétfő

Most leírom neked egy napomat a suliba.
Már itt ülök és várom a többieket. Befuthatna már valaki. Mostanában valahogy olyan korán járok be. Ismételnem is kéne, a fizikát. Ez az első óra-ha ez rosszul sikerül akkor már az egész napom el van rontva, és ez az óra amitől mindenki retteg. Mr. George Capange-irtó szigorú. Végre beért Cloé. Szokásos köszönésünkön köszöntöttük egymást. Aztán már elkezdtek szállingózni a többiek is. Beért Laura és mindenki odarohant hozzá, hogy mesélje el a részleteket. Hát én oda se dugtam a képem, inkább nem is akartam róla hallani. De Cloét azért oda küldtem. Épp most tart visszafelé. Ezt mondta:
- Nagyon büszke magára ez a kis. . . -vágott egy grimaszt-azt is mondta, hogy mindennap találkozni fognak az iskola előtt-itt abbahagyta mert becsengettek.
Bejött Mr. Capange. Szokásosan szigorú pofát vág. Kérdezi:
- Ki akar felelni?

Senki nem jelentkezett. Egy baj van nekem, Tomnak és Samnek még nincs jegyünk, úgyhogy mi félünk a legjobban. Upsz! Kihívta Tomot. Most kínos a csend mert nem nagyon tudja az anyagot. Valamit most rajzol-ja tudom. Mindenki őt figyeli és retteg, hogy talán ő lesz a következő áldozat ha Tom nemtudja. És nem tudta, leültette. Én következtem, ugyanúgy nem tudtam csak úgy álltam ott magamnak aztán leültem én is, szörnyű volt ott kint állni. Nem lehettem ott sokáig se örökkévalóságnak tűnt míg ott álltam. Kihívta Samet is és ő sem tudta. Jajj Istenem most mi lesz-ez olyan érthetetlen anyag. Azt mondta a tanár:
- Mivel senki sem tudta és látom, hogy nem tanultok jövő órán írunk ebből.
Dehát könyörgöm ha senki se érti akkor hogy fogjuk megírni?Átvettük az új anyagot és kicsengettek-VÉGRE. Következik a második óra matek. Ez nem lehet igaz fizika után matek-jó könnyű nem?
Matekon ez volt:
Hááát nem hiszem el. . . No mi volt?No mi?Hát persze, hogy írtunk. Ez nem igaz nem tudtam semmit. Zárójelek ez meg az húha hát a matekhoz nagyon nem értek Ezek után már rosszabb úgyse jöhet. Legalábbis remélem.
Végre egy könnyebb óra testnevelés. Ezen az órán nem sok minden volt először bemelegítés aztán egész órán röpplabdáztunk. Ez elég jó volt a mi csapatunk nyert vagyis a nem cicababák. Hurrrá!!!

Ezután jött biológia. Erre az órára olyan de olyan tanárunk van-Ms. Maxima Andersen-hogy no. . . Mindent csinálunk az órán csak nem figyelünk. Ez benne a jó. Ha feleltet akkor azt mondom, hogy ne már tanárnő úgy nem esik jó és akkor már meg is úsztam. Általában jegyzetelni ad házira egy csomó mindent, de ki az az ember aki megcsinálja?Szerintem senki sem. így ment ez a mai órán is. Engem nem hívott ki felelni, de úgyse mentem volna.
Aztán jött az angol. Ezt az órát nagyon bírom meg jó is vagyok belőle. Elég rendes tanár tanítja. Mrs. Kate Woren-bírom mert normális. Most csak gyakoroltunk nyelvtani gyakorlatokat, hogy mit hogyan kell írni meg betűzés. . Holnap írunk. ÁÁÁÁ. Nem szeretek tanulni de ezt megfogom mert ebből jó jegyet akarok, elvégre a saját anyanyelvem. Ennyi az angolról.
Jött a történelem. Ez is jó óra. Ezt is nagyon szeretem vagyis erre szoktam tanulni. Ma nem feleltem mert már van belőle jegyem. Cloé felelt hát nem nagyon tudta. Aztán új anyag és kicsengettek.
Végre jön az utolsó óra. DE JÓÓÓÓ. Földrajz. Ezt a tantárgyat is Ms. Maxima Andersen tanítja, mint a bioszt. Úgyhogy ezen az órán se volt semmi érdekes. Nem hívott ki. Házira jegyzetelni.
Oké enyi kész vége...
Huh.
Mire hazaértem teljesen kivoltam. Most megint kezdhetek tanulni. De elősször is jól megtömöm magam és egy kicsit pihenek aztán belevágok. Holnap nem lesznek ilyen nehéz óráim, szerencsére. . .

Február 3. - kedd

Már haza értem suliból. Nem volt semmi sem. Érdekes, hogy anya és apa is itthon vannak. Nohát ezek ketten meg félnap szabadságot vettek. Nekem meg nem is szóltak. Olyan jó a felnőtteknek mert bármikor vehetnek szabadságot. De nekünk gyerekeknek még jobb mert nekünk van két hónap szünet-hahaha.
Ez érdekes. Anya levelet ír. Ezt nagyon de nagyon ritkán csinálja. Vajon kinek ír?Meg kell tudnom. Bár rokonoknak nemnagyon írhat mert nagyszüleim már nincsenek. Van egy dédnagyapám, aki öregotthonban van, már 90 éves, de őt nagyon-nagyon ritkán látogatjuk. Nem hiszem, hogy neki ír. Egyetlen egy unokatesóm sincs mert se anyának se apának nincsenek testvérei. Kár. . . De akkor kinek írhat?Biztos valamelyik távoli barátjának. Meg fogom kérdezni.

Február 3. - kedd - később

Már megtudtam, hogy kinek írt, és azt is megtudtam, hogy van anyának egy távoli rokona aki Londonban él. Fogalmam sincs, hogy milyen rokon lehet, szerintem inkább egy nagyon jó barátja. Azt mondta anya, hogy meg fogjuk látogatni. Azt is mondta, hogy az egyik középiskolai tanárának a fia-vagyis akkor mégsem a rokonunk. Kérdeztem róla pár dolgot. Azért tud róla anya elég sok mindent, mert ő már levelezett vele régóta-hogy ezt nekem nem mondta. Mindig munkából írt neki, de most, hogy itthon van most ír. Ezeket mondta:
Név:Christoph Scott-jó neve van, rímel, jó lenne, ha engem is Amy Adamnak hívnának úgy rímelne.
Kora: 23 év, csak 8 évvel idősebb
Született:március 3-halak
Lakhely: London-szeretem ezt a várost, meg jól is néz ki-mármint a város
Foglalkozás:Rendőr-zsaru? MI? - öcsém nem semmi, jó lenne, ha egy zsaru lenne a pasim..., de nem az az úton palacsintasütővel stoppoló hanem valami akciókban szokott lenni, meg helyszínelő szóval azért az utakat is szokta figyelni.
Családi állapot:a szülei meghaltak valami balesetben, van egy barátnője-anya azt mondta, hogy azt írta, hogy nagyon unja a csajt meg nem is szereti csak azért van vele mert a csaj ráakaszkodott, szóval az a hisztis cicababa stíl. Szegény pasi. . .
Nagyon sajnálom, hogy meghaltak a szülei, fúú én túl sem élném, ha meghalnának.
De vajon hol ismerkedtek össze anya meg Christoph? Mindjárt megkérdezem.
Azt mondta, hogy a szülei temetésén, és még azt is mondta, hogy Christophal nagyon bírják egymást. Nohát én meg ilyen dolgokról nem is tudtam. Azt is mondta anya, hogy már rólam is írt neki. Kíváncsi vagyok, hogy hogy nézhet ki. Anya szerint nem rossz pasi, de sajnos nincs róla képe. Február 5. -én fogunk menni hozzá, délután 15:00-kor indulunk. Már várom.
Most dumáltam anyával.
- Hol fogunk aludni vagy csak egy napra megyünk?-kérdeztem.
- Nála fogunk aludni-mondta
- Nála?
- Persze, miért? – kérdezte csodálkozva.
- Hát az ilyen 23 éves pasik bérlakásban szoktak lakni, ami nem a legtisztább
- Jaj. Christoph egy gyönyörű családi kertes házban él, amit a szülei hagytak rá és van takarítónője.
- Hűha - mondtam csodálkozva - ott van neki a takarítónő, ha netán azt akarja... - mondtam kicsit szégyenkezve, mert nem gondoltam meg, hogy mit mondok mielőtt kimondom.
- Amy, Amy. Nem hiszem, hogy egy 23 éves fiú, nem egészen fiú hanem inkább férfi kikezdene egy 50 év körüli nővel - mondta kicsit idegesen
- Upsz, sorry.
Hát már ideje lenne lefeküdnöm, azt hiszem megyek is. Majd holnap, jaj ne holnap suli, beteget kellene szimulálni.

Február 4. - szerda

De jó, de jó, de jó. Nem kellett suliba mennem. DE JÓ, DE JÓ, DE, JÓ. Most hívott az iskola igazgató, hogy nem kell mennie senkinek se suliba mert elromlott a fűtés és már egész héten nem lesz suli. SZUPER. . .
Olyan furcsa dolgot álmodtam. Christophal. Elképzeltem álmomban-ott jó pasi volt. Meg elalvás ellőtt is rá gondoltam, tiszta hülye vagyok. Mi van ha valami nagy rondaság. Szerintem nem jöhetnék neki szóba mert 8 évvel idősebb. Engem nem zavarna a korkülönbség. Istenem de debil vagyok, hogy rá gondolok. De az olyan jó, hogy zsaru. Vajon, hogy nézhet ki a csaja? Szép? Biztos szép, de tuti cicababa. Jaj, még visszafekszem hiszen még csak 8:15 van. Majd valamikor 10-kor felkelek. Addig cuppp.

Később

Most keltem ki nemrég a jó meleg ágyamból. Most 10:15 van. Megyek valamit bekapok utána meg még nem tudom. Anya is itthon van, apa nincs mert dolgozik. Biztos majd takarítanom kell. Ne már. Azért vagyok itthon, hogy pihenjek. Meg is mondtam anyának:
- Anya ugye ma nem kell takarítani? - hízelegtem.
- Nem. - egyenesen rá mondta.
Ezen meglepődtem.
- Hogy hogy most csak így mondod, ha máskor megkérdezlek mindig azt mondod, hogy igen. - kérdeztem.
- Ma pihenő napot tartunk és azt csinálunk amit akarunk. -nevetett-azon gondolkodj, hogy mit hozol Londonba, ne sok mindent.
- Oké, oké - bólogattam.
Össze is írtam egy listát. Nem annyira sok dolog.
- 2farmer
- 3trikó:rózsaszín hosszú újjú
Puma rövid újjú
kék háromnegyedes újjú
- 1szvetter-fekete
+drogéria vagyis parfüm, krémek, szájfények, fogkefe, fogkrém.
Ja és elviszek dugiba egy ünnepélyesebb trikót hát ha megyek valami buliba-ennek nem nagy az esélye. Hát ez nem annyira sok-ne félj naplóm téged sem hagylak itthon. És Lulu plüss macimat se hagyom itthon. De kifog gondoskodni Limbóról?Azt mondta anya, hogy már ezt is elintézte-a szomszédunk Wanda.
Mire ezt összeírtam 13:00 lett. Most jelenleg uncsizok. Jééé most jött egy SMS-em. Vajon kitől?Ez nagy ritkaság, mert nem sűrűn szoktam SMS-t kapni. Tom. TOM???Ez meg mit akar?Ezt írta:
, , Hello! Csak azt szeretném kérdezni, hogy nem lenne-e kedved eljönni ma velem moziba?18:00-tól kezdődik a Kör 2. Légyszi írj. Hello, Tom. , ,
Öcsém lehidalok. Hogy miért?
1. Engem még soha senki nem hívott moziba
2. Ha úgy vesszük akkor ez randi
3. Tom egész jó pasi, hogy hogy engem hív és nem pl. Amandát.
Irtam is:
, , Szia!Oké benne vagyok, mehetünk. , ,
Csak ennyit írtam, hát mit írhattam volna?írt is vissza:
, , Akkor ott leszek érted 17:45-kor. És úgy gondoltam, hogy utána beülhetnénk valahova. Akkor addig is szia!, ,
Én már csak vissza csörgettem. JÉZUSOM. Még most se vagyok magamnál.
Totál izgalomba jöttem. Cloét is felhívtam és elmondtam neki mindent. Ő is meglepődött mert őt meg Peter hívta ugyanúgy a Kör 2-re és neki is azt mondta, hogy utána üljenek be valahova. Akkor ez a randi 4-esben lesz. Remélem nem csak kihasználnak, vagy fogadásból csinálják.
FUHHH. Akkor mit vegyek fel?Farmer+rózsaszín trikó-az szexi. Anya azt mondta, hogy egy kicsit kifest meg megcsinálja valahogy a hajam.

17:30
Már készen vagyok, elég jól nézek ki. Nemsokára meg kellene érkeznie Tomnak. Jajj Istenem már úgy izgulok, még fogat is mostam mert bármi lehet még. Már látom Tomot. Majd holnap leírom, hogy mi volt, mert ha ma hazaérek nem hiszem, hogy majd jól esik. Akkor cupp és szoríts.

Február 5. -csütörtök

FÚÚÚ ANYÁM, hogy mi volt. Még most sem hiszem el. Irtó jó volt. No akkor bele is kezdek a mesélésbe. Most amúgy még az ágyban vagyok de muszáj leírnom.
Megérkezett Tom, el is indultunk mert nincs közel a mozi. Anya azt mondta megengedi, hogy akkor jöjjek amikor akarok de nagyon vigyázzak magamra- szuper.
Út közben beszélgettünk. Én kezdtem:
- Meglepett az SMS-ed, nem gondoltam volna, hogy moziba hívsz. Remélem nem csak azért hívtál, hogy kihasználj vagy valami fogadás miatt. Hogy hogy engem hívtál és nem Amandát vagy Cindyt?Velük szoktál egy csomót dumálni.
Ő ezeket mondta:
- Azért hívtalak téged, mert már elegem van a cicababákból és mert ők nem mernek eljönni a Kör 2-re. Meg már régóta figyellek, bejössz nekem és nyugi nem fogadás tárgya vagy és nincs szándékomban, hogy kihasználjalak.
Tényleg el is felejtettem, hogy mostanában elég gyakran szoktunk szemezni. Jó, hogy ezt így megtudtuk beszélni. De még volt egy kérdésem:
- És, hogy, hogy Peter is meghívta Cloét ugyanerre a filmre és utána beülni ahogy mi?
Ezt felelte:
- Ugyanez a véleménye, mint nekem. Neki is bejön Cloé.
Oda értünk, Tom kifizette a jegyeket. Cloéval csak összenevettünk. Aztán bementünk. Úgy ültünk, hogy Peter, Cloé, én és Tom. Direkt így akartunk ülni, hogy egymás mellett lehessünk Cloéval. Elkezdődött a film. Néha félelmetes volt, de szeretem a horrort. Egyszer csak azt vettem észre, hogy Tom átkarolt. Nem elleneztem, sőt örültem neki, a fejemet lehajtottam a vállára. Egyszer pedig meg akart csókolni de elhúztam a fejem.
- Ugye nem haragszol de... – mondtam.
- De? - kérdezte kicsit idegesen.
- Nem tudom, fel kell készülnöm, mert már régen smároltam – hazudtam.
Még se mondhattam azt, hogy még nem csókolóztam.

Egész végig görcsbe volt a gyomrom. Egyszer oldalra pillantottam Cloéra, de már csak azt láttam, hogy csókolóznak Peterrel. Tom elhúzta a kezét. A francba, nem hagyhattam. Nem, hogy még nem jön össze hisz én is akartam csak féltem egy kicsit a smárolástól. Ezért enyhén szájon csókoltam, nem smár volt csak olyan puszi féle, de meglett az eredménye és ujra átkarolt. A filmre már nem is figyeltem, mindig csak azt vártam, hogy mi fog történni. Ő is adott egy puszit, csak puszit mert szerintem érezte, hogy még mindig nem akarom. Elkezdett puszilgatni gyengéden, ez jó volt. Ezután pedig megint meg akart csókolni és én hagytam, HAGYTAM. Fúúúúú!Nagyon jó volt és szerintem én is jól csináltam, mert vagy 2 percig folyamatosan smároltunk. Egy baj volt, hogy olyan nyálas lettem tőle, hogy csak na. Törölgethettem magam-azt hiszem ezt nevezik annak ha valaki nyálasan smárol. Tom azt mondta jól csinálom. Már nem volt sok a filmből az egészet végig smároltuk. Nem gondoltam, hogy ez ilyen nyálas dolog, de azért jó volt. A film után elmentünk 4-esben és beültünk egy büfébe. Bekaptunk egy hot dogot és mentünk is mert valahogy nagyon gyorsan elszállt az idő fölöttünk. Kézenfogva jöttem Tommal végig. Haza is kísért. Mivel én egy kicsit messzebb lakom mint Cloé ezután már csak én és Tom maradtunk. Jajjjjjjj de jó volt. Mielőtt bementem volna még hosszan megcsókolt. Ha vissza gondolok még most is megborzongok. Az egészet elmeséltem anyának is. Örült neki. Azt mondta szorít nekünk. Soha nem felejtem el a tegnap estét.
Ma is találkozom Tommal. Jön értem és elmegyünk abba a büfébe ahol tegnap voltunk. Már várom. 14:00-ra beszéltük meg a találkozót. Azt hiszem nem vagyok szerelmes Tomba, dehát egy randi után nem is lehetek, de irtó szenvedélyes pasi ezért vagyok oda érte. Nem tudom, hogy ő szerelmes-e belém de szerintem nem. Próbáltam meggyőzni anyát, hogy ne kelljen mennem Londonba, de azt mondta, hogy mennem kell mert meg kell ismernem Christophot, merthogy olyan jó pasit mint ő még nem láttam-hahaha, itt van nekem Tom-ő is elég jó. Úgyhogy megyek. Hát kár mert maradtam volna Tom miatt. Nemsokára 14:00. Áááá itt is van. Majd ha haza jöttem leírom mi volt.

Csütörtök 18:00

Jó volt Tommal. Mikor kiléptem a házból mindjárt le akart kapni, de nem hagytam mert tudtam, hogy anya néz az ablakból és nem szeretek a szüleim előtt smárolni. Ezért mikor kiértünk az utcánkból én kaptam le. Ez kicsit meglepte, de örült neki. Bementünk a büfébe és mindketten rendeltünk egy hamburgert kólával.
- Pénteken elutazunk Londonba, anya egyik haverjához látogatóba és egész hétvégén ott leszünk-kezdtem
- Jaj ne!Úgy szerettem volna ha itthon vagy szombaton mert már kinéztem egy filmet a moziban-szomorkodott
Már nem emlékszem mi volt a film címe de olyan Amerikai pite jellegű. Hát káááár. Tommal szeretek moziba járni, de nem a film miatt hanem mert. . . no mindegy.
- Ha vissza jöttünk oda megyünk ahová csak akarsz-megpróbáltam felvidítani
Ettől kicsit jobb kedvre derült.
Úgy érzem, mintha kezdenék érezni iránta valamit, mert már most hiányzik pedig nem olyan régen váltunk el. Szerintem ő is érez valamit, mert előbb jött egy SMS tőle amiben csak annyi állt, hogy szeretlek. Hűha. Ez nagyon meglepett. Nekem még egy fiú se mondta, hogy szeretlek. Jól esett. Még nem írtam vissza, mert nem tudom, hogy mit írjak. Azt fogom írni(tuti), hogy holnap délelőtt jöjjön fel és megbeszéljük. Anyát majd rábeszélem, hogy menjenek el vásárolni az útra.
- Jó, jó elmegyünk de csak 1órára és semmi rosszalkodás-nevetett
Nem tudom, mit gondol rólam, elvégre csak dumálni akartam Tommal. Meg is írtam neki, hogy jöjjön fel holnap 10-re és beszélgetünk meg búcsúzkodunk. Igaz, hogy ma már elbúcsúztunk de nem baj. Már csak annyit írt vissza, hogy oké meg jó éjt.
Megyek én már zuhanyozni aztán pedig aludni mert ki kell magam pihenni. Majd ha elment Tom megírom, hogy mi volt.

Február 5. - péntek

Épp most ment el Tom, anyaék még nem értek haza. Megdumáltuk a dolgot és el is búcsúzkodtunk azt mondta, hogy majd mindennap felhív. Ja a szeretlek dolog. Azt mondta, hogy komolyan gondolta és tényleg szeret. Hirtelen nem tudtam mit válaszoljak. Megmondtam neki az igazságot:
- Sorry de én még nem vagyok beléd szerelmes de ha türelmes leszel tuti beléd fogok esni, mert már kezdek érezni irántad valamit. Meg tegnap is amikor elváltunk utána egy perccel már hiányoztál és ez csak jó jel. Még soha nem voltam szerelmes.
Válaszolt:
- Még én sem voltam szerelmes soha, de most tudom, hogy az vagyok mert minden pillanatban csak veled, veled, veled akarok lenni.
Hát nem aranyos?Olyan cuki volt ahogy ezeket mondta, majd elolvadtam. Nem tudom, hogy leszek meg nélküle két napig. Most értek haza anyaék már 11:30 van. Azt mondta anya, hogy csomagoljak össze, megebédelünk és indulunk is. Igy legalább hamarabb ott leszünk. London kb. 30 mérföldre van Lutontól, az út se lesz hosszú csak olyan maximum 1óra, de apa néha még 120-al is megy. Nekem nem baj mert imádom a gyorsaságot, csak anya szokott félni néha mellette. Ha odaértünk majd írok, hogy milyen Christoph, milyen a ház, milyen volt az út meg stb, stb, stb.
Ja a discmanomat el ne felejtsem betenni +a kedvenc Cd-met amit tegnap kaptam Tomtól. Nagyon-nagyon jó számok vannak rajta. Amik most vannak divatban. Rajta van az egyik kedvenc számom Evanescence:You. Nálam ez soha nem megy ki a divatból, egyszerűen imádom. Igaz, hogy lassú de annyira szép, szép és szép. Most is ezt hallgatom. De most már tényleg megyek nehogy rám kelljen várni. Cupppp. . .

Február 6. - szombat

Most ébredtem egy nem túl barátságos helyen. Jééééézusom ez egy kórház. Hogyan kerültem én ide???Hogy???Semmire sem emlékszem csak annyira, hogy egy nagy BUMMM. Most mi van?Tökre összevagyok zavarodva. Auuuu a fejem nagyon fáj, a kezem pedig be van kötözve. Uramisten ez csak azt jelentheti, hogy balesetet szenvedtünk. EZT NEM HISZEM EL:Anya és apa hol vannak, HOL???Segítség urrá lett rajtam a félelem, hogy anya és apa. . . jajj neeeee.
Még valami olyanra is emlékszem, hogy egy pasi tartott a karjaiban aki nagyon-nagyon jól nézett ki és azt hiszem azt kérdeztem tőle, hogy a mennyországban vagyok-e. Ezután már semmire sem emlékszem valószínűleg mert elájultam. Fuuuu öcsém. Bejöhetne már valaki és elmesélhetné az egész sztorit.

Később este felé

Nemrég ébredtem fel. Még mindig senki sehol.

Még később

Előbb volt itt egy pasi. Nagyon-nagyon jól nézett ki. Ő volt az is aki a karjaiban tartott. Nem mondta meg a nevét nem tudom miért nem. Csak annyit mondott:
- Balesetet szenvedtél, nagyon sajnálom, rám mindig számíthatsz, később még beszélünk - és kiment
Szerintem ez valami angyal volt. Aztán visszajött és hozott kaját és innit. Ezután pedig beszélgettünk én végig tátott szájjal figyeltem.
- Te angyal vagy? - kérdeztem.
- Én angyal? Hahaha ne nevettes – mondta.
- Akkor meg ki vagy? Elmondanád végre?
- Én Christoph Scott vagyok és éppen hozzám készültetek látogatóba amikor... - mondta és kicsit elcsuklott a hangja
Jézusom gondoltam, hogy szép dehogy ennyire.
- Ööö... - nem tudtam, mit feleljek csak tátott szájjal figyeltem
- Jól vagy? – kérdezte.
- Aha - csak ennyit tudtam kinyögni.
Hát ez valami gyönyör ez a pasi. Nála még nem láttam szebbet - sorry Tom.
- Akkor most aludj egyet... - nem tudta befejezni, mert Tom hívott - jó éjt - mondta halkan és kiment
Beszéltem Tommal elmondtam neki, hogy mi történt és, hogy nem tudok semmit a szüleimről de már nagyon hiányolom őket. Tom annyit mondott, hogy ne aggódjak, mert biztos jól vannak és, hogy nagyon szeret. És elbúcsúztunk.
Nem nagyon tudok elaludni mert folyton csak anyára meg apára gondolok, hogy hol lehetnek. Meg egy kicsit Christophra-hogy ez milyen szép pasi. . . .

Február 7. -vasárnap

Nem tudok írni.......
Még most is csak bőgök és bőgök és bőgök. Már vagy 3 órája és még bőgni is fogok vagy vagy örök életemben Istenem én meghalok, hogy élem ezt túl, mi lesz velem.
Anya jajj ne anya és apa... neeeeeem. Meghaltak. Nem nem nem. Én megölöm magam. Mihez fogok így kezdeni mihez???Nem nem nem. Valami árvaházba fogok kerülni, nem nem nem. Ez nem lehet igaz, miért vagyok én ilyen szerencsétlen, miért?Nem hiszem el, nem hiszem el. . . Hova fogok így kerülni, engem így senki nem fog szeretni. NEEEEM.

Később

Kicsit lenyugodtam, már nem sírok de hogy fogom ezt túl élni. Most ment ki Christoph-ő vigasztalt és azt mondta, hogy nála lakhatom, amíg meg nem oldódik a probléma. DE ÉN NEM AKAROK ÁRVAHÁZBA KERÜLNI, NEEEEEM. Azt mondta, hogy itt lesz velem egész éjszaka mert biztos nem fogok tudni aludni és jobb ha nem hagy magamra nemhogy valami őrültséget csinálok. Ennek örülök. Tom is hívott elmondtam neki. Azt mondta, hogy feljön Londonba. Mondtam neki, hogy nem kell feljönnie. Van itt valaki aki megvigasztal. Azt is mondta, hogy akkor valamikor, de tuti feljön. Istenem, meghalok. . . . Most jött vissza Christoph
- Tudom mit érzel és nagyon sajnálom-vigasztalt
- Nemhogy én is meghaltam volna, így most már magamra maradtam-sírtam
- Ilyet ne mondj, neked élned kell és erősnek kell lenned-mondta
- De, de. . . most mi lesz velem, én nem akarok egy gyerekotthonban felnőni, neeeem-kiabáltam
- Nyugodj meg biztos találunk valami megoldást, rám számíthatsz nem hagylak cserben, megígértem Judithnak a halálos ágya mellett.
Szorosan magamhoz öleltem, szerintem ebben a helyzetben nem volt félre érthető. Igaz, hogy egy számomra idegen volt de jól estek a szavai és az ölelése.
- Ne haragudj, hogy be sem mutatkoztam, Amy Davis vagyok - szomorkodva mondtam
- Semmi baj, már úgy is tudtam - mosolygott-miért mondtat azt nekem még ott kint az úton, hogy a mennyországba vagy-e? - kérdezte kíváncsian
Egy kicsit elmosolyodtam:
-Mert annyira szép pasi vagy - gondoltam, de mást mondtam-nem lényeges hagyjuk. . .
Ő csak nevetett.

Most hajnali 3:30 van - hétfő

Christoph elaludt. Csak egyszer beszédközbe, biztos már unta a dumálást. Én nem tudok aludni, folyton csak a szüleimre gondolok, jajj Istenem. Mi lesz?Már péntek délután óta nem ettem. Itt a szobámban van két tányér kaja, de még egyikbe se még bele se túrtam. Egyáltalán nem vagyok éhes. Csak nemrég aludt el Christoph. Eddig meséltünk egymásnak egymásról. Megtudtam, hogy az ő szülei is balesetben haltak meg, és azért lett zsaru, mert a balesetben nem a szülei voltak a hibásak, hanem valami őrült beléjük rohant és ő akarta megtalálni, ezért úgy döntött, hogy zsaru lesz. Azt mondta meg találta azt az embert, és börtönbe csukatta vagy 10 évre. Azt is megtudtam, hogy nincs testvére, tehát ő is egyke. A barátnőjéről is tudtam meg dolgokat. Azt mondta, hogy egy buliban jöttek össze, de akkor még nagyon szimpatikus volt neki a csaj meg nem volt olyan beképzelt, mint most. Mondta, hogy csak később jött rá, hogy csak a pénzéért van vele. Most meg nem akar leszállni róla, folyton a nyakán lóg. Csodálkozott is, hogy péntek óta nem kereste. Kíváncsi vagyok, hogy nézhet ki. Christoph szerint nem a legszebb csaj, de amikor összejöttek akkor még aranyos volt és kedves de aztán csak a pénzére hajtott. Én nem tudnék egy pasival csak a pénzéért lenni pláne olyannal mint Christoph. Én is elmondtam neki, hogy most Tommal járok és hogy az első pasim. Nem tudom, de olyan mintha Christophot már évek óta ismerném és mindent őszintén elmondtam neki még azt is, hogy Tommal smároltam először és nem röhögött ki-mármint Christoph. Kértem tőle tanácsot, hogy milyen az, ha valaki szerelmes mert én még soha nem voltam az. Annyit felelelt, hogy tuti megfogom érezni, amikor szerelmes leszek. Remélem. Szerintem akkor Tomba nem vagyok szerelmes. Upsz. Csak nagyon-nagyon kedvelem, mert jól érzem magam vele meg minden, de nincs görcsbe a gyomrom ha vele vagyok, meg fura de most, hogy itt van velem Christoph nem is annyira hiányzik. Szerintem amit Tom iránt érzek az nem szerelem, hanem őszinte szeretet. Azt is megdumáltuk, hogy állja a kölcségeket a temetésen, ezt nem tudom, hogy fogom neki visszaadni mert nekem nincs pénzem. Azt mondta ne aggódjak emiatt. Hjajj. Azt hiszem most oda megyek az ablakhoz és kinyitom mert már péntek óta nem szívtam a tüdőmbe friss levegőt.

4:15

Oda is mentem a kórház ablakához és megpróbáltam kinyitni szépen, csendben, óvatosan. Amikor elfordítottam a nyitót rajta még minden oké volt de amikor megpróbáltam kihúzni egy nagyot reccsent. Christoph azonnal felébredt és oda rohant hozzám és szorosan átölelt hátulról. Én köpni nyelni nem tudtam. Megszólalt:
- Fú még jó, hogy időben ébredtem különben. . . , mit akartál tenni?-még mindig a hátam mögött állt
Nagy nehezen én is szóhoz jutottam:
- Semmi..., semmit – mentegetőztem - csak egy kis friss levegőt akartam szívni, semmi rosszat nem akartam tenni, különben is túl gyáva lennék az... arra, hogy netalán kiugorjak -még mindig úgy álltunk.
Oda fordultam Christophoz és megint nagyon szorosan megölelt. A francba!!!Ez olyan jó volt. Annyira furcsa dolgot éreztem a hasam és szívem körül. Ilyet amikor Tom megölelt soha nem éreztem. De nagyon-nagyon jó volt, és szerintem ezt Christoph is érezte mert mélyen a szemembe nézett és adott egy puszit a számra. Ez tök király volt, csak az a baj, hogy talán, talán. . . szerelemes vagyok???De hogy szerethettem bele Christophba 3 nap alatt?Akkor ez szerelem első látásra. Nem hittem, hogy ilyen is létezik. És még az a puszi. Olyan hosszan történt vagy csak én éreztem így?Olyan volt mintha tényleg a mennyorszábban lennék. Amikor elhúztam magam-igen én húztam el magam-a karjaiból csak álltam ott. Egy szót nem tudtam szólni, hanem visszamentem az ágyamhoz és lefeküdtem. Christoph odajött és megkérdezte, hogy jól vagyok-e?
- Jól vagyok, légy szíves menj ki és hagyj békén.
- De hát mi a baj, rosszat tettem? - kérdezte kétségbeesetten.
Jézusom nem elég most nekem anya és apa halála még ez is, hogy szerelmes legyek. Ezért úgy döntöttem, hogy bevágom azt, hogy utálom és akkor csak nem fog közelíteni. Őt biztos zavarná a korkülönbség. Ez biztos csak olyan vigasztaló puszi volt érzelmek nélkül de bennem felébresztette, hogy szerelmes lettem bele. Jaj, de úgy nem tudom őt gyűlölni egy puszi miatt, ami természetesen nekem is jó volt. De muszáj lesz.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
7777
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
5038
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Harley Babe ·
Már az elején elvesztettem a fonalat... A legjobb barátnőm:Christnina aztán meg a legjobb barátnő Chloé... Pedig az eleje nagyon olvastatta magát... Vagy valami olyasmi :confused:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: